جستجو

آیلتس تک مهارتی در ترکیه

آیلتس تک مهارتی در ترکیه
آیلتس تک مهارتی در ترکیه

آیلتس تک مهارتی در ترکیه – IELTS One Skill Retake

در آغاز شهریور سال 1402 (پایان آگست 2023) در بعضی کانال های تلگرامی اعزام شرکت کنندگان آزمون های آیلتسی به کشور ترکیه در قالب یک خبر فوری اعلام شده که این کشور مجوز لازم برای آیلتس تک مهارتی را دریافت کرده و به زودی این نوع آزمون های آیلتس که بدون شک کمک بزرگی به هزاران شرکت کننده آزمون آیلتس هست در این کشور برگزار خواهد شد. 

برای دانلود هزاران منبع به روز آیلتس و زبان انگلیسی در کانال های دانلودی ما در تلگرام به نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2download) همراه باشید.  

.

متن خبر درج شده به این صورت هست:

✅ به صورت غیر رسمی اعلام شده موسسه idp به کشور ترکیه مجوز برگزاری آزمون IELTS One Skill Retake را اعطا کرده است. آمادگی برای برگزاری این آزمون در حال انجام است و به زودی از طریق وب سایت رسمی آیلتس ترکیه اعلام خواهد شد.

✅ در صورتیکه از نتایج آزمون خود راضی نیستید، می توانید طی 60 روز در این آزمون شرکت نمایید و نمره خود را افزایش دهید. هزینه این آزمون در حال حاضر تعیین نشده است اما انتظار می رود بین 3400 تا 3700 لیر ترکیه باشد.

منبع: https://t.me/ielts_tr

.

کلیاتی درباره آیلتس تک مهارتی (IELTS Single Skill)

آیلتس تک مهارتی (IELTS Single Skill) یک نوع آزمون آیلتس است که در آن فقط بر روی یک مهارت خاص زبان ارزیابی انجام می‌شود. در حالت عادی، آزمون آیلتس شامل چهار مهارت اصلی زبان (شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن) است که به صورت کامل ارزیابی می‌شوند. اما در برخی موارد، ممکن است شخص نیاز داشته باشد فقط بر روی یک مهارت خاص تمرکز کند و به جای آزمون کامل، آزمون تک مهارتی را انتخاب کند.

برای هر یک از مهارت‌های زبان اصلی، یعنی شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن، آزمون تک مهارتی قابل دسترس است. این آزمون‌ها برای افرادی که نیاز دارند مهارت خاص خود را بهبود دهند یا نمره‌ی خود را در آن مهارت افزایش دهند، مناسب هستند. به عنوان مثال، شخصی که نیاز دارد مهارت شنیداری خود را بهبود دهد، می‌تواند آزمون تک مهارتی شنیداری را انتخاب کند بجای آنکه کل 4 مهارت را دوباره تمرین کرده و آزمون دهد. 

آزمون تک مهارتی آیلتس شامل سوالات و تمرین‌های مربوط به مهارت مورد نظر است و نمره‌ی نهایی بر اساس عملکرد در آن مهارت تعیین می‌شود. این آزمون‌ها همانند آزمون کامل آیلتس، در سطوح مختلف قابل دسترسی هستند و نمرات بین ۱ تا ۹ به صورت پلکانی ارائه می‌شوند.

شما می‌توانید تا 60 روز از آزمون اصلی IELTS برای آیلتس One Skill Retake یک تایم رزرو کنید و این آزمون را برگزار کنید. این آزمون میتواند برای هر یک از مهارت های آزمون IELTS برگزار شود: بخش شنیداری، خواندن، نوشتن یا اسپیکینگ. فرمت و زمان بندی این آزمون IELTS One Skill Retake با آزمون اصلی IELTS یکسان است، تنها تفاوت این است که زمانی صرف سه مهارت دیگر نخواهد شد. هزینه این آزمون تک مهارتی از کشور به کشور دیگر متفاوت هست و باید با سنتر مربوطه در این زمینه در تماس باشید. دقت داشته باشید که تنها می‌توانید یک بار برای هر آزمون کامل IELTS را انجام دهید. در پایان کارنامه ای جدید برای شما صادر میشود که در آن 3 نمره قبلی شما با نمره جدید در آن درج شده. شما همچنین میتوانید کارنامه قبلی خود را استفاده کنید و هر دو کارنامه معتبر خواهد بود. 

.

ویدئوی رسمی درباره آیلتس تک مهارتی

دانلود فایل

.

گفتگوی لایو رسمی آیلتس درباره آیلتس تک مهارتی

دانلود فایل

.

✍️ بیشتر درباره این نوع آزمون:
https://www.ielts.org/for-test-takers/ielts-one-skill-retake

.

دانلود سری کمبریج آیلتس جلد 1 تا 18

دانلود خودآموز ویدئویی رایگان 4 مهارت آیلتس

دانلود 1000 صفحه سوالات واقعی آیلتس از سراسر جهان

  

  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید

  

error: Content is protected !!

بهترین زمان برای یادگیری...

فرصت را از دست ندهید و در کلاس‌های نیمه خصوصی آیلتس ثبت نام کنید. شروع کلاس‌ها از هفته اول مردادماه با 20% تخفیف

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس حاصل کنید و اخبار آیلتس 2 را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.