جستجو

امتحان آیلتس آنلاین از خانه (از سال 2022)

آزمون آیلتس کامپیوتری در خانه

از خانه امتحان آیلتس آنلاین را برگزار کنید

به گزارش سایت رسمی ielts.org امکان شرکت در آزمون آیلتس توسط کامپیوتر شخصی به صورت آنلاین در منزل در برخی مناطق جهان از سال 2022 فراهم شده است. به نظر میرسد این امکان در پاسخ به ظهور و فراگیر شدن آزمون هایی همچون دولینگو است. دولینگو در حال حاضر مورد قبول برخی دانشگاه های معتبر جهان هست و آیلتس کوشش کرده از قافله عقب نیفتد.

همچنین در واکنش به آزمون های خانگی همچون دولینگو که نتیجه آن ها بسیار زودتر اعلام میشود، آیلتس اعلام کرده نتیجه آیلتس کامپیوتری بین 6 تا 8 روز طول میکشد. سابقا نتیجه آیلتس 2 هفته بعد از امتحان اعلام میشد.

فرق آیلتس آنلاین با آیلتس کامیپوتری چیست؟

متاسفانه برخی این دو فرم آزمون را با هم اشتباه میکنند. آیلتس کامپیوتری یا IELTS on computer test که به آن IOC هم گفته میشود در سنترهای رسمی آیلتس در سراسر جهان برگزار میشود. این آزمون های نیازمند ثبت نام، ارسال مدارک، انگشت نگاری و عکس برداری در سنتر رسمی است. اما همه این کارها در امتحان آیلتس آنلاین در منزل خود شرکت کننده انجام میشود و نیاز به مراجعه به جایی وجود ندارد.

امنیت آزمون آیلتس آنلاین چگونه فراهم میشود؟

آیلتس خود را معتبرترین آزمون سنجش زبان انگلیسی در جهان میداند. برای تامین امنیت امتحان آیلتس آنلاین هم از مراقبین انسانی و هم از هوش مصنوعی بهره گرفته خواهد شد تا بالاترین سطح امنیت فراهم شود.

آیا آیلتس آنلاین جنرال هم وجود دارد؟

فعلا خیر! فقط فرمت آیلتس آکادمیک در حال حاضر در دسترس است. بنابراین برای مهاجرت باید آیلتس کاغذی یا کامپیوتری شرکت بفرمایید.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه امتحان آیلتس آنلاین این نشانی را دنبال بفرمایید.

منبع خبر

  

  

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مطالب جدید

  

error: Content is protected !!

بهترین زمان برای یادگیری...

فرصت را از دست ندهید و در کلاس‌های آنلاین آیلتس ثبت نام کنید. شروع کلاس‌ها از هفته اول مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس حاصل کنید و اخبار آیلتس 2 را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.