جستجو

دانلود pdf کتاب Grammar 1001 Practice Questions For Dummies

دانلود pdf کتاب Grammar 1001 Practice Questions For Dummies
دانلود pdf کتاب Grammar 1001 Practice Questions For Dummies

دانلود pdf کتاب Grammar 1001 Practice Questions For Dummies

کتاب 530 صفحه ای Grammar 1001 Practice Questions For Dummies در 26 فصل یک منبع آموزشی جامع برای تقویت مهارت دستور زبان به شمار میرود. این کتاب از جدیدترین منابع منتشر شده در این زمینه و مربوط به سال 2022 نوشته جرالدین وودز می باشد. این کتاب ادعا میکند روش تدریسی متفاوت از دیگر کتاب های گرامر سنتی دارد و در توضیح آن آمده است: “ایجاد عادت‌های خوب دستور زبان شما را برای موفقیت آماده می‌کند. از کلاس انگلیسی تا نوشتن مقاله دانشگاهی خود، از ارتباطات شرکتی تا به‌روزرسانی سایت‌های رسانه‌های اجتماعی خود، دستور زبان خوب ضروری است و اکنون شما 1001 روش برای درک عمیق تری از گرامر و تمرین این مهارت‌ خواهید داشت.” 

تمامی منابع سایت به همراه هزاران کتاب دیگر در بزرگترین کانال های دانلود زبان انگلیسی و آیلتس در تلگرام با نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2download) در دسترس شما عزیزان می باشد. 

.

✅ دانلود رایگان Grammar 1001 Practice Questions For Dummies نوشته Geraldine Woods

دانلود کتاب / دانلود تلگرام

.

محتوا کتاب Grammar 1001 Practice Questions For Dummies

دانلود pdf کتاب Grammar 1001 Practice Questions For Dummies

.دانلود pdf کتاب Grammar 1001 Practice Questions For Dummies

.دانلود pdf کتاب Grammar 1001 Practice Questions For Dummies

.

درباره کتاب Grammar 1001 Practice Questions For Dummies

کتاب “Grammar 1001 Practice Questions For Dummies” یک منبع آموزشی جامع برای تقویت مهارت دستور زبان است. این کتاب توسط نویسنده‌های جوان و متخصص به نام‌های Geraldine Woods و Amy Hackney Blackwell نوشته شده است.

کتاب “Grammar 1001 Practice Questions For Dummies” شامل بیش از 1000 سوال تمرینی درباره‌ی قواعد دستور زبان انگلیسی است. هر سوال با توضیحات کامل و جامع درباره‌ی قاعده‌ی دستور زبان مربوطه همراه است. این کتاب از طریق سوالات و تمرینات عملی، خواننده را در فهم صحیح قواعد دستور زبان هدایت می‌کند و به افزایش دقت و دانش دستور زبان کمک می‌کند.

هر فصل کتاب “Grammar 1001 Practice Questions For Dummies” به یک موضوع خاص از دستور زبان می‌پردازد. این فصول شامل مباحثی مانند اسم، فعل، صفت، قید، حروف اضافه، ضمایر و غیره هستند. هر فصل با توضیحات کامل و مثال‌های عملی درباره‌ی قاعده‌ها و استفاده‌های آنها آغاز می‌شود. سپس سوالات تمرینی مربوط به هر فصل آمده و پاسخ‌های کامل به همراه توضیحات داده شده است.

کتاب “Grammar 1001 Practice Questions For Dummies” مناسب برای افرادی است که قصد دارند دستور زبان خود را بهبود دهند و به صورت عملی تمرین کنند. این کتاب می‌تواند به عنوان یک راهنمای کامل و جامع برای تقویت مهارت دستور زبان در زبان انگلیسی مورد استفاده قرار گیرد.

با خواندن کتاب “Grammar 1001 Practice Questions For Dummies” نوشته شده توسط Geraldine Woods و Amy Hackney Blackwell، خوانندگان می‌توانند قواعد دستور زبان را بهبود داده و با اطمینان بیشتری از دستور زبان در زبان انگلیسی استفاده کنند.

.

آموزش 16 زمان در زبان انگلیسی

دانلود مجموعه آموزش های ویدئویی گرامر انگلیسی

.

دانلود کتاب Grammar 1001 Practice Questions For Dummies – مطالب پیشنهادی

دانلود سری کمبریج آیلتس جلد 1 تا 18

دانلود خودآموز ویدئویی رایگان 4 مهارت آیلتس

دانلود 1000 صفحه سوالات واقعی آیلتس از سراسر جهان

  

  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید

  

error: Content is protected !!

بهترین زمان برای یادگیری...

فرصت را از دست ندهید و در کلاس‌های نیمه خصوصی آیلتس ثبت نام کنید. شروع کلاس‌ها از هفته اول مردادماه با 20% تخفیف

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس حاصل کنید و اخبار آیلتس 2 را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.