جستجو

ویدیو پادکست آیلتس IDP (سال 2024)

ویدیو پادکست آیلتس

انتشار ویدیو پادکست های جدید آمادگی آیلتس مرکز IDP در سال 2024

به گزارش وبسایت Study Travel، یک سری ویدیو پادکست یا VodCast جدید برای آماده‌سازی دانش‌آموزان برای آزمون زبان انگلیسی IELTS توسط IDP Education راه‌اندازی شده است و تولید آن ها قرار هست در سال 2024 سرعت بگیرد. این سری جدید و رایگان که شامل ده قسمت است، گزینه‌های صوتی و تصویری انعطاف‌پذیری را ارائه می‌دهد که به داوطلبان آزمون IELTS اجازه می‌دهد تا با سرعت خود مطالعه کنند. IDP Education که به همراه British Council و Cambridge University Press & Assessment، مالک مشترک آزمون IELTS است، در خبری جدید در وبسایت رسمی خود این موضوع اعلام کرد.

ویدیوهای این سری شامل مصاحبه‌هایی با مدرسان متخصص در زمینه IELTS است که هر بخش از آزمون را پوشش می‌دهند و به داوطلبان کمک می‌کنند تا قبل از آزمون اعتماد به نفس و دانش خود را افزایش دهند تا بتوانند بهترین نتیجه ممکن را در این امتحان کسب نمایند.

نیل پیرسون، مدیر دیجیتال IDP Education گفت: “این حرکت در واکنش به درخواست داوطلبان آزمون بوده است که به درستی به اطلاعات معتبر IELTS از یک منبع رسمی مانند IDP اعلام نیاز کرده اند. آنها همچنین به منابع معتبر و قابل اعتماد آمادگی آزمون نیاز دارند که بتواند با برنامه‌ها و زندگی پر مشغله ایشان هماهنگ باشد و در هر زمان و مکانی قابل دسترسی باشد.”

او افزود: “IELTS Prepare by IDP شامل مدرسانی است که استراتژی‌ها و بهترین شیوه‌ها را به اشتراک می‌گذارند تا به داوطلبان کمک کنند نمره خود را حداکثر کنند و با اعتماد به نفس بیشتری به آزمون نزدیک شوند.”

به همراه سری ویدیو پادکست، IDP اعلام کرده که مجموعه‌ای از ابزارهای پشتیبانی پیشرفته را از طریق اپلیکیشن IELTS by IDP منتشر کرده است.

سری ویدیو پادکست آیلتس IDP با عنوان IELTS Prepare by IDP به صورت رایگان در اپلیکیشن IELTS by IDP، یوتیوب، اسپاتیفای و سایر پلتفرم‌های پادکست قابل دسترسی است.

آزمون IELTS توسط بیش از 12,000 دولت، مؤسسه و سازمان در سراسر جهان شناخته شده است، در حالی که IDP مستقر در استرالیا دارای دفاتر پذیرش دانشجو در 35 کشور است و ارایه کننده اطلاعات تحصیلات عالی را در کشورهای بزرگ انگلیسی‌ زبان می باشد.

منبع خبر

  

  

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مطالب جدید

  

error: Content is protected !!

بهترین زمان برای یادگیری...

فرصت را از دست ندهید و در کلاس‌های آنلاین آیلتس ثبت نام کنید. شروع کلاس‌ها از هفته اول مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس حاصل کنید و اخبار آیلتس 2 را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.