جستجو

دانلود کتاب Cambridge Grammar for IELTS

Cambridge Grammer for IELTS
دانلود کتاب Cambridge Grammar for IELTS
دانلود کتاب Cambridge Grammar for IELTS

دانلود کتاب Cambridge Grammar for IELTS

کتاب کمبریج گرامر آیلتس به زبان انگلیسی در 25 فصل از معتبرترین منابع گرامر اختصاصا طراحی شده برای آزمون ایلتس توسط انتشارات معتبر کمبریج هست و برای سطح متوسط حدود نمره 6 آیلتس تا نمره کامل آیلتس را پشتیبانی میکند. در این صفحه این کتاب همراه با فایل های صوتی در دسترس هست. اگر سطح شما پایین هست پیشنهاد میکنیم جزوه های فارسی گرامر را برای آغاز کار در این صفحه دانلود بفرمایید. 

تمامی منابع سایت به همراه هزاران کتاب دیگر در بزرگترین کانال های دانلود زبان انگلیسی و آیلتس در تلگرام با نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2download) در دسترس شما عزیزان می باشد. 

.

✅ دانلود pdf کتاب Cambridge Grammar for IELTS با فایل های صوتی

لینک دانلود / دانلود فایل های صوتی / دانلود تلگرام

🔓 گذرواژه: www.ielts2.com

.

درباره کتاب Cambridge Grammar for IELTS

گرچه کتاب های بسیاری در سطح های ابتدایی و میانی زبان انگلیسی برای زبان آموزان در دسترس است، برای سطح های بالاتر یکی از بهترین کتاب ها، کتاب گرامر آیلتس انتشارات کمبریج که در اینجا برای دریافت در دسترس زبان آموزان قرار داده شده است.

این کتاب تقریبا به تمامی بخش های مورد نیاز زبان آموز برای دریافت نمره کامل آیلتس می پردازد و از برتری های آن در سنجش با دیگر کتاب های دستور زبان یکی دسته بندی بسیار خوب مطالب در آن است و دیگری هماهنگ بودن فرمت یا قالب کتاب با آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال. به این معنا که تمرین های کتاب که درست بعد از بخش آموزش نکته های دستوری به چشم میخورد، معمولا ساختارهایی همانند ساختار های بخش ریدینگ یا رایتینگ آیلتس را دارد و همچنین از بانکی از واژگان در آن بهره گرفته شده که پیش نیاز دریافت نمره مناسب در آیلتس می باشد. از دیگر برتری های این کتاب همراه بودن یک سی دی شنیداری است که زبان آموز تمرین های لیسنینگ را با آن دنبال خواهد کرد.

باید توجه داشته باشید در خواندن این کتاب یکی از بزرگترین چالش های پیش رو سخت بودن فهم برخی فصل ها و مهمتر از آن حجم بالای دانستی ها و مطلب آموزشی میباشد. این کتاب در 25 فصل و 255 صفحه تنظیم شده که خواندن کامل و درک آن نیازمند زمان بالایی میباشد. زمانی که معمولا از سوی زبان آموزان به بخش های دیگر به ویژه بخش حفظ کردن لغات ضروری آیلتس و خواندن متن ها اختصاص میابد. بنابراین در بهره گیری از این کتاب باید به زمانبندی توجه ویژه ای داشته باشید.

.

.

محتوای کتاب Cambridge Grammar for IELTS 

.

.

آموزش 16 زمان در زبان انگلیسی

آموزش ویدئویی گرامر انگلیسی
.

دانلود کتاب Cambridge Grammar for IELTS – مطالب پیشنهادی

دانلود سری کمبریج آیلتس جلد 1 تا 18

دانلود خودآموز ویدئویی رایگان 4 مهارت آیلتس

دانلود 1000 صفحه سوالات واقعی آیلتس از سراسر جهان

  

  

2 پاسخ

  1. سلام
    نظر شما در خصوص کتاب گرامر «از دبیرستان تا دانشگاه» جناب «عباس فرزام» چیست؟
    به‌نظر کتاب مناسبی است، اما بنده به‌صورت کاملا اتفاقی به یک اشتباه در این کتاب برخوردم که ذهنم را واقعا مشوش ساخته! (من کل کتاب را بررسی نکرده‌ام و تنها در مورد همین یک مورد تحقیق کردم)
    در این کتاب عنوان شده است که می‌توان از زمان حال ساده برای آینده‌ی نزدیک استفاده کرد اما با بررسی کتاب English Grammar In Use متوجه شدم که یک چنین چیزی ممکن نیست و تنها در دو(سه) حالت، زمان حال ساده برای آینده کاربرد خواهد داشت:
    ۱- صحبت در مورد timetable و برنامه‌های تلویزیونی و…
    ۲- صحبت در مورد برنامه‌ی آینده‌ی دیگران که فیکس شده باشد
    ۳- اما در مورد برنامه‌ی فیکس شده‌ی خودمان کمتر چنین چیزی معمول است اما نشد ندارد! (بیشتر حال استمراری رایج است)

    اما جناب فرزام می‌نویسد یک چنین ساختاری برای آینده‌ی نزدیک درست است:
    I talk to him tonight
    در صورتی که طبق گفته‌های کتاب بالایی و صحبت‌هایی که با یک زبان‌شناس آمریکایی داشتم این ساختار کاملا اشتباه است. آیا می‌ارزد این کتاب را مطالعه کنیم؟
    البته می‌توان گفت شاید واقعا چاره‌ای نباشد چون به‌ هرحال من باید به‌گونه‌ای از معادل پارسی برخی از ساختارها به‌خصوص زمان‌ها سر در بیاورم.

    در این کتاب لغات فراوانی هم وجود داره، آیا با توجه به قدیمی بودن کتاب این لغات منسوخ یا حداقل کم استفاده‌تر شدند؟

    آخ چقدر طولانی شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    واقعا موندم، اگه میشه یه راهنمایی بفرمایید.

    1. درود به شما،

      این کتاب را در دوران دبیرستان از آغاز تا پایان مطالعه کرده ام و با آن آشنایی دارم. به چند دلیل این کتاب را به شما توصیه نمیکنم. یکی فارسی بودن آن و وجود برخی از لغزش های دستوری به ویژه از همین مواردی که به آن اشاره کردید. دوم نبود تمرین های مناسب و پاسخ آن ها و نبود امکان تمرین. سوم هماهنگ نبودن سیستم آموزشی این کتاب با آزمون های آیلتس و تافل و حتی مکالمه روزمره. چهارم به روز نبودن این کتاب.

      در مورد نکته دستوری که فرمودید به باور من این ساختار برای مکالمه و محیط های غیر رسمی ممکن است به کار رود ولی در غیر از آن درست نخواهد بود. همانطور که اشاره کردید ساختار دیگری برای آینده معمول هستند و زمان حال ساده بیشتر در مواردی که حالت زمان بندی شده است کاربرد دارد.

      کتاب های پیشنهادی من برای دستور زبان:

      Oxford Practice Grammar
      Grammar for IELTS
      و در سطح پیشرفته
      Practical English Usage 3rd Edition by Michael Swan

      پیروز باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید

  

error: Content is protected !!

بهترین زمان برای یادگیری...

فرصت را از دست ندهید و در کلاس‌های نیمه خصوصی آیلتس ثبت نام کنید. شروع کلاس‌ها از هفته اول مردادماه با 20% تخفیف

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس حاصل کنید و اخبار آیلتس 2 را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.