دانلود ویدئوهای IELTS Jay

دانلود ویدئوهای IELTS Jay از E2Language

دانلود ویدئوهای IELTS Jay از E2Language

دانلود ویدئوهای IELTS Jay از مجموعه E2Language

E2Language یک پلتفرم آموزش آنلاین است که برای آمادگی در آزمونهای زبان انگلیسی و مهارتهای چهارگانه (Listening، Speaking، Reading، Writing) طراحی شده است. این پلتفرم با هدف کمک به دانشجویان در کسب نمره بالا در آزمونهای زبان معتبر مثل آیلتس، تافل و پی‌تی‌ای (PTE) فعالیت می‌کند. در اینجا ویدئوهای Jay از این مجموعه در خصوص آزمون آیلتس در هر 4 مهارت برای دانلود مستقیم در دسترس شما عزیزان می باشد. 

این مجموعه بخشی از گلچین بهترین منابع خودخوان آیلتس برای سال 2024 هست که میتوانید در صفحه مربوطه در سایت www.ielts2.com بررسی کرده و به صورت رایگان دریافت بفرمایید.

.

✅ دانلود ویدئوهای IELTS Jay – به روز تا سال 2023

دانلود مجموعه ویدئوهای Writing Task 2

دانلود مجموعه ویدئوهای Writing Task 1

دانلود مجموعه ویدئوهای Listening و Reading

دانلود مجموعه ویدئوهای Speaking

دانلود مجموعه ویدئوهای IELTS Tips

🔓 گذرواژه: www.ielts2.com

.

آشنایی با مجموعه IELTS Jay

Jay مدرس آنلاین آیلتس و دیگر آزمون های بین المللی و تولید کننده محتوا در این زمینه  و گرداننده کانال YouTube معتبر IELTS Jay هست که متمرکز بر آزمون آیلتس کار میکند. او تجربه بیش از 10 سال تدریس آیلتس را داشته و به طور فعال در حوزه تدریس زبان انگلیسی فعالیت می‌کند.

Jay با ارائه مطالب آموزشی رایگان و با کیفیت در کانال YouTube خود سعی در راهنمایی دانش‌آموزان در آمادگی دریافت نمره بالا در آزمون آیلتس دارد. ویدئوهای آموزشی او شامل تمرینات شنیداری، روش‌های تقویت مکالمه، راهکارهای خواندن و نوشتن و مستندسازی استراتژی‌های موفق آزمون است.

این مدرس با استفاده از زبان ساده و روش‌های آموزشی قابل فهم، به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا مهارت‌های آکادمیک لازم برای موفقیت در آزمون آیلتس را بهبود بخشند. وی همچنین نکات مهم گرامری و واژگان را توضیح می‌دهد و راهنمایی‌های عملی برای حل تست‌های آزمون آیلتس ارائه می‌دهد.

او در IELTS Jay در زمینه تدریس تجزیه و تحلیل تست‌های آزمون آیلتس و ارائه راهکارهای موثر برای هر قسمت آزمون شهرت دارد. وی با روش‌های آموزشی منحصر به فرد و تمرکز بر نکات کلیدی، توانسته است به دانش‌آموزان بسیاری در سراسر جهان کمک کند.

منابع آموزشی IELTS Jay قابل دسترسی بوده و می‌توانید از طریق کانال YouTube و وب سایت ایشان به محتواهای آموزشی و منابع بیشتر دسترسی پیدا کنید. البته، برای آمادگی کامل برای آزمون آیلتس، توصیه می شود از منابع دیگری همچون کتاب‌های آموزشی و منابع آزمون معتبر نیز استفاده نمایید.

.

مزیت و معایب مجموعه آموزش های Jay

از آغاز فعالیت Jay در فضای مجازی چند سالی میگذرد و ایشان محدود به یک آزمون عمل نکرده و تقریبا درباره تمامی آزمون های بین المللی مثل ایلتس، تافل، دولینگو، PTE و دیگر آزمون ها آموزش های ویدیویی زیادی ارایه کرده است. از مزیت های آموزش های جی در حال حاضر به روز بودن نکته ها و ویدیوهای آموزشی به خصوص برای افرادی هست که ایشان را در یوتیوب دنبال میکنند. برخلاف بعضی آموزش ها، آموزش های ایشان بسیار به روز و با توجه به اینکه ایشان بعنوان معلم و مدرس این آزمون ها فعالیت دارند در واکنش به مشکلات و خطاهایی هست که زبان آموزان خود ایشان با آن ها روبرو شده اند رکورد شده است و کاملا هم عملی و کاربردی هستند.

شاید از معایب این آموزش ها بتوان به نداشتن یک روال منطقی آغاز تا پایان اشاره کرد. به این معنی که برای عزیزانی که مجموعه ویدیوهای ایشان را دانلود و دنبال میکنند یک نقطه آغاز و نقطه پایان وجود ندارد بنابراین بیشتر مناسب کسانی هست که با الفبا و اصول آزمون آیلتس و مثلا مهارت رایتینگ آشنایی دارند و قصد دارند سطح خود را به نمره های بالاتر برسانند.

.

در تکمیل آموزش آیلتس Jayچه منابعی مناسبند؟

همانطور که در بخش اول توضیحات این صفحه هم اشاره شد، این ویدیوهای ارزشمند آموزشی بخشی از فهرست بهترین منابع خودخوان آیلتس برای ماژول جنرال و آکادمیک هستند اما به هیچ عنوان به تنهایی قادر نیستند زبان آموزان را به هدف برسانند. برای مثال این مجموعه اصلا برای آموزش لغات آیلتس یا گرامر طراحی نشده و کاملا در این حوزه ضعف دارد. برای همین پیشنهاد میکنیم این فهرست را با دقت بررسی کرده و کوشش کنید طبق توضیحات فایل های صوتی بعد از انجام چند تست از کتاب های کمبریج آیلتس، با حال و هوا و سطح تست های واقعی آیلتس آشنا شده و طبق توضیحات کار را با منابع آیلتس یا منابع پیش آیلتس آغاز بفرمایید.

.

آشنایی با E2Language

E2Language یک پلتفرم آموزش آنلاین است که برای آمادگی در آزمونهای زبان انگلیسی و مهارتهای چهارگانه (Listening، Speaking، Reading، Writing) طراحی شده است. این پلتفرم با هدف کمک به دانشجویان در کسب نمره بالا در آزمونهای زبان معتبر مثل آیلتس، تافل و پی‌تی‌ای (PTE) فعالیت می‌کند.

E2Language به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین و از هر کجا که بخواهید از طریق ویدئوها، تمرینات و مطالب آموزشی متنوع، مهارت گرامر، واژگان، مهارتهای شنیداری، مکالمه، خواندن و نوشتن خود را تقویت کنید. همچنین، ارائه کلاس‌های آنلاین با اساتید قوی و متخصص و فراهم کردن بازخورد شفاهی در مورد مهارت های مکالمه و نوشتاری نیز از خدمات ارزشمند E2Language می‌باشد.

این پلتفرم ارایه دهنده ویدئوهای آموزشی، تمرینات عملی، تست های تمرینی و نمونه سوالات آزمون، پاسخنامه ها و راهنمایی های کاربردی می باشد. همچنین برای مطالعه و تمرین بیشتر، یک تالار آموزشی ارایه شده تا امکان بحث و تبادل نظر با سایر دانش‌آموزان را فراهم کند.

E2Language را می‌توان در تلفن همراه، تبلت و کامپیوتر استفاده کرد. این پلتفرم کوشش میکند با ارائه محتوا و ویدئوهای با کیفیت، روش های آموزشی جذاب و بکارگیری راهکارهای ارزیابی و بازخورد، دانشجویان را درسراسر جهان برای موفقیت در آزمونهای زبان انگلیسی آماده کند.

.

دیگر مجموعه های خودآموز ویدئویی آیلتس

از برجسته ترین مجموعه های خودآموز ویدئویی آیلتس در هر 4 مهارت میتوان به مجموعه ویدئویی استاد سایمون، مجموعه استاد لیز، و استاد رایان اشاره کرد که همگی این مجموعه ها با جدیدترین آپدیت ها در ادامه برای دانلود رایگان در سایت ielts2.com در دسترس هستند. 

.

آموزش رایتینگ آیلتس – نوشتن پاراگراف های اصلی

✅ دانلود کل ویدئوهای خودآموز 4 مهارت آیلتس + کتاب ها از اگزمینر سابق آیلتس (سایمن) با حجم 1.1 گیگابایت + آموزش ویدئویی نامه نویسی آیلتس جنرال 

دانلود آموزش 4 مهارت / دانلود آموزش آیلتس جنرال / دانلود تلگرام

🔓 گذرواژه: www.ielts2.com

.

دانلود کل ویدئوهای آموزش آیلتس استاد Liz

دانلود ویدئوهای IELTS Jay

✅ دانلود مجموعه کامل 44 ویدئو آموزش آیلتس Liz هر چهار مهارت آیلتس با حجم 1.9 گیگابایت

لینک دانلود

🔓 گذرواژه: www.ielts2.com

.

دانلود کل ویدئوهای آموزش آیلتس Ryan

دانلود ویدئوهای IELTS Jay

دانلود سری ویدیوی آموزشی آیلتس رایان (Ryan) – دانلود مستقیم در  3 پارت (19 + 15 + 50 ویدئو)

لینک دانلود بخش اول / لینک دانلود بخش دوم / لینک دانلود بخش سوم

🔓 گذرواژه: www.ielts2.com

.

دانلود ویدئوهای IELTS Jay – همراه باشید

در گروه آیلتس (https://t.me/ielts2Group) ما میتواند سوالات خود را مطرح کرده و در جریان به روزرسانی جدیدترین منابع آیلتس قرار بگیرید.