دانلود ویدیوهای آموزش آیلتس استاد Liz

دانلود ویدیوهای آموزش آیلتس استاد Liz

دانلود ویدیوهای آموزش آیلتس استاد Liz

دانلود ویدیوهای آموزش آیلتس استاد Liz

مجموعه های خودآموز آیلتس و کتاب های مدرسان برجسته آیلتس همچون استاد Simon و استاد Ryan را برای دیدن بر روی سایت و دانلود مستقیم با سرعت بالا در دسترس قرار دادیم. از دیگر مدرسان نامی آیلتس در سطح جهانی و در فضای مجازی، و نام های بزرگ آموزش آیلتس استاد لیز(Liz) هستند که مجموعه ویدیوهای ایشان در این صفحه برای دانلود مستقیم در دسترس علاقمندان خواهد بود.

این مجموعه آموزش که شامل ویدیوها و کتاب های رایتینگ، ایده پردازی و لغت Liz هست یکی از موارد در گلچین بهترین منابع خودخوان آیلتس برای سال 2024 می باشد که پیشنهاد میکنیم حتما بازدید بفرمایید.

.

✅ دانلود مجموعه کامل 44 ویدئو آموزش آیلتس Liz هر چهار مهارت آیلتس با حجم 1.9 گیگابایت

لینک دانلود

🔓 گذرواژه: www.ielts2.com

.

✅ دانلود سری کتاب های آموزش گرامر لیز با پاسخنامه

دانلود جلد اول / دانلود جلد دوم / دانلود جلد سوم / دانلود کتاب تمرین / دانلود پاسخنامه / دانلود پشتیبان تلگرام

.

✅ دانلود جزوه های ایده پردازی لیز

دانلود بخش اول

دانلود بخش دوم

.

درباره آموزش های آیلتس استاد Liz

آموزش های آیلتس استاد Liz، با نام کامل Elizabeth Ferguson ساکن انگلستان و یکی از برجسته ترین مدرسان ایلتس، یکی از منابع آموزشی بسیار معتبر و مشهور در حوزه آمادگی برای آزمون آیلتس است. این آموزش شامل مجموعه‌ای از ویدیوها، فایل‌های صوتی، نکته ها و تمرینات مختلف است که به دانشجویان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را در حوزه‌های شنیداری، خواندن، نوشتاری و گفتاری بهبود بخشند و در آزمون آیلتس موفق شوند.

استاد Liz، یک مدرس زبان انگلیسی با بیش از 14 سال سابقه تدریس در حوزه‌های مختلف زبان انگلیسی است. او با استفاده از تجربیات خود، مجموعه‌ای از تمرینات و راهکارهای مؤثر برای آمادگی دانشجویان برای آزمون آیلتس تدارک دیده است.

در مجموعه آموزش آیلتس استاد Liz، تمریناتی به صورت تعاملی و جذاب برای دانشجویان ارائه می‌شود. همچنین، در این آموزش، نمونه سوالات و پاسخ‌های مورد نیاز برای شرکت در آزمون آیلتس به صورت جامع و کامل بررسی شده است. ایشان بسیار فعال هستند و در سایت شخصی خود به نشانی (https://ieltsliz.com) همواره آموزش های جدید را قرار داده و به پرسش های زبان آموزان در بخش کامنت ها پاسخ میدهند.

استفاده از مجموعه آموزش آیلتس استاد Liz، به دانشجویان امکان می‌دهد تا با استفاده از راهکارهای مؤثر و تمرینات کاربردی، مهارت‌های زبان انگلیسی خود را بهبود بخشند و به راحتی در آزمون آیلتس موفق شوند. به طور کلی، مجموعه آموزش آیلتس استاد Liz یک منبع بسیار مفید و کاربردی برای دانشجویانی است که قصد دارند در آزمون آیلتس شرکت کنند.

.

برتری و کاستی های مجموعه آموزش تصویری آیلتس لیز

لیز در ارایه آموزش های تخصصی آیلتس بسیار موفق عمل کرده و ویدیوهای ایشان حتی در زمینه ارایه اطلاعات عمومی در خصوص مهارت های آیلتس مثل اسپیکینگ، رایتینگ و ریدینگ آیلتس در جستجوهای گوگل برترین های جهان بوده و میلیون ها بازدید در یوتیوب داشته اند. ضمنا ایشان در سال های گذشته بسیار فعال بوده و منابع و آموزش های زیادی را طراحی و ارایه کرده که برای علاقمندانی که به خصوص دست کم در سطح نمره 5.5 یا B2 هستند میتواند بسیار کاربردی و سودمند باشد. بسیاری از نکته های ارایه شده توسط ایشان بسیار کارآمد و توضیحات در خصوص تمامی مهارت ها به خصوص فرمت و نکته های ریز انواع سوالات رایتینگ، و دیگر مهارت ها فوق العاده است.

یکی از ایرادهایی که به مجموعه آموزشی ایشان وارد هست عدم انسجام این آموزش هاست. دقت بفرمایید این مجموعه های در دسترس هرگز به صورت یک بسته یا پکیج آیلتس ارایه نشده و ایشان در مرور زمان و در عرض سال ها و گاهی در واکنش به سوالات زبان آموزان سراسر جهان اقدام به رکورد ویدیوها کرده است. برخلاف این ویدیوها، برای مثال آنچه از استاد سایمون در دسترس هست یک مجموعه کامل از ویدیوهایی است که آموزش آیلتس را در راستای یک مجموعه منطقی با آغاز و پایان مشخص و به تفکیک مهارت و حتی شماره درس ها ارایه میدهند که این امر کار را به خصوص برای تازه کارها در مسیر آیلتس بسیار ساده تر خواهد کرد.

.

منابع تکمیل کننده آموزش های Liz

در آغاز همین صفحه اشاره کردیم که ویدیوهای لیز یکی از آیم های فهرست بهترین منابع خودخوان آیلتس برای سال 2024 می باشد. این فهرست شامل توضیحات صوتی کاملا آشکار در خصوص هر مهارت و لینک دانلود رایگان تک تک منابع پیشنهادی می باشد. برای مثال در آموزش های لیز منبع مشخصی صرفا برای لغت وجود ندارد و یا شاید آموزش های ایشان با سلیقه یا سبک یادگیری برخی زبان آموزان هماهنگ لازم را نداشته باشد. برای همین میتوانید از گلچین ارزشمندی که نتیجه سال ها بررسی و تجربه های مهندس ابوالقاسمی در کلاس های آیلتس با بسیاری از منابع آیلتس بوده است استفاده بفرمایید تا در حد امکان از افتادن در چرخه آزمون و خطا دور بمانید.

.

دانلود ویدیوهای تدریس IELTS Discussion Essays

.

دانلود ویدیوهای تدریس IELTS One-Sided Opinion Essays

.

دانلود ویدیوهای تدریس Advantages & Disadvantages Essays

.

ویدئوی آموزشی ایده پردازی و نوشتن تاپیک رایتینگ Mixed Schools Separate Schools

.

دانلود ویدیوی تدریس رایتینگ Task 1 آیلتس – نمودار میله ای Bar Charts

.

دانلود ویدیوی تدریس پاسخگویی به سوالات Multiple Choice Questions در لیسنینگ آیلتس

.

دانلود ویدیوی آموزش تقویت خودخوان اسپیکینگ

.

دانلود ویدیوهای آموزش آیلتس استاد سایمن

✅ دانلود کل ویدئوهای خودآموز 4 مهارت آیلتس + کتاب ها از اگزمینر سابق آیلتس (سایمن) با حجم 1.1 گیگابایت + آموزش ویدئویی نامه نویسی آیلتس جنرال 

دانلود آموزش 4 مهارت / دانلود آموزش آیلتس جنرال / دانلود تلگرام

🔓 گذرواژه: www.ielts2.com

.

دانلود ویدیوهای آموزش آیلتس استاد Ryan

دانلود سری ویدیوی آموزشی آیلتس رایان (Ryan)

دانلود سری ویدیوی آموزشی آیلتس رایان (Ryan) – دانلود مستقیم در  3 پارت (19 + 15 + 50 ویدئو)

لینک دانلود بخش اول / لینک دانلود بخش دوم / لینک دانلود بخش سوم

🔓 گذرواژه: www.ielts2.com

.

دانلود ویدیوهای آموزش آیلتس استاد Liz – همراه ما باشید

پیشنهاد میکنیم برای تعیین سطح رایگان رایتینگ و اسپیکینگ آیلتس در گروه تلگرام ما به نشانی (https://t.me/ielts2group) همراه باشید.