دانلود کتاب تمرین و تست IELTS Resource Pack

دانلود کتاب تمرین و تست IELTS Resource Pack

دانلود کتاب تمرین و تست IELTS Resource Pack

کتاب IELTS Resource Pack

کتاب IELTS Resource Pack دربرگیرنده تمرین هایی برای هر چهار مهارت اصلی آیلتس میباشد که در دو سطح میانی و پیشرفته تنظیم شده اند. همچنین پیشنهاد میکنیم از فهرست بهترین منابع آیلتس به همراه لینک های دانلود و توضیحات مدرس آیلتس بازدید بفرمایید.

.

نگاهی به محتوای این کتاب

Content of IELTS Resource Pack--from ielts2.com

دانلود مستقیم و رایگان این کتاب 146 صفحه ای با حجم 43 مگابایت با کیفیت بالا:

download Foto

 

دانلود فایل های شنیداری این کتاب با حجم 65.6 مگابایت:

download Foto

 

گذرواژه این فایل: www.ielts2.com

 

.

درباره این کتاب

کتاب IELTS Resource Pack یک منبع جامع و کامل برای آمادگی در آزمون آیلتس (IELTS) است. این کتاب شامل تمرینات و فعالیت‌های گوناگونی است که به شما کمک می‌کند مهارت‌های شنیداری، خوانداری، نوشتاری و گفتاری خود را برای آزمون IELTS تقویت کنید.

در این کتاب، مطالب به گونه‌های مختلفی ارائه شده‌اند تا شما بتوانید با تمرینات متنوع و تمرکز بر هر چهار مهارت اصلی آزمون IELTS، آمادگی لازم را برای قبولی در این آزمون داشته باشید. همچنین، این کتاب شامل راهنمایی‌های مفصل و نکات مهم برای آزمون IELTS است که به شما کمک می‌کند استراتژی‌های مناسب برای پاسخگویی به سوالات آزمون را درک کنید.

به طور کلی، کتاب IELTS Resource Pack یک منبع بسیار مفید و جامع برای آمادگی در آزمون IELTS است و می‌تواند به شما در بهبود مهارت‌های زبان انگلیسی خود و کسب نمره‌ی مطلوب در این آزمون کمک کند.

.

دانلود کتاب تمرین و تست IELTS Resource Pack – همراه باشید

کانال دانلودی تلگرام (https://t.me/ielts2official) و گروه آیلتس (https://t.me/ielts2Group) ما راهنمای شما عزیزان و پاسخگوی سوالات در مسیر آیلتس خواهد بود.