جستجو

مدرک آیلتس از صفر چند ماه طول می کشد؟

یادگیری آیلتس

مدرک آیلتس از صفر چند ماه طول می کشد؟

سوالی که خیلی از عزیزان در آغاز راه با آن روبه رو می‌شوند این هست که گرفتن مدرک آیلتس چه مدت طول می‌کشد؟ یا برای گرفتن مدرک آیلتس از کجا شروع کنیم؟ برخی از زبان آموزانی که به دنبال دریافت مدرک آیلتس با هدف مهاجرت یا تحصیل در کشورهای دیگر هستند، آشنایی چندانی با زبان انگلیسی نداشته و سطح خود کاملا مقدماتی، پایه یا حتی “در حد صفر” توصیف می‌کنند در حالی که همین افراد احتمالاً در سطح نمره 4 تا 4.5 آیلتس هستند.

متداول ترین پرسشی که این علاقمندان به دوره‌های زبان انگلیسی دارند این است که این دوره‌ها از این سطح تا رسیدن به مدرک آیلتس چقدر طول خواهد کشید، سریعترین راه گرفتن مدرک آیلتس و چطور می‌توان آن را از نظر مالی ارزیابی کرد؟ در این صفحه از سایت www.ielts2.com برای اولین بار در تابستان سال 2015 کوشش کردیم در این باره توضیحاتی را خدمت عزیزان ارائه کنیم. نسخه پیش رو آخرین بار در سال 2024 به روز رسانی شده است.

مدرک آیلتس از صفر چند ماه طول می کشد؟
مدرک آیلتس از صفر چند ماه طول می کشد؟

توضیحات مهندس ابوالقاسمی با نمره آیلتس 8 و بیش از 15 هزار ساعت پیشینه تدریس(دیدن مدارک و رزومه):

مقایسه سطح پایه (مقدماتی) و سطح صفر زبان انگلیسی

سطح پایه یا مقدماتی یا حتی سطحی که در میان برخی افراد به “صفر” معروف است یک سطح مشخص و تعیین شده نیست و در آموزشگاه‌ها یا برای آموزگاران گوناگون معنای ناهمسانی ندارد.

سطح پایه در دوره‌هایی که توسط گروه آموزشی مهندس ابوالقاسمی برگزار می‌شود، به عنوان مثال، به کسی گفته می‌شود که تحصیلات دانشگاهی داشته ولی در کلاس‌های خاصی برای زبان انگلیسی شرکت نکرده یا اگر چنین دوره‌هایی را شرکت کرده آن ها را پس از یکی دو ترم رها کرده و آشنایی ایشان با زبان انگلیسی بسیار مقدماتی است. سطح همین شخص حدودا نمره 4 آیلتس هست نه صفر. سطح صفر در واقع مناسب فردی هست که حتی در سطح دبیرستان با زبان انگلیسی آشنایی ندارد و تعداد کل واژگانی ایشان کمتر از 50 یا 100 واژه هست. برای مثال لغاتی مثل Teacher، Paper و Are برای ایشان نا آشنا و جدید هست.

در دوره های آموزشگاهی از سطح صفر در چه مدت میتوان آیلتس گرفت؟

به طور کلی می‌توان گفت زبان آموزی که قصد دارد کار خود را از پایه در آموزشگاه‌ها آغاز نماید باید یک دوره 1.5 تا 2 ساله را در نظر داشته باشد. دوره‌های آموزشگاهی کمتر از 1.5 سال نخواهند بود و از آن گذشته احتمال بدست نیاوردن نمره لازم در برخی از دوره‌ها اصلا کم نیست و زبان آموز در این زمینه باید کاملاً هوشیارانه عمل کرده و از تمامی احتمالات آگاه باشد.

هزینه‌های هر ترم در آموزشگاه‌های گوناگون نیز با یکدیگر مختلف است و با یک جستجوی اینترنت و تماس با آموزشگاه‌ها می‌توان این شهریه‌ها و مبلغ‌ها را با یکدیگر همسنجی کرده و یک براورد نسبی به دست آورد. اگر سطح شما خیلی پایین یا صفر هست و حتی در سطح دبیرستان هم با انگلیسی آشنایی ندارید احتمالاً باید 6 ماه به زمان اشاره شده اضافه کنید اما اصلا نگران نباشید با تلاش و پشتکار به زودی 95% افرادی که امروز از شما بهتر هستند را پشت سر خواهید گذارد.

در دوره‌های خصوصی و فشرده از پایه در چه مدت می‌توان آیلتس گرفت؟

دوره‌های خصوصی آیلتس، از سوی دیگر، می‌توانند صرفه جویی چشمگیری در زمان داشته و این بازه بالای یک سال را به چند ماه کاهش دهند. گرچه این ادعا برای تمامی دوره‌های خصوصی و استادهای تدریس کننده آیلتس صادق نیست ولی بنا به تجربه‌های گذشته گروه آموزشی مهندس ابوالقاسمی، برای مثال، می‌توان یک زبان آموز در سطح کاملاً مقدماتی را در صورت مطالعه بین 6 تا 9 ساعت در روز در کمتر از 6 ماه به نمره 5 تا 6 آیلتس رساند و این موضوع، که برخی از دست اندکاران آموزشگاه‌های زبان تهران در مصاحبه‌های خود آن را کاملاً محال دانسته‌اند!، در شیوه تدریس این گروه آموزشی موردی کاملا عادی و شدنی است.

برای گرفتن مدرک آیلتس از کجا شروع کنیم؟

بهترین کار انجام یک تحقیق اینترنتی برای بررسی شرایط و هزینه‌های دوره‌های گروهی آیلتس، دوره‌های خصوصی آیلتس و اگر به صورت خودخوان قصد آغاز کار را دارید اطلاع از بهترین منابع آیلتس هست. در گام بعد اگر با مجموعه یا مدرس خاصی کار می‌کنید ایشان شما را تعیین سطح کرده و بسته به صلاحدید خود بهترین منابع مناسب وضعیت و هدف شما را معرفی می‌کند.

مدرک آیلتس از صفر – آیلتس را چه زمانی شروع کنم؟

پیشنهاد ما به شما عزیزان این هست که اگر قصد دارید در هر یک از روش‌هایی که در اینجا اشاره شد گام بردارید بهتر هست ابتدا به زمانی که می‌توانید به خواندن و تمرین بگذرانید فکر کنید. اگر این تایم کمتر از یک ساعت در روز هست نباید به رسیدن به آیلتس در کمتر از 2 یا 3 سال فکر کنید و حتی شاید بهتر باشد اصلا چنین برنامه‌ای را آغاز نکنید چون احتمال شکست و سرخوردگی در این مسیر زیاد خواهد بود. برای این مقدار تلاش بهتر هست نگاهی به بهترین اپلیکیشن‌های زبان انگلیسی داشته باشید و کوشش کنید یک اپ ایرانی را انخاب کرده و در سطحی که هستید با آن کار کنید و استارت پروژه آیلتس را به زمانی دیگر موکول کنید.

آغاز کردن مسیر آیلتس با تجربه 10 ساله‌ای که از موفقیت‌ها و شکست‌های افراد داریم نیازمند دست کم 3 تا 5 ساعت مطالعه روزانه است اگر قصد شما رسیدن به مدرک در کمتر از 1 سال هست.

چگونه در خانه برای آیلتس بخوانیم؟ آپدیت سال 2024

فهرست بهترین منابع خودخوان آیلتس به همراه آموزش های صوتی و ویدیویی و لینک دانلود رایگان تمامی منابع و خودآموزها، هدیه ما برای عزیزانی که قصد دارند به صورت خودخوان یا Self Study در مسیر آیلتس حرکت کنند. این منابع هر ساله به روز رسانی می‌شود و بهترین منابعی که دقیقا توسط مهندس ابوالقاسمی بررسی و تحلیل شده در این فهرست گنجانده شده است.

سخن پایانی

مدرک آیلتس از صفر چند ماه طول می کشد؟ خوشبختانه تصور بسیاری از عزیزان از رسیدن به مدرک آیلتس و سطح خودشان درست نیست و رسیدن به این مدرک می‌تواند بسیار سریعتر و ساده‌تر از آنچه می‌پندارند باشد. گرچه ادعا نداریم مدرک آیلتس با نمره 6 یا 7 کار ساده‌ای هست اما در صورتی که مسیر و روش کار درست باشد و تمرین و تلاش کافی وجود داشته باشد این بازه می‌تواند چند ماه تا 1 سال باشد نه چندین و چند سال. پیشنهاد ما به تمامی عزیزانی که قصد آغاز مطالعه برای آیلتس را دارند، آزاد کردن تایم و اختصاص دست کم 3 تا 4 ساعت مطالعه مفید روزانه برای به حداکثر رساندن شانس موفقیت در این مسیر هست.

مدرک آیلتس از صفر چند ماه طول می کشد؟ – همراه باشید

کانال دانلودی تلگرام (https://t.me/ielts2official) و گروه آیلتس (https://t.me/ielts2Group) ما راهنمای شما عزیزان و پاسخگوی سوالات در مسیر آیلتس خواهد بود.

  

  

51 پاسخ

  1. عالی بود ممنون! چطور میشه با مهندس ابوالقاسمی کلاس داشت؟ به صورت خصوصی و هم عمومی هست و اینکه انلاین هم هست؟ یکم توضیح میدین

  2. سلام من ۱۷ سالمه و برای شرکت در دانشگاهای خارجی نیاز به مدرک دارم میخواستم بدونم چند وقت در کلاس های آموزش زبان طول میکشه تا مدرک بگیرم که زبان انگلیسی را فول حرف بزنم و راحت بفهمم

  3. سلام و مرسی از شما و راهنمایی هاتون … من جهت مهاجرت نیاز به ایلتس ۷ دارم و حدود کمتر از۷ یا ۸ ماه هم فرصت دارم ارائه بدم مدرک ایلتس را و ضمنا پایه خوبی واقعیت ندارم و نمیدونم چکار کنم ..‌.. ممنون میشم یه شماره تماس بدید که با هم هماهنگ بشیم

  4. سلام من کلاس هفتم هستم و میخوام برای کلاس دهم‌بورسیه برای کشور فرانسه بگیریم تاحالا کلاس زبان نرفتم و از امروز شروع کردم میخواستم بدونم چند سال لازمه مدرک آیتلس بگیرم

  5. سلام خسته نباشید

    من 17سالمه و زبانم زیاد خوب نیست قبلافقط4ترم کلاس زبان رفتم و دیگه ادامه ندادم ولی میخوام مدرک آیتلس بگیرم چون میخوام تو یه کشور دیگه ادامه تحصیل بدم من میتونم مدرک آیتلس با نمره خوب یعنی آیتلس 7رو بگیرم
    زمان آزاد زیادی دارم و هوش و گیرایی بالایی دارم
    اگر میتونم و موفق میشم چطور میتونم تو این کلاس ها شرکت کنم و مدرک آیتلس بگیرم

    1. درود. اگر قصد شرکت در دوره های مقدماتی و آیلتس ما رو دارید لطف کنید با استاد در تلگرام در تماس باشید سوالات تعیین سطح و ویژگی های دوره ها رو خدمتتون میفرستند: 09107751201

    1. درود.

      ما سابقا در خیابان شریعتی بالاتر از مترو میرداماد فعالیت حضوری داشتیم اما از سال 1397 فقط آنلاین فعالیت میکنیم و حالت آموزشگاه نیستیم خیر.

      برای مشاوره درباره کلاس های ما میتونید با این شماره تماس بگیرید: 09121355087

  6. سلام من دانش آموز سال هفتم هستم 13 سالمه و الان کتاب امریکن انگلیش فایو هستم نمیدونم بعد از اینکه این کتاب تمام شد چکار کنم برم چی بخونه دلم نمیخواد که زبانم را تعطیل کنم عاشق زبان هستم البته در کنار زبان از چند ماه دیگه زبان آلمانی را شروع میکنم اما زبان را چکار کنم معلم زبانم میگه برو آیلتس اما میدونم که قصد مهاجرت ندارم لطفا راهنماییم کنید

  7. سلام..
    من تا حالا کلاس زبانی شرک نکرم و14سال سن دارم و در رشته خلبانی درس میخوانم میخواستم بدانم چقدر طول می شه که آیلتس6 را بگیرم

  8. سلام من ۱۷ سالمه و میخوام از تابستون کلاس زبان برم میخواستم بدونم اگه کلاس خصوصی برم چقدر طول میکشه که مدرک بگیرم آیلس و اموزشگاهای زبان چن سال طول میکشه چون تصمیم دارم برا ادامه تحصیلم از ایران برم اگه میشه به شدت بنده رو راهنمایی کنین

    1. درود

      بسته به تایم آزاد شما برای مطالعه(که معمولا در این سن بسیار کم هست!) و کیفیت کلاس و نمره ای که مد نظر دارید(6 یا بالاتر) ممکن هست 6 ماه تا بالای 1 سال زمان نیاز باشد.

      میتونید با شماره مشاور تماس بگیرید و شرایط انواع دوره ها رو بپرسید: 09121355087

  9. سلام من کتابم تاپ ناچ 2 هست اما خودم احساس میکنم که سطحم خیلی بالاتره از طرفی هم اول دبیرستان هستم و میخوام برای دو سال بعد که کنکور دارم رشته زبان رو بزنم زبانم کامل و عالی باشه برای همین میخوام از سال بعد برم آیلتس اما ترمم هنوز خیلی مونده به ایلتس نظر شما چیه؟؟

  10. سلام برای کسی که ۱ الی ۲ ساعت وقت آزاد داره هزینه اموزشخصوصی چقدره و طول دوره چند ماه؟

  11. سلام خسته نباشید من ميخوام توی 2.5 تا حداکثر 4 ماه آیلتسم رو بگیرم چون دانشگاهی ک قراره در آینده توش تحصیل کنم مدرک آیلتس 6 ب بالا ميخواد و وقت زیادی هم ندارم 18 سالمه و حدودا 4ترم کلاس رفتم تاپ ناچ رو مطالعه میکردم حدودا تا سامیت 2a
    خوندم
    ميخواستم بدونم با این شرایط میتونم توی این بازه ی زمانی موفق ب کسب نمره ی عالی بشم?
    چقدر طول میکشد؟

  12. جناب مهندس سلام بنده 27 سالمه و دارای مدرک فوق لیسانس هستم. و قصد اپلای کردن واسه 2019 یا نهایتا 2020 رو دارم. سطح زبانم هم مبتدی و خیلی معمولی و ضعیف هست. من توضیحات شما رو در مورد سه شیوه خود خوان و معلم خصوصی و اموزشگاه رو گوش دادم و کاملا هم موافق با نظر شما هستم. ولی مشکلی که بنده دارم اینه که الان حین خدمت سربازی هستم و از شهر و خونه خودمون خیلی دورم. ولی خب وقت ازاد زیاد دارم. من از شما ی برنامه زبانی میخواستم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که من چه منابعی رو فعلا مطالعه کنم تا پایان خدمت؟؟ ایا امکانش هست که بتونم طی یک الی دو سال مدرک زبانم رو بگیرم با این شرایط؟؟

    1. درود به شما

      بله خوشبختانه این امکان وجود دارد که شما در این زمان به مدرک آیلتس دست پیدا کنید اما برنامه ریزی دقیق و تایم مناسب نیاز دارید.

      ما بصورت جداگانه برنامه ریزی نمیکنیم برای بچه ها اما پیشنهاد بهتری برای شما دارم و اون این هست که فهرست تمامی کتاب ها و توضیحات رو با خریداری یک دوره کامل فایل های صوتی کلاس هاب قبلی تهیه کرده و با توضیحات دقیق جلسات کلاس استارت بزنید:

      مورد 19 ام رو در این لینک نگاه کنید:
      https://ielts2.com/خرید-بسته-آموزشی-آیلتس-و-زبان-انگلیسی/

  13. سلام و درود
    من پذیزش دانشگاه گرفتم برای همین امسال مهر ماه و باید برم
    و فرصتم اندک
    و اینکه تا به همین امروز کلاس رفتم حدود ترم 6 هستم و راستش احساس میکنم خیلی عقب هستم
    و سفارت از من ایلتس 6 میخواد ” اما دانشگاه نه
    هم وقتم ازاده کاملا ” هم هوشم بالاست و اینکه زن هم ندارم هم وقتی کلاس میرم تو کلاس میگیرم و گیزایی من بالاست هم خونه کار میکنم چون میخوام ببه اهدافم برسم
    گرامرم خوبه ” روخونیم هم خوبه اما مکالمه توپوق میزنم و زیاد قوی نیست ” دایره لغات هم هم تعریفی نداره
    سوالم اینه جناب ” تو این 3 ماه من ایلتس 6 میتونم بگیرم ؟
    و اینکه جایی که میرفتم کلاس واقعا پول در نظر میگرفتن و نه برنامه ریزی نه هیچ
    و کلا استرس اینکه من تو این مدت کم بتونم قبول شم یا نه افتاده تو جونم
    من ویس و ویس های دانش اموخته هارو گوش کردم
    حتی یه بار امتحان ماگ هم دادم شدم 4.5 البته اون مال 1 ماه پیش بود
    لطفا کمکم کنید

    1. درود

      شرایط شما خوب هست ولی تایم شما زیاد نیست.

      زحمت بکشید با مشاور ما صحبت کنید اطلاعات دقیق بگیرید. البته کلاس های ما آنلاین هست ولی برنامه ریزی و فیدبک خوبی دریافت میکنید.

      09121355087

  14. با سلام، بنده مدرک کارشناسی ارشد دارم و میخواستم برای مقطع دکتری برای گرفتن پذیرش از دانشگاه های خارج کشور اقدام کنم و به همین دلیل به مدرک زبان ا نمره قابل قبول نیاز دارم. سطح آشنایی ام با زبان انگلیسی خیلی مقدماتی است، برای گرفتن مدرک تافل یا آیلتس چند ماه زمان نیاز دارم ( با فرض این که روزانه بتونم حدودا 7 ساعت به زبان خوندن اختصاص بدم)
    ممنون از پاسخگویی شما.

    1. درود

      بسته به اینکه با چه سیستمی کا رکنید پاسخ میتونه بین 4 ماه تا 2 سال باشه. بعضی سیستم های آموزشی و موسسات عجله ای برای رساندن شما به مقصد ندارند.

      در اینجا میتونید یکی از سریعتر روش ها رو ببینید. فایل صوتی رو بشنوید توضیحات دقیقی د ر این زمینه ارایه شده:
      https://ielts2.com/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%BA%DB%8C%D8%B1-%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%A2%DB%8C%D9%84%D8%AA%D8%B3/

  15. سلام
    بنده درحد پایین از زبان رو بلدم اگر زبانکده رو ثبت نام کنم مکالمه انگلیسی را خواهم آموخت بعد مدرکش در چه حدی بدرد میخورد؟

    1. درود.

      کلا مدرک آموزشگاه ها ارزش چندانی نداره مگر قبلا در این خصوصی با محلی که میخواین شاغل بشید قبلا هماهنگ کرده باشید.

  16. سلام ..ممکنه بفرمایید آیا شرایط سنی برای گرفتن ایتلس وجود داره ..برای خواهرم که 35 سالشه و میخواد تازه شروع کنه زبانشم خیلی خوب نیست .

    1. درود

      فکر میکنم حداقل 17 یا 16 سال باشه ولی حداکثر خیر تا هر سنی میتونن شرکت کنند.

      کلاس زبان آموزان آیلتس معمولا 25 سال به بالا هستند. اصلا نگران نباشید.

  17. سلام وقت بخیر
    من لیسانسه هستم ولی متاسفانه زبانم ضعیفه میخواستم بدونم از کجا باید شروع کنم کلاس بهتره یا خودم خود آموز میتونم به جایی برسم

    1. درود به شما دوست عزیز
      اگر مرد خود آموز کار را پیش ببرید باید در گوگل عبارت بهترین منابع آیلتس را جستجو بفرمایید و در سایت ما فهرست این منابع را تهیه و دنبال بفرمایید

  18. سلام
    آیا بجای دوره های آموزشی زبان انگلیسی تجارت و برای استخدام میتوان از دوره های آیلتس استفاده کرد؟موثر است؟

    1. درود

      تا جایی که من اطلاع دارم مدرک آیلتس یکی از معتبرترین مدرک هاست و بجای بسیاری از مدرک ها قابل ارائه است. از نظر فنی هم با کمی تمرین در حوزه مورد نظر میتوانید آموزش مربوط به آیلتس را بجای دوره انگلیسی تجاری دریافت بفرمایید.

  19. ببخشید.منظورم این هستش به دلایلی نمیتونم تو این یکسال برم کلاس اگه میشه کتاب معرفی کنید

    1. در این زمینه یک فایل صوتی راهنما در دسترس هست پیشنهاد میکنم حتما بشنوید؛ منابع هم در همین فایل معرفی شده:
      http://ielts2.com/%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%b1%db%8c%d8%b2%db%8c-%d8%aa%d9%82%d9%88%db%8c%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d9%be%db%8c%da%a9%db%8c%d9%86%da%af-%d8%a2%db%8c%d9%84%d8%aa%d8%b3/

      ضمنا برای منابع پیش آیلتس میتونید عبارت “منابع پیش آیلتس” رو در اینترنت جستجو کنید و صفحه دربرگیرنده این اطلاعات رو از همین سایت گزینش بفرمایید.

  20. سلام.من الان سه سال تقریبا از زبان فاصله گرفتم زبانم درکل بد نیست ولی خیلی هم خوب نیست.می خوام درحدی برسم که بتونم مکالمه انگلیسی داشته باشم.میشه بگین برای یک فرد مبتدی که زبانش متوسط و 22سال سن داره ومی خواد یکسال خودش زبان انگلیسی بخونه تا به یک حد مکالمه برسه چی خوبه.ممنون میشم

    1. درود.

      شیوه خودخوان برای مکالمه اصلا شیوه خوبی نیست به ویژه اگر سطحتون پایین هست. بسته به خیلی عوامل مثل استعداد، زمان آزاد، وقفه در برنامه و منابع و شیوه مطالعه ممکنه بین 1 تا چند سال طول بکشه.

  21. سلام
    من از نوجوانی تا الان کلاسهای زبان می رفتم و تو سطح pre intermediate دیگه کلاس نرفتم. الانم ترم‌۲ رشته مترجمی زبان‌انگلیسی هستم،می خواستم بدونم با این اوصاف چه مقدار زمانی لازمه که آیلتس بگیرم؟

    1. درود

      از این سطح در حالت فشرده به حدود 3 تا 4 ماه و در حالت ترمیک به 6 ماه تا یک سال نیاز خواهید داشت.

  22. سلام من 17 سال دارم کلاس زبان میرم میخواستم بدونم چن سال طول میکشه تافلمو بگیریم؟؟اگه تافل نداشته باشی نمی شه تودکتری شرکت کنی؟؟؟

    1. درود

      زهرای عزیز بسته به خیلی شرایط جواب ممکنه متفاوت باشه ولی در کلاس های حضوری و آنلاین ما میتونید در گمت از 1 سال به نمره قابل قبول برسید. 80 تا 90

  23. سلام وقت بخیر،من و همسرم میخواهیم یه دوره خصوصی آیلتس رو در منزل بگذرونیم ولی شما نوشتید تک نفره برگزار میشه،میخواستم بدونم راهکاری هست برای ما ک دوتایی با انگیزه تر هستیم،ضمنا هر دو سطح پایه هستیم ،با سپاس

    1. درود

      در صفحه مربوط به شرایط کلاس نوشته شده کلاس 2 نفره هم امکانپذیر هست. پیوند زیر را دنبال فرمایید و در صورت هماهنگی با تمامی موارد نشانی منزلتان را پیامک بفرمائید:
      09121355087
      http://ielts2.com/%d8%af%d9%88%d8%b1%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ad%d8%b1%d9%81%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%a2%db%8c%d9%84%d8%aa%d8%b3-7-ielts-%d8%aa%d8%a7%d9%81%d9%84-100-%d9%85%d9%87%d9%86%d8%af%d8%b3-%d8%a7%d8%a8%d9%88/

  24. انگار نتونستم منظورمو واضح بگم….
    دوست بنده یه سری کتاب داره واسه هرکدوم از مهارتهای زبان انگلیسی ولی الان مونده همه ی کتابارو باهم و به تدریج بخونه یا اینکه نه اول بره کتابی که مربوط به گرامر هست رو تموم کنه…بعد بره سراغ کتابی که مربوط به لغات و واژگان هست و به ترتیب یکی یکی کتابارو تموم کنه.

  25. با سلام
    میخواستم درمورد مراحل یادگیری زبان انگلیسی بدونم که به چه صورت هست؟
    ینی بخوام واضح تر بگم اینکه من باید هر مهارت رو کامل یاد بگیرم و تموم کنم و بعد برم سراغ مهارت بعدی؟مثلا اول رو لغات کار کنم بعدش ببرم گرامر؟یا اینکه نه و همه ی مهارت ها رو باهم به مرور زمان یاد بگیرم؟

    1. درود به شما

      معمولا تمامی مهارت ها با هم پیش میروند ولی سرعت و کارایی اونها با توجه به استاد و تلاش شما متغیر خواهد بود.

  26. سلام من دانش اموز پایه نهم هستم اموزشگاه نمیرم اما خودم با سیدی که معادل 16 ترم زبانه کار میکنم میخاستم ببینم همینطور پیش برم میتونم مدرکمو بگیرم

    1. درود
      شما میتونید با استفاده از کتاب های Cambridge ielts برای مثال جلد9 یا 10 این کتاب ها به سادگی براوردی از سطح لیسنینگ و ریدینگ خودتون داشته باشید. برای مهارت های اسپیکینگ و رایتینگ باید در آزمون آزمایشی شرکت کرده یا توسط یک استاد تعیین سطح بشوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید

  

error: Content is protected !!

بهترین زمان برای یادگیری...

فرصت را از دست ندهید و در کلاس‌های نیمه خصوصی آیلتس ثبت نام کنید. شروع کلاس‌ها از هفته اول مردادماه با 20% تخفیف

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس حاصل کنید و اخبار آیلتس 2 را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.