جستجو

کلاس خصوصی آیلتس

کلاس های خصوصی آیلتس مهندس ابوالقاسمی

صفحه پیش رو درباره شرایط و شهریه کلاس های خصوصی آیلتس مهندس ابوالقاسمی و استاد زهرا امیدی می باشد. این کلاس ها هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین برگزار میشوند. این صفحه قدیمی ترین پست سایت ielts2.com هست و از تاریخ 11 آذر 1393 (2 دسامبر 2014) در درسترس می باشد.

  • لطفا برای اطلاع از “دوره های 6 نفره آیلتس” و “دوره های 6 نفره  پیش آیلتس” با شماره 09107751201 در تماس باشید.

  • تعیین سطح آنلاین در سایت معتبر کمبریج در نشانی (https://cambridgeenglish.org/test-your-english)

.

دوره های خصوصی آیلتس – حضوری و آنلاین

  • ✅ در حال حاضر، در سال 1403، کلاس های ما به صورت فشرده(بازه 2 تا 5 ماهه) و نیمه فشرده(بازه 5 تا 8 ماهه) از سطح پایه (A1 تا A2) یا متوسط (B1) برگزار میشوند. برای افزایش هر یک نمره آیلتس معمولا 2 ماه زمان نیاز خواهید داشت.

  • ✅ در سال 1403، کلاس ها به صورت آنلاین، و یا حضوری در محیط آموزشگاه در خیابان شریعتی تهران پاین تر از مترو شریعتی و همچنین با ارسال مدرسین مجرب به منزل زبان آموزان در برخی مناطق شمال تهران برگزار میشود.

  • ✅ کلاس ها به صورت 1 ساعت و 30 دقیقه همراه با تصویر ویدیویی مدرس یا حضوری در آموزشگاه برگزار میشوند. کلاس ها به صورت 1 یا 2 روز در هفته (روزهای شنبه 3 شنبه / 1 شنبه 4 شنبه / 2 و 5 شنبه) برگزار می شود.

  • منابع مورد استفاده در این دوره ها گلچینی از کتاب های استاندارد از انتشارات کمبریج و ویدئوها، جزوه ها، و نکته های گردآوری شده توسط مدرس هستند. 
  • حداقل سطح زبان برای آغاز این دوره ها، آشنایی ابتدایی با زبان انگلیسی و داشتن تحصیلات دانشگاهی برای افراد بالای 20 سال است. حداقل سن شرکت در دوره ها 16 سال هست.

  • ✅ انجام تکالیف زبان آموزان به صورت مستمر توسط مدرس پیگیری شده و در داخل و خارج از تایم کلاس بررسی شده و زمان کلاس کاملا مفید و تنها به آموزش، رفع اشکال، تست زنی، بررسی رایتینگ هاو تمرین کامل 4 مهارت آیلتس میگذرد. 
  • ✅ رایتینگ ها و تمرین های ارسالی عزیزان به صورت دستنویس یا تایپ شده در کلاس و در تلگرام به صورت خصوصی برای مدرس ارسال میشود. 
  • ✅تمرین اسپیکینگ در تایم کلاس و ارسال فایل های تمرینی اسپیکینگ زبان آموز و تصحیح آن  خارج از کلاس انجام میشود اما دوره های تقویتی اسپیکینگ با استاد زهرا امیدی هم برای زبان آموزان ضعیف تر در نظر گرفته شده است. (با نمره 8 اسپیکینگ زبان آموزان دوره های قبل)
  • ✅ مدرس دوره ها، مهندس ابوالقاسمی، با 12 سال سابقه و 15 هزار ساعت تجربه تدریس زبان انگلیسی، تافل و آیلتس و نمره 8 در آزمون رسمی این آزمون در خدمت عزیزان خواهند بود(تصویر کارنامه پایین همین صفحه). 

.

چند جلسه کلاس لازم هست؟

همانطور که در بالا اشاره شد به طور معمول برای افزایش هر نمره آیلتس 2 ماه مطالعه فشرده نیاز هست. بنابراین با توجه به اینکه کلاس های ما به صورت 2 روز در هفته برگزار میشوند برای هر نمره افزایش، با مطالعه 5 ساعت در روز به 16 جلسه کلاس نیاز خواهید داشت.

.

شهریه و تخفیف دوره های خصوصی آیلتس

✅ در فروردین سال 1403، شهریه دوره های تخصصی آیلتس مهندس ابوالقاسمی (آنلاین و حضوری) با اعمال تخفیف 30%، به صورت جلسه ای ……… تومان می باشد. همچنین کلاس های 2، 3  و 4 نفره به ترتیب برابر……….. تومان برای هر جلسه می باشد. پرداخت هر 8 جلسه و در آغاز جلسات انجام میشود. برای اطلاع از شهریه و تحفیف ها با شماره زیر در تلگرام در تماس باشید:

هماهنگی در تلگرام: 09107751201

یا نشانی: https://t.me/PouyaAbolghasemi

.

خدمات دوره های خصوصی آیلتس: 

  • برنامه ریزی کامل در جلسه اول با توجه به شرایط زبان آموز و پشتیبانی کامل و جلسه به جلسه با نظارت دقیق بر کارکرد زبان آموز
  • ایده پردازی، رایتینگ نویسی و تصحیح یک موضوع رایتینگ به صورت تعاملی و گفتگو در کلاس در هر 2 جلسه

  • ✅ در هر جلسه تمرین اسپیکینگ در کلاس و تصحیح تعداد مشخصی از ویس های اسپیکینگ ارسالی زبان آموزان و ارایه فیدبک خارج از تایم کلاس
  • ✅ آموزش یک سرفصل اصلی گرامر زبان انگلیسی در هر 2 جلسه + تمرین کلاسی و فیدبک خارج از کلاس
  • ✅ تدریس دقیق و بررسی 1 خطای متداول گرامری + انجام تمرین در کلاس + تمرین کلاسی و فیدبک خارج از کلاس در هر جلسه

  • ✅ تدریس و تمرین جمله سازی با گلچین  کالوکیشن های ضروری + فیدبک خارج از کلاس در هر جلسه

  • تست زنی لیسنینگ آیلتس و بررسی دقیق نکات ضمن حل تمرین در هر جلسه

  • تست زنی ریدینگ آیلتس و بررسی دقیق نکات ضمن حل تمرین در هر جلسه

.

تعیین سطح دوره های خصوصی آیلتس

علاقمند به 3 گروه اصلی (1) بدون تجربه زبان انگلیسی و بدون تحصیلات دانشگاهی، (2) دارای تحصیلات دانشگاهی اما بدون تجربه بالا در زبان انگلیسی و (3) دارای تحصیلات دانشگاهی و پایه قوی زبان انگلیسی تقسیم می شوند. گروه اول امکان شرکت در دوره های آیلتس را ندارند و باید از سطح کاملا مقدماتی شرکت کنند.

برای هر یک از 2 گروه دیگه در جلسه اول با تعیین سطح دقیق که حدود 1 ساعت زمان نیاز دارد، منابع به صورت مشخص برای هر مهارت تعیین خواهد شد. بنابراین شما در یکی از این 3 گروه جای خواهید داشت و اما تعیین سطح دقیق در جلسه اول انجام خواهد شد. برای داشتن یک براورد کلی میتوانید تعیین سطح آنلاین خود را در سایت معتبر کمبریج در نشانی (https://www.cambridgeenglish.org/test-your-english) انجام دهید و نتیجه را به مدرس اعلام بفرمایید.

.

محدودیت در این دوره ها

  • تایم برگزاری کلاس ها دو نوبت در صبح (ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر) و عصر (7 عصر تا 10 شب) هست. در خارج از این بازه زمانی کلاسی برگزار نمیشود.
  • در این دوره ها درصورت عدم رضایت زبان آموز یا به وجود آمدن مشکل و عدم توانایی ادامه دادن کلاس از سوی ایشان تا پایان جلسه اول، جلسه برگزار شده از شهریه پرداختی کسر شده و باقی شهریه بازگشت داده میشود. بعد از جلسه دوم زبان آموز ملزم به شرکت در تمامی جلسات هستند و هیچ مبلغی بازگشت داده نمیشود. کلاس در تمامی روزها راس ساعت مقرر برگزار میشوند اما در تعطیلات رسمی برگزاری کلاس ها با توافق زبان آموز و مدرس خواهد بود.
  • در این دوره ها جلسه آزمایشی برگزار نمیشود اما میتوانید تمامی سوالات خود در زمینه نحوه آموزش یا مواردی که در طرح درس کلاس در نظر دارید را مستقیما از مدرس جویا شوید.
  • همزمان با این دوره ها نباید در هیچ دوره زبان دیگری شرکت داشته باشید
  • هر 10 جلسه یک جلسه غیبت مجاز فقط برای بیماری در نظر گرفته شده و بقیه جلسات در صورت غیبت بعنوان یک جلسه محسوب خواهد شد و هیچ جلسه جبرانی برای غیبت ها برگزار نخواهد شد.

.

تشکیل کلاس به صورت 1 تا 4 نفره

شرکت در این دوره های خصوصی آیلتس به صورت آنلاین 1 تا 4 نفره هست و امکان شرکت شما به همراه دوستان یا همسر هم امکانپذیر می باشد. برای کلاس های 2 نفره شهریه افزایشی نخواهد داشت. برای کلاس های 2، 3 و 4 نفره شهریه 100 هزار تومان به ازای هر زبان آموز جدید افزایش خواهد داشت. دوره های حضوری در آموزشگاه هم به صورت 2 یا 3 نفره ممکن می باشد و افزایش شهریه به ازای هر زبان آموز بیشتر 200 هزار تومان در هر جلسه خواهد بود.

.

منتورینگ آیلتس

سرویس منتورینگ برای زبان آموزان سختکوش و جدی در سطح حداقل نمره 6 برگزار میشود که هدف ایشان نمره 7 و بالاتر هست. این دوره ها به صوت خصوصی 1 جلسه در هفته هستند و نیازمند دست کم روزانه 3 ساعت مطالعه می باشد. در این دوره ها:

  • تمرین های هفتگی برای لیسنینگ, ریدینگ, رایتینگ و اسپیکینگ آیلتس تعیین میشود و تمامی این موارد فیدبک دریافت میکنند.
  • نقاط قوت و ضعف به صورت هفتگی تحلیل میشود.
  • طرح درس مشخص شده و تکالیف جلسه به جلسه تعیین میشوند.
  • در نهایت زمان مناسب برای آزمون های ماک و آزمون اصلی تعیین خواهد شد.

.

برخی نمره های اعلام شده زبان آموزان دوره های خصوصی آیلتس

نمره 8 آیلتس جنرال سمیرا در 3 ماه تدریس فشرده

کلاس های خصوصی آیلتس مهندس ابوالقاسمی

✅ برای دیدن تصاویر در اندازه بزرگ روی هر عکس کلیک بفرمایید.

کلاس های خصوصی آیلتس مهندس ابوالقاسمی

.

  • نمره 5.5 آیلتس جنرال نسیم در 5 هفته تدریس فشرده
کلاس های خصوصی آیلتس مهندس ابوالقاسمی

.

  • نمره 6 آزمون ماک از سطح مقدماتی در 40 جلسه – همایون

کلاس های خصوصی آیلتس مهندس ابوالقاسمی

کلاس های خصوصی آیلتس مهندس ابوالقاسمی

.

  • نمره 6 و 5.5 آزمون ماک از سطح متوسط در 30 جلسه – رامین و مهدی


کلاس های خصوصی آیلتس مهندس ابوالقاسمی کلاس های خصوصی آیلتس مهندس ابوالقاسمی

کلاس های خصوصی آیلتس مهندس ابوالقاسمی

.

  • نمره Overall 6.5 خانم صفورا
کلاس های خصوصی آیلتس مهندس ابوالقاسمی

.

  • نمره 6.5 شیوا در 36 جلسه

❤️ تبریک به #شیوا الف عزیز در رسیدن به نمره آیلتس مورد نظرشون(6.5 آکادمیک). در بازه زمانی 3 ماهه (36 جلسه) و آرزوی موفقیت های بیشتر برای ایشان

کلاس های خصوصی آیلتس مهندس ابوالقاسمی

✅ شیوا از زبان آموزان دوره های خصوصی مهندس ابوالقاسمی کلاس های خودشون رو در آغاز تیرماه 1401 از سطح intermediate حدود نمره 5 استارت زدن. در 2 مهر 1401 برای #بار_اول در آزمون رسمی آیلتس شرکت کردند.

کلاس های خصوصی آیلتس مهندس ابوالقاسمی

.

نگاهی به نظرات و رضایت زبان آموزان تابستان 1401

تکالیف ارسالی تک تک این عزیزان را با همین نام ها میتوانید در این صفحه در بخش کامنت ها بررسی بفرمایید. مجموعه کامل تظرات زبان آموزان را میتوانید در این صفحه بررسی بفرمایید.

کلاس های خصوصی آیلتس مهندس ابوالقاسمی

.

.

.

.

چند کارنامه از زبان آموزان دوره های قبل(انتشار کارنامه ها با رضایت زبان آموزان عزیز انجام شده):

دوره آنلاین آیلتس

.

دوره آنلاین آیلتس

.

.

کارنامه سمیرا، از زبان آموزان دوره پاییز این کلاس ها در کمتر از 3 ماه از سطح پایه

سرکار خانم سمیرا

.

.

8 Writing 6    Speaking 8    Reading 6.5    Listening

Overall: 7

6 Writing 6.5    Speaking 6.5    Reading 6.5    Listening

Overall: 6.5

.

کارنامه های مربوط به سال های دورتر

pirouzreportcard-fromielts2-com
نمونه مدرک آیلتس زبان آموزان پیشین
IELTS-2014-General 7
Sina Almasi IELTS Bandscore 7
IELTS Exam
Negin TOEFL Score

.

Ravash Karimi TOEFL Score
IELTS Parham Aghaseyedabolghasem
کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی آیلتس

سرکار خانم زهرا امیدی دبیر سرشناس و پر انرژی آموزشگاه های برتر تهران دارای لوح تقدیر آموزگار زبان برتر کشور در سال 1392 از آموزشگاه ایران-استرالیا (در بخش مکالمه زبان انگلیسی ویژه بانوان) و بیش از 15.000 ساعت پیشینه آموزش زبان انگلیسی بصورت خصوصی و آموزشگاهی. بیشتر در اینجا

.

کلاس خصوصی آیلتس – مطالب پیشنهادی

در این مطلب در خصوص کلاس های خصوصی آیلتس صحبت کردیم. همچنین میتوانید اطلاعات تکمیلی در این خصوص را در دیگر لینک ها بررسی بفرمایید.

مدارک و رزومه مدرس

رضایت و کارنامه زبان آموزان دوره های قبل

بایگانی تصحیح رایتینگ های آیلتس در کانال تلگرام ما

  

  

171 پاسخ

  1. باعرض سلام
    من می خواستم بدونم که تدریس خصوصی در منزل با مدرس خانم چگونه است دونفره شهریه چقدر می شه فشرده

    1. درود به شما،

      تا جایی که اطلاع دارم استاد های خانم گروه ما تنها به خانم ها تدریس میکنند و از شهریه ای که هر استاد مد نظر داردبی اطلاع هستم. میتوانید درخواست خود را به این شماره پیامک بفرمایید تا شماره استاد مورد نظر برای شما فرستاده شود 09121355087
      پیروز باشید

  2. باسلام وخسته نباشید
    میخواستم لطف کنید برام یک مدرس عالی معرفی کنید .
    چون بنا به موقعیت کاریم مجبورم زبان انگلیسی را هرچه زودتر درکوتاهترین زمان کامل یادبگیرم .
    لطفا درنظرداشته باشید که بنده مشکل لغت دارم چون دایره لغتم خیلی ضعیفه . واینکه میخوام زبان را بطور کامل یادبگیرم .
    خواهش میکنم یک مدرس خیلی عالی برای بنده معرفی کنید . درضمن بنده میخوام درمنزل تدریس بشه چون تایم کاریم کلا پره
    ممنونم
    09123408662
    بهروز

    1. درود به شما

      زحمت بکشید قوانین را با دقت مطالعه کرده و در صورت هماهنگ بودن با تمامی بند ها نشانی منزلتان را به شماره زیر پیامک فرمایید تا با شما تماس گرفته شود.
      09121355087

      سپاس از شما

    1. Hi,

      There are some changes in the classes ans one of them is the fee. The thing is we hadn’t changed the fee for about 2 years, so I think it was about the time.

  3. سلام
    کلاس خصوصی در منزل در غرب تهران(جنت آباد) چطور میتونم داشته باشم؟ لطفا راهنمایی کنید.

    1. درود به شما،
      همانطور که اشاره شده اگر با شرایط هماهنگی کامل دارید نشانی خود را به شماره تلفن بالا فرستاده و منتظر تماس باشید.

  4. سلام.
    من نیاز به مشاوره دارم. لطفا راهنمایی فرمایید. شرایط من خاص هست و با اطلاعات این صفحه متفاوت است.

  5. سلام . میخوام بدونم کلاسی دارین که فشرده باشه و شهریه کمتر هم داشته و تا اواخر دی ماه تموم کنم آیلتس رو .

    1. درود به شما

      بله کلاس های ما همگی فشرده هستند و بازه زمانی 3 تا 5 ماهه رو شامل میشوند. پس از خواندن شرایط زحمت بکشید نشانی منزل خودتان را به شماره زیر پیامک بفرمایید.
      09121355087

  6. با سلام
    من ساکن استان مازندران هستم…….می خواستم در مورد کلاس های آنلاین ک همراه با مکالمه و آیلتس باشه راهنماییم کنید……برای بورسیه خارج از کشور که نمره 6.5 در مجموع و جداگانه هر بخش 6 باید باشه…..و اینکه در مدت زمان 8 یا 7 ماهه میشه؟
    دوستام میگن اول مکالمه جدا برو بعد برو آیلتس ولی اینطوی وقتم خعلی هدر میره….. ممنوم میشم جواب بدید
    با تشکر

    1. درود به شما،

      همکاران ما کلاس های آنلاین با کیفیت بسیار بالا برگزار میکنند اما شخصا از نحوه برگزاری و مدت زمان و درجه فشرده بودن آن ها بی اطلاع هستم. مهر کنید یک پیامک به شماره آورده شده در این صفحه زده تا در این زمینه با شما تماس گرفته شود.
      پیروز باشید

  7. سلام
    کلاس های انلاین شما بصورت فشرده چند ماهه هم هست یا بلند مدت هست. چند وقته میشه نمره بالای ۶ گرفت؟

  8. درود
    میشه بفرمایید کلاس های مکالمه دقیقا چطور برگزار میشه و چقدر زمان آزاد برای روان صحبت کردن میخواد؟ ممنون

  9. با سلام میخواستم بودنم این کلاس ها فقط در مناطقی که ذکر شده امکان برگذاریش هست
    من ساکن یافت اباد هستم
    یعنی امکان برگذاری کلاس در این منطقه نیست؟؟؟!!!

    1. درود به شما،

      برگزاری کلاس در تمامی منطقه ها(حتی منطقه هایی که در بالا نام آن ها آورده شده) بستگی به کلاس های دیگری دارد که هر استاد پیش از شما هماهنگ کرده است. برای همین بهتر است با شماره ای که در بالا آورده شده با پیامک در ارتباط باشید. به هر حال اگر امکان تشکیل کلاس وجود نداشته باشد در همه حال کلاس های آنلاین با کیفیت بسیار بالا در دسترس شما خواهند بود.
      به باور شخصی من، استادی که در این کلاس ها در دسترس شما خواهد بود بسیار دانش آموخته تر و چیره دست تر از آموزگارانی هستند که در 99% کلاس های آموزشگاهی و خصوصی تهران خواهید یافت.

      پیروز باشید

  10. با سلام بنده لیسانس عمران دارم و سطح زبان انگلیسی هم تقریبا صفر میباشد تقریبا چه زمانی طول میکشد که من تافل مورد قبول را بگیرم با هزینه معمولی

    1. درود به شما،

      به توجه به دانسته هایی که در بالا آورده شده از سطح کاملا ابتدایی به 45 جلسه فشرده(روزانه 7 تا 9 ساعت مطالعه) نیاز خواهید داشت که حدود 4 ماه به طول خواهد انجامید.
      نمره قبولی در تافل وجود ندارد ولی نمره مطلوب معولا 80 تا 95 هست و زمان بالا برای همین نمره براورد شده. همچنین در مورد هزینه میتوانید نوشته بالا را مطالعه فرمایید.

  11. با عرض سلام و خسته نباشيد , بنده احتياج به نمره 7 در هر باند دارم . كلاس خاصي با مبلغ ديگري بايد شركت كنم ?

    1. درود به شما
      کلاس هایی که در بالا به آن ها اشاره شده برای شما بسنده خواهد بود و نیازی به کلاس دیگری نیست. با اینهمه با توجه به نمره مورد نظر و سطح کنونی شما، مدت زمان مطالعه روزانه و زمانی که در دسترس دارید باید برنامه ریزی برای شما انجام شود.

  12. سلام ميخواستم بدونم هزينه ي منابع و كتابها و نرم افزارها براي ايلتس و تافل جدا از هزينه كلاس بايد پرداخت بشه؟ يا هزينه اي كه اعلام كرديد با احتساب همه چيزه ممنون

    1. درود به شما

      بله هزینه کتاب ها رو باید به کتابفروشی پرداخت بفرمایید که معمولا در 2 بخش 100 هزار تومانی هست.

  13. با سلام. ساکن شهرستان هستم. می خوام تو کلاس speaking ان لاین شرکت کنم. قبلا افرینش امتحان ازمایشی دادم و 5.5 شدم در speaking. نمره 7 نیاز دارم. چقدر زمان طول میکشه و شماره تلفن اقای ابوالقاسمی را میخواستم جهت هماهنگی کلاس. تشکر از سایت خوبتون

    1. درود به شما

      با سپاس از اینکه این مجموعه رو گزینش فرمودید. کلاس های مهندس ابوالقاسمی در حال حاضر تنها بصورت حضوری برگزار میشود. با اینهمه کلاس های آنلاین با کیفیت بسیار بالا توسط دیگر آموزگاران از طریق اسکایپ برگزار میشود که میتواند بهترین گزینه برای شما باشد.
      برای شرکت در این کلاس های آنلاین میتوانید درخواست خود را به شماره زیر پیامک فرمایید:
      09121355087

  14. درود فراوان بر شما
    من تمام سایت را مطالعه کردم ولی آدرس موسسه رو پیدا نکردم لطفا اگر امکانش هست اطلاعات تماس و آدرس جهت بازدیدکنندگان از سایت بذارید

    1. درود به شما فرزاد گرامی

      استاد های این گروه با هیچ آموزشگاهی همکاری ندارند. اگر شرایط را مطالعه بفرمایید میتوانید از شیوه برگزاری کلاس ها آگاه شوید.
      پیروز باشید

  15. با عرض سلام و وقت به خير
    سوالي داشتم خدمتتان متشكر مي شوم بنده را راهنمايي بكنيد بنده از سايت شما خيلي استفاده مي كنم به خصوص در قسمت منابع مطالعه براي ايلتس سوالي كه داشتم مطالع اين منابع باعث افزايش دايره لغات و بهبود سطح گرامر مي شود يعني در واقع ترجمه ما خوب مي شود اما كمكي به بهبود مكالمه انچنان نمي كند مي خواستم بدانم براي بهبود مكالمه بايد چكار كرد در ضمن بنده به دلايل متعددي قادر به شركت در كلاسهاي خصوصي نيستم مي خواستم بدانم كه شما كيفيت كدام اموزشگاه را در تهران تاييد مي كنيد ايا به نظر شما اموزشگاه افرينش مي تواند كمكي به دريافت نمره 6.5 ايلتس اكادميك در يك بازه 9 ماهه بكند متشكر مي شوم بنده را راهنمايي بكنيد

    1. درود به شما حمید عزیز

      شوربختانه بهبود وضعیت مکالمه بیشتر از راه کلاس و تمرین با الگو از سوی آموزگار شدنی هست تا بصورت خودخوان و به باور من بهترین راه کار کردن با یک استاد توامند و با پیشینه کاری مناسب هست.
      به باور من نمیتوان درباره وضعیت کیفیت هیچیک از آموزشگاه ها دیدگاهی داشت که در درازای زمان در آن دگرگونی ای پدید نیاید چرا که برپایه آنچه در آموزشگاه های سراسر تهران به چشم دیده ام، آموزگاران به ویژه در پی پایین بودن شدید دستمزدها پیوسته در حال ترک کردن و پیوستن به آموزشگاه ها هستند و ترکیب ثابتی وجود ندارد؛ جدا از این به باور من آموزگاران سطح بالایی که خود دارای سابقه کافی و مدرک مناسب(بالای 7.5 آیلتس) باشند به همکاری با این آموزشگاه ها نخواهند پرداخت. بنابراین نام آموزشگاه مثلا “سفیر” یا “آفرینش” به تنهایی نخواهد توانست برای شما سودمند باشد.
      از این رو تنها راه پیش روی شما روش آزمون و خطاست. پیشنهاد میکنم تجربه های خود را در جایی منتشر کنید تا برای دیگران سودمند بوده و ایشان بتوانند گزینش آگاهانه تری داشته باشند.

  16. سلام وقت بخير
    من ميخواستم بدونم ، استاد خانم براي منطقه دروس ، براي ايلتس از پايه كسي هستند؟
    ممنون ميشم به من معرفي كنيد

    1. درود به شما
      بله در مناطق مختلف تهران به ویژه شرق و غرب هم در منزل زبان آموزان خانم و هم در منزل استاد کلاس برگزار میشود. مهر کنید نشانی خود را به شماره ای که در بالا آورده شده بفرستید.

      پیروز باشید

    1. درود به شما سامان گرامی

      کلاس های خصوصی با شهریه ای که مورد نظر شما باشه مطمئن ترین راه هست. در سنجش با آموزشگاه ها و شیوه خودخوان ولی باز هم باید به کیفیت کار مدرس مورد نظر توجه کافی داشت و رزومه ایشان را به دقت بررسی کرد. به باور من این شیوه بالاترین میزان رسیدن به نمره مورد نظر آیلتس و کمترین میزان شکست رو خواهد داشت.

  17. با سلام

    برای دوره های فشرده خصوصی آیلتس یا تافل ، در شهر ساری استادی دارید مثل رشت و انزلی؟
    پیدا کردن استاد خوب معضلی شده
    ممنون

    1. درود به شما

      بهترین راه برای شما شرکت در کلاس های آنلاین هست. متاسفانه آموزگاری که با گروه ما در پیوند باشد در این دو شهر حضور ندارد.

  18. با سلام.
    من ماه پیش امتحان ایلتس اکادمیک دادم و نمره 6.5 را گرفتم (Listening: 6.5 , Speaking: 6 , Writing: 7 , Reading:6)
    من اوورال 7 می خوام. با توجه به شرایط من شما چه نوعی از کلاس هاتون رو پیشنهاد میکنین؟ با توجه به اینکه می خوام سه ماه دیگه دوباره امتحان بدم
    با تشکر

    1. درود به شما

      آشکار هست که شما با کلیات زبان انگلیسی و آزمون آیلتس آشنایی کافی دارید. از این رو بهتر است در همین بازه 3 ماهه از کلاس های فشرده بهره بگیرید. برای دریافت اطلاعات بیشتر پس از بررسی دقیق قوانین همین صفحه، نشانی منزلتان را پیامک بفرمایید.
      پیروز باشید

  19. سلام…خسته نباشید…
    من 17 سال دارم و سوم دبیرستان هستم…
    برای پذیرش دانشگاه شفیلد اقدام کردم و مشکل اصلی من مدرک ایلتس هستش چون در سطح مبتدی هستم و هیچ مدرک زبانی ندارم…
    به نظر شما این کلاس ها برای من مناسب هستند؟
    و اینکه چقدر طول میکشه؟
    ومیتونم این اطمینان رو بدم که توانایی دارم 5 ساعت درروز مطالعه ی زبان رو داشته باشم..

    1. درود به شما

      بله اگر 5 ساعت زمان برای مطالعه داشته باشید میتونید دوره فشرده رو آغاز کنید ولی باید نمره مورد نظرتون و زمانی که قصد دارید امتحان برگزار کنید رو بفرمایید تا بر پایه اون برای شما برنامه ریزی انجام بشه. زحمت بکشید پس از مطالعه کامل قوانین بالا نشانی منزلتان را به شماره زیر پیامک بفرمایید.
      09121355087

      پیروز باشید

  20. سلام
    من مارچ 2015 آزمون تافل ibt دادم. با نمره ریدینگ 23 لیسنینگ 23 اسپیکینگ 20 و رایتینگ 24. نمره کل 90. به دلیل مشکلی که تو سنتر پیش اومد و خیلی نمره لیسنینگ من رو هم پایین آورد، بهم وچر مجانی دادن دوباره.(البته چون برنامه ام رو عوض کردم و وقت نداشتم واسه آزمون دوباره، یه بار هم وچر رو اخیرا واسم تمدید کردن چون قبلی اکسپایر شد) حالا یه سال وقت دارم واسه امتحان دوباره. با توجه به نمره هام و اینکه دانشجو دکتری هستم و روزی 5 ساعت وقت مطالعه واسم زیاده، و اینکه نمی تونم تو کلاس های حضوری شرکت کنم، بهترین روش برای بالا رفتن نمرهام به بالاتر از 100 چیه؟ و اگه بخوام یه دوره فشرده مثلا تو تابستون به شکل آنلاین بگیرم و روزی 7-8 ساعت ام مطالعه کنم، آیا کافی هست واسم یا بهتره دیرتر امتحان بدم با همون روزی 2-3 ساعت و فشرده نزدیک امتحانم؟
    ممنون از راهنماییتون.

    1. درود به شما،

      بهترین روش به شکلی که توضیح داده شده آزاد کردن کامل زمان و مطالعه روزی 8 تا 10 ساعت برای رسیدن به نمره بالای 100 هست. با اینهمه اگر این رویه با شرایط شما سازگار نیست کلاس های آنلاین گزینه نهایی شما خواهد بود. برای دریافت شماره تماس کلاس های آنلاین تافل یک پیامک به شماره زیر بزنید و درخواست خودتون رو مطرح بفرمایید:
      09121355087

  21. با عرض سلام و خسته نباشید بنده احتیاج به نمره ۷ در هر ۴ اسکیل ایلتس را دارم برای مهاجرت به استرالیا البته بنده در حد مبتدی هستم در حد دروس دانشگاه با توجه به این موضوع که من نهایتا تا ابان ماه فرصت ارایه مدرک ایلس را دارم شما چه دوره ای رو پیشنهاد میکنید با توجه به اینکه من شاغل هستم ولی میتونم شرایط مطالعه ۶ تا ۷ ساعت در روز رو ایجاد کنم ممنون از راهنمایی شما

  22. با عرض سلام ، من به صورت ازمایشی ازمون تافل را امتحان دادم و نمره 40 کسب کردم ، با توجه به این که شرایط مطالعه روزانه 6-7 ساعت را دارا هستم
    کلاس های فشرده 3 ماهه برای رسیدن به نمره 80-85 کافی است؟
    ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

    1. درود به شما

      بله خوشبختانه شما شانس رسیدن به نمره مورد نظرتان را دارید. برای آغاز کلاس مراحل گفته شده در بالا را طی بفرمایید.

  23. با سلام و عرض احترام؛ من 30 سالمه و لیسانس عمرانو شاغل هستم. متاسفانه سطح زبان بنده پایین میباشد و میخواهم در حداقل زمان (حداکثر 10 ماه) مدرک تافل 100 یا ایلتس 7 حداقل بگیرم. پیشنهاد شما برای چه دوره است؟ ممنون

  24. سلام. کمترین زمانی که برای رسیدن به 6 آکادمیک برای بچه ها از پایه طول میکشه چند ماه هست؟ میشه کمتر از 4 ماه انجام بشه با زمان آزاد برای مطالعه؟ چقدر شانس موفقیت هست؟

    1. درود.
      بله در بازه 2.5 تا 3 ماهه هم امکانپذیر هست اگر پایه شما خیلی ضعیف نباشه. بعد از تعیین سطح دقیق تر میشه صحبت کرد.

  25. میبخشید هیچکدام از مدرس ها برای تدریس جایی ندارند؟ که مثلا در منزل خودشون کلاس انجام بشه؟ ممنونم اگر راهنمایی کنید سریع تر

    1. درود
      مدرس های خانم در شرق و غرب تهران در منزل خودشان هم تدریس میکنند و یک مدرس آقا نیز به تازگی در منطقه 1 تهران در منزل تدریس میکنند.

  26. سلام. به نظر شما بهترین برنامه درسی برای کسی که روزانه 5 ساعت زمان آزاد داره و نمره 6 جنرال میخواد چی هست؟ آیا کلاس های فشرده مناسب هستند یا باید آهسته تر پیش برم؟
    ممنون میشم راهنمایی کنین

    1. درود به شما
      در کلاس های خصوصی فشرده میتوانید با 5 ساعت آزاد در روز به نتیجه برسید. البته اگر مد نظر شما بازه زمانی تا 4 ماه هست. اگر کمتر از این بازه زمانی وقت دارید باید بیش از این میزان مطالعه داشته باشید.

  27. سلام من به دنبال کلاسهایی هستم که اعلام کردید هزینه ی هر جلسه ی آن۷۰هزار تومان است.اما هرچقدر که لینک ثبت نام مراجعه میکنم راجع کلاس های تضمینی هست.لطفا راهنمایی کنید چطور میتوانم برای این کلاس ها درخواست دهم.به شماره ای که قرار دادید هم پیامک دادم اما بازهم لینک کلاس تضمینی داده شد

    1. درود به شما
      کلاس هایی که هزینه آن ها برای هر چلسه 70 هزار تومان هست توسط دیگر استادهای گروه برگزار میشود. کلاس های مهندس ابوالقاسمی از آغاز سال 1395 جلسه ای 100 هزار تومان میباشند.

  28. سلام من آیلتس آکادمیک 7 در سال 2003 داشتم – الان بعد از 13 سال امتحان جنرال دادم و 7 شدم اوورآل اما ریدینگ و لیستنینگ 6 شدم. نیاز به یک دوره مهارتی ترجیحا نیمی خصوصی هستم. لطفا راهنمایی کنید
    09124409845 – تشکر

    1. درود

      پس از مطالعه شرایط بالا و درصورت هماهنگی کامل، نشانی دقیق منزلتان را به شماره ای که در بالا آورده شده پیامک بفرمائید.

      سپاسگزارم

  29. سلام دوست عزیز
    سایت شما بی شک از بهترین سایتها ی هستش که در زمینه آموزش زبان انگلیسی وچود دارد و به شما تبریک و خسته نباشید میگیم .
    دوست گرامی من شهرویرماه عازم سوئد هستم جهت دوری کورس زبان و بعد از گذراندن کورس زبان ادامه تحصیل در مقطع ارشد با توجه به اینکه شما تجربه ی زندگدی و درس خواندن در آن محیط را دارید اگرامکانش هست در مورد سوئد اطلاعاتی به من بدید و منو راهنمای کنید که بتونم از تجربیات شما استفاده کنم مخصوصا در مورد سطح زبان انگلیسی در سوئد من آیلتس ندارم و برای همین باید یک دوره ی شش ماه کورس زبان بگذرونم که از شهریور شروع میشه سطح زبان من در حد 5 آیلتس هستش.

    1. درود به شما

      ممنون از توجه و لطف شما. کوشش میکنم در این زمینه یک نوشته 500 کلمه ای بنویسم و اطلاعاتی که درخواست کردید رو برای شما و دیگر عزیزان علاقمند توضیح بدم.
      پس از انتشار نشانی این نوشته را خدمت شما اعلام خواهم کرد.

      پیروز باشید

      1. سلام
        مرسی از حسن توجه شما من تمامی مقالات شا را مطالعه کردم و با توجه به قلم شیوای شما بی صبرانه منتظر مقاله ی شما هستم .

          1. سلام
            مطالعه شد عالي مثل تمامي مقالات سايتتون من از اوايل سال ٩٤ مشتري دائمي سايت شما هستم و مقاله ي نيست كه من مطالعه نكرده باشم و لذت نبرده باشم.
            بي شك و بي ترديد مي تونم بگم سايت شما اگه به زبان انگليسي بود در حرفه اي خودش كه آموزش زبان انگليسي هست جز ٥ سايت برتر در دنيا مي شد اين بزرگ نمايي نيست.
            من تمامي منابع شمارو تهيه كرده و به صورت خودخوان در هر حال مطالعه هستم مي دونم بي شك اگر اين مطالعه در كنار مدرس و مشاور عالي همچون شما بود اثرات آن فوق العاده بود ولي با اين حال لذت مي برم از مطالعه منابع پيشنهادي شما و دعا گويتان هستم.
            مطمئن هستم طولي نخواهد كشيد كه نام شما در اين حرفه بيشتر شنيده خواهد شد هر چند الان قطعا شناخته شده هستيد منظور بنده در مقايسه با بنگاهاي(آموزشگاه) زبان انگليسي كه تقريبا همه دلال هستن.

            ارادتمند و هوادر و تبليغ كننده سايت شما به تمامي زبان آموزان ايراني و اميدوارم ي زماني پا را فراتر از مرز گذاشته حداقل در معرفي سايت ielts2

          2. درود به شما
            حسن توجه شما بزگوار مایه سربلند من و دوستانی هست که در پدید آوردن ielts2.com سهم داشته اند. هدف ما بجز شناساندن خود به زبان آموزان، ارائه دانسته هایی دقیق و درست به زبان آموزان ساکن خارج از تهران که به مدرسان تراز اول دسترسی ندارند بوده است.

            همچنین فهرست هایی همچون بهترین منابع آیلتس، بهترین منابع تافل و بهترین کتاب های تقویت خودخوان مکالمه که پیشتر از سوی آموزشگاه ها و مدرسان زبان انگلیسی همچون “اسرار جنگی” محافظت میشد بصورت رایگان و بدون کوچکترین چشمداشت در دسترس تمامی زبان آموزانی که هدفشان آموختن است قرار داده شد.

            امیدواریم زبان آموزان این دانسته ها را سودمند یافته باشند. 🙂

  30. با سلام واحترام خدمت شما
    ابتدا از مطالب مفیدی که در سایت قرار دادید تشکر میکنم .
    بنده قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور وهمینطور نیاز به نمره 6/5 دارم و باید در آذرماه مدرک آیلتس خود را بگیرم و می خواهم از شهریور ماه شروع کنم.
    سطح زبان بنده پایه است و به سرعت هم یاد میگیرم و سرعت یادگیری بنده هم به شیوه تدریس استاد بستگی دارد.
    با توجه به توضیحاتم شما چند جلسه را به بنده پیشنهاد میکنید.لازم به ذکر است در این 4 ماه فقط تمرکز بنده روی این کلاس است و ساعت زیادی برای مطالعه دارم حتی بیشتر از 5 ساعت .
    ممنون می شوم بنده را راهنمایی کنید.

    1. درود به شما
      ممنونم از حسن توجه شما.
      دوره های فشرده ما نیازمند 6 تا 8 ساعت مطالعه روزانه و به 4 ماه زمان نیاز دارد. کلاس ها بصورت 3 روز در هفته برگزار میشوند.
      پیروز باشید

  31. با عرض سلام و خداقوت خدمت شما و تیم اموزشی
    من نیازمند به اخذ مدرک تافل ibt با حداقل نمره 95 تا پایان آذرماه امسال هستم.خواستم بدونم تو چه مدت زمانی این امر امکان پذیره و باید چه کاری انجام بدهم.
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    1. درود به شما

      سپاسگزارم از حسن توجه شما قربان. شما میتونید در صورت داشتن شرایطی که در بالا آورده شده در دوره های فشرده شرکت داشته باشید. بیشتر زبان آموزان در بازه زمانی 3 تا 5 ماه برای اخذ مدرک اقدام میکنند. تعیین طرح درس پس از تعیین سطح شما انجام میشود. پس از مطالعه کامل این صفحه نشانی کامل خود را به شماره همراهی که در بالا آورده شده بفرستید.

      پیروز باشید

  32. سلام
    من 5 ماه پيش امتحان آيلتس دادم و نمره کل من 7.5 شد . ولي متاسفانه در Listening skill نمره 6.5 گرفتم. ظرف 3 ماه آينده بايد نمره 7 در هر 4 مهارت داشته باشم. با توجه به اينکه شاغل هسنم و بيش از 3 ساعت در شبانه روز زمان مطالعه ندارم آيا مي تونيد کمک کنيد و با توجه به شرايط نسبتا سخت کلاس ها آيا فکر مي کنيد مي تونه اين کلاسها به من کمک کنه؟ ممنون ميشم اگه راهنمايي کنيد.

    1. درود به شما

      نمره 7.5 شما رو تبریک میگم! اگر ضعف شما در بخش لیسنینگ است بهتر است از کلاس های آنلاین استفاده بفرمایید چون در زمینه لیسنینگ بیشتر برنامه ریزی و دنبال کردن برنامه مطرح هست تا کلاس و استاد. برای دریافت شماره استاد میتوانید درخواست خود را به این شماره ارسال بفرمایید:
      09121355087

      پیروز و تندرست باشید

  33. سلام وقت بخیر

    برای نگرفتن وقت شما سوالم را کاملا صریح میپرسم و امیدوارم بی ادبی نباشه. بنده می خواهم با یکی از اساتید شما کار کنم جدا از تضمین اینکه بنده در آزمون نهایی جواب بگیرم می خواهم از اعتبار این سایت مطلع شوم زیرا شما جای فیزیکی ندارید و اینجا صرفا فضای مجازیست…لطفا راهنمایی بفرمایید.
    پیشاپیش از حسن همکاری و راهنمایی شما سپاسگذارم.

    با آرزوی موفقیت برای شما و همکارانتان
    فرید

    1. درود به شما

      مساله ای نیست چون این موضوع ممکن است پرسش برخی دیگر از زبان آموزان نیز باشد.

      این سایت بیش از 2 سال است فعالیت دارد و همین صفحه پیش از سال 92 تا امروز در سایت ایستگاه بیش از 12 هزار بازدید داشته است. درصورت هرگونه شکایت دریافت کنندگان سرویس مدت ها پیش باید بسته میشد با دست کم اثری از گفته های ناراضی ها وجود میداشت.

      بجز این مورد مدرس در برابر وجه دریافتی به شما رسید بهمراه نشانی ثابت منزل خود، تصویر کارت ملی و شماره ثابت خواهد داد.

      کارنامه های بسیاری از زبان آموزان گذشته در دسترس است. بسیاری از زبان آموزان کنونی در گروه تلگرام به فرستادن نمونه صدای خود مشغول هستند و گفتگو با ایشان کاملا شدنی است.

      همین وبسایت از بازگشایی تا به امروز بیش از 10 میلیون تومان هزینه داشته و 90% این هزینه به افرادی پرداخت شده که تا کنون ایشان را ندیده ایم و نخواهیم دید و این پرداخت ها امروزه دور از ذهن نیست.

      ضمنا شما در آغاز کار تنها هزینه 1 جلسه را پرداخت میفرمایید و با مدرس خود گفتگو خواهید داشت. به تازگی برخی استادها در منزل خود در منطقه 1 تهران اقدام به تشکیل کلاس کرده اند که میتوانید از این کلاس ها بهره بگیرید.

      اگر همچنان به این سیستم بدگمان هستید شاید بهتر باشد از آموزشگاه ها سرویس دریافت بفرمایید گرچه آموزشگاه ها هم برپایه آنچه شخصا نظاره گر بوده ام پیشینه درازی در پرداخت نکردن دستمزد استادها، شهریه های پرداختی کلاس های کنسل شده و ….دارند.

      پیروز باشید

    1. درود

      در شرایط خاص ممکن است چنین کلاسی تشکیل شود ولی قوانین آن کاملا همسان با کلاس های تک نفره خواهد بود. با شماره زیر در تماس باشید:
      09121355087

  34. سلام خسته نباشید بنده امکان حضور در کلاسها رو ندارم ساکن کیش هستم وتقریبا نزدیک به 4 ماه فرصت دارم که مدرک بکیریم خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید متشکرم

    1. درود
      میتونید از کلاس های آنلاین استفاده کنید به ویژه اگر سطح تون خیلی پایین نیست.
      به این شماره پیامک ارسال بفرمایید :
      09121355087

  35. donya:
    Salam khobatsin.?
    Zohreton bekheyr bebakhshid man mozahemeton shodam ye soal dashtam age 2 ta 5.5 va 2 ta 6 dashte bashi overral chand mishe??

    Man baraye daneshgam ielts 6 e academic niyaz daram

    3 hafte digam pre ieltsam tamom mishe daram nime feshorde mikhonam be nazareton mitonam ta azar mah ke azmone ielts hast 6 o begiram.?

    1. درود
      برای بدست آوردن نمره کل باید از 4 مهارت معدل بگیرید و در نهایت نمره بدست آمده را به بالا گرد کنید. توضیح دقیق تر را در این صفحه خواهید یافت:
      http://ielts2.com/?p=3839

      پیشرفت در کلاس های نیمه فشرده آموزشگاهی معمولا برای هر 1 نمره 5 تا 7 ماه است ولی در کلاس های فشرده بین 2 تا 4 ماه.

      پیروز باشید

  36. سلام

    خیلی به کلاس های شما نیاز دارم ولی در تهران مکانی برای کلاس ندارم. آیا ممکن هست با پرداخت هزینه بیشتر شما یا استاد دیگه ای که بتونن من رو در 3 تا 4 ماه به نمره آیلتس برسونن منزل ما در کرج تشریف بیاورند؟ اگر ممکن است خیلی ممنونم فقط هزینش رو بفرمایید. و اگر امکانش نیست آیا کسی را در کرج میشناسید که در این سطح باشه و کارش خوب باشه و شما تاییدش کنید؟ لطفا سریع جواب بدید من منتظر هستم. ممنونم.

    1. درود امیر عزیز

      دوستان زیادی از شهر کرج تماس میگیرند که متاسفانه امکان خدمتگذاری به اونها رو نداریم. کلاس های ما تنها در داخل شهر تهران برگزار میشوند و چون تعداد کلاس ها همیشه بالاست(5 یا 6 کلاس در روز) و بخاطر ترافیک امکان اینکه فاصله بین کلاس ها از نظر مکانی زیاد باشه نیست.

      ضمنا ما متاسفانه کسی را در شهر کرج و حتی تهران تایید نمیکنیم! در تهران چند استاد هستند که با شیوه ما کار میکنند ولی بقیه رو تایید نمیکنیم و ممکن است خدای نکرده به نتیجه نرسید و ما شرمنده باشیم.

      ولی خبر خوب اینکه میتونید کلاس های آنلاین داشته باشید و و من استاد های آنلاین خودمون رو کاملا تایید میکنم. به این معنی که در سطح نمره 7 یا 8 آیلتس هستند(بسته به استاد) و کارشون رو عالی انجام میدن. شما میتونید از کیفیت کار این استاد ها کاملا مطمئن باشید.

      اگر کلاس آنلاین نیاز داشتید به شماره بالا پیامک ارسال بفرمایید تا باهاتون تماس بگیرن.

      پیروز باشید

  37. سلام استاد گرامی
    با جستجوی بهترین استاد آیلتس با سایتتون آشنا شدم و حتما میخوایم از کلاس شما استفاده کنیم.
    من و شوهرم قصد داریم تا اسفند امسال آیلتس بگیریم ولی هر دو شاغل هستیم. آیا میشه کلاس را در ساعت 7 بعد از ظهر تشکیل بدید؟ که هر دو خانه باشیم؟ چون شاغل هستیم میشه امیدوار بود تو این چند ماه به آیلتس؟ شب رو میتونیم خوب بخونیم. کلا اهل خوندن هستیم.
    ممنون.

    1. درود به شما
      خوشحالم در خدمت شما هستم. ببینید اینکه شاغل هستید شانس شما رو کم میکنه و نکته منفی هست. ولی تشکیل کلاس در ساعت 7 عصر مشکلی نیست اگر ساکن شرق، غرب یا شمال غرب یا شمال تهران باشید.
      توجه داشته باشید باید دست کم 5 تا 6 ساعت مطالعه روزانه داشته باشید.
      در صورت هماهنگ بودن با شرایط نشانی دقیق منزلتان را به شماره بالا پیامک بفرمائید تا با شما تماس گرفته شود.
      پیروز باشید

  38. با سلام خدمت شما اساتید گرامی با توجه تفاسیر وتوضیحاتی که داخل سایت خوبتون هست شرایط شغلی من ایجاد نمیکنه که در کلاس های خصوصی به صورت 3 روز در هفته شرکت کنم و کلاس های آنلاین نیز را دوست ندارم و فقط 5شنبه وجمعه ها آزاد هستم میخواستم بدونم برای گرفتن مدرک آیلتس باید چیکارکنم در ضمن ساکن تهران هستم ممنون از پاسخ گویی تون….

    1. درود
      با توجه به سطح و زمان آزاد تون در بعد از ظهر ممکن است بتونید کلاس داشته باشید. شرایطتون رو به شماره زیر پیامک بفرمایید
      1. سطح کنونی
      2. تایم آزاد بعد از ظهر
      3. نشانی شما

      09121355087

  39. سلام وقت بخیر
    یه سوال داشتم، برای دوره ی خصوصی فشرده ایلتس استادِ خانم هم هست!؟ و اگه هست، چه مناطقی از تهران تدریس میکنند؟
    تشکر

    1. درود به شما

      بله در شرق تهران، برخی مناطق شمالی و غرب تهران هر یک استاد خانم متفاوت با تسلط کامل به تدریس و دارای مدرک آیلتس در دسترس هستند.

  40. سلام
    با تشکر و خسته نباشید از اطلاعات و منابع خوبی که در سایتتون گذاشتید. میخواستم بدونم شیوه تدریس دوره های فشرده به چه صورت هست

    1. درود به شما

      تا حدودی درباره شیوه تدریس در همین جا توضیح داده شده. برای مثال شیوه تدریس ما بر پایه کتاب های ترمیک نیست و زمان بندی کلاس های ما به گونه ای است که به همه مهارت های اصلی آیلتس یا تافل پرداخته شود و شیوه بسیار راست و بدون پیچ و خم و آزمون و خطاست.
      استاد کوشش میکند بر پایه هزاران ساعت تجربه خود از بهترین منابع در دسترس با توجه به شناختی که از زبان آموز بدست آورده بهره گرفته و مبحث های اصلی آیلتس/تافل را به شیوا ترین شکل بیان کند.
      کتاب هایی که در دوره های فشرده ما به کار گرفته میشود در همین سایت آورده شده و در دسترس همگان است. همچنین از هیچ جزوه طلایی/کنکوری بهره نمیگیریم و پایه کار ما آموزش زبان انگلیسی در مرحله اول و آشنایی با آزمون آیلتس/تافل و تکنیک های این آزمون ها در مرحله دوم است.

      تکنیک ها را بزرگ نمیکنیم و ادعاهایی در زمینه افزایش عجیب و غریب نمره در دو سه هفته نداریم. از پایه تدریس آغاز میشود و تا زمانی که زبان آموز به تدریس نیاز داشته باشد ادامه خواهد داشت(که معمولا بین 30 تا 40 جلسه است).

      از روز اول تا روز آخر برنامه کاملا شفاف است. مشخصا خواهید دانست در 10 جلسه سوم کجای کار خواهیم بود و چه خواهیم کرد. استاد بر پایه تجربه های خود رسیدن یا نرسیدن شما به نمره مورد نظرتان را هفته ها یا ماه ها قبل پیشبینی کرده و اگر همکاری لازم را نداشته باشید آن را گوشزد خواهد کرد.

      امیدوارم این توضیحات در زمینه “شیوه تدریس” برای شما سودمند بوده باشد. بعنوان یک حرفه ای از ارائه اطلاعات بیشتر در زمینه موفق ترین دوره های خصوصی آیلتس در ایران که حاصل رنج و تلاش ده ساله من و بیش از 10 هزار ساعت تجربه تدریس است معذورم. با اینهمه پیشنهاد میکنم دیدگاه زبان آموزان درباره این دوره ها را در همین سایت مطالعه بفرمایید.

      پیروز باشید

  41. با سلام و احترام خدمت شما استاد عزیز
    سطح زبان بنده پایه می باشد سوالی که خدمتتون دارم این است با توضیحاتی که دادید با 30 تا 40 جلسه می توان نمره 6/5 تا 7 رو اخذ نمود؟واقعا ظرف 30 تا 40 ساعت کلاس زبان خصوصی که ارائه میکنید می توان به این نمراتی که فرمودید دست پیدا کرد؟
    واقعا ضمانت میکنید؟
    بنده هم از جمله کسانی هستم که 4 ماه باید وقت بزارم برای امتحان آیلتس .ممنون میشوم کمی بنده را راهنمایی کنید و کمی روشن سازید.
    با تشکر از شما و سایت خوبتون

    1. درود به شما.
      بیش از 95 درصد کسانی که با این روش تا انتهای 40 جلسه ادامه داده اند به نمره مورد نظر خود دست یافته اند که کارنامه و نمونه صدای برخی از آنها در دسترس است.
      در مورد ضمانت کردن باید بگم در این صفحه صحبتی از ضمانت نداشته ایم. شرایط دوره های تضمینی با قرارداد کتبی در صفحه دیگری توضیح داده شده اند که میتوانید مطالعه بفرمایید. دوره های تضمینی معمولا بیش از 3 ماه زمان نیاز دارند.

  42. سلام خسته نباشين من ميخوام كلاسهاي تافل يا آيلس شركت كنم براي بورسيه تركيه .ولي نميدونم آيلس بهتره يا تافل؟مدرك كدوم بيشتر ب درد ميخوره؟لطفأ شهريه هاشم بگين تو تلگرام كلاس ده نفره براي دانشجوها گذاشتين شهريه ش رو نگفتين منم دانشجوي ارشدم

    1. درود به شما
      هم در مورد مقایسه آیلتس و تافل و هم درباره شهریه کلاس های گروهی صحبت شده.
      شهریه این کلاس های 12 جلسه ای 360 هزار تومان هست.

  43. سلام خسته نباشید.بنده سطح زبان پایه دارم ودرحد دانسشگاهی زبان را بلدم وهمچنین همسرم.حدلا برای شرکت دراین دوره ها ۳۰ جلسه برای ما کافی است؟شهریه چقدر میشود برای ما دونفر؟

    1. درود
      سطح شما پایه است و دست کم به 30 جلسه نیاز خواهید داشت.

      با توجه به زمان آزاد شما برای مطالعه، نمره مورد نظر و دیگر موارد ممکن است جلسات بیشتری نیاز باشد.

      هزینه هر کلاس 2 نفره بین 90 تا 100 هزار تومان است که بین 2 زبان آموز تقسیم میشود.

  44. سلام وقت بخیر
    بنده در سطح مبتدی هستم (در حد پیش دانشگاهی) میخواستم ببینم امکانش هست کلاسهای فشرده داشته باشم به صورتیکه تا خرداد ماه موفق به اخذ ایلتس 6/5 شوم؟(امکان مطالعه روزانه 5-6 ساعت را دارم )
    و میخواستم بدونم چطور میتوانیم مطمئن شویم که استاد موردنظر 100در100 نمره بالایی را در ازمون ایتلس کسب کردند؟

    1. درود به شما
      بله امکان رسیدن به این نمره در این بازه زمانی وجود دارد البته باید کوشش کنید تایم بیشتری برای تمرین داشته باشید.

      در مورد پرسش دوم باید عرض کنم مدرسانی که مدرک آیلتس دریافت کرده باشند(که البته به باور من شمار این عزیزان فعلا بسیار کم هست) مدرک خود را بهمراه رزومه در سایت در دسترس زبان آموزان قرار خواهند داد. در این زمینه همچنین میتوانید از خود استاد مربوطه مستقیما درخواست تصویری از مدرک ایشان را داشته باشید. برخی سازمان ها میتوانند مستقیما شماره TRF مدرک را در سایت ielts.org اعتبارسنجی نمایند.

  45. با سلام و خسته نباشيد
    و سپاس به خاطر سايت مفيدتان
    من براي اقامت استراليا نياز به نمره ي ٧ در هر ٤ مهارت هستم و تا بهمن هم نميتونم كلاسي شركت كنم ،
    آيا اگه از نيمه ي دوم بهمن ماه كلاس خودم و شروع كنم تا تير ماه امكان كسب اين نمره وجود داره ؟
    چون از شهرستان ميخواستم بيام تهران ميخواستم بدونم كه چند ماه بايد اونجا باشم ؟ و اينكه سطح من فكر كنم پري اينترمديت باشه ، البته اين نظر شخصي من است ؟ و اينكه كلاس خصوصي با استاد ابولقاسمي هم ميتونم داشته باشم ؟ و اينكه هزينه ي اين كلاس ها براي سال ٩٦ هم جلسه اي ١٠٠ تومن خواهد بود براي مني كه از سال ٩٥ ميخوام در اين كلاس شركت كنم ؟
    با سپاس از شما.

  46. اقا ارمین واقعا من هم میخاستم از این کلاسها استفاده کنم و دقیقا همین حسی رو پیدا کردم که شما گفتین ، تمام قوانین و شرایط رو خوندم و”همینی که هست….”

    1. درود

      پیشنهاد میکنم با مدرسانی که شرایط ساده تر دارند یا اصلا شرایطی ندارند کلاس بردارید که با خرسندی کامل برای شما همراه باشه 😉

  47. باسلام ببخشید اینجا این سوال رو میپرسم
    من دنبال دیکشنری آنلاین یا اپلیکیشن انگلیسی به انگلیسی هستم که به تلفظش بتونم اعتماد کنم.
    میشه معرفی کنید؟

  48. سلام
    شرایط من طوری هست که روزانه حداکثر 3 ساعت امکان مطالعه دارم ، آیا امکان شرکت در دوره فشرده شما هست؟
    ممنون

  49. با سلام
    من خودم رشته تحصیلی م زبان است و سطح من intermediate است و برای ازمون ایلتس مسلما نیاز به کلاس هم خواهم داشت. خواهشی که از جناب مهندس ابوالقاسمی دارم این هست که با توجه به تجربه خودشون به من یک برنامه ریزی دقیق بدن تا بتونم مطالعه کنم و برای هشت ماه اینده حاضر بشم . چون من در حال حاضر از نظر مالی قادر به حضور در کلاس ها نمی باشم. من از شما خواهش می کنم یک برنامه ای به من معرفی کنید که بتونم برای هشت ماه اینده از الان اماده شم. و طبق اون برنامه پیش برم و در نهایت بتونم جلسات کوتاه تری را در کلاس شرکت کنم.

    1. درود به شما

      برنامه ریزی درست و دقیق باید ویژه شما و برپایه شرایط شما باشه تا بتونه شما رو واقعا به هدف برسونه. اگر در چهارچوب یک کلاس کار نکنید نمیتونیم شناخی از شما داشته باشیم و برنامه ریزی واقعی انجام بدیم.
      البته در اینترنت میتونید استادهایی رو پیدا کنید که تعیین سطح و برنامه ریزی رو آنلاین انجام میدهند میتونید از اونها کمک بخواین.
      درصورتی که توان مالی این مورد هم وجود نداره بهترین کار آغاز کار با ویدیوهایی هست که در بخش دانلود در دسترس قرار داده شده یا بخش رادیوآیلتس 2 که در نوار بالای سایت میتونید نگاهی بهش داشته باشید

      یک نمونه این میتونه باشه
      http://ielts2.com/%D8%B3%D8%B7%D8%AD-%D9%85%D8%A8%D8%AA%D8%AF%DB%8C-%D8%AA%D8%A7-%D8%A2%DB%8C%D9%84%D8%AA%D8%B3-%D8%AA%D8%A7%D9%81%D9%84-%DA%86%D9%86%D8%AF-%D8%AA%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D8%B3%D8%AA/

  50. من قبلا برای مهاجرت نیاز به آیلتس 4 داشتم و بدون آمادگی انتحان دادم (1394) و نمره overal 5 گرفتم الان برای تحصیل میخوام هر 4 اسکیل 6.5 بگیرم و یا بالاتر . منتها از اردیبهشت 96 میخوام شروع کنم و نهایتا با ثبت نام و امتحان و گرفتن نتیجه تا پایان 96 وقت دارم. لطفا راهنمایی کنید؟

  51. سلام اقای ابولقاسمی پیشنهاد میدم شما کلاسهایی خصوصی همانند کلاسهایی که در منازل تشکیل میدین را در محل دفترتون بذارین تا کسانی که در مناطق شمال و.. نیستن خودشون به محل دفترتون بیان و همان کلاس خصوصی با همان شرایط انجام گیرد البته در محل دفتر شما.اینطوری بسیاری که منزلشان جاهای دیگر است هم میتونن کلاس خصوصیی مورد نظر بگیرن.ممنون

    1. درود

      ممنونم از پیشنهاد شما. کلاس های نیمه خصوصی با همین هدف تشکیل شده. البته باید توجه داشت بیشتر زبان آموزانی که با من کلاس خصوصی دارند اصلا تمایلی ندارند از منزل خارج بشن.
      با اینهمه برای علاقمندان دیگر از سال 1396 چنین امکانی فراهم خواهد شد.

      با سپاس از شما بزرگوار 🙂

  52. سلام ممنون از پاسخ شما.
    اگر امکان داره به من یک وقت برای شروع شرکت در کلاس ها رو لطف کنین و اینکه بهم بگین با این سطح به چند جلسه کلاس نیاز دارم. من از کلاس های انلاین شما می خواستم استفاده کنم. و اینکه امکان هیچ گونه تخفیف برای ما وجود نداره؟ بسیار سپاسگزارم.

  53. سلام

    من ساکن شهرک اکباتان هستم و قصد دارم کلاس آنلاین با مهندس ابوالقاسمی شروع کنم. میخواستم بدونم نمره بچه هایی که با ایشون همین کلاس آنلاین رو داشتند چند بوده. ممنون میشم کارنامه هاشون ر بذارید مثل کلاس های خصوصی دیگه

    1. درود به شما

      پیشرفت زیادی در بچه ها دیده شده ولی از دوره های جدید کارنامه ای در دسترس نیست. برای شما و علاقمندان عزیز دیگر کوشش میکنم فایل های صوتی ضبط شده از این عزیزان در سایت در دسترس قرار بدم. شخصا از کیفیت این کلاس ها رضایت خیلی بالایی دارم و به نظر من بازده و کیفیتش کمتر از کلاس های خصوصی رو در رو نیست.

      پیروز باشید

  54. من نمی خوام مقاله برایتان بنویسم و با کلمات بازی کنم!از جمله سرقت ادبی”پیشنهاد می کنم با خودتان بازی نکنید و صادقانه عمل کنید فرافکنی نکنید.سپاس

  55. سلام.درود فراوان بر استاد ابولقاسمی عزیز.
    به نظرم شرایط کلاس ها و شهریه کاملا منطقی است،بعضی از دوستان کم لطفی کردن و قضاوت نادرستی کردن!اولا یکجا باید شهریه رو گرفت فقط یک دلیل قانع کننده داره الان دانشگاه آزاد و یا سایر موسسات زبان هم همشون یکجا شهریه رو پیش از آغاز دوره حتی در بعضی از مواقع دو هفته قبل از شروع کلاس می گیرن!( یک موردی برای بنده پیش اومده به یکی از موسسات مشهور زبان ثبت نام کردم و پول رو یکجا دو هفته قبل از شروع کلاس کارت کشیدم!یک روز مونده برم سر کلاس زنگ زدن و گفتند کلاس دو نفر ثبت نام کردن (به صرفه نیست!)مجبور شدیم بندازیم عصر!پس ببینید چیز عجیب و غریبی نیست تو هر جایی این اتفاق می افته و تو هر موسسه زبان که رفتم تعهد کتبی ازم گرفتند پول گرفته شده استرداد نمی شود! در مورد اینکه دفتر ندارن!جای مشخصی!ببینید 99 درصد زبان آموزان وقتی می گن ما اینهمه پول می دیم استاد بیاد منزلمان!از سویی در زمان زبان آموز هم بسیار صرفه جویی میشه،کسی که تهران زندگی می کنه می دونه من چی می گم! و رهن اجاره کردن یک مکانی تو بالای شهر تهران مثلا رهن کامل 100 میلیون تومان حداقل پول می خواد!اونم برای یک درصد زبان آموزان! و مقرون به صرفه نیست برای 1 درصد 100 میلیون تومان بخوابه!از اون طرف از زبان آموز هفتاد ،هشتاد بگیری!
    و یک موضوع بسیار مهمی که هست من علنا چندین بار دیدم از جانب دوستام چون کلاس خصوصی است تمایل بسیار شدیدی برای برهم زدن کلاسها و بهانه جویی….از طرف زبان آموز پیش می یاد!بنابراین من فکر می کنم مشکل جای دیگه است مشکل استاد خوب…نیست!مشکل عدم مسئولیت و پایبندی به قوانین و قرارداد است این موضوع مشکلات شخصیتی است!بنظرم باید اول کسی که همچین رفتارهای غیرمسئولانه داره در وهله اول خودش رو مورد واکاوی قرار بده بعد بیاد با دیگران قرارداد ببنده!

  56. سلام استاد عزیز.
    شما نمرات آیلتس شاگردانتان را منتشر کردین!جسارتا اگه مقدوره عکس از کارنامه اشون گرفته بشه و تو سایتتون گذاشته بشه،همون کاری که نمره آیلتس خودتان رو تو سایت قرار دادین.مرسی

    1. درود

      سالهاست این کار را انجام میدیم. از نوار بالای سایت تب دوم قسمتی که نوشته شده رضایت زبان آموزان رو چک بفرمایید.

  57. سلام بر استاد ارجمند.
    شما در برخی از کامنتها نوشتین که “از طریق اتومبیل تان خدمت زبان آموز می رسین”اگه از طریق مترو بیایین هم با صرفه تر و هم از نظر ترافیکی…و هم متقاضییان شرق،مرکزی،جنوبی تهران رو تحت پوشش قرار می دین.ممنون

  58. سلام.روزتان خوش.فایل صوتی تان راجع کلاسهاتون شنیدم همه شرایط رو می پذیرم ولی فرمودین قراداد بسته نمیشه !چون “سر برگ نداریم”منظورتان را دقیقا متوجه نشدم ولی برگ های قردادها با قوانین و از پیش تعیین شده از طریق اینترنت و…سریع در دسترس است،بی ادبی نباشه واقعا عذر می خوام تو هر زمینه ای(همکاری،تدریس…) عقل حکم می کنه که قرارداد بسته شه!خدای ناکرده از یک ثانیه خودمان خبر نداریم!مثل حادثه پلاسکو…متشکرم.

  59. سلام ایام به کام.
    جناب مهندس ابوالقاسمی بعضی از موسسه های بسیار مشهور از جمله آفرینش کلاس های آنلاین رایگانی را در اختیار مخاطبانشان قرار داده اند!ولی کلاس های آنلاین شما هزینه اش خیلی بالاست!

    1. درود به شما

      گرچه بسیار خوشحالم که رقابت بین موسسه آفرینش و بیان برتر که هر دو در این زمینه بسیار زحمت میکشد درنهایت به سود تمامی زبان آموزان به ویژه زبان آموزان با بودجه کمتر تمام شده ولی باید توجه داشته باشید در کلاس های آنلاین آفرینش بین 200 تا 300 زبان آموز(به گفته کانال تلگرام آفرینش) حضور دارند درحالیکه کلاس های انلاین ما خصوصی و ویژه زبان آموز و با مدرس آیلتس با نمره 8 و در مهارت اسپیکینگ با نمره 8.5 هست.

      اگر این کلاس ها و منابع رایگان میتونند شما رو به نمره 7 برسونند برای شما خوشحالیم و آرزوی موفقیت داریم.

  60. سلام من ميخواستم در كلاسهاي نيمه خصوصي نيمه بهمن شركت كنم به شماره شما در تلگرام متن فرستادم جواب ندادين لطفا راهنمايي بفرماييد

    1. درود به شما

      تمامی پیام های دریافتی در تلگرام در چند ثانیه تا نهایتا چند ساعت پاسخگویی میشوند. اگر پیام دادید و این پیام فرستاده شده مطمئن باشید پاسخ دریافت خواهید کرد.

    1. درود به شما

      کلاس های ما آنلاین هستند و برای اطلاع از شرایط باید با مشاور هماهن بفرمایید: 09121355087

  61. استاد عزیز اول خواستم تشکر کنم از همه زحمت هایی که برای زبان آموزانی که تا حالا حتی ندیدید کشیدید.
    خیلی از موسسات حتی معروف فقط به فکر تبلیغ و بیزینس هستند و در 10 یا 15 سال فعالیتشون حتی یه وبلاگ به درد بخور نتونستن درست کنند که به درد بچه ها بخوره و بتونه کسانی که توان مالی ندارند رو هدایت کنه.
    اینهمه نمونه صدایی که از خودتون و بچه هاتون گذاشتید واقعا جای تشکر داره که مجانی گذاشتید برای شنیدن و دانلود.
    ضمنا موسسات بجز کم کردن دستمزد استاد ها فکر نمیکنم کار خاصی کرده باشند درحالیکه شما صحبت از پشتیبانی آموزشی کردید برای اولین بار و مسئولیت 10 برابر حتی در کلاس های گروهی رو عهده دار شدید.
    دوست من که با فوق لیسانس زبان انگلیسی از روی ناچاری در آموزشگاه خیلی معروفی کار میکنه که حتما هم میشناسید به من میگه نه تنها دریافتی شون خیلی خیلی پایینه و پایین نگه داشته میشه بلکه در آخر ماه 500 تک تومانی هزینه کارت به کارت کردن حقوق ناحقشون هم از دستمزد استاد کم میشه!!!! مثلا بجای 250 هزار تومان براشون 249500 کارت به کارت میکنند که 500 تا یک تومانی آموزشگاه با درامد چند صد میلیونی سالیانش متضرر نشه!؛

    واقعا خدا شما رو رسوند وسط این بی معرفتی های آموزشگاه ها که بجز اینهمه کتاب و فهرست مجانی حتی تعیین سطح رایگان تو تلگرام هم دارید.

    واقعا دستتون درد نکنه و خسته نباشید.

    1. درود به شما فرزانه عزیز

      متاسفانه فرهنگ قدردانی در این کشور جا نیفتاده و باز هم متاسفانه خیلی ها دهانشون باز نمیشه بجز برای تهمت زدن و بی ارزش کردن کار دیگران که متاسفانه به ضرر همه ما تمام خواهد شد در نهایت.
      شما لطف دارید و هرگز انتظار نداریم حتی کسانی که از تمامی منابع استفاده کامل میکنند حتی یک تشکر ساده بکنند. رسیدن رتبه این سایت به 3500 الکسا در ایران و تبدیل شدن سایت به دومین سایت ایرانی در زمینه آیلتس با بیش از 4000 بازدید واقعی روزانه نشون میده هزاران هزار ساعت تلاشی که کردیم بیهوده نبوده.
      باز هم ممنون و امیدوارم کوشش های ما باعث بشه همکاران هم کوشش بیشتری در ارائه خدمات از خودشون نشون بدن.

      1. سلام مهندس عزیز من در پیرو صحبتهای فرزانه عزیز باید بگم من خودم ۲۰ ساله دبیر هنرستان هستم و همانند شما خیلی از بچه ها قدر دان و ممنون زحمات استادشون هست و لی در این بین افراد قلیلی هستند که ناسپاسی میکنند و قدر ناشناس هستند ولی من هیچ موقع تعداد زیاد بامعرفتها رو فدای این اندک فرومایه نمی کنم . لطفتا در مسیرتون استوار باشید و اعتنایی به آن عده نکنید .
        بازهم از شما سپاسگذارم

  62. با سلام و احترام؛
    ضمن عرض تشکر بابت اطلاعات دقیق و بیان صریح و شفاف در خصوص آموزش زبان انگلیسی، چند تا سؤال از خدمتتون داشتم و خواهشمندم لطف بفرمائید و حتما پاسخ بدید؛

    1- مضمون اصلی تیتر تبلیغاتی شما، کسب نمره آیلتس 7 در 30 جلسه و یک دوره 2.5 تا 4 ماهه هستش، ولی در جایی فرمایش کردید که: «قرارداد دوره های تضمینی برای دوره های آموزشی دست کم ۳ ماه میباشد (هر ۱ افزایش نمره آیلتس/۱۰ نمره تافل برابر ۳ ماه) و هیچ قراردادی برای دوره های کمتر از ۳ ماه بسته نخواهد شد. همچنین قرارداد بر پایه نمره کل overall بسته میشود و تضمینی برای دریافت نمره در تک تک بند ها each skill وجود نخواهد داشت.»،
    منظور شما از این قسمت چیست؟ کسب نمره آیلتس 7 در 30 جلسه و یک دوره 2.5 تا 4 ماهه یا کسب هر نمره آیلتس تا رسیدن به نمره آیلتس 7 در 30 جلسه و یک دوره 2.5 تا 4 ماهه؟ اگر منظور شما مورد اول باشد که خوب است، لیکن اگر منظور شما مورد دوم باشد، اصلاً توجیه منطقی و مالی ندارد.

    2- در قسمت توضیحات آمده است که: «شهریه دوره در ۲ مرحله، پیش از آغاز هر 20 جلسه (برابر هر بخش 2 میلیون تومان) و بصورت کارت به کارت کردن پرداخت میگردد و پرداخت جلسه ای یا نقدی مورد پذیرش نیست. همچنین هرگز هیچ دگرگونی ای در قیمت اعلام شده در این آگهی صورت نخواهد گرفت و هزینه نوشته شده در آگهی پایین ترین هزینه ممکن و برای همه زبان آموزان در سراسر تهران یکسان میباشد.»،
    منظور شما از این قسمت چیست؟ اگر دوره آموزشی شما 30 جلسه و 2.5 تا 4 ماهه است، چگونه هر بخش 20 جلسه 2 میلیون تومانی است؟ چطور 30 جلسه به دو بخش 20 جلسه ای تقسیم می شود؟

    بالاخره و در نهایت منظور شما چیست؟ شما در یک دوره 30 جلسه ای ظرف مدت حداکثر 4 ماه به زبان آموز کمک می کنید تا نمره آیلتس 7 کسب کند، یا شما بعد از تعیین سطح، به ازای هر نمره آیلتس یک قرارداد 30 جلسه ای ظرف مدت حداکثر 4 ماه منعقد می کنید؟

    3- بنده کارمند هستم، ولی معمولا شب ها تا صبح بیدارم و 7 الی 8 ساعت مطالعه می کنم، ضمناً بنده کلیه فعالیت های جانبی خود را حذف نموده و کاملا آماده ام روزانه 8 ساعت مطلق زبان مطالعه کنم، آیا به نظر شما با این مقدار زمان می توانم در آزمون موفق شوم؟

      1. با سلام و احترام؛
        میشه لطف کنید و دقیقا جواب سوالاتم رو بدید؟
        من واقعا نیاز دارم اطلاعات لازم رو بدست بیارم تا بتونم تصمیم درستی بگیرم
        توروخدا جواب منو بدید
        تمام زندگیم گیر مدرک زبانه
        ممنون میشم

  63. سلام وقت بخیر
    بنده قصد مهاجرت دارم و نیاز به آیلتس 7 دارم. آکادمیک و جنرال فرقی نداره.
    در حال حاضر intermidate کلاس زبان آکادمیک میرم . البته سطح زبان بنده بالاتر هست از نظر خودم.
    تجربه امتحان آزمایشی آیلتس هم نداشتم تاحالا. تازه با سایتتون آشنا شدم.
    شرایط بنده : ساکن کرج – روزانه 2 3ساعت میتونم تمرین داشته باشم.- شاغل و متاهل – به شدت هدف بنده کسب آیلتس 7 هست.
    به شخصه کلاس های جمعه خیلی برام راحت تر هست ولی کلاس های 3روز در هفته نیمه خصوصی نیز میتونم شرکت کنم.
    لطفا راهنمایی های لازم رو بکنید که به نظرتون کسب آیلتس 7 امکان پذیره؟ یک دوره کلاس های شما رو مستلزم هست یا نیاز هست باز هم کلاسهاتون رو شرکت کنم؟ مثلا مرحله اول آیلتس 5 6 بگیرم بعد برم واسه 7. ؟
    ممنون

    1. درود به شما

      اگر قصد شرکت در کلاس های نیمه خصوصی رو دارید باید در صفحه مربوط به این کلاس ها شرایط رو به دقت مطالعه بفرمایید.
      روزانه 2 تا 3 ساعت مطالعه برای رسیدن به نمره 7 کافی نیست.

      کلاس های 3 روز در هفته و جمعه ها هر دو توان رساندن شما به نمره 7 رو دارند به شرطی که شما زمان کافی برای مطالعه داشته باشید.

      در صورت تمایل به شرکت در دوره ها به شماره زیر د تلگرام پیام بدید
      09121355087

  64. سلام و خسته نباشید
    من میخواستم در کلاس های خصوصی شما شرکت کنم ولی سطح زبان زیاد خوبی ندارم یعنی دامنه لغات خوبی دارم ولی متاسفانخ مکالمه ام خیلی ضعیف هستش شاید من 504 و 400 واژه رو کاملا حفظ هستم و یاد دارم تا حدودی هم گرامر
    میخواستم واسه تافل آماده بشم و روزانه کاملا تایمم آزاده و وقت وسه مطالعه دارم . بنظر شما در بازه زمانی 3 ماهه میشه تا نمره 80 برسم؟ یا فقط مهارت اسپیکینگ رو به 20 برسونم ؟

    1. درود به شما
      در حال حاضر کلاسهای تافل ما به صورت خصوصی و گذار می شود این کلاسها ممکن است به صورت آنلاین یا حضوری باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره زیر در تلگرام در تماس باشید.

      ۰۹۱۲۱۳۵۵۰۸۷

  65. سلام هزینه کلاس هاتون چقدره ؟ایا میشه گفت با تلاش زیاد دانش اموز و شرکت درکلا س ها طی 3 تا 4 ماه نمره بالا در ازمون تافل اورد (برای امادگی ازمون مدت زمان محدودی دارم و سطح خودم هم توی زبان میدله)ممنونم اگر پاسخ بدید.

    1. درود. در حال حاضر کلاس های تافل فقط خصوصی هستند. لطفا در ابن زمینه در تلگرام پیام بدید تا راهنمایی بشید.

  66. با سلام و احترام
    خواستم تشکر کنم بابت کار حرفه ای و ارزشمندی که میکنین
    من از فارغ‌اتحصیلای صنعتی شریف هستم و کاملا درک میکنم پشت کاراتون کلی فکر و انرژی خوبه
    ازتون ممنونم و براتون آرزوی موفقیت دارم.

    1. درود به شما دوست عزیز

      حوشحالم که این دیدگاه رو دارید و این برداشت رو از فعالیت های ما داشتید چون همیشه تلاش من این بوده که در مسیر مثبت و به سود بچه هایی که به ما اعتماد کردند گام برداریم.

      پیروز باشید

  67. ‎سلام وقتتون بخیر
    ‎من زبانم در سطح خیلی مبتدی هست تصمیم دارم به طور جدی زبان دنبال کنم تا آیلتس و تافل بگیرم ..ممنون میشم راهنماییم کنید چطوری و از کجا شروع کنم؟؟ چقدر زمان لازم هست؟
    ‎من دانشجوی ارشدم قصد دارم برای دکترا اپلای بگیرم.. تصمیم دارم که کلاس زبان برم اما به دلیل امتحانات دانشگاهی شرایط کلاس رفتن برای بهمن ماه به بعد رو دارم . خواستم تا قبل از کلاس رفتن خودم شروع کنم به خوندن.
    ‎سایتتون نگاه میکردم ویدیوهای مختلف زیاد بود کمی گیج شدم. ممنون میشم منو راهنماییم کنید چطوری و از کجا شروع کنم؟؟

    1. درود.

      اگر سطح شما بسیار پایین هست باید با کلاس های ترمیک آموزشگاهی استارت بزنید که دست کم در سطح پیش میانی قرار بگیرید و بعد میتونید با کلاس های فشرده آیلتس یا تافل استارت بزنید و در یک بازه زمانی 4 تا 6 ماهه به نمره 6 تا 7 برسید. محتویات این سایت برای کسی که سطجش خیلی پایین هست احتمالا مناسب نخواهد بود.

  68. سلام خسته نباشید…
    پس از گرفتن مدرک ایلتس که طبیعتا همه میگیرن بیشتر‌ برای مهاجرت….این مدرک ایا تاریخ انقضا داره؟

  69. با سلام و درود خدمت شما مهندس گرامى
    من ميخوام بدونم كه ايا هزينه كلاس هاى خصوصى در بهار و تابستان سال ٩٧ دقيقا چقدره؟؟؟
    حتما نياز به كلاس خصوصى دارم و تنها مشكلم اينه كه هزينه رو براى هر جلسه نميدونم چقدره تا بتونم براورد مالى ام رو انجام بدم
    خيلى خيلى ممنون ميشم اگر بهم بگيد و راهنمايى ام كنيد
    چون ميخوام بدونم هزينه هر جلسه چقدره در بهار و تابستان ٩٧
    و با توجه به سطحى كه دارم(كه از نظر خودم متوسط رو به پايين هستش) براى رسيدن به نمره ٧ ايلتس و همچنين با توجه به اينكه بنده ٨ ساعت روزانه فرصت مطالعه دارم و حتما ميخوام تا قبل از مهر ماه ٩٧ مدركم رو بگيرم،چند جلسه احتياج دارم؟
    واقعا ممنون ميشم راهنمايى ام كنيد

  70. درود استاد عزیز
    من شاغلم و 45 سالمه اما باید حتما نمره آیلتس 7 رو تا 8 ماه دیگه ارائه بدم از نظر برنامه ریزی در منزل ووقت گذاشتن برای آیلتس روزی 5 ساعت مشکلی ندارم فقط میخوام ببینم چند جلسه احتیاج دارم و هزینه اش تقریبا چقدر میشه؟لازم به ذکر است من الان کلاس میرم وسطح کلاسم intermediate هست

    1. درود

      در حال حاضر ما دوره های نیمه خصوصی آنلاین رو داریم که میتونید از این دوره ها استفاده کنید و به نمره مورد نظر برسید.

      میتونید با این شماره در تماس باشید تا مشاور دقیقا شما رو راهنمایی کنند.

      09121355087

      شرایط این دوره ها را میتوانید در این صفحه ببینید و فایل صوتی راهنما رو بشنوید:
      https://ielts2.com/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%BA%DB%8C%D8%B1-%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%A2%DB%8C%D9%84%D8%AA%D8%B3/

  71. با سلام
    من ساكن اكباتان هستم نيازمند نمره ٧ ايلتس هستم
    سطح زبانم از مبتدي بهتر است و اينكه خواهان كلاس خسوصي هستم
    واستون تلگرام پيام دادم هنوز پاسخي ندادين

    1. درود

      کلاس های حال حاضر آنلاین و نیمه خصوصی هست. برای دریافت مشاوره میتونید با این شماره در تماس باشید: 09121355087

  72. با سلام خدمت مهندس ابولقاسمی
    بنده دانشجوی ارشد هستم و قبلا در آموزشگاه کانون زبان تا سطح ۳ المنتری رفتم. خواستم بپرسم که برای این سطح کلاسی دارید؟ اگر هست روزای جمعه هم هست؟ آیا کلاسای پیش آیلتس دارید که بتونم با این مقداری که زبان خوندم ورود کنم؟ یا اینکه باید خودم پیش آیلتس رو بخونم و بعدا کلاسای آیتلس شمارو بیام؟ با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید

  

اطلاعات عمومی آیلتس

دانلود TPO 1-74

دانلود TPO 1-74 سایت www.ielts2.com در سال 1395 یکی از اولین سایت های ارایه کننده نسخه دانلود رایگان نرم افزار

بیشتر بخوانید
error: Content is protected !!