جستجو

یادگیری لغات تازه آیلتس با ایمیل روزانه

ااااااایادگیری لغات تازه آیلتس با ایمیل روزانه

در کنار بسیاری از روش‌های یادگیری واژگان زبان انگلیسی می‌توان به دریافت روزانه واژگان در صندوق پست الکترونیکی (e-mail) اشاره کرد. این روش به ویژه برای یادگیری واژگان سطح پیشرفته مناسب است. اگر قصد شرکت در آزمون‌های آیلتس و تافل را دارید؛ این روش را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

تمامی منابع سایت به همراه هزاران کتاب دیگر در بزرگترین کانال های دانلود زبان انگلیسی و آیلتس در تلگرام با نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2Books) در دسترس شما عزیزان می باشد. 

اگر از آن دسته از زبان آموزان هستید که هر روز ایمیل خود را نگاه می‌کنید این روش می‌تواند برای شما واقعا سودمند باشد. البته تعداد وبسایت‌هایی که این سرویس را ارائه می‌دهند زیاد است؛ اما وبسایت دیکشنری شناخته شده مریم وبستر (Merriam Webster) یکی از خوش نام ها است.

روال کلی کار از این قرار است که با وارد کردن ایمیل خود در این بخش وب‌سایت؛ هر روز یک واژه تازه که در بخش word-of-the-day معرفی می‌شود را در صندوق پستی خود خواهید خواند. این روش بسیار سریع و کوتاه است. از آنجایی که افراد معمولا در زمان نگاه کردن ایمیل های خود در آرامش به سر می‌برند شانس آموختن یک واژه تازه برایشان بیشتر خواهد بود. همچنین برای افرادی که به چک کردن روزانه ایمیل‌هایشان عادت دارند، پس از مدتی تعداد واژگانی که با این روش یاد می‌گیرند؛ واقعا چشمگیر خواهند بود.

همانند نمونه‌ی زیر برای هر لغت انتخاب یک تعریف (Definition) و یک یا چند مثال از متون و منابع واقعی (غیر آموزشی) انگلیسی آورده می‌شود.

Merriam webster word of the day

توضیحات بیشتر در http://www.merriam-webster.com/word-of-the-day

مطالب پیشنهادی

دانلود سری کمبریج آیلتس جلد 1 تا 18

دانلود خودآموز ویدئویی رایگان 4 مهارت آیلتس

دانلود 1000 صفحه سوالات واقعی آیلتس از سراسر جهان

  

  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید

  

error: Content is protected !!

بهترین زمان برای یادگیری...

فرصت را از دست ندهید و در کلاس‌های نیمه خصوصی آیلتس ثبت نام کنید. شروع کلاس‌ها از هفته اول مردادماه با 20% تخفیف

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس حاصل کنید و اخبار آیلتس 2 را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.