جستجو

استراتژی ریدینگ آیلتس – اول خواندن متن یا سوال

استراتژی ریدینگ آیلتس - اول خواندن متن یا سوال
استراتژی ریدینگ آیلتس – اول خواندن متن یا سوال

استراتژی ریدینگ آیلتس – اول خواندن متن یا سوال

استراتژی مناسب در ریدینگ آیلتس و تصمیم گیری درست برای اول خواندن متن یا سوالات یکی از عوامل اصلی در رسیدن به نمره 7 و بالاتر به شمار می آید. باید دقت داشت کل زمان موجود در ریدینگ آیلتس با حدود 2800 لغت در متن و 40 سوال تنها 60 دقیقه است بنابراین بدون داشتن یک استراتژی خوب و البته تمرین کافی نمیتوان به تعداد زیادی از سوالات پاسخ درست داد. همچنین در پایان این صفحه ویدئویی در خصوص نکته های مهم برای ریدینگ آیلتس 9 در دسترس شما عزیزان خواهد بود. 

برای دانلود هزاران منبع به روز آیلتس و زبان انگلیسی در کانال های دانلودی ما در تلگرام به نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2download) همراه باشید.  

.

اول خواندن سوالات یا اول خواندن متن؟

در بخش ریدینگ آزمون IELTS، هیچ قانون ثابتی در مورد اینکه آیا باید ابتدا سوالات را بخوانید یا متن را، وجود ندارد. هر دو روش ممکن است و به ترجیح شما بستگی دارد.

بعضی از زبان آموزان ترجیح می‌دهند ابتدا سوالات را بخوانند تا با موضوعات و نوع سوالات آشنا شوند و سپس با خواندن متن، به دنبال پاسخ‌های مربوطه بگردند. این روش ممکن است به شما کمک کند تا سریعتر به پاسخ‌های درست برسید و زمان بیشتری برای تفسیر مطلب داشته باشید.

اما برخی از زبان آموزان ترجیح می‌دهند ابتدا متن را کامل بخوانند تا به صورت کلی با محتوای آن آشنا شوند و سپس با خواندن سوالات، به دنبال جواب‌های مربوطه بگردند. این روش ممکن است به شما کمک کند تا مفهوم کلی متن را بهتر درک کنید و در پاسخ‌دهی دقیق‌تر عمل کنید.

به هر حال، مهمترین نکته این است که در طول آزمون، زمان خود را بهینه استفاده کنید. بنابراین، اگر احساس می‌کنید که روش خواندن سوالات یا متنی که انتخاب کرده‌اید به شما کمک می‌کند تا بهترین پاسخ‌ها را پیدا کنید، آن روش را ادامه دهید.

.

نکته های مهم برای ریدینگ آیلتس نمره 9

دانلود این فایل / دانلود مجموعه ویدئویی آموزش آیلتس

.

.

استراتژی ریدینگ آیلتس – مطالب پیشنهادی

دانلود سری کمبریج آیلتس جلد 1 تا 18

دانلود خودآموز ویدئویی رایگان 4 مهارت آیلتس

دانلود 1000 صفحه سوالات واقعی آیلتس از سراسر جهان

  

  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید

  

error: Content is protected !!

بهترین زمان برای یادگیری...

فرصت را از دست ندهید و در کلاس‌های نیمه خصوصی آیلتس ثبت نام کنید. شروع کلاس‌ها از هفته اول مردادماه با 20% تخفیف

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس حاصل کنید و اخبار آیلتس 2 را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.