بهترین کانال آموزش آیلتس در تلگرام

بهترین کانال آموزش آیلتس در تلگرام

بهترین کانال آموزش آیلتس در تلگرام

بهترین کانال آموزش آیلتس در تلگرام

پس از دسته بندی بهترین وبسایت های آیلتس کشور برپایه رتبه الکسا کوشش کردیم با هدف آشنا کردن زبان آموزان و بهره برداری حداکثری این عزیزان از سرویس ها و مطالب این کانال ها نگاهی به پربازدید ترین و پرکاربرترین کانال های تلگرامی آیلتس و تافل داشته باشیم. کوشش میکنیم نگاهی که کارکرد این کانال ها و اعضای فعال آن ها داشته باشیم و این فهرست را دست کم هر 3 ماه به روز رسانی کنیم.(تاریخ انتشار اولیه این نوشته: 21 اپریل 2016)

شاید مطلب بهترین سایت های آیلتس ایران بر پایه رتبه Alexa هم برای شما جالب باشد.

.

بهترین گروه های آموزش آیلتس در تلگرام – فهرست به روز شده (7 مرداد 1398)

.

فهرست گروه های تلگرامی Afarinesh

@AfarineshSocial

.

.

گروه تلگرامی آیلتس Prime

https://t.me/joinchat/AvMFyUJnKgoTMON_jvW0CQ

.

.

گروه تلگرامی آیلتس پرگار

https://t.me/joinchat/Cl9RqERZ50xZEFTjuCixig

.

.

گروه تلگرامی تافل ApplyAbroad

https://t.me/joinchat/FrLSkz64haoseMETuo6d0A

.

.

بهترین کانال های آموزش آیلتس در تلگرام – فهرست به روز شده (7 بهمن 1396)

این فهرست میتوانست بر پایه شمار اعضا، اعضای فعال یا حروف الفبا باشد اما تصمیم گرفتیم از هیچ قانون خاصی پیروی نکند! همچنین عضو شدن در تمامی این کانال ها را به تمامی علاقمندان پیشنهاد میکنم. ✌

.

کانال IELTS2

بهترین کانال آموزش آیلتس در تلگرام

کانال تلگرام متعلق به مدرس آیلتس(پویا ابوالقاسمی) برگزار کننده دوره های پر مخاطب نیمه گروهی آیلتس آنلاین میباشد. این کانال روزانه چندین بار بروزرسانی شده و آخرین منابع و تازه ها را در دسترس زبان آموزان و علاقمندان قرار میدهد. تمامی پست ها گلچینی از 10 هزار فایل دانلودی بر روی سرور ielts2 میباشند. تعیین سطح رایگان اسپیکینگ و رایتینگ از ایده های این کانال هستند.

https://t.me/ielts2com

.

کانال IELTS Tips

این کانال ارتباط تنگاتنگی با وبسایت سرپرست کانال دارد و بسیار از مطالب آن به داخل سایت هدایت میشوند. این کانال همچنین برگزار کننده دوره های آیلتس آنلاین و برخی مطالب آموزشی کاملا تخصصی آیلتس است.

https://t.me/ztielts

بهترین کانال آموزش آیلتس در تلگرام

کانال IELTS Family

بهترین کانال آموزش آیلتس در تلگرام

اگه به دنبال تكنيك هاي آيلتس در مهارت هاي مختلف، تحليل و معرفي كتاب هاي خوب، پادكست، برنامه ريزي درسي، اخبار باحال آيلتسي و در يه كلمه يك خانواده مي گردي از جنس آيلتس كه همه يك هدف دارند مي توني به اين كانال سر بزني.

اين خانواده رو مديراني كه خودشون متخصص آيلتس هستند مديريت مي كنند. اين يعني اينكه مشكلات داوطلبان آيلتس رو مي دونند و بهترين راه حل رو ارائه مي دهند.

تازه اين كانال، كانال هاي ديگه اي رو هم معرفي ميكنه كه تحت نظارت خودشه و تخصصي تر. مثل ليسنينگ، ريدينگ، اسپيكينگ، و رايتينگ.

خودتو آماده كن كه يقينا تو اين خانواده موندني ميشي …

(متن بالا از سوی دست اندرکاران همین موسسه دریافت شده)
.

https://t.me/ieltsfamily

.

این مجموعه همچنین کانال و گروه تلگرامی آزمون PTE هم راه اندازی کرده است:

کانال تخصصی PTE بیان برتر:

.
👤Channel: @PTEiran1

.

گروه تخصصی PTE بیان برتر:
https://t.me/joinchat/BMmHGRHd18DN6I_wJrNW5A

.

کانال Afarinesh

بهترین کانال آموزش آیلتس در تلگرام

کانال آفرینش متعلق به آموزشگاه خانه آیلتس آفرینش، یکی از با سابقه ترین و شاید بزرگترین موسسات آیلتس کشور با امکان برگزاری آزمون های آزمایشی آیلتس هست که به ویژه در سال 1396 با ایجاد دگرگونیهای چشمگیر در تلگرام سرویس های رایگان فوق العاده ای برای زبان آموزان آیلتس فراهم کرده است. کانال مادر متصل به گروه های تخصصی مختلفی همچون گروه گفتگو درباره آیلتس، گروه گفتگو درباره مهاجرت، گروه تعیین سطح رایگان اسپیکینگ آیلتس، گروه تعیین سطح رایگان رایتینگ آیلتس، گروه بیان تجربیات شرکت در آزمون آیلتس و کانال دانلود کتاب ها و منابع آیلتس است. در کانال آفرینش همچنین هر چند وقت یکبار یک کارگاه رایگان آیلتس درباره یکی از دلمشعولی های داوطلبان توسط یکی از مدرسان این موسسه بصورت ویدئویی برگزار میشود.

Channel: @IELTShouse
Courses: @AfarineshTV
Radio: @AfarineshRadio
Video: @AfarineshMedia
E-Books: @AfarineshBooks
Application: @AfarineshAbroad
Exercises: @AfarineshExercises
Support: @afarineshiran

https://t.me/ieltshouse

.

نشانی گروه تلگرامی آیلتس آفرینش:

@AfarineshSocial

 

کانال IELTS Journal

آیلتس ژورنال

بزرگترین کانال تخصصی آیلتس در زمینه آموزش مهارتهای ضروری جهت آمادگی و شرکت در آزمون آیلتس است که با ارائه چکیده و گلچین بهترین و به روز ترین مطالب از انواع منابع و تجربیات اساتید با تجربه در تمام مهارتهای اصلی آزمون در قالب متن، فایل های صوتی ، پادکست و ویدیو های آموزشی فعالیت می کند. جدا از سرویس های آموزشی و تهیه محتوای رایگان که بطور رایگان و روزانه در اختیار داوطلبین آزمون و اساتید آیلتس قرار می گیرد، می توان به خدمات تصحیح رایتینگ و اسپیکینگ ، مشاوره آموزشی و برنامه ریزی مطالعه، کانال اختصاصی تمام ویدیویی مهارتها و پکیج جزوات کاملا خوداموز جهت آمادگی شرکت در آزمون در این کانال مفید اشاره کرد.
(متن بالا از سوی دست اندرکاران همین کانال ارسال شده)

آدرس کانال
@ieltsjournalchannel

کد شامد: 1-1-71547-61-4-1

https://t.me/ieltsjournalchannel

 

کانال IELTS Books

کانال IELTS Books یکی از بانک های به روز و خوب منابع آیلتس به شمار میرود که منابع بصورت مستقیم و در فرمت pdf در آن قابل دانلود میباشند. شاید بازدیدکنندگان فعال این کانال بیش از تمامی گروه های ذکر شده در این فهرست باشد ولی فعالیت کانال محدود به حوزه آیلتس نیست. این کانال همچنین پدید آورده گروه تلگرامی با چندین هزار عضو برای تبادل نظر و گفتگوی اعضا میباشد.

https://t.me/ieltsbooks

.

گروه آیلتس استاد تحصنی – IELTS Prime

گروه تخصصی بحث و تبادل نظر آزاد زیر نظر استاد شناخته شده آیلتس استاد ابراهمیم تحصنی. در بخش اطلاعات درباره این گروه آمده:

IELTS Discussions and Materials

Admin: E. Tahassoni, IELTS Ac. 9.0, CELTA, CertTESOL, Professional IELTS Trainer (attended the IDP Train the Trainer course & Sussex Downs workshop on IELTS)
https://t.me/joinchat/AvMFyUJnKgoTMON_jvW0CQ

 

اگر کانال آیلتس یا تافلی با بیش از 2500 عضو فعال میشناسید که به اشتباه در اینجا فهرست نشده حتما در تلگرام یا بخش بخش نظرات در پایین همین صفحه اعلام بفرمایید.

https://t.me/PouyaAbolghasemi

بهترین کانال های تلگرام آیلتس و تافل کدامند؟ – دیگر کانال های سودمند

کانال سخنرانی های TED

https://t.me/TEDPersianSubtitle

.

کانال و گروه خودآموز PTE

https://t.me/Ptematerial

https://t.me/SELFSTUDY_PTE

.

بهترین کانال آموزش آیلتس در تلگرام – فهرست قدیمی (2 اردیبهشت 1395)

با توجه به جایگاه تلگرام در میان ایرانی ها، آموزشگاه ها و وبسایت های فعال در زمینه آموزش آیلتس کوشش کرده اند با تمرکز بر کانال های خود در این شبکه جایگاه محکمی پدید بیاورند و به نظر میرسد به ویژه کانال بیان برتر با توجه به شمار زبان آموزان در آموزشگاه مربوطه در تهران و جایگاه وبسایت در اینترنت در این زمینه کاکرد بسیار خوبی داشته است. در اینجا کوشش میکنیم یک نگاه کلی به این کانال ها داشته باشیم(شمار همراهان آورده شده در 2 اردیبهشت 1395 درست بوده است)

کانال بیان برتر IELTS Family با نزدیک به 10 هزار همراه

ارائه فایل های آموزنده و سودمند شنیداری و همچنین متن های کاملا بجا و مناسب برای سطح های متوسط و بالا و بهره گیری از زبان مناسب و دوستانه؛ درج نکردن منبع نوشته ها و نداشتن لینک به بیرون در بیشتر زمان ها

کانال آفرینش با بیش از 10 هزار همراه

ارائه انواع فایل ها، فاصله نسبتا بیشتر زمانی بین پست ها در سنجش با IELTS Family و مطالب مناسب برای زبان آموزان سطح پیشرفته؛ درج نکردن منبع نوشته ها و نداشتن لینک به بیرون در بیشتر زمان ها

کانال IELTS Juice با 482 همراه

فایل های آموزشی با ماهیت غیر تخصصی و سطح متوسط و نه الزاما در حوزه آیلتس. کارکرد قوی تر بر روی تک تک پست ها برای مخاطبان غیر فارسی زبان.

کانال ielts2.com با 12 همراه (1 روز پس  از راه اندازی)

آپدیت منظم در مطالب دیداری شنیداری وبسایت ielts2 و ارائه توضیحات درباره برخی از مطالب سودمند ارائه شده در کانال های دیگر و شفاف سازی آن ها؛ ارائه لینک هایی از مصاحبه های آیلتس و بریده هایی از کلاس های خصوصی آیلتس، گرداننده با نمره 8 آیلتس آکادمیک، درج دقیق منابع هر یک از نوشته ها و لینک های فراوان به سایت های آموزنده و مقاله هایی از روزنامه های نیویورک تایمز، اکونومیست و بسیاری از دیگر منابع.

 

تصویر بالای صفحه بصورت خودکار در سایت زیر طراحی شده:

https://www. photocollage.com

.

بهترین کانال آموزش آیلتس در تلگرام – همراه باشید

کانال دانلودی تلگرام (https://t.me/ielts2official) و گروه آیلتس (https://t.me/ielts2Group) ما راهنمای شما عزیزان و پاسخگوی سوالات در مسیر آیلتس خواهد بود.