جستجو

دانلود کتاب Essays From Examiners – 2020

دانلود کتاب Essays From Examiners

در اینجا یک جزوه کاربردی برای رایتینگ های آیلتس تسک دوم آکادمیک و جنرال با نام عمومی Essays From Examiners در دسترس شما عزیزان می باشد. در این کتابچه چندین نمونه استاندارد و قابل قبول از رایتینگ های تسک 2 آیلتس را مشاهده میفرمایید. دانلود 1000 نمونه رایتینگ های تسک 1 آکادمیک و 1000 نمونه رایتینگ های تسک 2 جنرال و آکادمیک به شما کمک خواهد کرد بهترین سمپل های نمره 8 و بالاتر آیلتس را در مسیر رسیدن به مدرک در دست داشته باشید.

.

✅ دانلود 100 نمونه رایتینگ آیلتس تسک 2 از اگزمینر های آیلتس

لینک دانلود سال 2019 / لینک دانلود سال 2020 / لینک پشتیبان تلگرام

.

درباره مجموعه Essays From Examiners

کتاب “Essays From Examiners” یک منبع مفید برای دانشجویانی است که قصد دارند مهارت نوشتن خود را برای آزمون‌های زبانی مانند IELTS بهبود بخشند. این کتاب شامل نمونه‌هایی از مقالات نوشته شده توسط اگزمینر های آزمون IELTS است که به عنوان مثال‌های عالی و کامل برای دانشجویان عنوان شده‌اند.

در کتاب Essays From Examiners، نمونه‌هایی از مقالات ارائه شده و تحلیل شده‌اند تا دانشجویان بتوانند ساختار و سبک نوشتاری خوب را درک کنند و از آنها الهام بگیرند. همچنین، توضیحات و راهنمایی‌های مفیدی برای بهبود مهارت نوشتاری در آزمون IELTS در این کتاب ارائه شده است.

“Essays From Examiners” به دانشجویان کمک می‌کند تا با الگوهای نوشتاری متداول در آزمون IELTS آشنا شوند و بتوانند بهترین نمونه‌ها را در نوشتار خود اعمال کنند. این کتاب برای دانشجویانی که قصد دارند مهارت نوشتن خود را به سطح بالاتری برسانند و در آزمون IELTS موفقیت آمیز باشند، مناسب است.

با مطالعه “Essays From Examiners”، دانشجویان می‌توانند بهبود چشمگیری در مهارت نوشتن خود داشته باشند و با استفاده از الگوها و راهنمایی‌های ارائه شده، به راحتی بتوانند مقالات خود را به شکل مناسب و جذاب برای برگزارکنندگان آزمون IELTS نگارش کنند.

.

دانلود کتاب Essays From Examiners – همراه باشید

کانال دانلودی تلگرام (https://t.me/ielts2official) و گروه آیلتس (https://t.me/ielts2Group) ما راهنمای شما عزیزان و پاسخگوی سوالات در مسیر آیلتس خواهد بود.

  

  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید

  

error: Content is protected !!

بهترین زمان برای یادگیری...

فرصت را از دست ندهید و در کلاس‌های نیمه خصوصی آیلتس ثبت نام کنید. شروع کلاس‌ها از هفته اول مردادماه با 20% تخفیف

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس حاصل کنید و اخبار آیلتس 2 را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.