جستجو

دیدگاه زبان آموزان آیلتس مهندس ابوالقاسمی

دیدگاه و فیدبک زبان آموزان درباره کلاس های آیلتس مهندس ابوالقاسمی

در این بخش که به تازگی گشوده شده از تمامی زبان آموزان دوره های پیشین خواهیم خواست دیدگاه خود را آزادانه درباره نحوه برگزاری کلاس ها، کیفیت و بازده کلاس ها،  برخورد و شخصیت مدرسان و دیگر موارد در 100 واژه توصیف نمایند. برای بررسی شرایط دوره های خصوصی آیلتس مهندس ابوالقاسمی که به صورت آنلاین و حضوری در تهران برگزار میشوند صفحه مربوطه را دنبال بفرمایید.

لطفا برای دیدن تصاویر در اندازه بزرگ بر روی هر تصویر کلیک بفرمایید.

با توجه به باورند بودن گردانندگان این سایت به اصل آزادی گفتار، دیدگاه ها در این بخش، همانند تمامی دیگر دیدگاه هایی که تاکنون در ielts2.com از سوی بازدیدکنندگان پیش کشیده شده، بدون کم و کاست منتشر خواهد شد و کوچکترین حذف یا ویراشی در آن ها صورت نخواهد گرفت.

.

نمره زبان آموزان دوره های خصوصی تابستان 1401

 

دیدگاه زبان آموزان آیلتس مهندس ابوالقاسمی

❤️ تبریک به #شیوا الف عزیز در رسیدن به نمره آیلتس مورد نظرشون(6.5 آکادمیک) در بازه زمانی 3 ماهه (36 جلسه) و آرزوی موفقیت های بیشتر برای ایشان
@ielts2com

✅ شیوا از زبان آموزان دوره های خصوصی مهندس ابوالقاسمی کلاس های خودشون رو در آغاز تیرماه 1401 از سطح intermediate حدود نمره 5 استارت زدن و در 2 مهر 1401 برای #بار_اول در آزمون رسمی آیلتس شرکت کردند.

.

نتیجه نظرسنجی دوره خرداد 1398 بعد از گذشت 8 جلسه(1/3) از کل دوره.

دیدگاه زبان آموزان آیلتس مهندس ابوالقاسمی

.

نتیجه نظرسنجی دوره اردیبهشت 1398 بعد از گذشت 16 جلسه(2/3) از کل دوره.

دیدگاه زبان آموزان آیلتس مهندس ابوالقاسمی

.

کارنامه و تجربه سمیرا، از زبان آموزان دوره پاییز این کلاس ها در کمتر از 3 ماه از سطح پایه

دیدگاه زبان آموزان آیلتس مهندس ابوالقاسمی

.

بررسی نمونه رایتینگ های و فیدبک صوتی

نمونه رایتینگ نوشته شده توسط مینا، از زبان آموزان غیر حضوری روزهای زوج مهرماه 1396 که با شیوه تدریس شده رایتینگ را نگارش کرده و فیدبک دریافت کرده است.

.

دیدگاه زبان آموزان دوره های پیشین آیلتس مهندس ابوالقاسمی – نمونه رایتینگ و فیدبک نوشتاری

نمونه رایتینگ محمدرضا، یکی از زبان آموزان غیرحضوری روزهای زوج مهرماه 1396 که با شیوه تدریس شده رایتینگ را نگارش کرده و فیدبک دریافت کرده است.

نمونه فیدبک نوشتاری برای این نمونه رایتینگ را ببینید:

#feedback

  • بنابه تدریس انجام شده رایتینگ شما نباید بیش از 300 واژه باشد.
  • در هر دو پاراگراف باید دقت بیشتری روی ساپورت کردن و انسجام و بسط منطقی موضوع داشته باشید
  • بسیاری از ساختارهای به کار رفته در دیکشنری چک نشده و احتمالا نادرست هستند. ساختارهای ساده اما درست انتخاب کنید. برای مثال

Children spend time has a…..wrong You you should say the time that children a spend has a direct relation with

Rely on self dependent…wrong You should use keywords from question in different grammatical structure

.

دیدگاه زبان آموزان دوره های پیشین آیلتس مهندس ابوالقاسمی  – در پیوند زیر صفحه های کلاس های دوره های پیشین را مشاهده میفرمایید:

دیدگاه زبان آموزان دوره های پیشین آیلتس مهندس ابوالقاسمی – کارنامه زبان آموزان این دوره ها

کارنامه سرکار خانم سپیده (دوره نیمه گروهی زوج بهار 1396):

8 Writing 6    Speaking 8    Reading 6.5    Listening

Overall: 7

کارنامه سرکار خانم زهرا دانشمندی(دوره نیمه گروهی جمعه بهار 1396):

6 Writing 6.5    Speaking 6.5    Reading 6.5    Listening

Overall: 6.5

.

دیدگاه زبان آموزان مهندس ابوالقاسمی – همراه باشید

کانال دانلودی تلگرام (https://t.me/ielts2official) و گروه آیلتس (https://t.me/ielts2Group) ما راهنمای تمامی زبان آموزان آیلتس

  

  

57 پاسخ

  1. با سلام و احترام خدمت مهندس ابوالقاسمی،
    امروز جلسه دهم کلاس خصوصی آیلتس آکادمیک من بود و بسیار خوشحال هستم و که استاد باسواد و کاردانی را انتخاب کردم، و بسيار اميدوار هستم كه با تدريس عالي و راهنمايي هاي شما به نمره خيلي خوبي ميرسم. اي کاش زودتر در كلاس هاي شما شركت كرده بودم. و همچنين خيلي ممنونم از زحمات شما، واقعاً يك معلم نمونه آيلتس هستيد.
    كلاس خصوصي،آيلتس آكادميك، شهريور ١٤٠١.

  2. با سلام و احترام خدمت مهندس ابوالقاسمی گرامی و زبان آموزان عزیز .من سه چهار سال قبل از طریق کانال تلگرام آشنا شدم و بدون اغراق کانال و سایتی رو ندیدم که مثل Ielts2 دقیقا تمام مطالب و منابع مورد نیاز آیلتس و تافل رو در تمام سطوح از مبتدی تا تدریس و اکثرا رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار بده. و تفکر و انرژی مثبتی که پشت این مجموعه بوده و هست واسه من به شخصه مهمترین دلیل برای انتخاب این مجموعه و ایشون هست .با وجود اینکه ۲۰سال از فارغ التحصیلیم میگذره و به دلیل مشغله و کار فیزیکی تایم بسیار محدودی دارم در این مدت با جدیت و سختگیری مساعد ایشون به نظر خودم پیشرفت خوبی داشتم به خصوص در زمینه رایتینگ .
    کلاس ها با صرف وقت برای تمام مهارتها است با تاکید بر جمله سازی اصولی که این خودش بسیار موثر هست و به نظرم دنبال کردن فید بک های تکالیف دوستان خودش یک کلاس آموزشی هست .
    آرزوی سلامتی ، موفقیت و رسیدن به اهداف برای ایشون و تمام دوستان رو دارم .

    1. ممنون از انرژی مثبت و نظرتون حمیدرضای عزیز درباره سایت و کلاس ها 🙏🙏🙏

      برای من هم مشخص هست که شما این دوره رو با چه سختی هایی در حال گذراندن هستید و امیدوارم بتونید تمامی این زحمت ها و تلاش ها رو به زودی با یک نمره عالی جمع بندی کنید و به ثمر برسونید. 🌸🌸❤️❤️🙏🙏

  3. با عرض سلام خدمت تمامی زبان آموزان و استاد ارجمند

    من استاد ابوالقاسمی رو با تحقیقات زیاد از روی تجربیات دیگر دوستان انتخاب کردم و در حال حاضر که تقریبا در پایان دوره این کلاس هستم با توجه به راهنمایی های استاد در هر جلسه در خودم پیشرفت خیلی خوبی دیدم و امیدوارم که بقیه دوستان هم بتونن از علم و دانش استاد بهره کافی رو ببرند.

    1. سپاس از شما نغمه عزیز

      پیشرفتی که در این دوره داشتید برای من بسیار ارزشمند هست و بدون شک با کمی تلاش بیشتر نتیجه زحماتتان را با نمره هایی عالی در کارنامه خواهید دید.
      جلسات آخر نشان داد هم در ریدینگ و هم در لیسنینگ در وضعیت بسیار خوبی قرار دارید و مهارت های رایتینگ و اسپیکینگ هم در وضعیت مطلوبی هستند و با کمی تمرین یک آزمون بسیار خوب را برگزار خواهید کرد.

      برای شما آرزوی موفقیت دارم ❤️❤️❤️🌸🌸🌸🙏🙏🙏

  4. سلام، وقتتون بخیر
    من سی جلسه کلاس خصوصی با استاد ابوالقاسمی گذروندم و باز هم کلاس خصوصی با ایشون برداشتم. من تو این مدت پیشرفت خیلی خوبی داشتم. استاد بسیار با حوصله و روش تدریسشون منحصر به فرده و من خیلی خیلی از دوره هایی که برداشتم راضی هستم.

    1. درود و سپاس امیر جان کلاس های اول صبح شما همیشه برای من لذت بخش هست و امیدوارم بهترین نتیجه رو بتونی در آزمون به دست بیاری. در جلسات 30 تا 40، با توجه به مسئولیت های مدیریت و اینکه تایم زیادی برای مطالعه هم نداری و کلاس هم به صورت 2 روز در هفته هست اما پیشرفت و توان شما در انجام تمرین های کلاسی واقعا من رو خوشحال میکنه.

      امیدوارم این روند و این توان به همین خوبی ادامه پیدا کنه و شاهد یک نمره عالی در کارنامه شما باشیم ❤️❤️❤️🌸🌸🌸🙏🙏🙏

  5. سلام خدمت استاد ارجمند
    تدريس استاد ابوالقاسمى عاليه و هر هفته تمامى بخش هاى ازمون ايلتس كار ميشه و تمرينات هم استاد در صفحه شخصى كلاس چك ميكنند. و هر جلسه هم تمامى زبان اموزان در بحث ها شركت ميكنند و استاد با حوصله تمامى جواب هارا بررسى ميكند.
    باتشكر از استاد عزيز
    عبداللهى

    1. امیر عزیز ممنون از اینکه زحمت کشیدید و دیدگاهتون رو درج کردید.

      بدون شک محدودیت زمان شما برای تمرین باعث شد دوره شما بسیار بیشتر از دیگر دوستان ادامه داشته باشد اما با اینهمه در آغاز چهارمین بخش و در جلسه 31 ام، توان شما در تست زنی لیسنینگ و جمله سازی های قوی در کلاس برای من بسیار لذت بخش است.

      امیدوارم به زودی با یک کارنامه خیلی خوب این برنامه چند ماهه را به پایان برسانید ❤️❤️🙏🙏

  6. سلام. من خیلی تدریس اصولی استاد زبان برام اهمیت داشت و همچنین نتایجی که قبلا از کلاس گرفته شده بخاطر همین دوستم که نمره خوبی هم گرفته بود با کلاس شما، شمارو معرفی کرد و واقعا خوشحالم که این کلاسارو شرکت کردم. تمرینا فوق العاده کاربردی بودن و همینکه علاوه بر کلاس برای چک کردن تمرینات هم وقت میزارید عالیه..جوری هست که مجبور میشیم تایم خوبی رو برا خوندن زبان اختصاص بدیم و تو کوتاه مدت نتیجه دلخواهمونو بگیریم…مرسی

    1. سپاس صفورای عزیز

      پایه قوی شما از آغاز کار همیشه دست ما رو برای تست های سخت و تمرین و مرور نکته های مختلف باز گذشته اما همزمان انتظار من از شما بی نقص بودن در تمامی مهارت هست. امید دارم در کمتر از 3 ماه برای آزمون آیلتس آماده باشید و انتظار من از شما کمتر از نمره 7 برای هیچ مهارتی نیست.

      در کنار خانواده محترم همیشه پیروز و سربلند باشید ❤️❤️🙏🙏

  7. مريم كاظمي-كلاس خصوصي تابستان ١٤٠١

    با سلام و عرض ادب خدمت استاذ عزيزم.
    يه خسته نباشيد و خدا قوت جانانه به شما استاد بزرگوار.
    من از زبان آموزان دوره خصوصي هستم و از روند آموزش،شيوه تدريس و پيگيري جنابعالي براي انجام تكاليف بسيااار بسيااار راضي هستم .
    استادِ كاردان ،حرفه ايي و با اخلاق…
    در حقيقت من اولين بار هست كه توي كلاس هاي آنلاين شركت ميكنم و به نظرم كلاس ها بسيار عالي هستن.
    منابع با توجه به سطح هر شخص معرفي ميشه،كلاس ها سر تايم برگزار ميشه و مطالب و منابع مفيد در كلاس ارائه ميشه.
    بسيار بسيار ممنونم از شما،ممنون از وقت و انرژي كه واسه زبان آموزان ميزاريد.
    بهترينهارو براي بهترين استاد آرزومندم🙏🏻🌺🙏🏻

    1. درود به شما مریم عزیز

      ممنون از نظر پر مهر شما و ممنون از زحماتی که در این دوره برای مطالعه کردن روزانه با وجود فشار مسئولیت های خانوادگی و کاستی هایی که در پایه زبان انگلیسی داشتی کشیدی و پیشرفتت واقعا منو خوشحال کرده و البته امیدوارم که به همین شکل هم ادامه پیدا کنه و به یک نمره عالی در کارنامه تبدیل بشه.

      ممنون از اعتمادی که داشتی و مایه افتخار برای من هست که تجربه خوبی برات بوده عزیزم

      برای شما و خانواده محترمتون بهترین آرزوها رو دارم 🌸🌸🌸🌸🙏🙏🙏❤️❤️❤️

  8. با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت استاد ابوالقاسمی
    خیلی ممنون برای تمام زحمات و پشتیبانی های کلاس ها که انجام میدید. من سه ماه وقت دارم برای آماده شدن برای آزمون، شما تو دوماه گذشته خیلی خوب و با حوصله به پیشرفت سطح من کمک کردید. من تا بحال کلاس های آنلاین زبان و تجربه نکرده بودم اما باوجود انلاین بودن همه چی خیلی خوب و دقیق پیش میره. در کل برای انرژی که میگذارید و زحمتهایی که میکشید خیلی ممنونم.

    1. ممنون شیوا جان امیدوارم آزمون با بهترین نتیجه برات همراه باشه و توی همین صفحه کارنامت رو قرار بدیم.

      کلاس شما انرژی خیلی خوبی داره و از تلاش پیوسته و پیشرفتی هم که داشتی خیلی راضی هستم.

      سپاس ازت که زحمت کشیدی و این فیدبک بهم دادی عزیزم 🌸🌸🌸🙏🙏🙏

  9. با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت استاد ابوالقاسمي عزيز
    من حدودا ٢ ساله كه با سايت شما آشنايي دارم و همينطور قبلا با كانال تلگرامتون همراه بودم و از مطالب خوبتون استفاده ميكردم. هميشه دنبال يكي بودم كه واسم برنامه ريزي كنه و منابع مفيد رو به من بده. دنبال يك كلاس واسه آيلتس بودم اما تو شهري كه زندگي ميكنم اصلا كلاس خوبي واسه آيلتس نيست يا اگر هم هست استادش اصلا اين امتحان رو تجربه نكرده. از طرفي من به دليل مشغله كاري اصلا نميتونستم وقت بزارم واسه كلاس رفتن و مجبور شدم از منابع خودخوان استفده كنم كه اين هم زياد مفيد نبود چون من يكي رو ميخواستم كه روم فشار بياره و نكات مهم رو گوشزد كنه. وقتي از كانال تلگرامتون كلاسهاي مجازي رو ديدم شوكه شدم چون فكرشم نميكردم همچين كلاسهايي وجود داشته باشه. يكم در موردش تحقيق كردم، خيليا منو منصرف ميكردن ميگفتن اينا همش تبليغاته، ولي من نياز به اين كلاسا داشتم و مجبور بودم اعتماد كنم و خداروشكر كه شما به اين اعتمادم پاسخ دادين و رضايت منو تا الان كه جلسه ششم هست جلب كرديد. تغيير رو در خودم احساس ميكنم. اگر هم مشكلي هست از جانب خودم هست كه به دليل مشغله كاري وقت كم ميزارم. از لحاظ تمرينات، بازخوردها همه چيز عاليه فقط تنها مشكلي كه دارم انجام تمرينها در قسمت نظرات سايت هست. كاش ميشد همه اين تكاليف توي يك گروه تلگرامي انجام بشه تا راحتتر بشه ديد و استفاده كرد چون قسمت نظرات رفته رفته داره زياد ميشه و دسترسي داره سخت ميشه. اما تلگرام هرلحظه و هميشه داره چك ميشه و بيشتر ميشه از بازخورد ديگران استفاده كرد. در كل من اززحماتي كه ميكشين كمال تشكر دارم و اميدوارم هميشه موفق باشيد.

    باتشكر
    عليرضا رمضان پور
    كلاس روزهاي زوج بهمن ٩٦

    1. سپاس از شما.

      تمام تلاشمون رو داریم که تا آخر کار همین حالت باقی بمونه.

      ضمنا در زمینه بایگانی فیدبک ها در یک کانال تلگرامی باید عرض کنم چنین امکانی پیش از این فراهم شده. با عضویت در این کانال میتونید به تمامی فیدبک ها دسترسی داشته باشید.
      https://t.me/FeedbackParadise

  10. سلام و خسته نباشد میگم به استاد محترم جناب آقای ابوالقاسمی، من راستش تا به حال کلاسهای آنلاین رو تجربه نکرده بودم و این اولین بارم هست و به نظر من کلاس های آنلاین میتونه بازدهی خیلی بلاتری نسبت به کلاس های حضوری داشته باشه من از طریق تلگرام با این کلاس آشنا شدم و از قبل با مطالب مفیدی که تو این سایت گذاشته شده آشنایی داشتم یکی از چیزایی که خیلی منو جذب کرد مصاحبه با نفرات برتر آیلتس بود و وقتی من فراخوان ثبت نام کلاس های غیر حضوری رو دیدم واقعا خوشحال شدم چون مدتی بود دنبال راهی برای آمادگی در آزمون آیلتس میگشتم ,هزینه این کلاس خیلی معقول هست با توجه به حجم بالای تمرینات که نشون دهنده کارایی کلاس هم هست جالب اینجاست که استاد از همون جلسه اول شما رو با نحوه امتحان آشنا میکنن و تاکید دارن که تمرینات تا حد امکان تو شرایط جلسه آزمون انجام بشه ایشون خودشون نمره بالایی رو در آزمون آیلتس کسب کردن و من خوشحالم از اینکه چنین شخصی من رو در موفق شدن در آیلتس راهنمایی میکنه.باز هم خسته نباشید و ممنون از مطالب مفید و خوبی که در سایت قرار میدید

  11. منطقی ترین کاری که می شود انجام داد همین است. شرکت در کلاس های غیر حضوری جمعه ها. برای کسانی که هدفشان فقط موفقیت در آیلتس هست. استاد باسواد،، باهوش،، خوش فکر و مسئولیت پذیر است و زبان تدریسش بهترین و مستقیم ترین راه است. با تشکر و خسته نباشید خدمت ایشان.

  12. ضمن خسته نباشید فراوان خدمت جناب مهندس ابوالقاسمی، در مورد کلاس های ایشون میتونم بگم که کل دوره بسیار موثر و مفید بوده، به خصوص برای من که پایه ی زبان جالبی نداشتم بازگو کردن مطالب از سطح اولیه کمک خوبی در روند یادگیری داشت. هرچند که به علت فشرده بودن دوره از تکالیف جا میماندم اما آمادگی لازم برای آیلتس رو ایجاد کرد. به شخصه فکر میکنم اگر میتونستم ۲ دوره‌ی مقدماتی و آیلتس به صورت جدا اما فشرده داشته باشم، باعث میشد که به همه‌ی تکالیف با تمرکز بیشتری برسم. نکته‌ی دیگه‌ای که منو به این کلاس علاقمندتر کرد صمیمیت و تلاش مهندس ابوالقاسمی در همه‌ی بخش های یادگیری و البته به روز بودن منابع و نحوه‌ی یادگیری بود. در کل دوره‌ی بسیار خوب و موثریست…

  13. با سلام و احترام
    من از کلاسها رضایت کافی داشتم. منابع، نحوه تدریس بسیار عالی بودند. سایت ielts2.com بسیار کاربردی و آموزنده است و مطالب بروز و بسیار مهم و کاربردی در امتحان IELTS رو در اختیار دانشجویان قرار می دهد. با توجه به تجربه ای که در زمینه آزمونهای IELTS داشتم، کلاسهای جناب ابوالقاسمی برای من بسیار اطمینان بخش بود از توجه ایشان به پیشرفت دانشجو و مسئولیت پذیری ایشان بسیار متشکرم. همچنین مجموعه منابع بسیار با بینش گزینش شده بود مطالب با هم هماهنگ بودند و در پیوستگی با هم ارائه شده بودهد. سایت ielts2.com در پیوست با کتابها مطالعه و منابع بیشتری رو ارائه می داد. نحوه تست زنی ریدینگ، تمرینهای رایتینگ، اسپیکینگ و لیستنینگ بسیار مفید بودند و نیز فیدبکهایی که می گرفتیم.
    با سپاس فراوان

  14. سلام
    من اولین بار تو کلاس های ایلتس شرکت میکنم من به دلیل مشغله تحصیلی و شغلی کمتر توانستم با روند کلاس جلو بروم اما برا اولین بار که شرکت کردم برام خوب بود

  15. سلام
    من از شاگردان کلاس های نیمه خصوصی روزهای زوج مهندس ابوالقاسمی هستم .خیلی راضیم که اینجا رو انتخاب کردم به چند دلیل :
    ۱ چهارچوب تدریس کاملا واضحه و به خوبی به تلاش جهت داده میشه یعنی کاملا روشنه که چیکار باید بکنیم و برناممون چیه
    ۲ مهندس ابوالقاسمی خودشون در آزمون های آیلتس چندین بار شرکت کردن و از تمام تغییرات مطلع هستند و در نتیجه به عنوان یک نمونه ی موفق دائم در کنار ما هستند و راهنمایی میکنند.
    ۳ هزینه ی کلاس معقوله
    ۴ امکان استفاده از کلاس در دو حالت حضوری و غیر حضوری
    ۵ سایت جامع است و امکان استفاده از نمونه های موفق پیشین و مقایسه سطح خودمون با دیگران رو فراهم میکنه
    ۶ منابع بسیار مفید هستند و البته برای کسانی که وقتش رو دارند منابع بیشتر در سایت قرار داده شده
    ممنون

  16. با سلام
    من مدت زیادی برای پیداکردن یک آموزشگاه خوب برای شروع دوره های فشرده آیلتس گذاشتم و بعد از کلی پرس و جو در یکی از موسسات زبان ثبت نام کردم. ولی بعد از یک مدت؛ نداشتن اطلاعات به روز نسبت به فرایند آزمون آیلتس از جانب مدرس اون آموزشگاه من را کاملا متعجب کرد. این بود که برای از دست ندادن زمان تصمیم گرفتم یکبار دیگر یک دوره جدید را شروع کنم. از طریق اینترنت با سایت ielts2 آشنا شدم و به روز بودن مطالب، منابع و تکنیک های این سایت من رو کاملا جذب کرد و تصمیم به شرکت در کلاس های مهندس ابوالقاسمی گرفتم. اولین و مهمترین نکته ای که حس اعتماد من رو نسبت به شرکت در کلاس دو روز در هفته ایشون جلب کرد به روز بودن ایشون در مورد آزمون آیلتس بود. یعنی ایشون جزو معدود مدرسین آیلتسی هستند که اخیرا آزمون دادن و نمره بالا کسب کردن (بر خلاف سایرین که یا آزمون ندادند و یا مدت زیادی از آزمونشون میگذره). سیر متناسب مطالب که از پایه شروع شد و تمرکز روی نقاط حساس و پر امتیاز آیلتس از ویژگی های کلاس ایشان است که نه با عجله بلکه با اصول و برنامه شما رو با تکنیک های آیلتس آشنا میکنند. این مسئله باعث میشه این آزمون و فرایند یادگیری زبان برخلاف خیلی دیگر از موسسات کاملا ساده و انعطاف پذیر باشد. در طی فرایند این کلاس شما بازخورد مثبتی از تمریناتتان می بینید و تمام رایتنیگ ها و ریدنگ های شما دیده میشه و نظر کارشناسی روش داده میشه که این برای من خیلی مهم و مثبت بوده چون میتوانستم مسیری رو که دارم طی میکنم کاملا ببینم و نقاط ضعفم را پوشش بدم. منابع به روز و ویدئوهای آموزشی از مدرسین بین المللی آیلتس هم که با معرفی این کلاس بچه باهاش آشنا میشوند و می بیننند یکی دیگر از نقاط قوته این کلاس است.
    البته به نظر من با تمام این ویژگی های مثبت اگر شرایطی به وجود بیاید که اول دوره های آکادمیک و جنرال بتونن کلاس های مجزایی داشته باشند و دوم مطابق با سطح دانشجوها کلاس ها طبقه بندی بشوند مطئن هستم که این کلاس یکی از بی نظیرترین و کارامدترین کلاس های آمادگی آیلتس کشور میشه

  17. کلاسهای آمادگی آیلتس مهندس ابوالقاسمی بسیار پر بار و سیستماتیک هستند و هیچ موسسه ای رو ندیدم که این قدر سازمان یافته آموزش بده. تکالیف متناسب با مبحث بوده و زبان آموز رو مجبور میکنه که دست از تلاش برنداره و با تکرار و تمرین زودتر به هدفش برسه. متد ایشون کاملا نوین هست و با سیستم های ارتباطی روز انجام میشه کلاس آن لاین هم همزمان برگزار میشه که همین جذابیت و نوین بودن روش رو توجیه میکنه.
    من به پیشنهاد یکی از دوستان به ایشون مراجعه کردم با اینکه اطلاعات چندانی از روش تدریسشون نداشتم ولی بسیار خوشحالم که اعتماد کردم و الان بسیار راضی هستم

  18. سلام و خسته نباشید .
    اززبان اموزان روزهای زوج و آنلاین ،، روش تدریس و برنامه ریزی منظم و پیگیری ها و فیدبک های خیلی خوبی ارائه میدهند و وبسایت و اطلاعات کامل و جامع در اختیار مان قرار داده اند و تدریس عالی و مفید برای اینجانب .
    تشکر و موفق باشید .

  19. سلام
    من از شاگردای دوره گروهی استاد ابولقاسمی بودم، وقت و انرژی که استاد برای کارشون میذارن واقعا مثال زدنیه. فکر میکنم نمونه ویس هایی که از خودشون و زبان آموزا توی سایت گذاشتن گویای همه چیز هست. منابع درسی بسیار برای من کارامد و مفید بود هرچند فرصت نکردم که همه رو مطالعه کنم! من از نظر وکبیولری تقریبا ضعیف بودم ولی با منابع عالی و مرتبطی که معرفی کرده بودن تونستم توی هر چهار مهارت پیشرفت خوبی داشته باشم.فید بک هایی که در ارتباط با رایتینگ میدادن میتونست برای من کمی بهتر باشه ولی در ارتباط با اسپیکینگ میتونم بگم که متدشون حرف نداشت? هزینه ی کلاس ها کاملا منصفانه بود، به خصوص من و همسرم هردو نیاز داشتیم که توی همچین کلاسی شرکت کنیم، از نظر مالی برای ما خیلی به صرفه بود.. در مجموع این دوره هم برای من هم برای همسرم خیلی مفید بود و بدون اغراق میتونم بگم که پیشرفت روز به روزمونو میتونستیم حس کنیم ?

  20. سلام و درود
    من کلاس گروهی جمعه های استاد ابوالقاسمی رو به صورت غیر حضوری شرکت کردم
    ویژگی های مثبت این کلاس:
    *برنامه ریزی دقیق و اصولی به صورتی که بهترین منابع (منابعی که کاملا زیر چتر آیلتس هستند) معرفی شده و طبق برنامه ریزی ایشون هر چهار مهارت همزمان بهتر میشه*
    *روش تدریس اصولی و بسیار دقیق که نتیجه ی دانش عمیق و چیرگی استاد هست*
    *فیدبک دهی استاد مفید و بسیار کمک کننده هست*
    *هزینه کلاس منصفانه هست*
    *ضمنا بلندی طبع ایشون برای در دسترس قرار دادن نمونه های اسپیکینگ خودشون واین حجم از مطالب مفید در سایتشون برای کسانی که به کلاس دسترسی ندارن ،قابل تقدیره
    تنها پیشنهادم اینه که فیدبک اسپیکینگ ها بیشتر باشه

  21. من هم مثل خيلي از دوستان عزيز از طريق سايت ايلتس ٢ با آقاي مهندس ابوالقاسمي آشنا شدم و قبل از شركت در كلاسهاي ايشان در چند آموزشگاه دوره هاي ايلتس را گذروندم اما متاسفانه زياد موفق نبودم چون پيشرفتي را در خودم احساس نمي كردم .
    بعد در دوره كلاسهاي روز زوج ترم بهار را شركت كردم .در ابتدا با وجوديكه صحبتهاي ضبط شده آقاي ابوالقاسمي را قبل از كلاس گوش داده بودم، در اولين جلسه كاملا سر درگم شدم و تصور كردم كه اين كلاس برام مفيد نيست.
    اما ايشان با صبر و حوصله يك ساعت تمام وقت گذاشتند و مرا راهنمايي كردند تا بتونم خودم را با كلاس هماهنگ كنم و خوشبختانه اين اتفاق افتاد و من متوجه شدم براي موفقيت هيچ معجزه اي به غير تلاش و تمرين وجود ندارد و من شخصا پيشترفت روز به روز خودم را مشاهده مي كنم .
    اخيرا هم در كلاسهاي روز جمعه ثبت نام كردم تا بتونم روي نقاط ضعفم كار كنم و نمره مورد نظر را كسب كنم .
    آقاي ابوالقاسمي علاوه به معرفي منابع استاندارد ، پشتكار و جديت و پيگيري از زبان آموزان را در كلاسها سر لوحه كار قرار مي دهند كه به نظر من این چيزي هست كه همه احتياج دارند تا به نمره دلخواه ايلتس برسند.

  22. با سلام و تشکر فراوان خدمت استاد عزیز جناب مهندس ابوالقاسمی

    بنده تا بحال چند بار در کلاس های زبان در موسسات مختلف شرکت کردم و با اینکه هزینه ی زیادی بابت این دوره ها پرداخت میکردم و هیچ چیزی یاد نمیدادن و شیوه تدریسشون کاملا اشتباه و غیراستاندارد بود بسیار ناراضی بودم و حتی بیشتر اوقات احساس میکردم که مشکل از خودم هست (فقط و فقط به دلیل شیوه تدریس نامناسب) اما بعد از اینکه با جناب مهندس ابوالقاسمی و سایتشون آشنا شدم تصمیم گرفتم که کلاس ها رو ترک کنم و در دوره های ایشون ثبت نام کنم ، روزی که من در دوره جناب ابوالقاسمی ثبت نام کردم تقریبا در سطح ابتدایی بودم و مکالمه ضعیفی داشتم و حتی نمیتونستم به درستی صحبت کنم تا بحال در طول این دوره پیشرفت خوبی داشتم که با روش خوبی که جناب مهندس ارائه دادن و بنده رو بسیار در این راه کمک کردند و به سوالات بنده در کمترین زمان ممکن جوابگو بودند بسیار به بنده کمک کرد و به نظرم یکی از خصوصیات یک کلاس خوب دادن مشاوره و راهنمایی به دانشجویان هست و دوم اینکه در طول ترم در آموزشگاه های بیرون هر ترم استاد تغییر میکنه و شیوه ی تدریس نیز همینطور که بنظر من خیلی خوب نیست و هر ترم باید با یک روش تدریس جلو بریم ، کلاس جناب مهندس ابوالقاسمی دارای خصوصیات خوبی هست مثل راهنمایی مناسب در طول دوره ، شیوه تدریس عالی ، منابع تدریس بسیار عالی ، و از همه مهم تر فیدبک

    به نظرم شیوه تدریس جناب مهندس فوق العاده هست و من راضی هستم و زحمات گرانقدرشون رو بدون پاسخ باقی نخواهم گذاشت .
    امیدوارم جناب ابوالقاسمی همیشه موفق و موید باشند

    با تشکر

  23. با سلام و تشکر فراوان
    بنده مهندس رو کاملا حرفه ای میبینم.دقیقا مارو در مسیر درست هدایت میکنه.و من بعد از ۶ جلسه کلاس متوجه شدم این کلاس ها از خیلی کلاس های دیگه پربارتر هست.یکی دیگه از مزیت های کلاس هزینه مناسبش هست و مهندس خودشون کم کاری نمیکنن و کل مطالبی رو که قراره برای ی کلاس بگن رو پوشش میده.این خیلی مهمه.مهندس وجدان کاری دارن و توجه میکنن ب همه جنبه های کار.
    ممنون

  24. با سلام.من در کلاس های روزهای جمعه استاد ابوالقاسمی شرکت کردم .به طور خلاصه میتونم بگم که این کلاسا خیلی کلاس های مفید و پرباری بود منابعی که کار میشه منابع خیلی خوبی هستند و نکته خوبش اینجاست که استاد نظارت خوبی روی کارهای تک تک بچه ها دارند.برای خود من فرستادن جواب سوالها(voice)برای استاد یکی از نقاط قوت این دورست.استاد برنامه ریزی خیلی خوبی به شما ارائه میده ولی باید خود بچه ها تمام توانشونو برای دنبال کردن برنامه ها استفاده کنند.با اینکه این کلاس ها گروهی بود ولی هیچ کدوم از عیبایی که دوستان برای کلاس های گروهی میگفتند رو من تو این دوره ندیدم و این موضوع برمیگرده به تجربه زیاد استاد در اموزش هدفمند برای شرکت در ازمون نهایی.اما فقط یه پیشنهاد برای بهتر شدن کیفیت کلاس ها دارم و اون اینکه شاید بعضی مواقع سوال های بچه ها برای استاد ساده باشه یا بعضی روشها کلا اشتباه باشه که بچه ها استفاده میکنند و استادبه خاطر دانش خیلی زیادی که داره سریع از این موضوع بگذره که میشه صبر بیشتری در این مواقع جایگزین شه .
    با سپاس از استاد ابوالقاسمی و زحماتی که برای راهنمایی من توی این دوره کشیدند.

  25. درود
    من یک دوره15 جلسه ای با مهندس ابوالقاسمی داشتم و الان دوره دوم کلاس ها رو شروع کردم. قبلا آموزشگاه های مختلف رفته بودم ولی پیشرفتی که تو این مدت کم داشتم قابل قیاس با کلاسهای قبلی من نیست.بدون برنامه ریزی و فشار ایشون امکان نداشت حالا حالاها این همه کتاب و تمرین رو با هم بخونم و انجام بدم.
    ممنون از زحمات ایشون.

  26. با سلام
    من حدود ده جلسه ای هست که در کلاسهای نیمه خصوصی جناب ابوالقاسمی شرکت کردم . من قبلا مدتها کلاس زبان میرفتم و بعدش یه مدتی تصمیم گرفتم که خودم بخونم ولی تو هیچ کدوم از این موارد موفق نبودم. ولی از وقتی این کلاس شروع شده دیگه هیچ وقت آزادی ندارم و همواره خودم را مقید به این میدونم که بر اساس سیلابس استاد ارجمند مطالعه کنم و سطح زبانم را بالا ببرم. این کلاس دقیقا اون چیزی بود که من نیاز داشتم یعنی اینکه بدونم چه منابعی رو چگونه بخونم و سپس توی کلاس توسط مدرس نقاط ضعفم را بشناسم و روش کار کنم. در ضمن فکر نمیکنم تو هیچ کلاسی یا به صورت خودخوان این تعداد اسپکینگ و رایتینگ تو یک دوره کار بشه . همینجا از زحمات جناب مهندس ابوالقاسمی عزیر و مجموعه اشون تشکر میکنم.

  27. من قبلا کلاس خصوصی در یکی از موسسات معروف در ونک، رفته بودم، و از اون کلاس کاملا ناراضی بودم، اول از همه اینکه اونها آزمون آیلتس رو خیلی سخت نشون نمی دادن و می گفتن با یادگیری یه سری تکنیک نمره خوب می گیری، ولی واقعیت این نبود، بعدا متوجه شدم درسته اونها استاد های خوبی بودن ولی چون خودشون امتحان آیلتس نداده بودن، آگاه نبودن که چه تکنیکی خیلی موثر هست چه تکنیکی فایده نداره، یه جور غرور و نفسانیت هست، احتمالا به خودشون می گن ، من این همه سال استاد بودم حالا برم امتحان آیلتس بدم…خلاصه برعکس اینها در کلاس مهندس ابوالقاسمی اتفاق افتاد ، اولا صادقانه تاکید زیاد می کردن که هر چقدر هم زبانت خوب باشه ، باز آیتلس آزمون سختی هست، این خودش مهمترین دلیل بود که‌ من خیلی جدی تر تلاش کنم، نکته دیگه این هست کنه چون خود ایشون امتحان دادن و نمره بالایی دارن ، روی نکاتی که باعث بالا بردن نمره میشه فوکوس می کنن، اما متاسفانه خیلی از آموزشگاه ها چون خودشون امتحان ندادن روی بهتر کردن زبان به صورت عمومی کار می کنن که خوبه ولی برای کسی که سه چهار سال وقت داره،باز هم می گم چون خودشون امتحان ندادن و مدرک ندارن، روش هاشون بیشتر تئوری هست ،تا عملی، روی چیزهایی تاکیید می کنن که یه آدم باهوش دوبار تست بزنه می فهمه، خلاصه خود مهندس چون مدرک دارن می دونن دقیقا چه کاری کمک می کنه، فقط باید حسابی درس بخونید

    1. ممنون از محسن عزیز بخاطر دیدگاهشون و لطفی که داشتند.

      موردی که ایشون در تلگرام مطرح کردند ولی بنا به تعارفات “ایرانی” در اینجا ذکر نکردند این بود که به باور محسن من در کلاس زودتر از اونچه باید در برابر سوال پرسیدن زبان آموز “عصبانی” میشم. به این شکل که چون بارها این مطالب رو تکرار کردم خیلی از سوال های بچه ها برای من غیر ضروری یا ساده لوحانه به نظر میرسه و حوصله زیادی برای توضیح چندین باره اون ها ندارم.

      ممنون از محسن عزیز که صادقانه این مورد رو مطرح کردند و امیدوارم با توجه به این فیدبک ارزشمند حتما بتونم آگاهنه حوصله بیشتری هم در کلاس های ایشان و هم در کلاس های دیگر زبان آموزان عزیز داشته باشم.

      با آرزوی موفقیت برای ایشان در آزمون آیلتس 14 اسفند مرکز پروشات

  28. سلام
    من پنجمین جلسه ام رو با آقای مهندس ابوالقاسمی گذراندم . من ساکن لندن هستم و در مورد تمام مدرسین تحقیق کردم ،تا ایشون رو انتخاب کردم. نیازی به تعریف و تمجید از ایشون نیست چون حرفه ای بودن سایت و نمونه های تدریس ایشون که با سعه صدر در اختیار همگی قرار میدهند گویای همه چیز هست . فقط خواستم از زحمات و دلسوزی ایشان تشکر کنم . استاد سپاس

  29. خیلی خوشحالم که بعد از کلی سرچ تو کانال های مختلف بلاخره تونستم کلاس ایلتس ایده المو پیدا کنم. کلاسی بسیار مفید با تمرکز بر تمامی مهارتها و جو صمیمانه کلاس، و تسلط و دانش بالای مهندس ابولقاسمی دلایلی هستند که به تمام دوستانی که قصد گذروندن دوره ایلتس با هزینه منصفانه دارند کلاسهای ایشون رو توصیه میکنم

  30. من خیلی در انتخاب دوره ای که جهت آماده سازی آزمون آیلتس باشه تردید داشتم و از اینکه در این دوره آموزشی با کلاس ایشون همراه بودم بسیارراضی و خوشحالم فضای کلاس ایشون صمیمانه است و ایشون کلاس رو کاملا بهینه اداره می کنن و با وجودیکه کاملا به موضوع اشراف دارن ساده وقابل فهم مطالب رو ارائه می کنند و می تونم بگم تدریس آیلتس تخصص ایشون و اصطلاحا از راههای رفته سخن می گن- ممنون و سپاسگزارم

  31. کلاسی پر انرژی و مشتاق داشتیم که با مشارکت همه زیان آموزان همراه بوده است. استاد بسیار فعال، مسلط و مسئول و دلسوز هستند. من شخصا چنین روحیه مسئولیت پذیر و مشوق را کمتر دیده ام.
    قدردان زحمتشان هستم.

  32. نه تنها به نظر شخصی من ، بلکه دوستم که من رو با کلاسهای آقای ابوالقاسمی آشنا کردند این کلاسها واقعا انگیزه و هدفمون رو برای گرفتن آیلتس پر رنگ تر کردند. کلاسها با برنامه ی دقیق و حساب شده جلو میره و من کاملا از روند کار راضی بودم گرچه خودم باید بیشتر برای خوندن زمان بزارم.. ولی دیدگاهم نسبت به آیلتس خیلی عوض شده چون در کلاسها جزییاتی که قبلا بشون بی توجه بودم خیلی خوب توضیح داده شدند…. با تشکر از آقای ابوالقاسمی

  33. بهترين كلاسي كه تا به حال شركت كردم
    دقيقا همون چيزي بود كه مي خواستم
    يه كلاسه هدفمند و يه مدرسه اينكاره

  34. سلام
    با تشكر از جناب مهندس ابوالقاسمي كه در دوره امادگي براي ازمون ايلتس از دانش و راهنمايي هاي خوب ايشان برخوردار بودم

  35. با سلام خدمت دوستان عزیز،
    خیلی وقته تو گرفتن مدرک آیلتس مصمم شده بودم شاید بگم چند سالی است، کلاسهای مختلفی هم رفتم. اما بازم احساس کردم کافی نیست و اینطور کار کردن من را به نمره ای که می خوام نمی رساند. برای همین با توجه به فرصت کمی که دارم حدود دو ماه خواستم معلم خصوصی بگیرم تا فشرده کار کنم. استاد ابوالقاسمی در کارشان خیلی جدی هستند و اصلا بهانه در انجام ندادن تکلیف قبول نمی کنند به هیچ عنوان. و همین باعث شده با توجه به مشغله ای که دارم تا دیر وقت بیدار باشم و تکالیفم را انجام زدم، و خیلی هم خوشحالم که کاری که توی این چند سال نتونستم انجام بدم با سخت گیریهای استاد در حال پیشرفت هستم.
    فقط اینکه استاد خوب داشتن تنها کافی نیست باید همت کرد، باید عاشق زبان باشید تا یاد بگیرید اینطوری سختی کار کم میشه.

  36. با سلام
    من مدت زيادي را براي پيدا كردن كلاس آنلاين براي تافل در اينترنت جستجو كردم كه در نهايت با استاد ابوالقاسمي آشنا شدم، و در حال حاضر كلاس ها را به صورت آنلاين و با كمترين مشكل در زمينه سرعت اينترنت يا بقيه مسائل با ايشان مي گذرانم ، روبرو بودن با امتحان سنگيني مثل تافل ، با وجود كمبود وقت و نداشتن هيچ تصوري در مورد اينكه اساسا به چه شكلي بايد براي اين امتحان آماده شد ، بزرگترين مشكل من بود كه بعد از شروع اين كلاس ها كه بر مبناي آمادگي قدم به قدم براي امتحانه ، خيلي از ميزان استرس من كم كرد، جناب ابوالقاسمي معلمي هستند بسيار مسلط بر منابع و تكنيك هاي تدريس تافل، بعد از چند جلسه متوجه شدم كه دانش زباني تنها يكي از نقاط قوت در آزمون هاي مثل تافل هستند، نكات بسيار مهم اما جزئي در ارتباط با مهارت هاي اسپيكينگ و رايتينگ وجود دارد كه بدون اطلاع از اين نكات آمادگي براي اين آزمون ها زمان زيادي مي برد كه يادگيري اين نكات به لطف زحمات و دقت جناب ابوالقاسمي براي من ميسر شد.
    و در نهايت بايد اضافه كنم كه تكاليف منسجم و رفع اشكالات در هر جلسه هم باعث مي شود كه من در هر جلسه متوجه پيشرفت خودم باشم.

    با تشكر

  37. با سلام بنده در حال گذراندن كلاس هاي دوره آيلتس استاد ابوالقاسمي هستم .
    به نظرم سطح آموزش در كلاس هاي ايشان بسيار بالا هستش .
    چرا كه همزمان با آموزش زبان آموزان ترغيب مي شوند بيشتر تلاش داشته باشند
    هر چه تلاش از سوي زبان آموز بيشتر باشد سطح يادگيري و سرعت آن بالا ميرود .
    در واقع مديريت و هدايت راهبردي توسط استاد صورت مي گيرد و زبان آموز مانند يك شخص كه تعليم رانندگي مي بيند با دقت نسبت به يادگيري مهارت بيشتر اقدام مي كند .

  38. با سلام
    من مریم هستم ، مدت زمان زیادی از شروع آمادگی ایلتس با آقای استاد ابولقاسمی نگذشته ، با این وجود پیشرفت در مهارت های مختلف زبان انگلیسی آیلتس آکادمیک با راهنمایی های ایشان ، کاملا ملموس است . تمامی مهارت ها با مدیریت استاد به صورت موازی با هم پیش برده میشوند و در هر زمینه کتاب های مناسبی پیشنهاد کردند که کمک شایانی به پیشبرد بهتر من برای آمادگی مناسب برای آزمون میباشد . امیدوارم همه کسانی که هدف آزمون آیلتس رو دارند و نیاز به استادی ماهر دارند ، شانس استفاده از مهارت و تجربیات استاد ابولقاسمی را داشته باشند .
    با تشکر از تمامی زحمات شما

  39. سلام،
    من در کلاس های آنلاین اسپیکینگ و رایتینگ خانم بختیاری شرکت کردم و معتقدم تاثیر مثبتی در بنده داشته به خصوص تمرین های اسپیکینگ که با ایشان داشتم. همچنین بسیاری از اشکالات رایتنیگ من نیز توسط ایشان رفع گردید. در کلاس های اسپیکینگ رنج متنوعی از موضوعات کار شد، به خصوص سوالات رایج در آزمون های اخیر، که تعدادی از آن ها عینا در آزمون اصلی اسپیکینگ آیلتس از من پرسیده شد و من از قبل برای آن ها ایده داشتم.
    در اینجا می خواهم از زحمات ایشان صمیمانه قدردانی کنم و امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشند.

  40. با سلام
    من در مدت حدودا سه ماه خود را برای امتحان آیلتس همراه با کلاسهای آقای مهندس ابوالقاسمی آماده کردم.
    از دید من ایشان استاد باسواد و با معلوماتی در زمینه ی زبان انگلیسی و امتحانهای تخصصی این زبان هستند. بسیار منضبط و با اخلاق هستند. تکالیفی که برای هر جلسه تعیین می کنند بهمراه کتابهای مناسبی که برای تدریس انتخاب می کنند به مرور سطح زبان آموز را بالا می آورد. نکته ای که از دید من خیلی مهم بود این بود که ایشان در عین جدی بودن به شدت به زبان آموز اعتماد به نفس می دهند و از استرس امتحان در حد زیادی می کاهند، این برای فردی چون من که به شدت از نظر شخصیتی مضطرب هستم نکته مهم و کلیدی ای بود و به جرات می گویم که اگر ایشان من را مجبور نمی کردند بهیچوجه حاضر به امتحان دادن بعد از سه ماه نبودم، جدیت و پافشاری ایشان در اینکه هرچه سریعتر امتحان بدهم باعث شد که بالاخره ترس من از امتحان اصلی بریزد. از تلاش و دلسوزی و پیگیری ایشان برای کلاسها بی نهایت سپاسگزارم.

  41. سلام ودرود
    من به صورت فشرده باید خودم رو برای امتحان تاقل آماده میکردم.به نظرم آرامش و انرژی مثبت آقای مهندس درکنار برنامه ریزی دقیقشون خیلی خیلی تاالان کمکم کرده مهندس بهترین و سریع ترین منابع رو به من معرفی کردن وخودم به شخصه هرجلسه تغییر خودم روبه ویژه در بخش speaking متوجه میشم.ایشون باوجود سواد بالادرزمینه ی زبان انگلیسی با سبکی ساده و قابل فهم تدریس میکنند.درصورتی که سوالی بپرسید قطعا سریع ترین راه رو بهتون پیشنهاد میکنند.

  42. با سلام
    من مدت زیادی نیست که با استاد ابوالقاسمی دوره ی زبانم رو شروع کردم ولی در همین مدت کم پیشرفت سطح زبانم رو احساس کردم.ایشون با معرفی کتاب های مناسب و کاربردی که به نظرم یکی از مهم ترین بخش های مطالعه ی هر درسی است کمک زیادی به من کردند و همچنین ایشون روی هر ۴مهارت زبان من کار میکنند و روی هر مهارت بسیار دقیق و تخصصی و باحوصله کار میکنند و سخت گیری و جدی بودن ایشون در کار باعث شده من زبان رو بیشتر جدی بگیرم و بتونم با اطمینان و سواد کامل برای امتحان آماده بشم.

  43. با سلام خدمت دوستان.
    من ميخوام راجع به کلاسهای استاد ابولقاسمی نظرم رو اعلام کنم.
    کلاسهای ايشون از نظر من فوق العاده عالی بود برای بنا به چند دلیل که خدمتتون عرض میکنم.
    1: من تونستم تو کوتاه ترین زمان ممکن با کمک ایشون به يه سطح خوب از زبان برسم، در حدی که الان که کتابهای روز اول که اومدن به من معرفی کردن و خیلی به نظرم سخت بودند ميخونم واقعا انقدر آسون هستند که خندم ميگيره.
    2: استاد ابولقاسمی از هیچ کمکی به من دریغ نکردند و اگر لازم بود حتی زمانی ممکن بود بیشتر از ساعت کلاس من وقت ميگذاشتند تا من درس رو کامل متوجه بشم.
    3: سواد بالای ايشون در زمینه زبان به من کمک زیادی کرد که خیلی از کنار ایشون تجربه کسب کردم
    4: اعتماد به نفس بالایی به من ميدادند و همین باعث ميشد استرس من از 100 به صفر برسه
    5: کلاسشون فوق العاده جدی بود و همین مساله باعث ميشد که من از ترسم تمام تکالیفم رو بی کم و کاست همیشه آماده کنم که این خیلی به پیشرفت من کمک کرد.
    و در آخر اینکه من واقعا نميدونم چطور ميتونم از زحمات ايشون قدردانی بکنم چون یادگیری زبان انگلیسی که برای من تبدیل به بزرگترین کابوس زندگی تبدیل شده بود رو براحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن به من آموختن.

    با تشکر از بهترین استادم

  44. درود
    من دو دوره آیلتس جنرال و آکادمیک با آقای ابوالقاسمی کلاس داشتم. دراین مدت آشنایی بنظر من ایشان یکی از اساتید باسواد و قابل اطمینان در بخش تدریس زبان هستند. یکی از نکات قابل توجه شخصیتی ایشان با انرژی و اکتیو بودنشون هست. هیچ وقت سر کلاس با کسالت و یکنواختی کلاس رو اداره نمیکردن و همین بمن هم انرژی میداد. از نکات مثبت دیگر ایشان تسلط به اسپیکینگ و روان صحبت کردنشان هست که نمره آیلتس ایشان گواه این موضوع هست.آموزش نحوه نگارش و نکات طلایی در مورد بابل دیاگرام ها در رایتینگ از نقاط قوت دیگرشان است. ایشان تکالیف نفس گیری به دانشجویان میدهند گرچه اوایل سخت بنظر میرسید ولی بعد از ده جلسه روند پیشرفت رو در خودم احساس میکردم. آقای ابوالقاسمی در تدریس جدی و سخت گیرند و نسبت به نظم و زمان حساس هستند. از نکات ضعف کلاس فقط میتونم بگویم ساعت کلاس کم است و به علت مشغله زیاد ایشان هر ساعتی که مد نظر است نمیتوان کلاس داشت و ما باید خودمان را با ساعت خالی ایشان تطبیق بدهیم که گاهی اوقات بر خلاف میل من بود.
    در آخر هم دوست دارم راجع به سایت ایشان و بلندی طبعشان در دسترس قرار دادن مجانی آنهمه مطالب مفید و ویس ها و رفرنس ها( که بعضی از اساتید حتی برای گفتنشان درخواست پول میکنند) و تلاش ایشان برای بروز بودن مطالب تشکر کنم.

  45. سلام
    من سه دوره پانزده جلسه‌ای با آقای ابوالقاسمی کلاس داشتم. در این سه دوره از نظم ایشان و جدی بودنشان در تدریس بسیار راضی بودم. اواسط دوره تغییر را به‌خصوص در لیسنینگ کاملا احساس کردم. بدون زیرویس می‌توانستم سریال‌های انگلیسی را ببینم و این خودش به من انگیزه بیش‌تری می‌داد.
    سخت‌گیری آقای ابوالقاسمی در یادگیری لغات و جمله‌سازی با آن‌ها من را در اسپیکینگ و رایتینگ بسیار کمک کرد. بحث‌های کلاسی و صبوری ایشان در طول دوره و راه آمدن با انگلیسی صحبت کردن یک مبتدی هم اعتماد به نفسم رو بالا برد و اسپیکینگم به‌تر شد.

  46. با درود
    اینجانب طی چند جلسه ای که با جناب مهندس ابوالقاسمی داشتم برجسته ترین ویژگی ایشان سر وقت بودن و منظم بودن کلاس ها هست از دیگر نکات ایشان به هیچ وجهه اجازه فارسی صحبت کردن در سر کلاس رو نمیدهند حتی اگر معنی واژه ای باشه و از نکات برجسته ایشان مهارت در تصحیح ریدینگ در هر جلسه بوده که کمک شایانی به بهبود و پی بردن به اشتباهات هستند و تنها نکته ای که هست حجم زیاد تکالیف و برنامه ای هست که در هر جلسه از سوی جناب مهندس به زبان آموز داده میشه که گاهی واقعا طاقت فرسا هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید

  

error: Content is protected !!

بهترین زمان برای یادگیری...

فرصت را از دست ندهید و در کلاس‌های نیمه خصوصی آیلتس ثبت نام کنید. شروع کلاس‌ها از هفته اول مردادماه با 20% تخفیف

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس حاصل کنید و اخبار آیلتس 2 را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.