جستجو

برگزاری مجدد امتحان آیلتس در اصفهان (تابستان 1404)

برگزاری آیلتس در اصفهان - زمان برگزاری آزمون آیلتس 1403

آیلتس بار دیگر در شهر اصفهان برگزار میشود

به گزارش سازمان سنجش آزمون های آیلتس پس از لغو چند هفته ای بار دیگر از تاریخ 1 مرداد 1403 با افزایش قیمت از 9 به 13.5 میلیون تومان قابل ثبت نام هستند. این آغاز به کار مجدد که خبر خوبی برای تمامی شرکت کنندگان در آزمون آیلتس هست ابتدا در شهر تهران در 3 سنتر رسمی ایرسافام، آیلتس تهران و دین و دانش که تنها سنترهای آیلتس مورد تایید سازمان سنحش هستند و در ادامه در بسیای از شهرستان ها منجمله مشهد، شیراز و کرج و در ماه های بعدی تعداد بیشتری از شهر ها خواهد بود.

سایت رسمی ایرسافام به این صورت در صفحه اول خود در این زمینه اطلاع رسانی کرده است:

به اطلاع می رساند آزمون های شهر اصفهان بر روی سایت باز و آماده ثبت نام می باشد. به زودی و پس از تکمیل مراحل قانونی آزمون های موسسه به ترتیب در شهر های مشهد، شیراز و کرج و پس از آن در سایر شهر ها قابل ثبت نام خواهند بود.

به آگهی شما می رسانیم که خوشبختانه با تایید موسسه محترم IDP و سازمان محترم ملی سنجش آموزش کشور، آزمون های آیلتس کامپیوتری از ۲۲ جولای مورخ اول مرداد ماه مجددا آغاز می گردد. همچنین با تایید سازمان محترم سنجش آزمون های کامپیوتری به زودی و پس از تایید موسسه محترم IDP در بسیاری از شهر های اصلی کشور برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است در حال حاضر فقط آیلتس کامپیوتری در ایران برگزار میشود و فرم کاغذی آیلتس بدلایلی که هرگز به طور مشخص اعلام نشد متوقف گردید.

منبع خبر: سایت رسمی سازمان سنجش

  

  

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مطالب جدید

  

error: Content is protected !!

بهترین زمان برای یادگیری...

فرصت را از دست ندهید و در کلاس‌های آنلاین آیلتس ثبت نام کنید. شروع کلاس‌ها از هفته اول مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس حاصل کنید و اخبار آیلتس 2 را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.