دانلود کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS

دانلود کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS

دانلود رایگان کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS

دانلود کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS با فایل های صوتی

در اینجا یکی از شناخته شده ترین کتاب های واژگان در زمینه آیلتس یعنی کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS نوشته مولف نام آشنا پالین کالن(Pauline Cullen) برای دانلود در دسترس علاقمندان قرار میگیرد. این کتاب از انتشارات کمبریج بوده و به باور بسیاری از مدرسان آیلتس از بهترین کتاب های لغات آیلتس به شمار میرود. پیشنهاد میشود این کتاب پس از کتاب های لغت سطح متوسط مثل کتاب لغات ضروری آیلتس انتشارات بارونز مطالعه شود. از برتری های این کتاب میتوان به تمرین ها و محتوایی که همخوانی کامل با سوالات و فرمت آزمون آیلتس دارند اشاره کرد.

تمامی منابع سایت به همراه هزاران کتاب دیگر در بزرگترین کانال های دانلود زبان انگلیسی و آیلتس در تلگرام با نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2download) در دسترس شما عزیزان می باشد. 

.

✅ دانلود pdf کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS با فایل های صوتی

لینک دانلود / دانلود فایل های صوتی / دانلود تلگرام

🔓 گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

.

✅ دانلود pdf کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS Advanced با فایل های صوتی

لینک دانلود / دانلود فایل های صوتی / دانلود تلگرام

🔓 گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

.

درباره کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS

Cambridge Vocabulary for IELTS یک کتاب منبع است که به دانشجویان آمادگی برای آزمون IELTS را می دهد. این کتاب شامل لغات و عبارات مهم است که در آزمون IELTS استفاده می شود و به دانشجویان کمک می کند تا دایره واژگان خود را گسترش دهند و مهارت های خواندن، نوشتن، شنیداری و گفتاری خود را بهبود بخشند.

محتوای این کتاب شامل تمرین های متنوعی است که به دانشجویان کمک می کند تا لغات را در قالب های مختلف و در موضوعات مختلف تمرین کنند. هر فصل از کتاب بر روی یک موضوع خاص تمرکز دارد، مانند حمل و نقل، طبیعت، فناوری و غیره. هر فصل شامل لغات جدید، تعاریف، مثال ها و تمرین های تعاملی است.

کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS برای دانشجویانی که قصد دارند در آزمون IELTS شرکت کنند بسیار مفید است. این کتاب به دانشجویان کمک می کند تا لغات مهم را درک کنند و از آنها در متون مختلف استفاده کنند. همچنین، با تمرین های متنوع کتاب، دانشجویان می توانند مهارت های خواندن، نوشتن، شنیداری و گفتاری خود را بهبود بخشند.

بخش لیسنینگ این کتاب منبع خوبی برای تقوت مهارت شنیداری برای آیلتس و تمرین های رایتینگ منبع خوبی برای مهارت نوشتاری هستند. در مجموع سطح کتاب اندکی برای زبان آموزان تازه کار دشوار است اما در مجموع منبع بسیار خوبی است اگر زمان نسبتا طولانی برای مطالعه هر فصل کتاب و آموختن لغات داشته باشید. با دانلود کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS میتوانید بجز گسترش دایره لغات بر روی دیگر مهارت ها به خصوص لیسنینگ و ریدینگ هم پیشرفت داشته باشید. 

.

نگاهی به محتوای کتاب

دانلود کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS

.

دانلود کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS

.

لغات ضروری نمره 7 برای تسک 1 رایتینگ آیلتس

.

کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS – مطالب پیشنهادی

دانلود سری کمبریج آیلتس جلد 1 تا 18

دانلود خودآموز ویدئویی رایگان 4 مهارت آیلتس

دانلود 1000 صفحه سوالات واقعی آیلتس از سراسر جهان