جستجو

مزایا و معایب کتاب اسپیکینگ آیلتس ماکار

مزایا و معایب کتاب اسپیکینگ آیلتس ماکار
مزایا و معایب کتاب اسپیکینگ آیلتس ماکار

مزایا و معایب کتاب اسپیکینگ آیلتس ماکار (Makkar)

بسیاری از زبان آموزان عزیز در مسیر یادگیری اسپیکینگ آیلتس با جستجوی عبارت “نمونه سوالات اسپیکینگ آیلتس با جواب pdf” به کتاب اسپیکینگ ماکار میرسند. متاسفانه تصویر روشنی از محتوا و سطح کیفیت این کتاب در دسترس نیست و بسیاری اطلاع ندارند تا چه اندازه میتوان به این منبع رایج اسپیکینگ اطمینان کرد. در اینجا کوشش کرده ایم ضمن ارایه لینک های دانلود این سری کتاب ها به محتوای آن ها نگاهی داشته باشیم.

.

تمامی منابع سایت به همراه هزاران کتاب دیگر در بزرگترین کانال های دانلود زبان انگلیسی و آیلتس در تلگرام با نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2Books) در دسترس شما عزیزان می باشد. 

.

دانلود مجموعه کامل کتاب های اسپیکینگ آیلتس ماکار

پیش از هر چیز با استفاده از این لینک میتوانید مجموعه کامل این کتاب ها را که معمولا 4 بار در سال به روز رسانی میشود را به صورت رایگان در همین سایت دانلود کرده و نگاهی به جدیدترین نسخه های این کتاب ها داشته باشید.

.

مزایا کتاب های اسپیکینگ آیلتس ماکار

بجز پخش رایگان این منبع در فضای مجازی، ارایه حجم بزرگی از نمونه سوالات اسپیکینگ آیلتس با آپدیت و به روز رسانی های منظم و ارایه نمونه پاسخ برای تمامی سوال ها بزرگترین مزیت و برتری کتاب های ماکار نسب به دیگر منابع سوالات اسپیکینگ آیلتس مثل کتاب هایی که در این زمینه نوشته شده است. برای مثال جدیدترین نسخه ای که در ژانویه سال 2024 منتشر شما شامل 350 صفحه سوال و جواب هست. هیچ منبع اسپکینگ از مدرسان ایرانی حتی نزدیک به این مقدار سوال و جواب را در خود جای نداده است و این منبع همراه با یکی دو مورد مشابه از منابع خارجی از این نظر بی رقیب است.

ماکار ادعای پیشبینی سوالات ماه های آینده را هم داشته و دارد اما غلط از آب در آمدن این پیشبینی ها در گذشته باعث شده کسی از این منظر زیاد به این منبع اعتماد نکند و فقط بعنوان رایج ترین سوالات اسپیکینگ آیلتس با آن تمرین کند.

.

معایب کتاب های اسپیکینگ آیلتس ماکار

از معایب بزرگ کتاب های اسپیکینگ ماکار وجود خطاهای ریز و درست در پاسخ هاست. با وجود فراگیر بودن هوش مصنوعی و انواع فراوانی از ویراستارهای متن، این خطاها همچنان در برخی پاسخ ها به چشم میخورند و به خصوص برای زبان آموزان خودخوان یا خودآموز مشکل ساز میشوند.

از دیگر کاستی های این کتاب ها میتوان به نامانوس بودن بعضی سوالات و عدم وجود آن ها در آزمون های اسپیکینگ آیلتس اشاره کرد. برخی سوالات این حس را به خواننده میدهد که تاپیک مربوطه فقط برای افزایش حجم کتاب اضافه شده و سوالات به اندازه ای به هم نزدیک هستند که عملا ارایه پاسخ متفاوت به آن ها برای زبان آموزان سطح متوسط و پایین تر غیر ممکن است.

.

منابع تکمیلی رایج اسپیکینگ آیلتس در سال 2024

از دیگر منابع خوب اسپیکینگ آیلتس میتوان به اپلیکیشن آیلتس اسپیکینگ Assistant (دانلود)، پادکست های اسپیکینگ در فضای مجازی و گروه های پریمیوم تلگرام که سمپل های جدید و به روز صوتی و متنی را با دریافت مبلغ در دسترس اعضا قرار میدهند اشاره کرد. همچنین سایت www.ielts2.com به صورت هفتگی اقدام به ارایه نمونه پاسخ های اسپیکینگ در سطح نمره 8 میکند که میتواند در این نشانی یا در کانال اسپیکینگ ما به نشانی (https://t.me/ielts2SpeakingWriting) در تلگرام استفاده بفرمایید. 

.

نمره 9 اسپیکینگ آیلتس پارت سوم – ویدئوی رسمی idp

دانلود مجموعه آموزش های ویدئویی آیلتس

  

  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید

  

داغ ترین موضوعات اسپیکینگ آیلتس سال 2024
آموزش اسپیکینگ آیلتس

داغ ترین موضوعات اسپیکینگ آیلتس سال 2024

اگر شما به دنبال نمره بالای 7 در این مهارت هستید، نباید محدود به چند موضوع ساده و تکراری در اسپیکینگ آیلتس باشید و دانش لغت و گرامر شما باید در بسیاری از تاپیک‌ها و بسیاری از سوالات نسبتاً چالشی و کم تکرارتر بالا باشد

بیشتر بخوانید
دانلود منابع آیلتس

دانلود منابع آیلتس PDF

بهترین کتاب ها و منابع خودآموز ویدیویی آیلتس با آپدیت برای سال 2024 همراه با لینک دانلود

تنظیم شده توسط مهندس ابوالقاسمی مدرس آیلتس با نمره 8 و بیش از 15 هزار ساعت تجربه تدریس

بیشتر بخوانید
error: Content is protected !!