دانلود 900 سخنرانی باراک اوباما بهمراه متن نوشتاری

دانلود 900 سخنرانی باراک اوباما بهمراه متن نوشتاری

دانلود 900 سخنرانی باراک اوباما بهمراه متن نوشتاری

دانلود 900 سخنرانی باراک اوباما بهمراه متن نوشتاری

شنیدن هدفمند سخنرانی های افراد مشهور یا استاد های دانشگاه های برتر جهان یکی از شگردهای تقوت مهارت شنیداری یا لیسنینگ به ویژه برای آموزگاران زبان انگلیسی، علاقمندان و دانشجویانی است که بدنبال ادامه دانش پژوهی در کشورهای غربی هستند. این رویکرد در کنار خواندن مقالات و روزنامه های انگلیسی زبان، دنبال کردن سریال ها و فیلم ها و همچنین موسیقی و تالارهای گفتگوی اینترنتی میتواند بازتاب چشمگیری در بهبود سطح لیسنینگ یا مهارت شنیداری زبان آموز داشته باشد. از این رو کوشش کردیم به شناساندن یکی از مجموعه های بسیار ارزشمند از سایت www.americanrhetoric بپردازیم. (تاریخ انتشار اولیه این صفحه: 17 ژوئن 2015)

تمامی منابع سایت به همراه هزاران کتاب دیگر در بزرگترین کانال های دانلود زبان انگلیسی و آیلتس در تلگرام با نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2Books) در دسترس شما عزیزان می باشد. 

.

✅ دانلود فایل صوتی 900 سخنرانی باراک اوباما با متن نوشتاری

لینک دانلود پارت اول/ لینک دانلود پارت دوملینک پشتیبان تلگرام

🔓 گذرواژه: www.ielts2.com

.

شنیدن سخنرانی اوباما در جمع دانشجویان  در قاهره مصر:

.

درباره باراک اوباما

باراک اوباما (Barack Obama)، سیاستمدار، وکیل و نویسنده آمریکایی است که بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۷ به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا خدمت کرد. او در سال ۱۹۶۱ در شهر هونولولو، هاوایی به دنیا آمد و در دوران کودکی به همراه خانواده‌اش به اندونزی مهاجرت کرد. پس از بازگشت به آمریکا، در دانشگاه کالج اُکسفورد تحصیل کرد و در دانشگاه هاروارد رشته حقوق را انتخاب کرد. پس از فارغ التحصیلی، به عنوان وکیل در شرکت های حقوقی مختلف کار کرد و در سال ۱۹۹۶ به سناتوری ایلینویس انتخاب شد. سپس در سال ۲۰۰۸ به عنوان نامزد دموکرات برای ریاست جمهوری آمریکا انتخاب شد و در انتخابات عمومی برنده شد.

سخنرانی های اوباما به عنوان یکی از مهمترین و تأثیرگذارترین سخنرانی های تاریخ محسوب می‌شود. در طول دوره ریاست جمهوری، او بسیاری از سخنرانی های مهم و تأثیرگذار را در موضوعات مختلفی از جمله سیاست، اقتصاد، حقوق بشر، تغییرات اقلیمی و نژادپرستی داشته است. بعضی از سخنرانی های مهم و تأثیرگذار او عبارتند از:

– سخنرانی افتتاحیه در مراسم تحلیف ریاست جمهوری (۲۰۰۹)
– سخنرانی در مورد تغییرات اقلیمی در کنفرانس سازمان ملل متحد (۲۰۱۵)
– سخنرانی در مورد تفاوت های نژادی در واکنش به حادثه قتل جورج فلوید (۲۰۲۰)
– سخنرانی در مورد حقوق بشر و آزادی در کاخ سفید (۲۰۱۶)
– سخنرانی در مورد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ و نقد به دولت ترامپ (۲۰۱۸)

سخنرانی های اوباما به دلیل استفاده از زبان ساده و قابل درک، انتقاد از نژادپرستی و تمرکز بر مسائل اجتماعی، اقتصادی و سیاسی، به عنوان یکی از مهمترین نمونه های سخنرانی در دنیا شناخته می‌شود.

.

دانلود سخنرانی های انگلیسی – ماندگار قرن 20 ام

دانلود سخنرانی انگلیسی با زیرنویس انگلیسی

✅ دانلود رایگان فایل صوتی 70 سخنرانی ماندگار قرن 20th و 21st با لینک مستقیم و در کانال تلگرام:

لینک دانلود / لینک پشتیبان تلگرام

🔓 گذرواژه: www.ielts2.com

.

درباره سخنرانی های ماندگار قرن 20 ام

قرن بیستم پر از سخنرانی های مهم و تأثیرگذار بود که تاریخ را به شکلی عمیق تغییر داد. در اینجا چند نمونه از برترین سخنرانی های قرن بیستم را معرفی می‌کنیم:

1. سخنرانی “آیا من یک شهروند آمریکایی هستم؟” توسط واشنگتن کارور (۱۹۵۱): در این سخنرانی، کارور به عنوان یک زن سیاه‌پوست، از حقوق آمریکایی های سیاه‌پوست در دوران جنگ جهانی دوم صحبت می‌کند و به عنوان یک شهروند آمریکایی، برای حقوق خود مبارزه می‌کند.

2. سخنرانی “من یک رویا دارم” توسط مارتین لوتر کینگ (۱۹۶۳): در این سخنرانی، لوتر کینگ به عنوان رهبر حقوق مدنی، به مبارزه برای برابری و عدالت برای همه آمریکایی ها اشاره می‌کند. این سخنرانی به عنوان یکی از برترین سخنرانی های تاریخ آمریکا شناخته می‌شود.

3. سخنرانی “این یک قدم کوچک برای انسان، یک قدم بزرگ برای بشریت است” توسط نیل آرمسترانگ (۱۹۶۹): در این سخنرانی، آرمسترانگ به عنوان اولین انسانی که بر فراز ماه رفت، به تلاش بشر برای کشف و فهم جهان فضایی اشاره می‌کند.

4. سخنرانی “آخرین سخنرانی” توسط محمد علی (۱۹۷۸): در این سخنرانی، محمد علی به عنوان یکی از بزرگترین بوکسوران تاریخ، به مبارزه برای حقوق مسلمانان و عدالت اجتماعی اشاره می‌کند و به عنوان یک رهبر اجتماعی شناخته می‌شود.

5. سخنرانی “تاریخ تغییرات” توسط رونالد ریگان (۱۹۸۷): در این سخنرانی، ریگان به عنوان رئیس جمهور آمریکا، به دفاع از ایدئولوژی کاپیتالیسم و آزادی‌های فردی اشاره می‌کند و به تأکید بر نقش آمریکا در تاریخ تغییرات جهانی می‌پردازد.

این سخنرانی ها به دلیل تأثیرگذاری و تأثیر آن‌ها بر جهان، به عنوان برترین سخنرانی های قرن بیستم شناخته می‌شوند.

.

آموزش 16 زمان در زبان انگلیسی

.