دانلود رایگان کتاب IELTS Academic Writing Task 1 نوشته Rachel Mitchell

دانلود رایگان کتاب IELTS Academic Writing Task 1 نوشته Rachel Mitchell

دانلود رایگان کتاب IELTS Academic Writing Task 1 نوشته Rachel Mitchell

دریافت کتاب IELTS Academic Writing Task 1 نوشته Rachel Mitchell

نام کامل این کتاب IELTS Academic Writing Task 1 – The Ultimate Guide with Practice to Get a Target Band Score of 8.0+ In 10 Minutes a Day هست و در 100 صفحه به آموزش تسک اول رایتینگ آیلتس میپردازد. همانطور که در تصاویر پایین تر همین صفحه مشخص هست، زبان مورد استفاده در این تسک و نمونه های نمره بالای 7 به زبان آموز کمک میکند با انواع سوالات و شیوه پاسخگویی به آن ها آشنا شود.

برای دانلود هزاران منبع به روز آیلتس و زبان انگلیسی در کانال های دانلودی ما در تلگرام به نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2download) همراه باشید.  

.

✅ دانلود رایگان pdf کتاب IELTS Academic Writing Task 1 نوشته Rachel Mitchell

لینک دانلود / دانلود پشتیبان تلگرام

.

نگاهی به محتوای این کتاب

 

.

لغات کاربردی تفسیر نمودارهای آیلتس

لغات و ساختارهای کاربردی تسک 1 آکادمیک تاثیر بسیار زیادی در توصیف درست و قابل قبول نمودارهای آیلتس و دیگر ویژوال ها در تسک اول دارند. برخلاف تسک دوم، در تسک اول ساختارهای قابل قبول بسیار محدود هستند و عملا باید حفظ شوند. این کتاب نمونه های زیادی را همراه با زبان مناسب ارایه کرده است. یکی دیگر از جزوه های مربوط به لغات کاربردی برای توضیح درست نمودارهای آیلتس را میتوانید در اینجا بررسی و دانلود بفرمایید. 

.

نمونه رایتینگ های IELTS Academic Task 1 نمره 7+

یکی دیگر از برتری های این کتاب ارایه نمونه های قابل اعتماد به خواننده برای الگو قرار دادن در تسک اول هست. بعد از توضیح کامل اصول، نمونه هایی معرفی شده که بدون شک در سطح نمره بالای 7 قرار میگیرند و میتوانند الگوی خوبی برای رسیدن به سطح مطلوب در هر 4 معیار نمره دهی تسک اول باشند. 

.

آموزش ویدئویی تسک اول رایتینگ آیلتس آکادمیک

دریافت رایگان مجموعه خودآموز ویدئویی آیلتس

.

مطالب پیشنهادی:

دانلود سری کمبریج آیلتس جلد 1 تا 18

دانلود خودآموز ویدئویی رایگان 4 مهارت آیلتس

دانلود 1000 صفحه سوالات واقعی آیلتس از سراسر جهان