جستجو

دانلود جزوه 101 Helpful Hints for IELTS

دانلود جزوه 101 Helpful Hints for IELTS
دانلود جزوه 101 Helpful Hints for IELTS

دانلود کتابچه کمک آموزشی 101 Helpful Hints for IELTS

در اینجا 101 Helpful Hints for IELTS به صورت pdf در دسترس شما عزیزان قرار میگیرد. این جزوه به آموزش اصول و نکات هر 4 مهارت آیلتس پرداخته است. این جزوه کوتاه و به خصوص به زبان آموزانی که زمان اندکی دارند و به صورت فشرده برای آیلتس آماده میشوند پیشنهاد میشود.

همچنین میتوانید برای دریافت جدیدترین کتاب ها و جزوه های آیلتس در کانال دانلودی منابع آیلتس (https://t.me/ielts2official) و همچنین برای انجام تمرین های روزانه در گروه تست زنی آیلتس (https://t.me/ielts2Group) ما همراه باشید. 

.

✅ دانلود pdf جزوه 101 Helpful Hints for IELTS

لینک دانلود / لینک پشتیبان تلگرام

.

نگاهی به محتوای این جزوه:

.

درباره کتاب 101 نکته سودمند برای آیلتس

کتاب “101 Helpful Hints for IELTS” یک منبع مفید برای آمادگی در آزمون آیلتس است. این کتاب شامل 101 نکته و راهنمای مفید برای افرادی است که قصد دارند در آزمون آیلتس شرکت کنند. این نکات شامل تمرینات، راهکارها و راهنمایی‌هایی برای بهبود مهارت‌های چهارگانه زبانی (شنیداری، خواندن، نوشتن و صحبت کردن) مورد نیاز برای قبولی در آزمون آیلتس می‌باشد. این کتاب به طور خلاصه و کاربردی به شما کمک می‌کند تا با استراتژی‌ها و تکنیک‌های مناسب برای موفقیت در آزمون آیلتس آشنا شوید.

از دیگر منابع ارزشمند در خصوص نکته های آیلتس میتوانیم به کتاب Top Tips for IELTS از انتشارات معتبر کمبریج اشاره کنیم. همچنین فهرست بهترین منابع آیلتس ما را برای دریافت بهترین کتاب ها و خودآموزهای ویدویی آیلتس دنبال بفرمایید.

.

مطالعه بیشتر در سایت های مرجع آیلتس

نکات آیلتس در زمینه هر 4 مهارت اصلی آیلتس یکی از موضوعات مهم در زمینه آیلتس هستند. بسیاری از سایت های مرجع آموزش آیلتس محتوای متنی و ویدیویی زیادی در این زمینه تولید کرده اند. در اینجا به چند مورد مهم از آن ها اشاره میکنیم. پیشنهاد میکنیم در یوتیوب هم همین عنوان را جستجو بفرمایید.

.

جزوه نکات کلیدی IELTS – دیگر مطالب پیشنهادی

جزوه های ایده پردازی سایمن و لیز

  

  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید

  

داغ ترین موضوعات اسپیکینگ آیلتس سال 2024
آموزش اسپیکینگ آیلتس

داغ ترین موضوعات اسپیکینگ آیلتس سال 2024

اگر شما به دنبال نمره بالای 7 در این مهارت هستید، نباید محدود به چند موضوع ساده و تکراری در اسپیکینگ آیلتس باشید و دانش لغت و گرامر شما باید در بسیاری از تاپیک‌ها و بسیاری از سوالات نسبتاً چالشی و کم تکرارتر بالا باشد

بیشتر بخوانید
دانلود منابع آیلتس

دانلود منابع آیلتس PDF

بهترین کتاب ها و منابع خودآموز ویدیویی آیلتس با آپدیت برای سال 2024 همراه با لینک دانلود

تنظیم شده توسط مهندس ابوالقاسمی مدرس آیلتس با نمره 8 و بیش از 15 هزار ساعت تجربه تدریس

بیشتر بخوانید
error: Content is protected !!