جستجو

دانلود کتاب IELTS Vocabulary Masterclass 8.5 Book 3

دانلود کتاب IELTS Vocabulary Masterclass 8.5 Book 3
دانلود کتاب IELTS Vocabulary Masterclass 8.5 Book 3

دانلود کتاب IELTS Vocabulary Masterclass 8.5 Book 3

کتاب “IELTS Vocabulary Masterclass 8.5 Book 3” نوشته Marc Roche یک کتاب آموزشی برای آمادگی آزمون IELTS با تمرکز بر مهارت های ریدینگ، رایتینگ و اسپیکینگ آیلتس در سطح پیشرفته یا Proficiency Level است. این کتاب به صورت خاص بر روی تقویت دایره واژگان در سطح 8.5 از آیلتس تمرکز دارد و به خوانندگان کمک می‌کند تا واژگان مورد نیاز برای این آزمون را مرور و تثبیت کنند. در اینجا لینک دانلود هر 3 جلد این کتاب در دسترس زبان آموزان گرامی می باشد. 

تمامی منابع سایت به همراه هزاران کتاب دیگر در بزرگترین کانال های دانلود زبان انگلیسی و آیلتس در تلگرام با نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2download) در دسترس شما عزیزان می باشد. 

.

✅ دانلود pdf کتاب IELTS Vocabulary Masterclass 8.5 Book 1 2 3

لینک دانلود Book 1 / دانلود Book 2  / دانلود Book 3 / دانلود تلگرام

.

محتوا کتاب IELTS Vocabulary Masterclass 8.5 Book 3

دانلود کتاب IELTS Vocabulary Masterclass 8.5 Book 3

.دانلود کتاب IELTS Vocabulary Masterclass 8.5 Book 3

.

درباره کتاب IELTS Vocabulary Masterclass 8.5 Book 3

کتاب “IELTS Vocabulary Masterclass 8.5 Book 3” یک منبع آموزشی برای آمادگی آزمون IELTS است. این کتاب به شما کلمات و عبارات لازم برای قسمت لغت آزمون IELTS را آموزش می‌دهد. با استفاده از این کتاب، می‌توانید دایره واژگان خود را تقویت کنید و برای قسمت‌های مختلف آزمون IELTS مانند نوشتاری، شنیداری و خوانداری آماده شوید.

کتاب “IELTS Vocabulary Masterclass 8.5 Book 3” شامل تعداد زیادی لغت و عبارت با سطح دشواری 8.5 است. این کتاب به شما راهنمایی می‌کند که چگونه این لغات را به درستی استفاده کنید و به طور کامل درک کنید. همچنین، با تمرین‌های متنوعی که در این کتاب وجود دارد، می‌توانید مهارت‌های خود را در استفاده از این لغات تقویت کنید.

با استفاده از کتاب “IELTS Vocabulary Masterclass 8.5 Book 3″، می‌توانید بهبود قابل توجهی در نمره آزمون IELTS خود ببینید. این منبع آموزشی برای زبان آموزانی که قصد دارند در آزمون IELTS عملکرد بهتری داشته باشند، بسیار مفید است.

این کتاب برای لیست کاملی از واژگان طراحی نشده است، بلکه یک راهنمای متمرکز و قابل دسترس برای آمادگی آزمون است و یک فرهنگ لغت کوچک برای آزمون شنیداری و ریدینگ IELTS. بخش‌هایی را که فکر می‌کنید نیاز دارید، مرور کنید و آن‌ها را به عنوان نقطه شروع برای تحقیقات و تمرینات بیشتر استفاده کنید. تعاریف را بخوانید و برای هر مورد واژگانی یک جمله مثال بنویسید. همچنین در انتهای هر فصل موضوع، یک تمرین وجود دارد تا درک خود از واژگان را مرور کنید. مثال‌ها در تمرینات، قطعاتی از سوالات و پاسخ‌های آزمون شنیداری، نوشتاری، شنیداری و خوانداری IELTS هستند.

پس از خواندن تعاریف، جملات مثال را با استفاده از واژگان در فصل تکمیل کنید. پاسخ‌های خود را بررسی کنید و دوباره جمله اصلی خود را بررسی کنید و ببینید آیا نیاز به اصلاح دارد یا خیر. کوشش کنید یادداشت‌های واضح و تعریفی به زبان خودتان و یک جمله مثال در یادداشت‌های خود بنویسید. یادداشت‌های خود را دو بار در روز مرور کنید و تمرین کنید که جملات را بگویید. 

.

دانلود IELTS Vocabulary Masterclass – مطالب پیشنهادی

دانلود سری کمبریج آیلتس جلد 1 تا 18

دانلود خودآموز ویدئویی رایگان 4 مهارت آیلتس

دانلود 1000 صفحه سوالات واقعی آیلتس از سراسر جهان

  

  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید

  

error: Content is protected !!

بهترین زمان برای یادگیری...

فرصت را از دست ندهید و در کلاس‌های نیمه خصوصی آیلتس ثبت نام کنید. شروع کلاس‌ها از هفته اول مردادماه با 20% تخفیف

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس حاصل کنید و اخبار آیلتس 2 را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.