جستجو

هزینه آزمون آیلتس در سال 1403 چقدر است؟

هزینه آزمون آیلتس به دلار

هزینه آزمون آیلتس چقدر است؟

هزینه آزمون آیلتس در تابستان سال 1403 به 13.5 میلیون تومان افزایش یافت و فعلا فقط به صورت کامپیوتریو فقط توسط 3 سنتر مجاز برگزار میشود. برای اطلاعات بیشتر قیمت آزمون را در سایت مراکز مجاز آیلتس یا در سایت سازمان سنجش بررسی بفرمایید. همچنین در آموزش جداگانه درباره مقایسه قیمت کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی آیلتس اطلاعاتی ارایه کردیم که ممکن است برای شما عزیزان سودمند باشد.

✅سایت سازمان سنجش:

هزینه آزمون آیلتس معمولا پیش از هر جایی در سایت رسمی سنجش درج میشود و رفرنس اصلی همین وبسایت هست. خوشبختانه سایت رسمی سازمان سنجش به تازگی یک بخش جداگانه برای آزمون آیلتس بازگشایی کرده که اطلاعات و تازه های مربوط به این آزمون در این بخش به روز رسانی میشود:

https://ielts.sanjesh.org/

✅ سایت مراکز مجاز آیلتس:

در اینجا فهرستی از وبسایت های مراکز مجاز آیلتس را با هم میبینیم. برای وارد شدن به هر یک از وبسایت ها روی آن کلیک بفرمایید.

سایت مرکز ایرسافام

سایت مرکز آیلتس تهران

سایت مرکز دین و دانش

قیمت آیلتس در سال های گذشته

قیمت آزمون آیلتس در ایران در هر سال یک یا دو بار افزایش پیدا میکند که البته با توجه به اینکه معیار این آزمون بین المللی دلار هست چیز دور از ذهنی نیست. این مبلغ در خردادماه 1397 (تاریخ انتشار این صفحه) برابر با 1 میلیون و 45 هزار تومان بوده است. اما برای اطلاع از آخرین قیمت میبایست سری به سایت رسمی سازمان سنجش بزنید. نشانی درج قیمت آزمون آیلتس و البته تمامی مراکز مجاز به برگزاری این آزمون در همین صفحه فهرست شده است که امیدواریم راهنمای علاقمندان گرامی باشد:

http://www.sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=7&id=1574

هزینه آزمون آیلتس – کلام آخر

در این پست قیمت به روز رسانی شده و هزینه آزمون آیلتس در سال 1403 /2024 خدمت شما عزیزان اطلاع رسانی شد. اگر قصد دارید در جریان جدیدترین اخبار و آموزش های آیلتس قرار بگیرید در کانال تلگرام ما به نشانی (https://t.me/ielts2com) همراه باشید. ❤️

  

  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید

  

error: Content is protected !!

بهترین زمان برای یادگیری...

فرصت را از دست ندهید و در کلاس‌های نیمه خصوصی آیلتس ثبت نام کنید. شروع کلاس‌ها از هفته اول مردادماه با 20% تخفیف

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس حاصل کنید و اخبار آیلتس 2 را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.