جستجو

نمونه سوالات اسپیکینگ آیلتس با جواب PDF

1000 نمونه سوالات اسپیکینگ آیلتس با جواب PDF پارت 1 2 3 

در این صفحه مجموعه ای از 1000 نمونه سوال اسپیکینگ آیلتس با جواب های استاندارد pdf برای پارت اول، دوم و سوم اسپیکینگ آیلتس ارایه شده که به صورت pdf رایگان قابل دانلود می باشد. امکان شنیدن مستقیم نمونه سوالات اسپیکینگ آیلتس پارت 1 در همین صفحه وجود دارد. سوالات آیلتس با پاسخ تشریحی برای نمره 7 و بالاتر را میتوانید در فهرست بهترین منابع آیلتس ما دانلود بفرمایید.

همچنین ویدیوی نمونه ازمون اسپیکینگ ایلتس نمره 9 که به صورت رسمی توسط idp منتشر شده را در پایان همین صفحه مشاهده بفرمایید.

نگاهی به بخش اسپیکینگ آزمون آیلتس

.

✅ دانلود pdf مجموعه 500 نمونه سوال رایج اسپیکینگ آیلتس با جواب نمره 9 (Part 1/2/3)

لینک دانلود رایگان / دانلود پشتیبان تلگرام

.

✅ دانلود pdf مجموعه 1300 صفحه از جدیدترین سمپل های اسپیکینگ آیلتس (Part 1/2/3) تا ژانویه 2024 (بهمن 1402)

لینک دانلود

.

✅ دانلود pdf کتاب 220 صفحه ای از متداول ترین سوالات اسپیکینگ آیلتس همراه با فایل صوتی (Part 1/2/3) تنظیم شده توسط اگزمینر آیلتس

لینک دانلود / دانلود فایل صوتی

🔓 گذرواژه: www.ielts2.com

.

✅ دانلود 1000 سمپل صوتی نمونه اسپیکینگ آیلتس 8 رکورد مهندس ابوالقاسمی پارت 1، 2 و 3 (اختصاصی ielts2.com)

لینک دانلود رایگان / دانلود Text پارت 1 / دانلود Text پارت 2

🔓 گذرواژه: 1367ColdFlame@@##1367

.

فرمت کلی بخش اسپیکینگ آزمون آیلتس

.

درباره نمونه سوالات اسپیکینگ آیلتس با جواب pdf

.

نمونه سوالات اسپیکینگ آیلتس با جواب pdf – پارت 1

در اینجا بخش اول از 200 نمونه سوال اسپیکینگ آیلتس با جواب که به صورت صوتی در دسترس عزیزان می باشد در دسترس قرار داده شده. بدلیل حجم زیاد مجموعه فایل ها، دیگر بخش ها در صفحات جداگانه قرار داده شده است اما مجموع 50 نمونه سوال پارت اول با جواب های سطح نمره 8 در دسترس می باشند که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرند:

1 – What is your full name please?

.

2 – Where were you born?

.

3 – Did you grow up in Tehran?

.

4 – Tell me about your daily routine?

.

5 – What do you like/dislike about your daily routine?

 

.

6 – Where did you learn English?

.

7 – Have you ever lived in an English speaking country?

.

نمونه سوالات اسپیکینگ آیلتس با جواب pdf – موضوع Home & Accommodation

11 – What’s your house or apartment like?

.

12 – Do you like where you live?

.

13 – What do you like/dislike about your house?

.

14 – How long you have lived in your present accommodation?

.

15 – Do you like living in a house or a flat?

.

نمونه سوالات اسپیکینگ آیلتس با جواب pdf – موضوع Job & Occupation

16 -What do you do?

.

17 -Are you employed?

.

18 -Do you have a part time or a full time job?

.

19 -What do you do exactly?

.

20 -Where do you work?

.

.

آشنایی با فرمت مصاحبه آیلتس در روز آزمون

اینفوگرافیک بخش های اصلی آزمون اسپیکینگ آیلتس
برای دیدن جزئیات اینفوگرافی روی عکس کلیک کنید.

در این اینفوگرافی که توسط سایت www.ielts2.com و زیر نظر مهندس ابوالقاسمی با نمره 8.5 اسپیکینگ آیلتس طراحی شده است به معرفی بخش های اصلی اسپیکینگ آیلتس و نکته های آن پرداخته شده است. سوالات احتمالی خود را در گروه آیلتس ما در تلگرام به نشانی (https://t.me/ielts2group) مطرح بفرمایید.

.

آشنایی با فرمت آزمون اسپیکینگ آیلتس

در آیلتس کاغذی مصاحبه آیلتس معمولا در روز جداگانه و در آیلتس کامپیوتری در همان روز امتحان و بعد یا قبل از دیگر مهارت ها برگزاری میشود. این آزمون همانطور که در اینفوگرافیک بالا مشخص هست در 3 بخش برگزار میشود و در اتاق آزمون تنها اگزمینر یا ممتحن و آزمون دهنده یا Candidate حضور دارند.

.

آشنایی با پارت اول اسپیکینگ آیلتس

در پارت اول اسپیکینگ آیلتس سوالات بسیار ساده ای همچون محل زندگی، نوع تفریحات، نوع شغل، علایق شخصی و دیگر تاپیک های بسیار ساده مورد سوال قرار میگیرند و نیازی هم به ارایه یک پاسخ طولانی نیست. کوشش کنید برای پاسخ های کوتاه 2 تا 4 جمله ای که در 10 ثانیه بعنوان پاسخ را ارایه کنند تمرین کنید. این بخش معمولا 3 تا 4 دقیقه طول میکشد اما اندازه آن ثابت نیست. همچنین در این بخش بیشترین امکان برای حدس زدن سوالات و آمادگی کامل پیش از روز آزمون وجود دارد و با تمرین کافی میتوان تقریبا برای 100% سوالات آمادگی کامل داشت.

 pdf اسپیکینگ آیلتس

سوالاتی که در تصویر بالا مشخص هست از رایج ترین نمونه سوال اسپیکینگ آیلتس در بخش اول در زمینه موسیقی هست. با نگاهی کوتاه میتوان متوجه شد پاسخدهی به این سوالات چالش زیادی ندارد و ضمنا پاسخی کوتاه مد نظر اگزمینر هست.

.

آشنایی با پارت دوم اسپیکینگ آیلتس

بعد از طرح چند سوال و پاسخدهی آن ها توسط اگزمینر، ایشان یک کارت کوچک همراه با یک تکه کاغذ و مداد در دسترس شرکت کننده قرار میدهد و از ایشان می خواد محتوای کارت را بررسی کرده و برای پاسخگویی به آن آماده شود. این کارت که Task Card، Topic Card یا Cue Card نامیده میشود معمولا حاوی 3 تا 4 سوال در مورد یک موضوع مشخص می باشد. اگزمینر در این مرحله به شرکت کننده اعلام میکند که 1 دقیقه زمان خواهد داشت برای پاسخگویی آماده شود و 2 دقیقه زمان خواهد داشت به سوالات کارت پاسخ دهد. در همینجا نمونه ای از یک تاپیک کارت استاندارد آیلتس از سری کتاب های کمبریج آیلتس آورده شده است

200 نمونه سوال اسپیکینگ آیلتس با جواب

هم در زمان آماده شدن 1 دقیقه ای برای پاسخگویی و هم در حین پاسخ کارت و نوشته هایی که بر روی تکه کاغذ مینویسید در دسترس شما خواهد بود. این بخش ممکن است چالش زیادی داشته باشد. در این بخش نباید کلی گویی کرد و میبایست دقیقا در مورد سوالی که پرسیده شده صحبت کرد. تاپیک ها میتواند شامل Free Time ،Work، Travel، School و بسیاری از دیگر تاپیک ها باشد. یکی از بهترین دسته بندی ها برای این سوالات را با دانلود مجموعه ویدیوهای سایمون از اگزمینر های آیلتس در دسترس خواهید داشت.

آغاز ارایه پاسخ در پارت دوم اسپیکینگ آیلتس

بعد از 2 دقیقه پاسخ به این سوال اگزمینر سوالاتی در خصوص همین تاپیک مطرح خواهد کرد که به آن ها Follow up Questions گفته میشود. برای مثال اگر در مورد “شهری که قصد دارید در آینده به آن مسافرت کنید” از شما پرسیده میشود که آیا این شهر در میان مردم کشور شما محبوب هست یا آیا فکر میکنید در آینده نظر شما در این خصوص عوض شود و دیگر سوالاتی اینچنین. بعد از پاسخ به این سوال اگزمینر کارت و یادداشت ها را از شما گرفته و بخش سوم اسپیکینگ آغاز میشود.

پارت دوم معمولا 3 تا 4 دقیقه طول خواهد کشید اما باز هم این زمان ثابت نیست و ممکن است به صلاحدید اگزمینر کوتاه تر یا طولانی تر باشد. دسته بندی هایی در خصوص انواع سوالات ممکن در پارت دوم اسپیکینگ آیلتس هم انجام شده که بهترین آن ها در آموزش های استاد سایمون که لینک آن در بالا قرار داده شده در دسترس هست. نمونه سوال اسپیکینگ آیلتس با جواب در پارت دوم هم میتواند راهنمای خوبی برای شما در این زمینه باشد.

نمونه سوالات اسپیکینگ آیلتس پارت 2 به همراه پاسخ تشریحی و فایل های صوتی را در صفحه مربوطه در www.ielts2.com دانلود بفرمایید. 

.

آشنایی با پارت سوم اسپیکینگ آیلتس

بخش سوم و پایانی اسپیکینگ آیلتس از نظر زمانی تفاوت زیادی با 2 بخش قبل ندارد اما محتوای سوالات آن بسیار چالشی تر هست. در این بخش معمولا تاپیک مطرح شده در پارت دوم ادامه یافته و اگزمینر سوالاتی مفهومی و چالشی تر درباره همان موضوع مطرح میکند. مثلا در نمونه بالا که سوال درباره محله و neighborhood هست، در پارت سوم در همین زمینه ادامه پیدا کرده و اگزمینر برای مثال درباره تفاوت های محله های امروز و گذشته یا امروز و اینده و اینکه چه اقداماتی برای بهبود آن میتوان انجام داد و اینکه آیا دولت مسئول این امر هست یا ساکنین همان محل و سوالاتی اینچنینی را مطرح خواهد کرد.

بعضی منابع کوشش کرده اند از نظر جنس سوالات یک دسته بندی انجام دهند و در نتیجه توانسته اند سوالات را به 6 یا 7 گروه طبقه بندی کنند. 7 نوع سوال متداول در بخش سوم مصاحبه آیلتس را میتوانید در صفحه مربوطه در سایت www.ielts2.com بازبینی بفرمایید.

در اینجا مجموعه از سوالات رایج اسپیکینگ در پارت 3 را میبینیم که پیرامون موضوع جامعه مطرح شده است. تنوع تاپیک ها در پارت سوم بسیار بیش تر از پارت 1 و 2 هست و همانطور که اشاره شد جنس سوالات (مقایسه ای، نگاه به آینده، نگاه به گذشته، برتری و کاستی ها، مقایسه 2 چیز با هم و ….) بسیار دشوارتر و نزدیک به رایتینگ های تسک 2 آیلتس آکادمیک و جنرال می باشد.

.

نمونه ازمون اسپیکینگ ایلتس نمره 9 – ویدئوی رسمی idp

.

نمونه سوالات اسپیکینگ آیلتس با جواب pdf – همراه باشید

برای تعیین سطح رایگان اسپیکینگ میتوانید در گروه آیلتس (https://t.me/ielts2Group) ما همراه باشید و همچنین جدیدترین منابع اسپیکینگ آیلتس تا روز آزمون خود را درخواست بفرمایید.

  

  

83 پاسخ

  1. با سلام و احترام
    بسیار سپاسگزارم از مطالب و محتوای فوق العاده مفیدی که در این سایت به اشتراک گذاشتید، می خواستم خواهش کنم پسورد فایل زیپ “200نمونه سوالات اسپیکینگ با جواب” رو لطف بفرمایید. همینطور در کانال تلگرامی فایل زیپ mindset for ielts اگر ممکن هست.
    با تشکر

    1. سلام و درود عزیز

      پسورد تمامی فایل هایی که در سایت و تلگرام خدمتتون ارایه شده همون آدرس سایت هست به صورت www_ielts2_com که بجای _ باید نقطه(.) بگذارید.

  2. سلام استاد وقتتون بخیر
    ضمن عرض تشکر بابت مطالب گرانبهای شما
    استاد من تمامی نمونه فایل های صوتی دانش آموزان شما در خصوص اسپیکینگ که گفته بودید رو گوش کردم و طبق دستورالعمل شما تونستم به خیلی از سوالات به شکل روان پاسخ بدهم. خواستم از شما خواهش کنم اگر امکانش هست برای بالا بردن سطح اسپیکینگ باید چکار کنم ؟
    با تشکر از شما استاد عزیز

    1. درود خواهش میکنم.

      فایل های صوتی آموزشی زیادی در این زمینه در دسترس هست. در داخل سایت در قسمت جستجو در بالای صفحه در این زمینه جستجو بفرمایید و توضیحات رو بشنوید.

  3. سلام…استاد ببخشید من نمیتونم قسمت پارت ۲ اسپیکینگ رو تو سایت پیدا کنم .میشه لینک دقیق صفحه اش رو بفرستید…ممنون.

  4. سلام
    ببخشید هزینه کلاس های اسپیکینگ استاد امیدی چقدر هست و از لحاظ زمانی بهتر هست مثلا در هفته چند جلسه برگزار بشه؟ چون گفته بودین نزدیک آزمون میشه با ایشون خصوصی برداشت. یعنی دقیقا چقدر قبل آزمون بهتره با ایشون کلاس بردارم؟

    1. درود.

      من از هزینه ها بی اطلاع هستم اما اطمینان دارم کیفیت بسیار بالایی داره کلاساشون و تنها مدرسی هستند که با اطمینان کامل معرفی میکنیم.

      پیشنهاد ما 4 هفته پایانی به آزمون هست برای کلاس اما اگر سطحتون خیلی پایین هست زودتر از این تایم.

      پیشنهاد من این هست هم برای اطلاع از هزینه ها و هم تایم دقیق آغاز کلاس با خودشون در تماس باشید: 09121355087

  5. سلام استاد
    من از جلسه ۵ آیلتس کلاس رو شروع کردم و اون رو ۶۰ تا۹۰ وویس فرستادم و ۱ تا ۶۰ رو کار نکردم الان تکالیف کلاس اسپیکینگ از سوال اول پارت وان هست .هم تکالیف اسپیکینگ کلاس آیلتس ۹۰ به بعد رو باید بفرستم هم تکالیف مربوط به کلاس اسپیکینگ رو ؟ چند سوال رو ازهرکدوم تمرین کنم؟

    1. درود. تکالیفی که قبلا فرستادید نیازی نیست اونهایی که نفرستادید.

      مثلا پارت اول 1 تا 200 هر سوالی که نفرستادید رو میتونید بفرستید.

      تکراری نفرستید.

  6. Today’s scientists were make a considerable progress in field of science and technology because of this type of responsibility for scientific documents . While some believe that sharing information should be limited . others including me think that the significant part of information must be limited.

    Some were arguing that sharing free information should be maximized . First of all, It takes long much time to finding anything out about science information. Discovering new information exploit wide enormous power of experts to make ensure that resources have a positive influence. Secondly , the part of promotion in academic and scientific would be increase severely many studies in the future. If scientists responsible for result of research and it’s likely to have more time to observe their horizon.

    Yet others maintain that because of crucial role of some scientific information , there should have restricted on how much is to be shared. First of all ,since the results of scientific investigations shared without checking out for free, its will be disappointed every serious researcher. In today’s world , where economic issues have a significant impact for every solemn activity is the key, may be benevolent nature shown the research result for free will be a tactical approach. Secondly, the risk that some important data may be used in the wrong way. some offender around the world, for instance, abused free information related to say nuclear facilities or water treatment plans to launch terror attacks. Overall, while there are valid debates for sharing free documents , the merits of restricting such approach is massive , I am personally concerned that it has brought great benefit to sharing free data can be gained when sharing data controlled by imposing some limitation.

  7. سلام استاد
    استاد حقیقتا به خاطر اینکه به لحاظ اسپیکینگ خیلی ضعیف بودم و وقتم هم متاسفانه تو طول روز اونقدر کمه که به زور به رایتبنگ هم میرسم استاد دقیق میشه بفرمایید برای هرجلسه چندتا از سوال ها رو کار کنیم تا برسیم مثلا برای هرسوال 1 ویس بفرستیم بعد استاد جواب سولات رو حتما باید مطابق کتاب actual یا جوابی که شما داده اید حفظ کنیم اگه بیشتر توضیح بدید ممنون می شم

    1. درود.

      پس بهتر هست رایتینگ کار نکنید اسپیکینگ رو اولویت بدید برای یک مدت. شیوه کاری ما ارتباطی به کتاب اکچوال نداره. فایل صوتی استفاده از منابع رو بشنوید.

  8. سلام وقت بخیر ، من آخر سال باید مدرک آیلتس رو با نمره بالای ۶ بگیرم برایثبت نام دانشگاه ، و سطح خودم الان متوسط می باشد،  در آموزشگاه ها و سایت های زبان در تهران جستجو کردم اکثرا دوره های ۳ تا فردا ماهه گذاشتن ، آیا چنین دوره هایی میتونه منو به نمره ۶ یا ۶ نیم برسونه یا نه؟

  9. با سلام.بنده در تلگرام برای خیریداری فایل های صوتی پیام دادم ولی هنوز جوابی دریافت نکردم.ممنون میشم در تلگرام یا همین جا جواب بدید.ویک سوال هم داشتم که ایا این مجموعه اسپیکینگی رو که تهیه کردید ایا فقط برای مباحث جنرال تهیه شده و مباحث مربوط به ایلتس اکادمیک رو پوشش میده یا خیر؟
    تشکر بابت سایت خوبتون

  10. n.n bh:
    سلام استاد گرامی، وقت عالی بخیر
    سوالی خدمتتون داشتم که اگه ممکنه راهنماییم فرمایید
    من وقت بسیار کمی دارم،اما بشدت به گرفتن نمره خوب از آیلتس نیازمندم، بدلیل حضورمبارک فرزندم زمانبندی اوقاتم دردست خودم نیست که فعلا کلا ولو مجازی شرکت کنم بهمین خاطر تصمیم گرفتم ابتدا در خانه و بصورت سلف استادی فعلا شروع کنم که تعیین سطحم بره بالا و در نهایت زمان کلاس‌هایی که اجبارا باید حضور داشته باشم به حداقل برسه

    به همین خاطر با کتابهای
    The official Cambridge gide
    Barron’s(essential words..)
    Grammar for IELTS
    شروع کردم
    نظرتون در مورد این سه انتخاب برای رسیدن به اهدافی که عرض کردم چیه ؟

  11. سلام استاد فایل متن اسپیکینگ ها توی سایت نیست
    من چون سطحم پایین تره خیلی وقتا اسپیکینگ های ضبط شده رو متوجه نمیشم
    راهکاری دارید ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    1. درود. نباید دسترسی داشته باشید. نمونه های دیگه رو ببینید و کوشش کنید پاسخ خودتون رو رکورد کنید.

  12. با سلام
    آیا می توان هر پارت را به صورت جداگانه خریداری کرد؟
    در این چند نمونه سوال که در سایت قرار دادید، هر کدومشون هشت نه نفری جواب دادن، سوالم ابن هست که تمام سوالات دیگر این مجموعه هم همینگونه هست و جواب های صوتی داده شده برای هر سوال به همین تعداد هستن؟
    با تشکر

  13. There are number of facilities and services.First of all ,big city has hospitals ,schools,shopping malls,super markets,and every thing just like them .But small town dose not have big hospitals .Secondly , many more people live there , and they need some things for living .Big city has many transportations for comfortable like cars,trains,buses, this area has many cinemas to spend for time , and there are number of parks as rest .Big city is more crowded then small town .

    Big city has many situation for job . First of all , people can work to companies and factories .They earn more money for expenditure pf their living , and there are many of opportunity for work but this case in small town is less .Secondly , management of big city is better then power of thinking about solve problem in different fields.

  14. خداوند خیر دنیا و آخرت رو نصیب شما و خانواده محترم تون کنه که مطالب رو به رایگان در اختیار ما قرار می دید. خیر و خوشی از زندگی تون ببینید

  15. با سلام من تازه شروع به مطالعه برای گرفتن آیلتس کردم و سطح زبانم در حد advance
    بنظرتون الان ۲۰۰ نمونه سوال برای من مفیده یا بعداً تهیه کنم؟

  16. با سلام و تشکر از سایت خوبتون
    میشه بفرمایید تصاویری که پرسش و پاسخ اسپیکینگ ایلتس هست و در بالا قرار دادین از چه کتابیه؟

  17. سلام سایتتون عالی و بی نطیره دستتوووووون طلااااااا و با آرزوی صمیمانه ی موفقیت روزافزونتون

  18. سلام و درود
    من پارت اول رو کامل تمرین کردم ولی پارت ۲ و۳ را پیدا نمیکنم، چجوری میشه تهیه کرد؟

  19. سلام استاد خداقوت ،استاد من میخوام مکالمه ام خوب بشه فقط بنظر شما متد های آقای ای جی هوگ مفیده برا تسلط به مکالمه ؟؟؟
    کلاس مکالمه مهران میرزایی چطوره؟؟

    1. درود به شما

      اگر مدرس ایرانی استاد خصوصی شماست میتونه مفید باشه امتحان بفرمایید ولی در مورد مجموعه هایی که به صورت خودآموز کار میکنید مجموعه ها به نظر من به تنهایی فقط میتونن نقش کمکی داشته باشند و نمیتونن به تنهایی شما رودر مکالمه تا سطح پیشرفته جلو ببرند.

  20. سلام
    اول تشکر میکنم از سایت فوووق العادتون .واقعا صادقانه و خالصانه راهنمایی کردید. حوصله و دقت شما در پاسخگویی به کامنت ها ستودنیه. خدا قوت
    سوال من این هست که برای تقویت اسپیکینگ پایه و مبتدی , نظرتون راجع به کتاب talk your head off چیه؟
    باز هم تشکر

    1. درود و سپاس از شما لطف دارید.

      متاسفانه با این مجموعه آشنایی ندارم ولی درصورتیکه برخورد کردم و برای دانلود در سایت قرار دادیم حتما توضیح در موردش مینویسم.

  21. با سلام یه سوال داشتم از خدمتتون
    چطور میشه برای آزمون آیلس آماده بشیم که تمام منابع اون بریتیش هستن و ما بتونین کاملا درست با لهجه امریکن صحبت کنیم؟ من می خواستم تافل کلاس شرکت کنم اما در شهرستانمون تافل خیلی کم تدریس میشه

    1. درود

      من درست متوجه سوال شما نشدم. ولی باید بگم منابع سطح پیش آیلتس و پیش تافل یکسان هست و ضمنا لهجه تاثیری روی نمره شما در اسپیکینگ نداره. ولی در بخش لیسنینگ اگر دو سری منابع امکریکن و بریتیش رو تمرین کنید مشکلی نخواهید داشت.

    1. درود

      این سوالات برای شنیدن مستقیم بر روی سایت هست نه برای دانلود.

      البته به همراه تکتس قایل خریداری هم هستند که بعد از پرداخت وجه لینک دانلود یکجای تمامی سوالات پارت 1 و 2 و3 خدمت شما ارسال میشه.

  22. سلام، من برای آزمون تافل دارم آماده میشم، امکان داره اگر منبعی از سوالات اسپکینگ که مناسب آزمون تافل هست رو معرفی کنین؟ آیا از همین سوالات ایلتسم میشه واسه تافل بهره برد یا بهتره منبع دیگه رو مطالعه کنم؟

    1. درود

      من برای کلاس های تافل از همین سوالات استفاده میکردم.

      برای سوال های 1 و 2 اسپیکینگ تافل مناسب هسست. برای بقیه سوال های اسپیکینگ باید از تی پی او یا کتاب های مرجع تافل استفاده بفرمایید.

    1. درود.

      سوالات هیچ بخشی از آیلتس 100% تکراری نیست تا امکان حفظ کردن آن برای زبان آموزان وجود نداشته باشند. با اینهمه این مجموعه 200 پرسشی از بخش اول شانس بالایی به شما خواهد داد تا با آمادگی کامل و با کمترین میزان رویارویی با پرسش های جدید این بخش از آزمون اسپیکینگ رو برگزار بفرمایید.

  23. سلام
    ببخشید استاد در مورد اسپیکینگ من یه مشکلی دارم. شما برای جلسه اول 35 سوال اول را فرمودین انجام بدیم. ولی من فقط رسیدم 5 سوال اول را انجام بدم. امروز هم که حجم دیگه ای به این مجموعه اضافه شد. مشکلم علاوه بر کمبود زمان برای انجام یه کار خوب، سطح اسپیکینگ هم هست.می خواستم ببینم میشه برای داشتن نتیجه بهتر این حجم را کمتر کنم و مثلا روزی 5 سوال را انجام بدم؟
    و دیگه اینکه کتاب گرامر پیشنهادی تون برای سطح پایه باید هم زمان با مباحثی که در سایت معرفی میکنین با هم انجام بشه؟ یا اول کتاب، بعد مطالب سایت؟

    1. درود. لطفا در صفحه کلاس خوتان پرسش را مطرح بفرمایید.

      میزان تکالیف ما بیش از 5 پرسش در روز نیست. یک جلسه ممکن هست 1 جمعه تا جمعه بعدی باشد.

      معیار اصلی ما برای گرامر ترجمه فارسی از کتاب کمبریج گرامر آیلتس و همزمان ویدیوها هست.

    1. درود به شما

      این فایل ها تک تک بررسی شده اند و الان هم دوباره بررسی شد و بدون مشکل هستند. از مرورگر گوگل کروم استفاده بفرمایید و اینترنت سریع باید داشته باشید.

      برای خریداری فایل ها میتونید در تگلرام با این شماره در تماس باشید: 09121355087

  24. سلام و درود بسيار سپاسگزارم از وقت و انرژيي كه براي آموزش ميگزاريد من از بسياري مطالب سايت و كانال شما استفاده كردم و خيلي خيلي سپاسگزارم شما تاثير شگرفي بر اينده هم و طنان و اينده كشور مان داريد باز هم از شما سپاسگزارم

  25. سلام. میشه بفرمایید تفاوت کیو کارت ها و نمونه سوالات اسپیکینک در چی هست؟ آیا باید هردو رو بخونیم؟
    با تشکر

    1. درود به شما دوست عزیز

      بخش مصاحبه آینده قسمت تشکیل شده در قسمت اول و دوم مصاحبه کننده از شما سوالاتی میپرسد اما در بخش دوم به شما کارتی داده می شود که به آن تسک کارت گفته می شود. اطلاعات بیشتر را باید در اینترنت حستجو بفرمایید.
      تفاوت بخش اول دوم و سوم به این صورت است.

  26. با سلام خدمت مهندس ابولقاسمی .من میخواستم در ازمون ایلتس شرکت کنم خواستم ببینم بهترین منابع یا به تعبیر اونایی که کاربرد بیشتری دارن را معرفی کنید.
    در ضمن من لیسانس زبان و ادبیات انگلیسی دارم و بیشتر می خوام با نحو ازمون اشنا بشم .ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید

  27. سلام
    مهندس ابوالقاسمی..

    یک شرکت خصوصی استخدام شدم قرار در تاریخ 97/3/1 قرار شروع به کار کنم و من باید حتماً آیلتس 7.5داشته باشم…
    .
    خانواده ام تهران هستن خودم اراک درس میخونم (دانشگاه اراک) …..
    .
    میخواستم بدونم در طول 11ماه امکان گرفتن آیلتس 7.5 هست آیا…؟
    میشه کتاب ی معرفی کنید راهنمایم کنید…؟
    با تشکر

    1. درود.

      بله ممکن هست ولی پیشنهاد ما به شما شرکت در کلاس های آیلتس محل سکونت خود یا کلاس های آنلاین با استاد خصوصی هست.
      در غیر این صورت میتوانید با جستجوی عبارت “بهترین منابع آیلتس” یا “بهترین منابع پیش آیلتس” کتاب ها را مشخص کرده و کار را آغاز کنید.

  28. سلام و روز بخیر
    ممنون وسپاس فراوان بابت این همه زحمتی که برای ایمکار کشیدید
    فقط میخواستم بدونم این فایلهای صوتی چطور دانلود میشن
    من اینترنتم ضعیفه و انلاین نمیتونم گوش بدم
    ممنون و متشکر

    1. درود به شما

      این مجموعه فقط برای شنیدن در دسترس است. برای دانلود این مجموعه و 90 پرسش و پاسخ بخش سوم باید هزینه پرداخت بفرمایید. درصورت تمایل به شماره زیر در تلگرام پیام بدید. ممنون
      09121355087

    1. درود

      مستقیما نمیتونید آپلود کنید ولی میتونید لینک آپلود شده فایل تون رو بفرستید یا در تلگرام بفرستید یا ای میل بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید

  

error: Content is protected !!

بهترین زمان برای یادگیری...

فرصت را از دست ندهید و در کلاس‌های نیمه خصوصی آیلتس ثبت نام کنید. شروع کلاس‌ها از هفته اول مردادماه با 20% تخفیف

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس حاصل کنید و اخبار آیلتس 2 را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.