جستجو

آزمون ماک آنلاین آیلتس رایگان

آزمون ماک آنلاین آیلتس رایگان

معرفی 12 سایت ارایه کننده رایگان آزمون ماک آنلاین آیلتس

بسیاری از دوستان درباره وبسایت های برگزار کننده آزمون های ماک یا آزمایشی آیلتس در فضای مجازی به صورت رایگان پرسش داشتند که فهرست این وبسایت ها به همراه برخی توضیحات و سوالات همیشگی زبان آموزان را  در این صفحه خدمت شما ارایه میکنیم. اگر وبسایتی میشناسید که از نظر کیفیت قابل اضافه شدن به این فهرست هست حتما در بخش دیدگاه ها اعلام بفرمایید.

برای دانلود هزاران منبع به روز آیلتس و زبان انگلیسی در کانال دانلود منابع آیلتس ما در تلگرام به نشانی و گروه تست و نکته آیلتس ما همراه باشید.

.

آزمون ماک آیلتس چیست؟

آزمون ماک آیلتس در واقع یک آزمون شبیه‌سازی شده از آزمون آیلتس (International English Language Testing System) است. این آزمون از طریق سایت‌ها و نرم‌افزارهای مختلف در دسترس است و به شما امکان می‌دهد تا قبل از امتحان واقعی، خود را با ساختار و نوع سوالات آزمون آیلتس آشنا کنید و مهارت‌های زبان انگلیسی خود را ارزیابی کنید. در این آزمون، شامل چهار بخش شنیداری، خواندن، نوشتاری و مکالمه است و نمرات بر اساس معیارهای خاصی ارزیابی می‌شوند.

.

آزمون آزمایشی(Mock) آیلتس تا چه اندازه معتبر هست؟

آزمون‌های ماک آیلتس که توسط سایت‌ها و نرم‌افزارهای مختلف ارائه می‌شوند، به صورت کلی با هدف تمرین و آشنایی با ساختار آزمون ارائه می‌شوندو شما برای آزمون اصلی آماده میکنند اما ممکن است عملکرد دقیقی در ارزیابی سطح زبانی شما نداشته باشند و نمره‌هایی که در آزمون ماک آیلتس دریافت می‌کنید چه خوب چه بد، تاثیری بر نمره نهایی آزمون آیلتس واقعی ندارند و صرفا یک آمادگی محسوب میشوند.

آزمون آیلتس واقعی توسط IDP و British Council برگزار می‌شود و معتبرترین آزمون برای ارزیابی زبان انگلیسی است. نمره‌گیری آزمون آیلتس بر اساس استانداردهای بین‌المللی صورت می‌گیرد و توسط اساتید متخصص ارزیابی می‌شود. بنابراین، برخلاف آزمون ماک آیلتس، نمره‌های آزمون آیلتس واقعی معتبر است و بر روی مهارت‌های زبانی و ارزیابی صحیح شما تأثیر می‌گذارد.

در ایران، معتبرترین آزمون های ماک آیلتس توسط خود سنترهای برگزار کننده آزمون اصلی یعنی آیلتس تهران، ایرسافام و دین و دانش برگزار میشوند و در بین شهر های ایران هم معتبر ترین آزمون ها فقط در شهر تهران برگزار میشوند. متاسفانه تجربه ما نشان میدهد که حتی همین سنترها در شهرهای دیگر اصلا کارکرد خوبی ندارند و سوالات و کیفیت برگزاری اصلا با تهران قابل مقایسه نیست.

فهرست وبسایت های آزمون ماک آنلاین آیلتس رایگان

1. آزمون ماک آنلاین آیلتس رایگان (سایت ieltsonlinetests)

سایت ieltsonlinetests یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌های برگزار کننده آزمون ماک آنلاین آیلتس رایگان است. در این سایت هر ۴ مهارت اصلی زبان انگلیسی یعنی reading، listening، speaking و writing ارزیابی می‌شوند.

یکی از برتری‌های این سایت این است که در آن هر دو نوع آزمون ماک ایلتس یعنی «جنرال» و «آکادمیک» برگزار می‌شوند. میتوانید در قسمت منو سایت گزینه IELTS Exam Libraryرا پیدا کنید و ماژول مورد نظر را گزینش کنید.

از جالب‌ترین نکات این سایت این است که می‌توانید در دوره‌های آنلاین روزانه آن شرکت کرده و مهارت‌های زبان انگلیسی خود را تقویت کنید.

2. آزمون ماک آنلاین آیلتس رایگان (سایت ielts-testpro)

سایت ielts-testpro نیز یکی دیگر از بهترین سایت‌هایی است که می‌توانید از آن برای شرکت در آزمون ماک ایلتس رایگان استفاده کنید. در این سایت می‌توانید علاوه بر شرکت در آزمون شبیه‌سازی شده ایلتس، هریک از مهارت‌های چهارگانه زبانی خود را به صورت مجزا ارزیابی کنید.

حجم نمونه سوالات این سایت بسیار زیاد بوده و می‌تواند نیازهای زبان آموزان را به صورت گسترده‌ای برآورده سازد.

3. آزمون ماک آنلاین آیلتس رایگان (سایت ielts.idp)

سایت ielts.idp، منبعی فوق‌العاده قوی و سراسر نکته‌ برای آزمون ایلتس است. این سایت به شما به صورت موارد مختلفی که ممکن است در آیلتس با آن روبه‌رو شوید را موشکافانه بررسی کرده و موارد صحیح را به شما می‌آموزد. آزمون ماک آنلاین آیلتس رایگان این سایت را به شما توصیه میکنیم.

همچنین فرصت شرکت در آزمون ماک آیلتس برای شما به صورت رایگان وجود دارد تا بتوانید مهارت‌های خود را هم به صورت مجزا و هم به صورت کلی و شبیه آزمون واقعی ایلتس ارزیابی کنید.

4. سایت آزمون ماک آیلتس آنلاین ieltstutorials.online

سایت ieltstutorials.online نیز سایتی دیگر برای ارزیابی رایگان مهارت‌های زبانی زبان آموزان برای آزمون ایلتس است. شما در این سایت می‌توانید مهارت‌های خود را به صورت مجزا و همچنین به صورت کلی ارزیابی کرده و اشکالات خود را برطرف کنید.
از طرفی این سایت فرصتی بی‌نظیر برای افرادی است که می‌خواهند در دوره‌های تخصصی کلاس‌های آمادگی ایلتس شرکت کنند.

5. سایت ازمون ماک انلاین ielts

سایت رسمی آزمون آیلتس خود نیز انتخابی مطمئن برای ارزیابی مهارت‌های شماست. در این سایت شما می‌توانید با نمونه سوالات مهارت‌های چهارگانه خود را به چالش کشانده و خود را ارزیابی کنید.

در این سایت ضمن ارائه شرایط کامل برگزاری آزمون ایلتس این فرصت به زبان آموزان داده می‌شود که با تمام نکات ریز و درشت در روز آزمون آشنا شوند تا استرس و نگرانی از آن‌ها دور شود.

6. سایت آزمون ماک آنلاین آیلتس رایگان mini-ielts

سایت mini-ielts سایتی به کاربر پسند و ساده است تا زبان آموزان بتوانند به سادگی به امکانات آن دسترسی پیدا کنند. در این سایت شما می‌توانید به صورت رایگان و بدون ثبت نام در آزمون شبیه‌سازی شده ایلتس شرکت کرده و مهارت‌های زبانی خود را بسنجید.

به گفته سایت شما می‌توانید بارها در آزمون شبیه‌سازی شده شرکت کنید. این شرایط ویژه صرفا برای موفقیت شما در آزمون ایلتس است.

7. سایت نمونه آزمون آیلتس آنلاین globalieltsonline

شما در این سایت با حجم زیادی از اطلاعات آمورشی و آزمون‌های شبیه‌سازی شده آیلتس  روبه‌رو هستید.
تنها کافی است با صرف کمی وقت بیش‌ترین استفاده را از این سایت ببرید.

8. سایت ازمون ماک انلاین رایگان e2language

سایت e2language سایت دیگری برای شما زبان آموزان است که می‌توانید با مراجعه به آن در آزمون ماک ایلتس رایگان آن شرکت کنید.
این سایت نیز مانند سایر سایت‌ها مزیت‌های منحصربه‌فردی دارد؛ از جمله این که شما علاوه بر دادن آزمون می‌توانید از قسمت وبلاگ این سایت نیز کمک گرفته و تمام سوالات ذهنی و اشکالات خود را برطرف نمایید.

9. سایت britishcouncil.cl

در سایت britishcouncil.cl آزمون ماک ایلتس به صورت کاملا رایگان برگزار می‌شود.
شرایط برگزاری آزمون مشابه آزمون اصلی ایلتس بوده و می‌توانید خود را با شرایط واقعی روز آزمون اصلی آشنا کنید و با آن سازگار شوید.

تنها نکته مهم این است که با مطالعه کامل به سراغ این سایت بروید تا بتوانید مهارت‌های خود را به صورت جدی بررسی کنید.

10. سایت ieltsonlinetests.com

این سایت هم به ارایه تست های رایگان ماک آیلتس می پردازند و شرکت در تست های آن هزینه ای ندارد. البته ممکن است هر یک از سایت های اشاره شده در این صفحه تصمیم بگیرند در آینده خدمات خود را از حالت رایگان خارج کنند.

11. سایت bestmytest.com

از دیکر سایت های ارایه کننده تست های شبیه سازی شده آیلتس برای تمرین آنلاین.

12. سایت ieltsliz

سایتی برای آمادگی آزمون آیلتس است که می‌توانید با کمک آن به منابع فوق العاده‌ای دسترسی پیدا کنید.

سایت ieltsliz سایتی نیست که شما مستقیما بتوانید در آن آزمون ماک ایلتس را مشاهده کرده و در آن شرکت کنید، بلکه این سایت پلی است برای ورود به سایت‌های بیش‌تر تا بتوانید به کمک سایت‌های بیشماری برای تمرین مهارت‌های زبانی خود برای آزمون ایلتس آماده شوید.

در این سایت، سایت‌های دیگری برای هر یک از چهار مهارت‌ زبانی معرفی شده‌اند تا بتوانید تنها با یک کلیک ساده به آن‌ها مراجعه کنید.

.

آیا شرکت در آزمون ماک آیلتس توصیه میشود؟

مهم ترین عملکرد آزمون های آزمایشی، قرار گرفتن در شرایط آزمون اصلی، هماهنگ شدن از نظر روانی و علبه بر استرس هست و صرفنظر از نمره دریافتی، توصیه میشود دست کم یک بار در یک آزمون آزمایشی شرکت بفرمایید و هرگز بدون تجربه آزمون ماک در آزمون اصلی شرکت نکنید تا خطر اشتباه های مربوط به ناآشنایی با روال کار و استرس، موجب کاهش نمره شما در آزمون اصلی با هزینه های گزاف نشود.

اما برای آشنایی با سوالات آیلتس و براورد نمره میتوانید از سری کتاب های معتبر کمبریج آیلتس کتاب حاوی آزمون های شبیه ساز مثل کتاب 6 ازمون آزمایشی کالینز یا دیگر منابع رایگان آنلاین مثل هوش مصنوعی برای ماک اسپیکینگ آیلتس هم استفاده بفرمایید.

.

سحن پایانی

چه سایت هایی آزمون ماک آنلاین آیلتس رایگان در دسترس قرار میدهند؟ در این صفحه به این پرسش پاسخ دادیم و امیدواریم بتوانید از خدمات ارزشمند این سایت ها نهایت استفاده را ببرید. در پایان پیشنهاد میکنیم حتما از فهرست بهترین منابع خودخوان آیلتس سال 2024 بازدید بفرمایید.

  

  

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مطالب جدید

  

error: Content is protected !!

بهترین زمان برای یادگیری...

فرصت را از دست ندهید و در کلاس‌های آنلاین آیلتس ثبت نام کنید. شروع کلاس‌ها از هفته اول مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس حاصل کنید و اخبار آیلتس 2 را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.