دانلود 10 سری تست ریدینگ آیلتس

دانلود 10 سری تست ریدینگ آیلتس

دانلود 10 سری تست ریدینگ آیلتس

دانلود 10 سری تست ریدینگ آیلتس

بسیاری از زبان آموزان به ویژه زبان آموزانی که به صورت خودآموز برای آزمون آیلتس آماده میشوند به زودی در میابند تست های 10 سری کتاب های کمبریج آیلتس رو به پایان است و نیاز به منابع تازه ای برای تست های ریدینگ و لیسنینگ دارند. در این مجموعه زبان آموزان میتوانند به 10 سری تست ریدینگ آیلتس بهمراه پاسخ های آن ها در پایان کتاب دسترسی داشته باشند. از آنجایی که تست های ریدینگ آیلتس در سال های گذشته دگرگونی چندانی نداشته میتوان این منبع را یک گزینه مناسب برای تمرین و آمادگی برای این مهارت در نظر داشت.

.

✅ دانلود مستقیم pdf این کتاب 148 صفحه ای با حجم 24.4 مگابایت:

لینک دانلود

.

معرفی کتاب Ielts Reading Test نوشته Mccarter and Ash

این کتاب یکی از قدیمی ترین کتاب های نوشته شده در زمینه ریدینگ های آیلتس هست. اگر به صورت کلی برای ریدینگ آیلتس تمرین میکنید هیچ مساله ای در تمرین با این کتاب وجود ندارد اما اگر نزدیک به آزمون آیلتس هستید بهترین کار تمرین با کتاب های به روز تر منتشر شده در سال آزمون یا نزدیک به آن هست.

برای مثال در سال 2024 جدیدترین جلد کتاب کمبریج ایلتس جلد 18 ام هست و تمرین با این کتاب در این سال کاملا توصیه میشود. برای آگاهی از بهترین و جدیدترین منابع با آپدیت ماهانه میتوانید از فهرست بهترین منابع آیلتس خودخوان ما در صفحه مربوطه از سایت www.ielts2.com بازدید بفرمایید. همچنین توضیحات صوتی و ویدیویی زیادی برای راهنمایی عزیزان ارایه شده که میتواند برای شما بسیار سودمند باشد.

.

دانلود 10 سری تست ریدینگ آیلتس – همراه باشید

تعیین سطح رایگان اسپیکینگ شما عزیزان در گروه آیلتس (https://t.me/ielts2Group)