بهترین سایت های آموزش آیلتس

بهترین سایت های آموزش آیلتس

بهترین سایت های آموزش آیلتس

بهترین سایت های آموزش آیلتس

کدامیک از صدها وبسایت و کانال و گروه تلگرامی در زمینه آیلتس مطالب سودمند تری فراهم میکند و میتواند در رساندن زبان آموزان به هدف خود در این آزمون ها کارکرد بهتری داشته باشد؟ در این صفحه اولین باز در تاریخ 17 مارس 2015 کوشش کردیم شما را با بهترین وبسایت های آموزش آیلتس به زبان فارسی و انگلیسی آشنا کنیم و امروز پس از 9 سال در مارس 2024 نسخه به روز رسانی شده همان مطلب را ملاحظه میفرمایید.

.

معیارها در انتخاب این وبسایت و کانال ها

معیار های ما در گزینش این وبسایت ها و کانال و گروه های تلگرامی (1) میزان و آهنگ فراهم آوری مطالب آموزشی به روز و مفید از سوی دست اندرکاران این وبسایت ها، (2) جامع بودن مطالب آن در زمینه هر 4 مهارت اصلی امتحان آیلتس، (3) داشتن ارزش آموزشی مطالب و قابلیت اطمینان به گفته های آن هاست.

همچنین میتوانید دیدگاه خودتان را درباره این فهرست در بخش دیدگاه ها یا در گروه تلگرامی (https://t.me/ielts2Group) مطرح کرده و/یا وبسایت ها و منابع خوبی که سراغ دارید را شما معرفی بفرمایید. 

.

بهترین سایت های انگلیسی زبان آموزش آیلتس

در این بخش سایت هایی را میبینیم که مفید ترین و کامل ترین مطالب آموزشی آیلتسی را در هر 4 مهارت ارایه کرده اند. این مطالب شامل آموزش کامل 4 مهارت آیلتس به صورت متنی و بعضا ویدیوی است. همچنین نمونه رایتینگ های تسک 1 و 2 آکادمیک و جنرال هم به صورتی قابل قبول و استاندارد در این سایت ها در دسترس می باشد:

1. سایت مرجع آیلتس:

https://ielts.org

.

2. سایت ایلتس جکی

https://www.ieltsjacky.com

.

3. سایت آیلتس لیز

https://ieltsliz.com

.

4. سایت آیلتس ادونتج

https://www.ieltsadvantage.com

.

5. سایت آیلتس آپ

https://ielts-up.com

.

6. سایت مرجع IPD

https://ielts.idp.com

.

7. سایت آیلتس بلاگ

https://www.ielts-blog.com

.

8. سایت استاد سایمون

https://www.ielts-simon.com

.

بهترین وب سایت های فارسی زبان آموزش آیلتس (بدون ترتیب اهمیت)

اما سایت های زیادی هم به خصوص همزمان با کرونا و خانه نشین شدن هزاران مدرس زبان انگلیسی و آیلتس به بخش فارسی اینترنت اضافه شدند. این سایت ها خوشبختانه به شدت در تولید محتوای با کیفیت در زمینه آموزش آیلتس با هم در رقابت هستند.

صادقانه باید گفت مطالب بسیاری از این وبسایت ها واقعا ارزنده و کیفیت بالای آن ها نشان دهنده جدیت گردانندگان آن هاست. این مطالب شامل آموزش 4 مهارت آیلتس، نمونه رایتینگ ها، نکته ها، آموزش های کوچک لغات و گرامر و بسیاری از دیگر بخش هاست. گلچینی از این وبسایت های آیلتس را با هم میبینیم:

1. سایت انگلیش کلینیک

https://rafieienglishclinic.com

.

2. سایت بیان برتر:

https://bayanebartar.org

.

3. سایت زنگنه:

https://ztcprep.com/ielts

.

4. سایت زندی انگلیش

https://zandienglish.ir

.

5. سایت آیلتس مترز

https://ieltsmatters.com

.

6. سایت آیلتس سیتی

https://ielts-city.com

.

سایت آفرینش:

https://www.afarinesh.org

.

فهرست بهترین کانال و گروه های تلگرام آموزش آیلتس

سایت های درج شده در بالا معمولا کانال های تلگرامی خوبی هم مدیریت میکنند اما قصد داریم صرفنظر از وبسایت های بالا فقط برپایه عملکرد به معرفی بهترین کانال های تلگرامی آیلتس بپردازیم:

1. کانال و گروه تلگرام سینا و سحر

https://t.me/sandsielts

.

کانال soltanizadeh

https://t.me/mb_soltani_zadeh

.

2. گروه آیلتس اسپیکینگ فیدبک

https://t.me/IELTSSPeakingFeedback

.

3. گروه آیلتس آفرینش

https://t.me/AfarineshIELTSGroup

.

4. کانال آموزشی ielts2

https://t.me/ielts2com

.

5. گروه آیلتس پرگار

https://t.me/IeltsTestTopics

.

فهرست بهترین منابع آموزش آیلتس

همچنین برای دانلود بهترین منابع آیلتس میتوانید از صفحه مربوطه در همین وبسایت بازدید بفرمایید. این منابع به تفکیک 4 مهارت عمل کرده و آموزش و توضیحات کامل هر بخش به صورت مشخص توسط مهندس ابوالقاسمی مدرس آیلتس با 15 هزار ساعت تجربه تدریس ارایه شده است.

.

جمع بندی و سخن پایانی

در اینجا درباره بهترین سایت های آموزش آیلتس صحبت کردیم. در پایان میتوانید برای دریافت جدیدترین کتاب ها و جزوه های آیلتس در کانال دانلودی منابع آیلتس (https://t.me/ielts2official) و همچنین برای انجام تمرین های روزانه در گروه تست زنی آیلتس (https://t.me/ielts2Group) ما همراه باشید.