جستجو

آیلتس هوم ادیشن آنلاین

آیلتس هوم ادیشن آنلاین
آیلتس هوم ادیشن آنلاین

آیلتس هوم ادیشن آنلاین

در این پست از سایت ielts2.com درباره آیلتس Home Edition و تفاوت آن با آیلتس معمولی صحبت میکنیم. دقت بفرمایید آیلتس هوم ادیشن با آیلتس کامپیوتری متفاوت هست گرچه هر دوی آن ها با استفاده از کامپیوتر برگزار میشود. 

تمامی منابع سایت به همراه هزاران کتاب دیگر در بزرگترین کانال های دانلود زبان انگلیسی و آیلتس در تلگرام با نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2download) در دسترس شما عزیزان می باشد. 

.

آیلتس هوم ادیشن آنلاین

.

آیلتس هوم ادیشن – Home Edition

آیلتس Home Edition همانند آزمون آیلتس کاغذی، به عنوان یک استاندارد بین‌المللی در پذیرش دانشجویان بین‌المللی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی مورد قبول قرار می‌گیرد. با تکمیل موفقیت‌آمیز آزمون آیلتس Home Edition، شرکت‌کننده‌ها می‌توانند نتایج خود را به عنوان معیاری از مهارت‌های زبان انگلیسی خود در محیط‌های تحصیلی و حرفه‌ای استفاده کنند.

اعتبار آزمون آیلتس Home Edition همانند آزمون آیلتس کاغذی است و به مدت دو سال معتبر است. نتایج این آزمون با نتایج آزمون کاغذی یکسان است و هر دو به عنوان معیارهای قابل قبول برای پذیرش در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی در سراسر جهان مورد توجه قرار می‌گیرند.

مهم است بدانید که اعتبار آزمون آیلتس Home Edition تنها در صورتی حفظ می‌شود که آزمون به طور صحیح و با رعایت قوانین و مقررات سازمان بین‌المللی آزمون زبان انگلیسی (IELTS) برگزار شود. همچنین، اعتبار نتایج آزمون برای هر فرد به عوامل دیگری نیز وابسته است، مانند نیازهای خاص دانشگاه یا مؤسسه آموزشی، سابقه تحصیلی و حرفه‌ای، و سطح مورد نیاز در هر مهارت زبانی.

.

تفاوت آیلتس هوم ادیشن و آیلتس عادی

آیلتس (IELTS) یک آزمون بین‌المللی است که توسط سازمان بین‌المللی آزمون زبان انگلیسی (IELTS) اداره می‌شود. این آزمون برای ارزیابی مهارت‌های زبان انگلیسی غیرانگلیسی زبانان در سطوح مختلف طراحی شده است و به عنوان یک استاندارد بین‌المللی در پذیرش دانشجویان بین‌المللی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی مورد قبول قرار می‌گیرد.

در حالت کاغذی آزمون آیلتس، شرکت‌کنندگان در یک مرکز آزمون حضور می‌یابند و تست‌های خود را روی کاغذ پاسخ می‌دهند. این نسخه از آزمون در بسیاری از کشورها در دسترس است.

اما آزمون آیلتس Home Edition یک نسخه جدید است که به دلیل شرایط جهانی کروناویروس (COVID-19) معرفی شده است. در این نسخه، شرکت‌کنندگان می‌توانند آزمون را در خانه خود بگیرند. برای این منظور، یک دوربین و اتصال اینترنت پایدار لازم است تا بتوانید بازرس آزمون را در حین آزمون در خانه تماشا کند. در این نسخه، تست‌ها به صورت آنلاین ارائه می‌شوند و شرکت‌کنندگان پاسخ‌های خود را در یک سامانه آنلاین وارد می‌کنند.

در کل، فرق اصلی بین آیلتس کاغذی و آیلتس Home Edition در محل برگزاری آزمون است. در حالت کاغذی، آزمون در مرکز آزمون برگزار می‌شود، در حالی که در Home Edition، آزمون در خانه شرکت‌کننده برگزار می‌شود.

.

همه چیز درباره Home Edition IELTS

 

.

آشنایی با آیلتس کامپیوتری یا Computer – Delivered IELTS

آیلتس کامپیوتری (Computer-delivered IELTS) نسخه‌ای از آزمون آیلتس است که با استفاده از کامپیوتر برگزار می‌شود. در این نسخه از آزمون، بخش‌های شنیداری، خواندن و نوشتاری به صورت الکترونیکی و با استفاده از کامپیوتر انجام می‌شود، اما بخش مکالمه همچنان به صورت مصاحبه حضوری با یک امتحان‌دهنده برگزار می‌شود.

آزمون آیلتس کامپیوتری همانند آزمون آیلتس کاغذی به عنوان یک استاندارد بین‌المللی در پذیرش دانشجویان بین‌المللی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی مورد قبول قرار می‌گیرد. نتایج آزمون آیلتس کامپیوتری همانند نتایج آزمون کاغذی به عنوان معیارهای قابل قبول برای پذیرش در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی در سراسر جهان مورد توجه قرار می‌گیرند.

آشنایی با آیلتس کامپیوتری یا Computer - Delivered IELTS
آشنایی با آیلتس کامپیوتری یا Computer – Delivered IELTS

در آزمون آیلتس کامپیوتری، شرکت‌کنندگان با استفاده از کامپیوتر به سوالات پاسخ می‌دهند و نتایج آزمون نیز به صورت الکترونیکی دریافت می‌شود. این نسخه از آزمون امکاناتی مانند پرش‌کردن به سوالات بعدی و قبلی، علامت‌گذاری سوالات برای بررسی مجدد و امکان استفاده از کلیدهای صفحه کلید برای تایپ متن را فراهم می‌کند.

مزیت اصلی آزمون آیلتس کامپیوتری نسبت به آزمون کاغذی، سرعت در ارائه نتایج است. در آزمون کامپیوتری، نتایج تقریباً در عرض 5 تا 7 روز پس از برگزاری آزمون دریافت می‌شود، در حالی که در آزمون کاغذی ممکن است تا 13 روز طول بکشد تا نتایج اعلام شود.

اطلاعات کامل تر درباره آزمون کامپیوتری و مزایا و معایب هر مهارت در این فرمت آزمون آیلتس را میتوانید در پستی جداگانه بررسی بفرمایید. 

.

ویدئو رسمی IDP درباره کلیات آزمون کامپیوتری آیلتس

 

دانلود فایل

.

آیلتس هوم ادیشن آنلاین – مطالب پیشنهادی

دانلود سری کمبریج آیلتس جلد 1 تا 18

دانلود خودآموز ویدئویی رایگان 4 مهارت آیلتس

دانلود 1000 صفحه سوالات واقعی آیلتس از سراسر جهان

  

  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید

  

error: Content is protected !!

بهترین زمان برای یادگیری...

فرصت را از دست ندهید و در کلاس‌های نیمه خصوصی آیلتس ثبت نام کنید. شروع کلاس‌ها از هفته اول مردادماه با 20% تخفیف

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس حاصل کنید و اخبار آیلتس 2 را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.