معرفی رادیوی انگلیسی زبان با لهجه استرالیایی برای آیلتس

معرفی رادیوی انگلیسی زبان با لهجه استرالیایی

معرفی رادیوی انگلیسی زبان با لهجه استرالیایی

معرفی رادیو و پادکست با لهجه استرالیایی برای آیلتس

لهجه استرالیایی یکی از لهجه های رایج در آزمون آیلتس در بخش لیسنینگ هست. همچنین شمار کسانی که قصد کوچ به کشور استرالیا یا دانش پژوهی در این کشور را دارند بسیار چشمگیر است. برای همین تصمیم گرفتیم ضمن معرفی رادیو و پادکست هایی با لهجه استرالیایی، آموزش هایی در این زمینه تقدیم شما عزیزان نماییم. این منابع در سطح پیشرفته زبان انگلیسی هستند. اگر سطح شما پایین تر هست از مجموعه 5000 پادکست آموزشی زبان انگلیسی همراه با متن استفاده بفرمایید.

.

آشنایی با انواع لهجه استرالیایی – Cultivated, Broad و General

 

.

پر مخاطب ترین ایستگاه های رادیویی با لهجه استرالیایی – سال 2024

در این فهرست که در سال 2024 به روز رسانی شده، محبوب ترین ایستگاه های رادیویی با لهجه استرالیایی که همگی قابلیت پخش آنلاین را هم دارند فهرست شده است:

http://www.abc.net.au/newsradio

https://www.2gb.com

https://www.gold1043.com.au

https://smooth.com.au

.

محبوب ترین پادکست ها با لهجه استرالیایی – سال 2024

پادکست های زیر که در موضوعات مختلفی هستند از محبوب ترین و پرشنونده ترین پادکست ها با لهجه استرالیایی هستند:

The Diary Of A CEO

Australian True Crime

The Imperfects

The Australian

Shameless

.

چطور از لهجه استرالیایی سر در بیاوریم؟

اگر در سطح پایینی از زبان انگلیسی قرار دارید بهترین کار تقویت لیسنینگ با کتاب های آموزشی است. فهرستی از بهترین کتاب ها برای آموزش و تقویت لیسنینگ زبان انگلیسی در پیوند های پایان نوشته آورده شده است. در گام بعدی میتوانید به برنامه هایی که در ایستگاه زیر پخش میشود گوش کنید. برنامه گوش کردن این برنامه ها باید پیوسته و روزانه باشد.

روزانه نیم ساعت تا یک ساعت را به شنیدن برنامه اختصاص دهید. میتوانید یک برنامه مثلا 6 دقیقه ای را بارها گوش کنید و سعی کنید با تمرکز بیشتر چیزهای بیشتری از آن متوجه شوید. همچنین میتوانید اخبار مربوط به آن را بخوانید تا از موضوع آگاهی بیشتری پیدا کنید.

همچنین لهجه استرالیایی در بسیاری از فایل های شنیداری امتحان های آیلتس وجود دارد که میتوانید با بهره گیری از آن ها آشنایی خود را با این گویش بیشتر کنید.

.

معرفی رادیوی انگلیسی زبان با لهجه استرالیایی برای آیلتس – همراه باشید

کانال دانلودی تلگرام (https://t.me/ielts2official) و گروه آیلتس (https://t.me/ielts2Group) ما راهنمای شما عزیزان و پاسخگوی سوالات در مسیر آیلتس خواهد بود.