جستجو

Barron’s Essential Words for IELTS

تخفیف!
SKU Book-0038 دسته بندی ها ,

قیمت اصلی 10.000 تومان بود.قیمت فعلی 0 تومان است.

توضیحات

دانلود کتاب Barron’s Essential Words for IELTS

کتاب “Barron’s Essential Words for IELTS” شامل ۸۰۰ لغت مختلف است که به طور خاص برای آزمون آیلتس انتخاب شده‌اند. هر لغت دارای توضیحات کامل، مثال‌های واقعی و تمرین‌های تعاملی است که به کاربران کمک می‌کند تا لغات را به خاطر بسپارند و درک بهتری از معانی و استفاده‌های مختلف لغات داشته باشند.

علاوه بر لغات، این کتاب نیز شامل راهنمایی‌های مفید برای یادگیری لغات، استفاده از لغات در نوشتار و مکالمه، و راهکارهایی برای حفظ لغات در طول زمان است. همچنین، کتاب “Barron’s Essential Words for IELTS” شامل تست‌ها و تمرین‌های مختلفی است که به کاربران کمک می‌کند تا میزان فهم و استفاده از لغات را بسنجند و خود را برای آزمون آیلتس آماده کنند. (تاریخ انتشار اولیه 8 ژانویه 2016)

تمامی منابع سایت به همراه هزاران کتاب دیگر در بزرگترین کانال های دانلود زبان انگلیسی و آیلتس در تلگرام با نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2download) در دسترس شما عزیزان می باشد. 

.

✅ دانلود رایگان pdf کتاب Barron’s Essential Words for IELTS با فایل صوتی

لینک دانلود کتاب / دانلود فایل صوتی / دانلود پشتیبان تلگرام

🔓 گذرواژه: www.ielts2.com

.

آشنایی بیشتر با کتاب Essential Words for IELTS

این کتاب دربرگیرنده لغات متداول در آزمون های دوره های پیشین آیلتس بوده و لغات آن در چندین فصل و بر پایه محتوای هر فصل گروه بندی شده است. هر فصل به معرفی چندین واژه پرداخته و پس از ارائه “تعریف” و نکات گرامی مربوط به هر واژه، متنی وجود داشته که تمامی لغات بصورت طبیعی در ترکیب های معمول خود در آن به کار رفته اند. بجز تمرین هایی همسان با سوالات ریدینگ آیلتس برای هر فصل، فایل هایی شنیداری نیز وجود دارند که میتوان از راه لیسنینگ نیز به مرور این سرواژه ها پرداخت.

دشواری ریدینگ های آیلتس آکادمیک و جنرال به نمره پایین بسیاری از زبان آموزان در آیلتس می انجامد. در این کتاب خواهید توانست با مطالعه و بازبینی چندین باره این کتاب دست کم با واژگان ناآشنایی که به سادگی در منابع دیگر آن ها را نخواهید یافت آشنا شده و در آزمون آیلتس به ویژه در بخش ریدینگ غافلگیر نشوید. واروی کتاب هایی همانند 504 و 1100 که به اشتباه به عنوان منابع آیلتس معرفی میشود، این کتاب تمرکز 100% بر واژگان آیلتس دارد و زمان ارزشمند زبان آموز را به آموختن واژگان بی کاربرد و پرت هدر نخواهد داد. میتوانید پشتگرم باشید تمامی واژگانی که در این کتاب با آن ها روبرو میشوید سراسر سودمند و بایسته هستند و حتی 1 واژه بیرون از حوزه آیلتس در این کتاب نخواهید آموخت.

.

بهترین راه بهره گیری از این کتاب؟

با اینهمه، حتی در دست داشتن بهترین کتاب های لغات نمیتوان برابر با پیروزی در آزمون باشد. یکی از خطر هایی که بر بسیاری از زبان آموزان به ویژه بر زبان آموزان با شیوه خود آموز سایه می اندازد به کار برد روش های نادرست به ذهن سپردن لغات است که از آن میتوان میتوان حفظ کردن برابر های فارسی آن ها و یا خارج از جمله آموختن لغات را نام برد. کوشش کنید تمرین شما برای آموختن لغات تازه توانایی بهره گیری از آن ها در جمله باشد. برای این کار میتوانید از دیکشنری های پیشرفته لانگمن بهره بگیرید. همچنین کوشش کنید بصورت فعال این لغات را در رایتینگ های خود به کار ببرید و از یک استاد بخوانید رایتینگ های شما را ایراد گیری نماید تا با ترکیب های نادرست احتمالی بیشتر آشنا شوید.

سخن آخر اینکه برخی نرم افزار های کمکی بسیار سودمند برای این کتاب و کتاب هایی همسان روانه بازار شده که میتواند در پیروزی شما در آزمون کلیدی باشد. از آن میان میتوان نرم افزار لغات آیلتس Narcis Maximum  و نرم افزار “پرآموزی” را نام برد که به سادگی با جستجو در اینترنت درباره آن ها دانسته های سودمندی بدست خواهید آورد.

.

اشتراک در
اطلاع از
guest
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

  

سایر محصولات

  

  

مطالب آموزشی

  

error: Content is protected !!

بهترین زمان برای یادگیری...

با 35% تخفیف! فرصت را از دست ندهید و در کلاس‌های آنلاین آیلتس ثبت نام کنید. شروع کلاس‌ها از هفته اول آبان ماه 1403

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس حاصل کنید و اخبار آیلتس 2 را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.