لغات رایتینگ آیلتس با هوش مصنوعی ChatGPT

لغات رایتینگ آیلتس با هوش مصنوعی ChatGPT

لغات رایتینگ آیلتس با هوش مصنوعی ChatGPT

لغات رایتینگ آیلتس با هوش مصنوعی ChatGPT

هوش مصنوعی و ربات های رایگان ChatGPT به یکی از ابزارهای فوق العاده ارزشمند در مسیر رسیدن به مدرک ایلتس تبدیل شده اند تا جایی که بسیاری از زبان آموزان “آیلتس با هوش مصنوعی” را به یکی از جستجوهای مهم خود در فضای مجازی تبدیل کرده اند. پیش از این در www.ielts2.com در خصوص استفاده از هوش مصنوعی برای رایتینگ نویسی و حتی هوش مصنوعی برای تصحیح رایتینگ های آیلتس صحبت کردیم. در این آموزش در خصوص ایجاد فهرستی از لغات رایتینگ آیلتس با این ربات ها در تاپیک دلخواه صحبت میکنیم که بدون شک کمک بزرگی به تمامی عزیزان خواهد بود.

.

دستور کار برای تولید فهرست لغات رایتینگ با هوش مصنوعی

روش ایجاد فهرستی از لغات رایتینگ آیلتس با هوش مصنوعی را میتوانیم برای تمامی سوالات اسپیکینگ و رایتینگ آیلتس به سادگی به کار بگیریم. در خصوص دریافت لغات رایتینگ آیلتس با این ربات ها و کلا کار با این سرویس دقت داشته باشید دستوالعمل ارایه شده تاثیر زیادی بر دریافت یک پاسخ مناسب دارد. بنابراین نحوه نوشتن یک prompt خوب نیازمند تمرین و مهارت کافی هست. در اینجا کار را به یک نمونه ساده آغاز میکنیم.

سوال زیر را به عنوان یک تاپیک ساده در نظر بگیرید:

What government can do to make people feel more satisfied in big cities?

.

گام اول – ورود به ربات رایگان هوش مصنوعی ChatGPT

پیش از هر چیز وارد ربات رایگان هوش مصنوعی تلگرام به نشانی (https://t.me/GPT4Tbot) میشویم. البته ربات های زیادی فعال هستند و تفاوت اندکی از نظر ارایه پاسخ دارند. در تمامی این ربات های هوش مصنوعی برای دریافت فهرست لغات رایتینگ آیلتس تنها نوشتن یک دستوالعمل صحیح مورد نیاز هست.

.

گام دوم – تایپ دستوالعمل در ربات با توجه به کلیدواژه های سوال

در این مرحله برای به دست آوردن لغات رایتینگ آیلتس با هوش مصنوعی دستوالعمل را تایپ میکنیم. دقت بفرمایید کلیدواژه های سوال باید به درستی نوشته شوند و همچنین در مشخص کردن نتیجه مورد نظر باید از کلیدواژه های مناسب دقت کنید. برای مثال در اینجا Academic Words for IELTS Writing برای ربات کاملا مشخص میکند لغات مد نظر شما با چه لحن و زبانی باید باشد. قسمت قرمز رنگ را میتوانید ثابت در نظر بگیرید و برای تاپیک های مختلف فقط کلیدواژه های رایتینگ خودتان را بنویسید:

Give me a list of academic words for ielts writing about facilities in big cities and people’s satisfaction.

1. Infrastructure
2. Amenities
3. Public services
4. Urban development
5. Quality of life
6. Accessibility
7. Civic facilities
8. Urban planning
9. Satisfaction levels
10. Public transport
11. Sanitation
12. Community services
13. Recreational facilities
14. Environmental sustainability
15. Social amenities

همانطور که مشخص هست در پاسخ به سوال ما لغات رایتینگ آیلتس با هوش مصنوعی در خصوص این تاپیک ارایه شد. که برای نوشتن 2 پاراگراف یا ارایه یک پاسخ کامل برای پارت 3 اسپیکینگ آیلتس کاملا کافی هست. اما اگر لغات برای شما کافی نبود یا همچنان نیاز به فهرستی طولانی تر داشتید میتوانید دستور more را در ادامه چت بنویسید و 15 عبارت جدید را دریافت کنید.

.

چالش کمبود لغات مناسب در رایتینگ آیلتس

رایتینگ های آیلتس معمولا موضوعات نسبتا دشواری مثل تأثیر فناوری در زندگی روزمره، تحولات اجتماعی و فرهنگی، محیط زیست و حفاظت از محیط زیست، سلامت و تغذیه، تحولات اقتصادی و اشتغال، آموزش و تحصیلات، روابط بین المللی و جهانی شدن، دولت الکترونیک و حقوق شهروندی دیجیتال، مسائل اخلاقی و اجتماعی و تأثیر رسانه ها و فضای مجازی بر جوامع و خیلی از دیگر موضوعات را مطرح میکنند که پاسخ دادن به آن ها نیازمند آنالیز دقیق موضوع و استفاده از دامنه گسترده ای از واژگان است. پیدا کردن لغات مناسب برای رساندن منظور معمولا یک چالش بزرگ برای شرکت کنندگان در آزمون به شمار میرود. به همین دلیل در اینجا در خصوص چگونگی دریافت فهرست لغات رایتینگ آیلتس با هوش مصنوعی ChatGPT صحبت کردیم. در بخش بعدی درباره دیگر منابع لغت رایتینگ آیلتس صحبت خواهیم کرد.

.

منابع تکمیلی دانلودی لغات موضوعی رایتینگ آیلتس pdf

بجز شیوه بالا، جزوه های بسیار خوبی در این زمینه طراحی شده که کلمات را به صورت Topic Based ارایه کرده است. پیشنهاد ما به شما مجموعه ای از جزوه های لغات موضوعی آیلتس pdf هست که میتوانید به صورت رایگان در همین سایت دانلود بفرمایید.

.

مطالعه بیشتر در منابع انگلیسی زبان

لغات رایتینگ آیلتس با هوش مصنوعی ChatGPT تنها یکی از منابع برای تقویت لغات در رایتینگ آیلتس هست. اهمیت بحث لغات topic related یا topic wise باعث شده سایت های مرجع و پربازدید آیلتس جهان بخشی را در همین مورد در نظر بگیرند که 3 مورد آن ها را در سایت های انگلیسی زبان با هم میبینیم:

https://www.ieltspodcast.com/ielts-vocabulary

https://www.kanan.co/ielts/writing/vocabulary

https://ieltsliz.com/vocabulary

.

جمع بندی و کلام پایانی

در این صفحه در خصوص ایجاد فهرستی از لغات رایتینگ آیلتس با هوش مصنوعی صحبت کردیم. پیش از این نیز در خصوص تغییر سطح رایتینگ از نمره 5 به 9 با هوش مصنوعی صحبت شده بود که پیشنهاد میکنیم حتما دنبال بفرمایید. در پایان اگر به رایتینگ نویسی منظم و دریافت فیدبک علاقمند هستید میتوانید در گروه تست زنی آیلتس (https://t.me/ielts2Group) ما همراه باشید.