یادگیری لغات تازه آیلتس با ایمیل روزانه

یادگیری لغات تازه آیلتس با ایمیل روزانه

یادگیری لغات تازه آیلتس با ایمیل روزانه

یادگیری لغات تازه آیلتس با ایمیل روزانه

در کنار بسیاری از روش های در تماس قرار گرفتن با واژگان تازه و ضروری زبان انگلیسی به ویژه واژگانی که در سطح پیشرفته قرار دارند و مناسب آزمون های آیلتس و تافل هستند میتوان به دریافت روزانه واژگان در صندوق پست الکترونیکی یا e-mail اشاره کرد.

تمامی منابع سایت به همراه هزاران کتاب دیگر در بزرگترین کانال های دانلود زبان انگلیسی و آیلتس در تلگرام با نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2Books) در دسترس شما عزیزان می باشد. 

.

اگر از آن دسته از زبان آموزان هستید که هر روز ای میل خود را نگاه میکنید این روش میتواند برای شما واقعا سودمند باشد. گرچه تعداد وبسایت هایی که این سرویس را ارائه میدهند کم نیست ولی وبسایت دیکشنری شناخته شده مریم وبستر(Merriam Webster) یکی از خوش نام هاست!

روال کلی کار از این قرار است که با وارد کردن ای میل خود در این بخش وبسایت هر روز یک واژه تازه که در بخش word-of-the-day معرفی میشود را در صندوق پستی خود خواهید خواند.

این روش بسیار سریع و کوتاه بوده و از آنجایی که فرد معمولا در زمان نگاه کردن ای میل های تازه خود در آرامش به سر میبرد شانس آموختن یک واژه تازه برای وی بیشتر خواهد بود و از آنجایی که میل چک کردن یک عادت همیشگی و روزانه است، پس از مدتی تعداد واژگانی که با این روش با آن ها در تماس قرار خواهید گرفت واقعا چشمگیر خواهند بود.

 به گونه ای که در زیر دیده میشود برای هر لغت انتخاب یک تعریف (Definition) و یک یا چند مثال از متون و منابع واقعی(غیر آموزشی) انگلیسی آورده میشود.

Merriam webster word of the day

بیشتر در http://www.merriam-webster.com/word-of-the-day

.

یادگیری لغات تازه آیلتس با ایمیل روزانه – مطالب پیشنهادی

دانلود سری کمبریج آیلتس جلد 1 تا 18

دانلود خودآموز ویدئویی رایگان 4 مهارت آیلتس

دانلود 1000 صفحه سوالات واقعی آیلتس از سراسر جهان