جستجو

معلم های زبان در چین مدرک آیلتس نمره 7.5 ارایه کنند

آزمون آیلتس برای ارزیابی معلمان زبان انگلیسی در کشور چین

آزمون آیلتس برای ارزیابی معلمان زبان انگلیسی مدارس ابتدایی در کشور چین

مدرک آیلتس برای معلمان زبان در چین قابل قبول خواهد بود. به گزارش وبسایت خبرگزاری استاندارد در سال تحصیلی 2004/2005 بخشی از ارزیابی و سنجش مهارت های زبانی معلمین زبان انگلیسی چینی که پیشتر با آزمون های دیگر انجام میشد با آزمون آیلتس انجام میشود.

معلمینی که به زبان ماندارین استاندارد یا چینی استاندارد (Putonghua/Guoyu) صحبت میکنند و مدرکی دال بر تسلط بر زبان انگلیسی یا تدریس این زبان ندارند میتوانند از مدرک آیلتس آکادمیک برای آغاز به کار استفاده نمایند.

این افراد باید نمره 7.5 آیلتس آکادمیک را در بخش overall یا معدل کل داشته و در هیچ مهارتی کمتر از نمره 7 نباشند. این مهارن ها شامل رایتینگ، لیسنینگ، ریدینگ و اسپیکینگ می باشد.

همچنین در مدارس ابتدایی و راهنمایی دریافت کننده بودجه از هیات زبان انگلیسی، معلم های زبان چین باید مدرک آیلتس برابر نمره معدل 8 ارایه کرده و هیچیک از مهارت های ایشان از نمره 7.5 کمتر نباشد. بنابراین به نظر میرسد گرچه بدست آوردن این نمره اصلا کار ساده ای نباشد، معلم های زبان در چین میتوانند مدرک آیلتس را بعنوان یک گزینه قابل قبول استفاده نمایند. (اگر با سیستم نمره دهی آیلتس آشنایی ندارید آموزش مربوطه را دنبال بفرمایید)

منبع خبر

  

  

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مطالب جدید

  

error: Content is protected !!

بهترین زمان برای یادگیری...

فرصت را از دست ندهید و در کلاس‌های آنلاین آیلتس ثبت نام کنید. شروع کلاس‌ها از هفته اول مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس حاصل کنید و اخبار آیلتس 2 را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.