دانلود ویدیو مصاحبه آیلتس نمره 7

دانلود ویدیو مصاحبه آیلتس نمره 7

دانلود ویدیو مصاحبه آیلتس نمره 7

مصاحبه آیلتس در سطح نمره 7

دانلود ویدیو مصاحبه آیلتس نمره 7 میتواند نبود الگو یا همسانی برای بخش اسپیکینگ یا مصاحبه آیلتس که به سردرگمی و هراس بسیاری از زبان آموزان از این بخش از آزمون آیلتس انجامیده است را برطرف نماید. خوشبختانه فیلم های گوناگونی در این زمینه در دسترس است که زبان آموزان ناآشنا با این آزمون میتوانند با بازبینی آن ها خود را با چهارچوب کلی آزمون و باید ها و نباید های آن آشنا نمایند. در زیر چنین ویدئویی را خواهید یافت. به نمره اسپیکینگ آیلتس در هر یک از این بخش ها دقت فراوانی داشته باشید.

همچنین در خصوص آزمون آیلتس در مهارت اسپیکینگ پیشنهاد میکنیم دانلود گلچین منابع self study آیلتس pdf را بازدید بفرمایید.

.

نمره 9 اسپیکینگ آیلتس پارت سوم – ویدئوی رسمی idp

 .

دانلود مستقیم ویدئوهای نمره 6، 7 و 8 اسپیکینگ آیلتس با کیفیت بالا به حجم 37 مگابایت:

download Foto

 

 

گذرواژه این فایل : www.ielts2.com

.

چه فاکتورهایی بر IELTS Speaking Score تاثیرگذار هستند؟

نمره اسپیکینگ آیلتس توسط اگزمینر بر اساس چهار فاکتور اصلی ارزیابی می‌شود. این چهار فاکتور عبارتند از:

1. Fluency and Coherence (روانی و هماهنگی): در این قسمت، اگزمینر نحوه جریان و پیوستگی گفتار شما را ارزیابی می‌کنند. به عبارت دیگر، میزان روانی و هماهنگی در بیان افکار و ایده‌های شما در طول مکالمه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

2. Vocabulary (واژگان): در این بخش، اگزمینر نمره شما را بر اساس دامنه و تنوع واژگان استفاده شده در گفتارتان تعیین می‌کنند. استفاده از واژگان مناسب و گسترده در زمینه‌های مختلف می‌تواند به افزایش نمره شما کمک کند.

3. Grammar (دستور زبان): در این بخش، اگزمینر نمره شما را بر اساس صحت و دقت دستور زبان و ساختار جملات تعیین می‌کنند. استفاده صحیح از ساختارهای گرامری و دستور زبان مناسب می‌تواند به بهبود نمره شما کمک کند.

4. Pronunciation (تلفظ): در این بخش، اگزمینر نمره شما را بر اساس تلفظ صحیح و قابل فهم کلمات و جملات تعیین می‌کنند. تلفظ صحیح و قابل فهم می‌تواند به افزایش نمره شما در بخش اسپیکینگ کمک کند.

بنابراین، برای بهبود نمره اسپیکینگ آیلتس، می‌توانید بر روی بهبود روانی و هماهنگی، گسترده کردن دامنه واژگان، استفاده صحیح از دستور زبان و بهبود تلفظ خود تمرکز کنید.

اگر در زمینه تعیین نمره آیلتس در اسپیکینگ و همچنین رایتینگ تسک 1 و 2 نیاز به اطلاعات بیشتری دارید حتما از مطلب جداگانه با عنوان جدول رسمی نمره دهی آیلتس بازدید بفرمایید.

.

جمع بندی و سخن پایانی

در اینجا درباره نمره اسپیکینگ آیلتس و معیارهای تعیین آن صحبت کرده و نمونه هایی ویدیویی در سطوح مختلف در دسترس شما عزیزان قرار دادیم.  در کانال دانلودی تلگرام (https://t.me/ielts2official) ما میتوانید هزاران منبع برای این مهارت آیلتس دانلود کرده و در گروه آیلتس (https://t.me/ielts2Group) ما تمرین های هفتگی اسپیکینگ و فیدبک روی سمپل ها را تجربه نمایید.