جستجو

آشنایی با لهجه American

آشنایی با لهجه American
آشنایی با لهجه American

آشنایی با انواع لهجه American

لهجه American یا آمریکایی به طور کلی شامل تلفظ‌ها و واژگان مختلفی است که در سراسر ایالات متحده استفاده می‌شود. در این نوشته کوشش داریم نگاهی دقیق تر این این لهجه ها و جزئیات و تفاوت های آن ها داشته باشیم. در پست های جداگانه پیش از این درباره انواع لهجه استرالیایی و اصطلاحات عامیانه این کشور و انواع لهجه بریتیش و جزوه ای کوتاه از متداولترین اسلنگ های آن صحبت کرده ایم که میتوانید در لینک های مربوطه بازدید بفرمایید. 

برای دانلود هزاران منبع به روز آیلتس و زبان انگلیسی در کانال های دانلودی ما در تلگرام به نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2download) همراه باشید.  

.

آشنایی با متداول ترین لهجه های American

دانلود فایل

.

دسته بندی لهجه های آمریکایی(American)

لهجه آمریکایی به طور کلی شامل تلفظ‌ها و واژگان مختلفی است که در سراسر ایالات متحده استفاده می‌شود. برخی از لهجه‌های معروف آمریکایی عبارتند از:

1. لهجه آمریکایی شرقی: این لهجه شامل تلفظ‌ های خاصی است که در شهرهای مانند نیویورک، بوستون و فیلادلفیا استفاده می‌شود. تلفظ “r” در انتهای کلمات و تلفظ “th” به جای “s” معمولاً در این لهجه دیده می‌شود.

2. لهجه آمریکایی جنوبی: این لهجه شامل تلفظ‌ ها و واژگان خاصی است که در ایالات جنوبی مانند تگزاس، آلا باما و جورجیا استفاده می‌شود. تلفظ “y’all” به جای “you all” و استفاده از کلمات محلی مانند “ain’t” رایج است.

3. لهجه آمریکایی غربی: این لهجه شامل تلفظ‌ ها و واژگان خاصی است که در ایالات غربی مانند کالیفرنیا، اورگن و واشنگتن استفاده می‌شود. تلفظ “a” به جای “o” در برخی کلمات و استفاده از اصطلاحات محلی معمول است.

4. لهجه آمریکایی شمالی: این لهجه شامل تلفظ‌ ها و واژگان خاصی است که در ایالات شمالی مانند مینه‌سوتا، ویسکانسین و میشیگان استفاده می‌شود. تلفظ “a” به جای “o” در برخی کلمات و استفاده از اصطلاحات محلی معمول است.

5. لهجه آمریکایی مرکزی: این لهجه شامل تلفظ‌ها و واژگان خاصی است که در ایالات مرکزی مانند ایلینوی، میزوری و ایندیانا استفاده می‌شود. تلفظ “a” به جای “o” در برخی کلمات و استفاده از اصطلاحات محلی معمول است.

همانند هر لهجه دیگری، لهجه آمریکایی نیز ممکن است برای غیر بومی‌ها دشوار باشد. علاوه بر این، در سراسر ایالات متحده، لهجه‌ها و واژگان مختلفی وجود دارد که به تناسب منطقه و فرهنگ محلی تغییر می‌کند.

.

دانلود pdf جزوه متداول ترین اصطلاحات عامیانه American

لینک دانلود جزوه / دانلود تلگرام

.

آشنایی با لهجه American – مطالب پیشنهادی:

آشنایی با انواع لهجه استرالیایی

تاثیر لهجه British و American در نمره آیلتس

دانلود کتاب Intonation in Context (آموزش لهجه بریتیش)

  

  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید

  

error: Content is protected !!

بهترین زمان برای یادگیری...

فرصت را از دست ندهید و در کلاس‌های نیمه خصوصی آیلتس ثبت نام کنید. شروع کلاس‌ها از هفته اول مردادماه با 20% تخفیف

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس حاصل کنید و اخبار آیلتس 2 را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.