جستجو

نمایشگاه آیلتس فیلیپین

نمایشگاه آیلتس فیلیپین

برگزاری نمایشگاه های کوچک آیلتس در شهر های بزرگ فیلیپین

منیلای فیلیپین — به گزارش مجله آدوبو، شورای بریتانیا، سازمان بین‌المللی بریتانیا، به تازگی از برگزاری یک سری نمایشگاه‌های کوچک درباره سیستم آزمون زبان انگلیسی بین‌المللی (IELTS) خبر داده است. این رویداد به منظور بهبود روابط فرهنگی و فرصت‌های آموزشی است که به نوبه خود موقعیت هایی در سراسر جهان به فیلیپینی‌ ها ارایه خواهد کرد. این نمایشگاه ها در شهرهای کلیدی لوزون، ویسایاس و میندانائو برگزار خواهند شد.

آزمون IELTS معتبر ترین آزمون زبان انگلیسی است که می بایست توسط دانشجویان و حرفه‌ای‌هایی که می‌خواهند در خارج از کشور تحصیل، کار یا زندگی کنند ارایه میشود. ادعا میشود این آزمون توسط بیش از 12,500 سازمان و مؤسسه در بیش از 140 کشور در سراسر جهان به رسمین شناخته شده و از این نظر معتبرترین امتحان سنجش زبان انگلیسی برای کار و مهاجرت می باشد.

نمایشگاه کوچک IELTS که به‌صورت مشترک توسط «کلاب سفر» برگزار می‌شود، تعداد قابل توجهی از شرکای آموزشی، شغلی و مهاجرتی را گرد هم آورده تا شرکت‌کنندگان بتوانند با کارشناسان مشورت کنند. همچنین امکان ملاقات با فعالان برجسته صنعت و با افراد همفکر میسر خواهد شد.

سامانتا اسمیت، مدیر منطقه‌ای آزمون‌ها در شورای بریتانیا، گفت: “ما نمایشگاه‌های IELTS را سازمان‌دهی می‌کنیم تا به همه فرصتی برای برقراری ارتباط رو در رو با ما و شرکای ما درباره ایجاد امکان برای ادامه کار و تحصیل آینده‌شان در خارج از کشور فراهم گردد. از این رو منتظر دیدار و کمک به این افراد هستیم تا مسیر بهتری برای خود بسازند.”

شرکت‌کنندگانی که در محل نمایشگاه آیلتس فیلیپین ثبت‌نام کنند می‌توانند تا 10% در هزینه آزمون IELTS خود صرفه‌جویی کنند. شرکت‌ کنندگان در نمایشگاه‌های کوچک همچنین می‌توانند بجز به دست آوردن اطلاعاتی درباره سوالات پرتکرار آیلتس، بلیط‌ های رایگان برای دوره آنلاین IELTS Ready Premium برنده شوند که به‌ طور انحصاری برای شرکت‌کنندگان در امتحان آیلتس طراحی شده و به بهبود چهار مهارت زبانی: شنیداری، خواندنی، نوشتاری و گفتاری کمک می‌کند. در طول نمایشگاه‌های کوچک، ایستگاه دمو برای این دوره آنلاین نیز برای هر کسی که بخواهد امتحان کند و اطلاعات بیشتری به دست بیاورند، وجود خواهد داشت.

منبع خبر

  

  

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مطالب جدید

  

error: Content is protected !!

بهترین زمان برای یادگیری...

فرصت را از دست ندهید و در کلاس‌های آنلاین آیلتس ثبت نام کنید. شروع کلاس‌ها از هفته اول مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس حاصل کنید و اخبار آیلتس 2 را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.