کنسل کردن آزمون آیلتس

کنسل کردن آزمون آیلتس

کنسل کردن آزمون آیلتس

“آیا میشه آزمون آیلتس رو کنسل کرد و پول رو پس گرفت؟” سوالیه که خیلی از زبان آموزان آیلتس از من میپرسند. شاید سوال شما عزیزان هم باشه پس همراه باشید که یک پاسخ دقیق و معتبر از وبسایت های مرجع آیلتس در اختیارتون بگذاریم. 

.

آیا میتوان آزمون آیلتس را کنسل کرد و مبلغ را پس گرفت؟

بسته به شرایط هم بله و هم خیر. به این شکل که سایت مرجع جهانی بریتیش کانسل از مالکین و برگزار کنندگان آزمون آیلتس مینویسید اگر تا 5 هفته مانده به آزمون برای لغو و کنسل کردن کامل آزمون اقدام کنید، با کسر 25% هزینه تست بقیه مبلغ به شما بازگردانده میشود. این 25%، هزینه پذیرش یا Admission Fee نام دارد. با اینحال دقت داشته باشید که بازگشت پول طبق مراحلی انجام میشود که ممکن است 6 هفته طول بکشد. این قانون در وبسایت سنتر های ایرانی هم تکرار شده و تا این مدت مانده به آزمون میتوان نسبت به دریافت وجه با کسر مبلغ اشاره شده اقدام کرد. 

منبع: https://www.britishcouncil.ae/en/exam/ielts/cancellation-refund-policy

.

مرکز معتبر آیلتس ایرسافام، مجری برگزاری آزمون های آیلتس در ایران در این زمینه مینویسد:
“متقاضی میتواند حداکثر تا 37 روز مانده به آزمون کتبی ثبت نام شده نسبت به انصراف از آزمون از طریق وب سایت موسسه اقدام نماید.در اینصورت موسسه ظرف مدت 30 روز قبل از تاریخ آزمون کتبی نسبت به عودت وجه ثبت نامی پس از کسر هزینه انصراف به مبلغ 15,370,000 ریال اقدام مینماید.”

منبع(دسترسی، خرداد 1401): https://irsafam.com/faq

.

اطلاعات بیشتر و اقدام!

پیشنهاد میکنیم برای اطمینان 100% از درست بودن اطلاعات و پیشگیری از سردرگمی و همچنین برای طرح پرسش های بیشتر حتما با یکی از مراکز مجاز آیلتس که مورد تایید سازمان سنجش هستند در تماس باشید. فهرست کامل این سنترها به همراه شماره های تماس آن ها در این صفحه در دسترس هست: 
https://ielts2.com/مراكز-مجاز-آیلتس-تایید-سازمان-سنجش/

.

کنسل کردن آزمون آیلتس – کلام آخر

عزیزان امیدواریم دست کم برای آغاز کار از کیفیت اطلاعات ارایه شده راضی بوده باشید. نهایت کوششمان را برای درست و معتبر بودن تمامی اطلاعات داشتیم و امیدواریم لینک های تکمیلی بتواند بهترین راهنمای شما برای گام های بعدی باشد. در پایان بازدید از چند صفحه را به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم که احتمال میدهیم دیدن آن ها برای شما خالی از لطف نباشد: 

هزینه آزمون آیلتس در سال 2022 در ایران و کشورهای همسایه دقیقا چقدر هست؟

آیا پاسپورت برای شرکت در آزمون آیلتس ضروری است؟

لغو آزمون آیلتس با مدرک پزشکی به چه صورت هست؟

 

.

موفق باشید ❤️