دانلود کتاب Cambridge Grammar for IELTS

دانلود کتاب Cambridge Grammar for IELTS

دانلود کتاب Cambridge Grammar for IELTS

دانلود کتاب Cambridge Grammar for IELTS

کتاب کمبریج گرامر آیلتس به زبان انگلیسی در 25 فصل از معتبرترین منابع گرامر اختصاصا طراحی شده برای آزمون ایلتس توسط انتشارات معتبر کمبریج هست و برای سطح متوسط حدود نمره 6 آیلتس تا نمره کامل آیلتس را پشتیبانی میکند. در این صفحه این کتاب همراه با فایل های صوتی در دسترس هست. اگر سطح شما پایین هست پیشنهاد میکنیم جزوه های فارسی گرامر را برای آغاز کار در این صفحه دانلود بفرمایید. 

تمامی منابع سایت به همراه هزاران کتاب دیگر در بزرگترین کانال های دانلود زبان انگلیسی و آیلتس در تلگرام با نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2download) در دسترس شما عزیزان می باشد. 

.

✅ دانلود pdf کتاب Cambridge Grammar for IELTS با فایل های صوتی

لینک دانلود / دانلود فایل های صوتی / دانلود تلگرام

🔓 گذرواژه: www.ielts2.com

.

درباره کتاب Cambridge Grammar for IELTS

گرچه کتاب های بسیاری در سطح های ابتدایی و میانی زبان انگلیسی برای زبان آموزان در دسترس است، برای سطح های بالاتر یکی از بهترین کتاب ها، کتاب گرامر آیلتس انتشارات کمبریج که در اینجا برای دریافت در دسترس زبان آموزان قرار داده شده است.

این کتاب تقریبا به تمامی بخش های مورد نیاز زبان آموز برای دریافت نمره کامل آیلتس می پردازد و از برتری های آن در سنجش با دیگر کتاب های دستور زبان یکی دسته بندی بسیار خوب مطالب در آن است و دیگری هماهنگ بودن فرمت یا قالب کتاب با آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال. به این معنا که تمرین های کتاب که درست بعد از بخش آموزش نکته های دستوری به چشم میخورد، معمولا ساختارهایی همانند ساختار های بخش ریدینگ یا رایتینگ آیلتس را دارد و همچنین از بانکی از واژگان در آن بهره گرفته شده که پیش نیاز دریافت نمره مناسب در آیلتس می باشد. از دیگر برتری های این کتاب همراه بودن یک سی دی شنیداری است که زبان آموز تمرین های لیسنینگ را با آن دنبال خواهد کرد.

باید توجه داشته باشید در خواندن این کتاب یکی از بزرگترین چالش های پیش رو سخت بودن فهم برخی فصل ها و مهمتر از آن حجم بالای دانستی ها و مطلب آموزشی میباشد. این کتاب در 25 فصل و 255 صفحه تنظیم شده که خواندن کامل و درک آن نیازمند زمان بالایی میباشد. زمانی که معمولا از سوی زبان آموزان به بخش های دیگر به ویژه بخش حفظ کردن لغات ضروری آیلتس و خواندن متن ها اختصاص میابد. بنابراین در بهره گیری از این کتاب باید به زمانبندی توجه ویژه ای داشته باشید.

.

.

محتوای کتاب Cambridge Grammar for IELTS 

.

.

آموزش 16 زمان در زبان انگلیسی

.

دانلود کتاب Cambridge Grammar for IELTS – مطالب پیشنهادی

دانلود سری کمبریج آیلتس جلد 1 تا 18

دانلود خودآموز ویدئویی رایگان 4 مهارت آیلتس

دانلود 1000 صفحه سوالات واقعی آیلتس از سراسر جهان