جستجو

سریال شرلوک هلمز زبان اصلی

سریال شرلوک هلمز زبان اصلی

دانلود رایگان سریال “شرلوک هولمز” قدیمی زبان اصلی با کیفیت بالا و زیرنویس

یکی از منابع پیشنهادی تقویت لیسنینگ آیلتس، سریال هایی با لهجه بریتیش هست. در سال‌های گذشته چندین مورد از این سریال‌ها برای دانلود رایگان ارایه کرده ایم. در این صفحه لینک دانلود سریال شرلوک هلمز زبان اصلی قدیمی با زیرنویس انگلیسی در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است. لطفا برای دانلود این مجموعه از برنامه مدیریت دانلود مثل IDM استفاده کنید. همچنین برای باز کردن فایل های فشرده به نسخه به روز رسانی شده Winrar نیاز دارید. در پیوند با این سریال پیشنهاد میکنیم سریال پوآرو زبان اصلی با زیرنویس انگلیسی را هم تماشا کنید.

درباره سریال شرلوک هولمز:

سریال “شرلوک هولمز” یک سریال تلویزیونی بریتانیایی است که بین سال‌های ۱۹۸۴ تا ۱۹۹۴ تولید شده است. این سریال بر اساس داستان‌های شرلوک هولمز نوشته ی “آرتور کانن دویل” ساخته شده است و با بازی “جرومی برتون” در نقش شرلوک هولمز و “دیوید بریل” در نقش دکتر واتسون، به یکی از محبوب‌ترین نسخه‌های تلویزیونی این داستان‌ها تبدیل شده است.

در این سریال، شرلوک هولمز به عنوان یک کارآگاه خصوصی با استعداد و دکتر واتسون به عنوان همکار و دوست صمیمی او، به حل پرونده‌های جنایی و معمایی می‌پردازند. این سریال با الهام از داستان‌های اصلی آرتور کانان دویل، ماجراهای جذاب و پرمخاطبی را به تصویر می‌کشد.

سریال “شرلوک هولمز” حال‌وهوا و فضای لندن قدیم را دارد. بازی بازیگران برجسته در این سریال، سبب شده است جایگاه ویژه ای در قلب طرفداران داستان‌های جنایی و معمایی بگیرد. اگر به دنبال تجربه‌ای کلاسیک و فوق‌العاده از داستان‌های پلیسی و معمایی هستید، احتمالاً از تماشای این سریال لذت خواهید برد.

سریال “شرلوک هولمز” با تمامی اجزای آن، از جمله بازیگری، داستان، محیط و فضا، موسیقی و کارگردانی، به خوبی تلاش کرده است تا جذابیت  خود را حفظ کند. بازی جرومی برتون در نقش شرلوک هولمز بسیار قابل توجه است و او توانسته است شخصیت پیچیده و عجیب شرلوک هولمز را به شکل عالی به تصویر بکشد. همچنین بازی دیوید بریل در نقش دکتر واتسون نیز بسیار قابل توجه و جذاب است.

داستان‌های معمایی و جنایی این سریال بسیار جذاب و پرهیجان هستند و همراه با تنش و رمز و رازهای پیچیده، برای تماشاگران جذابیت زیادی دارند. همچنین فضا و محیط قدیمی لندن که به خوبی تداعی شده است، احساس واقعیت و جذابیت داستان را افزایش می‌دهد.

به طور کلی، سریال “شرلوک هولمز” یک سریال کلاسیک و جذاب است که باز هم پس از سال‌ها از انتشار آن، توانسته است جایگاه خود را در دل تماشاگران حفظ کند. اگر به داستان‌های جنایی و معمایی علاقه‌مند هستید، این سریال قدیمی اما فوق‌العاده را حتماً ببینید.

دانلود سریال شرلوک هلمز زبان اصلی:

در اینجا لینک دانلود تمامی قسمت های این سریال با کیفیت بالا و زیرنویس انگلیسی در دسترس شما عزیزان است:

The_Adventures_of_Sherlock_Holmes_Part1_(www.ielts2.com).rar – 2.3 GB

The_Adventures_of_Sherlock_Holmes_Part2_(www.ielts2.com).rar – 2.0 GB

The_Adventures_of_Sherlock_Holmes_Part3_(www.ielts2.com).rar – 2.2 GB

The_Adventures_of_Sherlock_Holmes_Part4_(www.ielts2.com).rar – 2.2 GB

The_Adventures_of_Sherlock_Holmes_Part5_(www.ielts2.com).rar – 2.2 GB

The_Adventures_of_Sherlock_Holmes_Part6_(www.ielts2.com).rar – 2.3 GB

The_Adventures_of_Sherlock_Holmes_Part7_(www.ielts2.com).rar – 2.0 GB

The_Adventures_of_Sherlock_Holmes_Part8_(www.ielts2.com).rar – 1.9 GB

🔓 گذرواژه: www.ielts2.com

جمع بندی و سخن پایانی

در این صفحه سریال شرلوک هلمز زبان اصلی برای دانلود در دسترس شما عزیزان قرار گرفت. در پایان می‌توانید برای دریافت جدیدترین کتاب ها و جزوه های آیلتس در کانال دانلودی منابع آیلتس  همراه باشید. همچنین برای انجام تست های ریدینگ و لیسنینگ روزانه آیلتس گروه تست زنی آیلتس بهترین مکان برای شماست. 

  

  

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مطالب جدید

  

error: Content is protected !!

بهترین زمان برای یادگیری...

فرصت را از دست ندهید و در کلاس‌های آنلاین آیلتس ثبت نام کنید. شروع کلاس‌ها از هفته اول مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس حاصل کنید و اخبار آیلتس 2 را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.