کلاس خصوصی اسپیکینگ آیلتس با مدرس خانم

کلاس خصوصی اسپیکینگ آیلتس با مدرس خانم

کلاس خصوصی اسپیکینگ آیلتس با مدرس خانم

کلاس خصوصی اسپیکینگ آیلتس با مدرس خانم

کلاس های خصوصی آیلتس و مکالمه زبان انگلیسی و استاد خانم امیدی از سطح ابتدایی تا پیشرفته و آیلتس با کیفیت بالا به صورت آنلاین برگزار میشود. این کلاس ها دربرگیرنده بخش مکالمه و مهارت شنیداری (Speaking و Listening) و رایتینگ و تست زنی ریدینگ بوده و بصورت کلاس های خصوصی فشرده و عادی در بازه زمانی چند ماهه تا 1 ساله برگزار میشود. (تاریخ انتشار اولیه این نوشته: 31 دسامبر 2014)

برای دانلود هزاران منبع به روز آیلتس و زبان انگلیسی در کانال های دانلودی ما در تلگرام به نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2download) همراه باشید.  

.

پیشینه(رزومه) استاد امیدی

خانم امیدی آموزگار دانش آموخته ، پر انرژی و شناخته شده زبان انگلیسی با کارنامه درخشان آموزشی دارای گواهینامه پایان دوره 8 ساله ترمیک زبان انگلیسی از آموزشگاه فرزانگان ، بیش از 10 سال تدریس در آموزشگاه های تراز اول تهران ، لوح تقدیر آموزگار برتر در سال 1392 از آموزشگاه ایران استرالیا و مدرک بین المللی تدریس زبان انگلیسی (TTC) از دانشگاه تربیت معلم. رزومه کامل ایشان را در اینجا بررسی بفرمایید.

.

کلاس های نیمه خصوصی مکالمه آیلتس و زبان انگلیسی

کلاس های نیمه خصوصی استاد زهرا امیدی بصورت 3 روز در هفته یا ترکیبی از روزها برگزار میشوند. این کلاس ها برای مکالمه آیلتس و 4 مهارت اصلی زبان انگلیسی به صورت آنلاین برگزار میشود.

 برای هماهنگی بیشتر با استاد امیدی با شماره زیر در تماس باشید:

09121355087 فقط تماس تلفنی در تایم اداری 

.

ویژگی منحصر به فرد این کلاس های خصوصی

– بهره گیری از پر بازده ترین کتاب های روز جهان با هدف آمادگی هر چه بیشتر برای گفتگوهای روزمزه ، درک فیلم و سریال و بخش شنیداری آزمون های بین المللی آیلتس و تافل ،
– پاسخ های انحصاری استاد امیدی به تمامی پرسش های استاندارد آزمون های آیلتس و تافل
– بهره گیری از فیلم و سریال های روز به زبان انگلیسی برای بالابردن هر چه بیشتر اعتماد به نفس زبان آموزان و آمادگی برای ورود به دنیای زبان انگلیسی
– پیگیری و خطایابی مستمر کلاسی و نگارش طرح درس های بی نظیر و تخصصی برای تک تک زبان آموزان
– بهره گیری از تجربیات چندین ساله تدریس در تمامی گروه های سنی و تسلط کامل و بهره گیری از مطالب کتاب های Interchange ، Top Notch ،American English Files ، Four Corners در کلاس ها.
– جزوه های تخصصی برای پیشبرد هر چه سریع تر گرامر و تقویت مکالمه زبان انگلیسی با برطرف کردن خطاهای گرامری در مکالمه.
– کلاس های ویژه دانش آموختگان کارشناسی ارشد و دکترا ، متقضیان مهاجرت ، کار و شرکت کنندگان همایش های جهانی در داخل و خارج از کشور.

-آمادگی دانش آموزان برای خروج از کشور در آینده یا موفقیت در بخش زبان کنکور و تسلط بر مکالمه در یک بازه زمانی 5 ماهه تا 1 ساله.

.

کلاس خصوصی مکالمه انگلیسی با مدرس خانم – مطالب پیشنهادی

دانلود سری کمبریج آیلتس جلد 1 تا 18

دانلود خودآموز ویدئویی رایگان 4 مهارت آیلتس

دانلود 1000 صفحه سوالات واقعی آیلتس از سراسر جهان