جستجو

فهرست مدرسان دارای مدرک آیلتس

فهرست مدرسان دارای مدرک آیلتس

امروزه شمار زیادی از زبان آموزان آگاهانه اقدام به جستجو و پژوهش درباره مدرسان و استادهای آیلتس یا تافل می‌کنند. این افراد مدرسانی را جستجو می‌کنند که در پس آگهی‌ها یا نام‌های کوچک و بزرگ آموزشگاه‌ها از خود رزومه یا پیشینه آموزشی و کاری قابل بررسی در فضای اینترنت در دسترس زبان آموزان قرار داده‌اند.

برای دانلود هزاران منبع به روز آیلتس و زبان انگلیسی در کانال های دانلودی ما در تلگرام به نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2download) همراه باشید.

امروزه آگهی‌ها آکنده است از کسانی که خود را دارنده مدرک های آیلتس 8 یا 9 معرفی می‌کنند. اما استادهایی که برای تصمیم گیری بهتر زبان آموزان، تصویری از مدرک خود در اختیار ایشان قرار دهند؛ بسیار اندک است. از این رو کوشش می‌کنیم مجموعه ای از رزومه استادهایی که به زبان آموزان احترام گزارده و برای ایشان مستندات و تصاویری از مدارک خود در دسترس قرار داده اند را در اینجا گردآوری کنیم.

استاد ابراهیم تحصنی

استاد احمدرضا توکلی (تصویر حذف شد!)

استاد محمد پور امیری

مهندس ابوالقاسمی

اهمیت داشتن مدرک برای مدرسان آیلتس

از زمان درج اولیه این مطلب در این سایت سال‌ها می‌گذرد اما همچنان برای بسیاری از افراد، چه زبان آموزان و چه مدرسان همچنان اهمیت داشتن مدرک آیلتس به عنوان یک پیش نیاز مشخص نیست. یکی از مهم ترین موارد اثبات توانایی مدرس در به دست آوردن آنچه خود تدریس می‌کند. در مرحله بعد داشتن یک برآورد واقع بینانه از سوی یک مرکز معتبر بین المللی و بی طرف از دانش عمومی زبان انگلیسی و تسلط بر تکنیک های آیلتس ایشان هست. شرکت در آزمون رسمی و ارایه مدرک بیش از هر چیز احترام به افرادی است که به ادعاهای مدرک در زمینه توانایی هایش در زمینه آیلتس باور داشته اند. گرچه داشتن نمره بالا برابر با تدریس خوب نیست اما یک پیشن نیاز کاملا ضروری به شمار میرود.

نمره 9 اسپیکینگ آیلتس پارت سوم – ویدئوی رسمی IDP

دانلود مجموعه آموزش های ویدئویی آیلتس

مطالب پیشنهادی:

دانلود سری کمبریج آیلتس جلد 1 تا 18

دانلود خودآموز ویدئویی رایگان 4 مهارت آیلتس

دانلود 1000 صفحه سوالات واقعی آیلتس از سراسر جهان

  

  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید

  

error: Content is protected !!

بهترین زمان برای یادگیری...

فرصت را از دست ندهید و در کلاس‌های نیمه خصوصی آیلتس ثبت نام کنید. شروع کلاس‌ها از هفته اول مردادماه با 20% تخفیف

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس حاصل کنید و اخبار آیلتس 2 را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.