جستجو

دانلود 900 سخنرانی باراک اوباما بهمراه متن نوشتاری

سخنرانی های اوباما برای دانلود همراه با متن

دانلود 900 سخنرانی باراک اوباما بهمراه متن نوشتاری

شنیدن هدفمند سخنرانی های افراد مشهور یا استاد های دانشگاه های برتر جهان یکی از شگردهای تقوت مهارت شنیداری یا لیسنینگ به ویژه برای آموزگاران زبان انگلیسی، علاقمندان و دانشجویانی است که بدنبال ادامه دانش پژوهی در کشورهای غربی هستند. این رویکرد در کنار خواندن مقالات و روزنامه های انگلیسی زبان، دنبال کردن سریال ها و فیلم ها و همچنین موسیقی و تالارهای گفتگوی اینترنتی میتواند بازتاب چشمگیری در بهبود سطح لیسنینگ یا مهارت شنیداری زبان آموز داشته باشد. از این رو کوشش کردیم به شناساندن یکی از مجموعه های بسیار ارزشمند از سایت www.americanrhetoric بپردازیم. (تاریخ انتشار اولیه این صفحه: 17 ژوئن 2015)

تمامی منابع سایت به همراه هزاران کتاب دیگر در بزرگترین کانال های دانلود زبان انگلیسی و آیلتس در تلگرام با نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2Books) در دسترس شما عزیزان می باشد. 

.

✅ دانلود فایل صوتی 900 سخنرانی باراک اوباما با متن نوشتاری

لینک دانلود پارت اول/ لینک دانلود پارت دوملینک پشتیبان تلگرام

🔓 گذرواژه: www.ielts2.com

.

شنیدن سخنرانی اوباما در جمع دانشجویان  در قاهره مصر:

.

درباره باراک اوباما

باراک اوباما (Barack Obama)، سیاستمدار، وکیل و نویسنده آمریکایی است که بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۷ به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا خدمت کرد. او در سال ۱۹۶۱ در شهر هونولولو، هاوایی به دنیا آمد و در دوران کودکی به همراه خانواده‌اش به اندونزی مهاجرت کرد. پس از بازگشت به آمریکا، در دانشگاه کالج اُکسفورد تحصیل کرد و در دانشگاه هاروارد رشته حقوق را انتخاب کرد. پس از فارغ التحصیلی، به عنوان وکیل در شرکت های حقوقی مختلف کار کرد و در سال ۱۹۹۶ به سناتوری ایلینویس انتخاب شد. سپس در سال ۲۰۰۸ به عنوان نامزد دموکرات برای ریاست جمهوری آمریکا انتخاب شد و در انتخابات عمومی برنده شد.

سخنرانی های اوباما به عنوان یکی از مهمترین و تأثیرگذارترین سخنرانی های تاریخ محسوب می‌شود. در طول دوره ریاست جمهوری، او بسیاری از سخنرانی های مهم و تأثیرگذار را در موضوعات مختلفی از جمله سیاست، اقتصاد، حقوق بشر، تغییرات اقلیمی و نژادپرستی داشته است. بعضی از سخنرانی های مهم و تأثیرگذار او عبارتند از:

– سخنرانی افتتاحیه در مراسم تحلیف ریاست جمهوری (۲۰۰۹)
– سخنرانی در مورد تغییرات اقلیمی در کنفرانس سازمان ملل متحد (۲۰۱۵)
– سخنرانی در مورد تفاوت های نژادی در واکنش به حادثه قتل جورج فلوید (۲۰۲۰)
– سخنرانی در مورد حقوق بشر و آزادی در کاخ سفید (۲۰۱۶)
– سخنرانی در مورد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ و نقد به دولت ترامپ (۲۰۱۸)

سخنرانی های اوباما به دلیل استفاده از زبان ساده و قابل درک، انتقاد از نژادپرستی و تمرکز بر مسائل اجتماعی، اقتصادی و سیاسی، به عنوان یکی از مهمترین نمونه های سخنرانی در دنیا شناخته می‌شود.

.

دانلود سخنرانی های انگلیسی – ماندگار قرن 20 ام

دانلود سخنرانی انگلیسی با زیرنویس انگلیسی

✅ دانلود رایگان فایل صوتی 70 سخنرانی ماندگار قرن 20th و 21st با لینک مستقیم و در کانال تلگرام:

لینک دانلود / لینک پشتیبان تلگرام

🔓 گذرواژه: www.ielts2.com

.

درباره سخنرانی های ماندگار قرن 20 ام

قرن بیستم پر از سخنرانی های مهم و تأثیرگذار بود که تاریخ را به شکلی عمیق تغییر داد. در اینجا چند نمونه از برترین سخنرانی های قرن بیستم را معرفی می‌کنیم:

1. سخنرانی “آیا من یک شهروند آمریکایی هستم؟” توسط واشنگتن کارور (۱۹۵۱): در این سخنرانی، کارور به عنوان یک زن سیاه‌پوست، از حقوق آمریکایی های سیاه‌پوست در دوران جنگ جهانی دوم صحبت می‌کند و به عنوان یک شهروند آمریکایی، برای حقوق خود مبارزه می‌کند.

2. سخنرانی “من یک رویا دارم” توسط مارتین لوتر کینگ (۱۹۶۳): در این سخنرانی، لوتر کینگ به عنوان رهبر حقوق مدنی، به مبارزه برای برابری و عدالت برای همه آمریکایی ها اشاره می‌کند. این سخنرانی به عنوان یکی از برترین سخنرانی های تاریخ آمریکا شناخته می‌شود.

3. سخنرانی “این یک قدم کوچک برای انسان، یک قدم بزرگ برای بشریت است” توسط نیل آرمسترانگ (۱۹۶۹): در این سخنرانی، آرمسترانگ به عنوان اولین انسانی که بر فراز ماه رفت، به تلاش بشر برای کشف و فهم جهان فضایی اشاره می‌کند.

4. سخنرانی “آخرین سخنرانی” توسط محمد علی (۱۹۷۸): در این سخنرانی، محمد علی به عنوان یکی از بزرگترین بوکسوران تاریخ، به مبارزه برای حقوق مسلمانان و عدالت اجتماعی اشاره می‌کند و به عنوان یک رهبر اجتماعی شناخته می‌شود.

5. سخنرانی “تاریخ تغییرات” توسط رونالد ریگان (۱۹۸۷): در این سخنرانی، ریگان به عنوان رئیس جمهور آمریکا، به دفاع از ایدئولوژی کاپیتالیسم و آزادی‌های فردی اشاره می‌کند و به تأکید بر نقش آمریکا در تاریخ تغییرات جهانی می‌پردازد.

این سخنرانی ها به دلیل تأثیرگذاری و تأثیر آن‌ها بر جهان، به عنوان برترین سخنرانی های قرن بیستم شناخته می‌شوند.

.

آموزش 16 زمان در زبان انگلیسی

.

دانلود 900 سخنرانی باراک اوباما – مطالب پیشنهادی

دانلود 100 داستان کوتاه انگلیسی

دانلود 100 خودآموز ویدئویی رایگان زبان انگلیسی

دانلود 1000 پادکست صوتی آموزشی زبان انگلیسی

  

  

47 پاسخ

  1. سلام ضمن تشکر از ارائه مطالب مفید در این سایت متاسفانه در قسمت دوم سخنرانیهای اوباما در پارتهای 250 مگابایتی متاسفانه پارتهای 3 و 4 هر دو در واقع قسمت 3 هستند لطفا اصلاح بفرمایید ضمنا مطمئن هستید که این سخنرانیها 424 عدد هستند چون پارت اول دقیقا حضور ذهن ندارم اما حدود 70 سخنرانی است و دو پارت از قسمت دوم را هم که دانلود کردم حدود 20 تا هستن ممنون

    1. سلام خواهش میکنم.

      این بخش در حال به روز رسانی هست ولی از نظر تعداد بدون شک عددی که نوشته شده صحیح هست احتمالا چون ناقص دانلود کردید تعداد کمتر بوده. به زودی این بخش به روز رسانی میشود.

    1. سلام

      حتما بنویسید و کپی نکنید. رمز آدرس خود سایت هست بدون https:// فقط با www

      ضمنا وینرر آخرین نسخه باشه روی ویندوز ترجیحا. خود فایل مشکلی نداره اگر درست انجام بدید باز میشه

  2. سلام ممکنه بگین این دیکشنری را از کجا میشه دانلود کرد یا خریدش؟
    BBC and Cambridge network dictionary
    ممنون

  3. سلام و خسته نباشيد بخاطر مطالب مفيد سايتتون.
    اين سخنراني هايه اوباما كه گفتين تو يه پوشه قرار بدين و پسورد رو وارد كنين ويدئو ها تشكيل ميشه اصلا اتفاقي نميفته همون mp3 هستش.يا كلا صوتي هست من اشتباه ميكنم براي ويدئو ها؟

  4. سلام
    ضمن سپاس از شما
    لینک دانلود 424 تکتس سخنرانی ها ی اوباما (قسمت دوم) از کار افتاده لطفا چک بفرمایید

  5. سلام با درود فراوان به اساتید نازنین این سایت بنده هنوز سه سال مونده تا برم دانشگاه من خیلی سردر گمم و حتی خودمو گم کردم وحتی خودمو صفر میدونم!اصلا روش خاصی واسه شروع ندارم و پاره وقت خودمو با این اموزشگاه و اون اموزشگاه دربه در کردم!و بعضی از روش های یادگیری رو مسخره میدونم مخصوصا انجمن های انلاین و…بنده فقط میخوام بدونم چگونه شروع کنم و سریع ترین نتیچه رو بگیرم این داره اذیتم میکنه و من نمیدونم به حرف کی گوش کنم واقعا یک راهنمایی دقیق بهم بدید ..ممنون میشم

    1. درود به شما دوست گرامی

      به نظر من با توجه به سن شما بهترین راه شرکت در یک آموزشگاه معتبر هست که بتونه شما رو گام به گام پیش ببره. از شرکت در آموزشگاه هایی که نام خیلی معروف دارند یا آموزشگاه هایی از کارکرد اونها مطمئن نیستید دوری کنید. جایی تشریف ببرید که حتما بدونید در اون چه اتفاقی داره میفته یا کسی که میشناسید در اونجا کلاس گذرونده باشه.

  6. ببخشید لینک مربوط به فایل تکست ایراد دارد ممنون میشم درستش کنید و یه کپیشو ایمیل کنید برام.

    1. درود

      لینک اصلاح شد. بدون مشکل میتونید دانلود بفرمایید.

      ارسال شخصی برای شما هزینه در برخواهد داشت. در صورت تمایل این صفحه رو بازبینی بفرمایید:
      https://ielts2.com/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DB%8C-%D8%A2%DB%8C%D9%84%D8%AA%D8%B3-%D9%88-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3%DB%8C/

    1. درود و سپاس

      ممنون از تذکر شما و من فایل های تکتس رو با لینک جداگانه در این صفحه سایت اضافه کردم. لینکش این هست:

      http://download.ielts2.com/ObamaSpeechFull424pdf.www.ielts2.com.rar

      اگر باز هم تکتس مربوطه رو پیدا نکردید میتونید سخنرانی مورد نظرتون رو در لینک زیر به سادگی پیدا کنید و متنش رو جداگانه در فرمت مورد نظر دانلود فرمایید:

      http://www.americanrhetoric.com/barackobamaspeeches.htm

      1. بی نهایت ممنون
        لینکی که برای دانلود قرار دادین خراب است از لینک مستقیم خود سایت استفاده کردم و فوق العاده بود ..

  7. اوه میدونستید که واقعا فوق العاده اید؟ ببنظیر بود..ممنون و امیدوارم همینطور با انرژی ادامه بدید

  8. شاید باور تون نشه ولی این سایت تبلیغاتش خیلی زیاده اصلا ادم به اشتباه میافته…….

  9. با سلام و احترام ایا امکانش هست این مجموعه (فایل وpdf) 900سخنرانی خریداری کرد؟
    با سپاس

    1. در داخل سابتی که معرفی شده میتونید جستجو کنید. اگر دنبال زیرنویس هستید میتونید ویدیوهای TED یا ویدیوهای آموزشی رو دانلود کنید و ببینید.

  10. سلاااااااااااامم……. من نمیتونم پیدا کنم از کجا باید دانلود کنم؟؟؟؟؟؟؟ فقط میتونم انلاین گوش بدم…ممنون میشم به ایمیلم پاسخ بدید…. منتظرتونم..

    1. درود

      در این صفحه سمت راست فایل های mp3 هستد. روی اونها کلیک راست کنید و از بین گزینه ها گزینه save as رو انتخاب کنید.
      بسته به ویندوزی که استفاده میکنید ممکن هست گزینه save as نام دیگری داشته باشد ولی گزینه حتما وجود خواهد داشت.

      http://www.americanrhetoric.com/barackobamaspeeches.htm

      1. بسيار ممنونم از سايت فوق العادتون… اصلا فكر نميكردم بتونم اينهمه سخنراني رو يك جا پيدا كنم.. شاد باشيد

  11. با تشکر از منابع خوبی که توی سایتتون قرار دادین.من طی دو سه سال گذشته، برای تقویت لیسنینگ به پادکست های زیادی گوش دادم.نزدیک به 12 گیگا بایت داستان های صوتی و سه گیگا بایت هم اخبار گوش کرده ام.تا اینکه یکی از دوستان که خارج از کشور زندگی میکرد،به من پیشنهاد کرد که سخنرانی های اوباما را دانلود کنم و به اونها گوش کنم.منم توی اینترنت جستجوی زیادی انجام دادم و وقتی دیدم که یه سایت ایرانی تمام سخنرانی های اوباما رو برای دانلود قرار داده،خیلی خوشحال شدم که دیدم یه سایت ایرانی این منابع رو به صورت رایگان در دسترس عموم قرار داده و تموم اونا رو دانلود کردم و به همشونم گوش دادم.نزدیک به 150 ساعت لیسنینیگ.به دلیل جمله های خوبی که در این فایل ها هست و همچنین لهجه ی روان،این پادکست ها منابع خوبی برای کسانی هستند که سطح آنها inter mediate هست.یه نکته که هست،اگه فرد بتونه جملات محاوره ای پر کاربردی رو که توی این فایل ها هست،رو یادداشت کنه و در اسپیکینگ و رایتینگ ازشون استفاده کنه،تاثیر خوبی روی نمره ی مهارت های ذکر شده خواهد داشت،چرا که تماما اصطلاحات نیتیو هستن.
    بازم تشکر میکنم از سایت خوبتون.

    1. Your welcome man

      I personally like his speeches. Maybe more because of his manner and the way he sees the world. Anyway I ham happy you liked it and it was useful for you too

  12. این فایل ها چطور میتونه برای تقویت لیسنینگ موثر باشن؟ منظورم آینه بهترین روش استفاده کردن ازشون چیه؟ ممنون

    1. درود

      روش های گوناگونی وجود دارد و ممکن است هر کس با شیو خاص خود نتیجه بهتری بگیرد. روشی که من استفاده کردم عبارت بود از دانلود حدود 100 فایل اول از سایت و گوش دادن به تک تک اون ها در ماشین در مسیر هر روزه ام. شاید هر فایل را 10 بار گوش کردم و کوشش کردم جمله های زیباتر رو در ذهنم مرور کنم و واژه های تازه را در دیکشنری بازبینی کنم.
      رویهمرفته این روش برای من بسیار سودمند بود هم از نظر تقویت لیسنینگ و هم از نظر آشنایی با شکل جمله های ساده و در عین حال آکادمیک و بدون ایراد. برای همین تصمیمی گرفتن بعنوان یک منبع تقویت لیسنینگ اون ها رو معرفی کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید

  

error: Content is protected !!

بهترین زمان برای یادگیری...

فرصت را از دست ندهید و در کلاس‌های نیمه خصوصی آیلتس ثبت نام کنید. شروع کلاس‌ها از هفته اول مردادماه با 20% تخفیف

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس حاصل کنید و اخبار آیلتس 2 را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.