دانلود کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS Advanced

دانلود کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS Advanced

دانلود کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS Advanced

دانلود رایگان کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS Advanced

کتاب های لغات آیلتس انتشارات کمبریج در سطح متوسط و پیشرفته از منابع پیشنهادی بسیاری از مدرسان آیلتس هستند. این کتاب ها برای دوره های ترمیک و عزیزانی که زمان نسبتا طولانی تری در اختیار دارند بسیار مناسب و غنی هستند اما دشواری محتوای آن ها به ویژه برای تازه کارها باعث شده برای دوره های فشرده گزینه خیلی خوبی نباشند.  به همین منظور پیشنهاد میکنیم اگر تازه کار هستید ابتدا کتاب Essential Words for IELTS از انتشارات Barron’s را مطالعه کرده و بعد به مطالعه این دو کتاب بپردازید.

تمامی منابع سایت به همراه هزاران کتاب دیگر در بزرگترین کانال های دانلود زبان انگلیسی و آیلتس در تلگرام با نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2download) در دسترس شما عزیزان می باشد. 

.

✅ دانلود pdf کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS Advanced با فایل های صوتی

لینک دانلود / دانلود فایل های صوتی / دانلود تلگرام

🔓 گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

.

✅ دانلود pdf کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS با فایل های صوتی

لینک دانلود / دانلود فایل های صوتی / دانلود تلگرام

🔓 گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

.

درباره کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS Advanced

Cambridge Vocabulary for IELTS Advanced یک کتاب منبع است که به دانشجویانی که در حال آمادگی برای آزمون IELTS با سطح پیشرفته هستند، کمک می کند. این کتاب شامل لغات و عبارات پیچیده و پیشرفته است که در آزمون IELTS استفاده می شود و به دانشجویان کمک می کند تا دایره واژگان خود را گسترش دهند و مهارت های خواندن، نوشتن، شنیداری و گفتاری خود را بهبود بخشند.

این کتاب تمرکز ویژه ای به Collocation ها داشته و از این نظر در سنجش با کتاب هایی مثل 504، Oxford Word Skills یا Vocab in Use، بسیاری از جزوه های لغت استادهای مختلف و دیگر منابع زبان آموز را در جایگاه بسیار بالاتری قرار میدهد.

همچنین بسیاری از نکته های ریز یا کلی اما کمتر شناخته شده امتحان آیلتس در هر چهار مهارت Speaking، Listening، Reading، Writing در این کتاب به روشنی و به شکلی کاربردی و ساده فهم توضیح داده شده است که البته اساس بسیاری از جزوه های گرامر و لغت مدرسان آیلتس همین نکته ها میباشند.

Reading Passage ها یا تکست های نزدیک به آزمون بسیار خوبی در این کتاب گنجانده شده که میتواند پیش از سری کمبریج آیلتس منبع بسیار خوبی برای تست زنی باشد.

همچنین Listening های خوبی نیز در این کتاب وجود دارد که 100% هماهنگ با آزمون آیلتس است و میتواند در بهینه سازی لیسنینگ و رفع اشکالات و بدفهمی ها بسیار سودمند عمل نماید.

محتوای این کتاب شامل تمرین های متنوعی است که به دانشجویان کمک می کند تا لغات را در قالب های مختلف و در موضوعات پیچیده تمرین کنند. هر فصل از کتاب بر روی یک موضوع خاص تمرکز دارد، مانند علم و تکنولوژی، سیاست، فرهنگ و غیره. هر فصل شامل لغات پیشرفته، تعاریف، مثال ها و تمرین های تعاملی است.

کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS Advanced برای دانشجویانی که قصد دارند در آزمون IELTS با سطح پیشرفته شرکت کنند بسیار مفید است. این کتاب به دانشجویان کمک می کند تا لغات پیچیده را درک کنند و از آنها در متون پیچیده استفاده کنند. همچنین، با تمرین های متنوع کتاب، دانشجویان می توانند مهارت های خواندن، نوشتن، شنیداری و گفتاری خود را بهبود بخشند.

.

نگاهی به محتوای این کتاب

دانلود کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS Advanced

.

دانلود کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS Advanced

.دانلود کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS Advanced

.

لغات ضروری نمره 7 برای تسک 1 رایتینگ آیلتس

.

دانلود Cambridge Vocabulary for IELTS Advanced – مطالب پیشنهادی

دانلود سری کمبریج آیلتس جلد 1 تا 18

دانلود خودآموز ویدئویی رایگان 4 مهارت آیلتس

دانلود 1000 صفحه سوالات واقعی آیلتس از سراسر جهان