جستجو

دانلود کتاب IELTS Writing Masterclass 8.5 

دانلود کتاب IELTS Writing Masterclass 8.5 
دانلود کتاب IELTS Writing Masterclass 8.5

دانلود کتاب IELTS Writing Masterclass 8.5 

کتاب “IELTS Writing Masterclass 8.5” نوشته Marc Roche یک کتاب آموزشی جامع برای آمادگی در قسمت نوشتاری آزمون IELTS با تمرکز بر تسک 1 و 2 آیلتس جنرال و آکادمیک شامل نامه، گراف ها و انشاء های آیلتس و گرامر و ساختارهای مورد نیاز در این آزمون است. این کتاب به دانشجویان راهنمایی‌ها، راهکارها و تمرین‌های مفیدی برای بهبود مهارت نوشتن انگلیسی در آزمون IELTS ارایه می‌کند. در این پست محتوا و توضیحاتی درباره این کتاب ارزشمند ارایه شده که امیدواریم مورد استفاده شما عزیزان قرار بگیرد. 

تمامی منابع سایت به همراه هزاران کتاب دیگر در بزرگترین کانال های دانلود زبان انگلیسی و آیلتس در تلگرام با نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2download) در دسترس شما عزیزان می باشد. 

.

✅ دانلود pdf کتاب IELTS Writing Masterclass 8.5 نوشته Marc Roche 

لینک دانلود / دانلود تلگرام

.

محتوا کتاب IELTS Vocabulary Masterclass 8.5 Book 1

دانلود کتاب IELTS Writing Masterclass 8.5  دانلود کتاب IELTS Writing Masterclass 8.5 

.

درباره کتاب IELTS Vocabulary Masterclass 8.5

کتاب “IELTS Writing Masterclass 8.5” یک کتاب آموزشی جامع برای آمادگی در قسمت نوشتاری آزمون IELTS است. این کتاب به دانشجویان ارائه راهنمایی‌ها، راهکارها و تمرین‌های مفیدی برای بهبود مهارت نوشتن انگلیسی در آزمون IELTS می‌کند. در زیر به طور کامل با جزئیات برخی از موارد مهم این کتاب آشنا می‌شویم:

1. سوالات و مهارت‌های IELTS Writing: این کتاب به شما درک و آشنایی با ساختار سوالات و نوعی از مهارت‌های نوشتاری که در آزمون IELTS استفاده می‌شود، کمک می‌کند. این شامل تحلیل سوال‌ها، روش‌های برنامه‌ریزی و سازماندهی متن، استفاده از واژگان مناسب و ساختار جملات صحیح می‌باشد.

2. ساختار بخش‌ها: کتاب “IELTS Writing Masterclass 8.5” ساختار بخش‌های مختلف آزمون نوشتاری IELTS را بررسی می‌کند، بطوریکه شامل نوشتن نمره 8.5 در قالب‌های مختلف می‌شود. این شامل نوشتن تشریحی (Task 1) و نوشتن تفسیری (Task 2) می‌باشد.

3. راهنمایی‌های عملی: این کتاب اصول و راهنمایی‌های عملی برای بهبود مهارت نوشتن شما ارائه می‌دهد. از جمله، تمرین‌ها برای افزایش دایره واژگان، بهبود سرعت نوشتاری، پردازش مختصر متن و بهره‌گیری از نمونه‌های مناسب.

4. تمرینات درسی و مثال‌ها: در طول کتاب، تمرینات درسی و مثال‌های واقعی IELTS در بخش نوشتاری گنجانده شده‌اند. این تمرینات طیف وسیعی از موضوعات را پوشش می‌دهند و کمک می‌کنند تا شما بتوانید مهارت‌های نوشتاری خود را تمرین و بهبود دهید.

5. راهنمایی‌های آزمون دهنده: کتاب حاوی راهنمایی‌هایی برای مواجهه با آزمون‌های IELTS در بخش نوشتاری است. این شامل نکات مفیدی در مورد زمانبندی، تمرکز بر سوال، تنظیم ساختار متن، استفاده از تفسیر خواننده و موارد دیگر می‌باشد.

کتاب “IELTS Writing Masterclass 8.5” یک منبع قدرتمند است که در آمادگی شما برای قسمت نوشتاری آزمون IELTS به شما کمک می‌کند. با مطالعه این کتاب و تمرین‌های مضمونی آن، مهارت‌های نوشتاری خود را بهبود دهید و با راحتی و اعتماد بیشتر به آزمون IELTS مراجعه کنید.

.

دانلود 8.5 IELTS Writing Masterclass – مطالب پیشنهادی

دانلود سری کمبریج آیلتس جلد 1 تا 18

دانلود خودآموز ویدئویی رایگان 4 مهارت آیلتس

دانلود 1000 صفحه سوالات واقعی آیلتس از سراسر جهان

  

  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید

  

error: Content is protected !!

بهترین زمان برای یادگیری...

فرصت را از دست ندهید و در کلاس‌های نیمه خصوصی آیلتس ثبت نام کنید. شروع کلاس‌ها از هفته اول مردادماه با 20% تخفیف

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس حاصل کنید و اخبار آیلتس 2 را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.