پاسخ تشریحی ریدینگ آیلتس کمبریج 5 تا 18

پاسخ تشریحی ریدینگ آیلتس کمبریج آیلتس 5 تا 18

پاسخ تشریحی ریدینگ آیلتس کمبریج آیلتس 5 تا 18

پاسخ تشریحی ریدینگ آیلتس pdf – کمبریج 5 تا 18

تمامی تست های ریدینگ کمبریج آیلتس همراه با پاسخنامه ارایه شده اند اما بعضی از این تست ها به اندازه ای دشوارند که حتی با دانستن پاسخ درست دلیل و راه رسیدن به این پاسخ برای بسیاری از زبان آموزان گرامی ممکن نیست و وجود یک پاسخ تشریحی و تحلیل مناسب و به خصوص دلیل درست نبودن دیگر گزینه ها در موارد چند گزینه ای یا مواردی که واژگان دیگری در متن بسیار نزدیک به پاسخ صحیح وجود دارند احساس میشود.

در اینجا یک مجموعه بسیار ارزشمند و کامل از کمبریج آیلتس 5 تا 18 برای دانلود رایگان در فرمت pdf در دسترس شما عزیزان می باشد.

.

✅ دانلود رایگان فایل pdf مجموعه پاسخ های تشریحی به سوالات ریدینگ کمبریج آیلتس جلد 5 تا 18

لینک دانلود / دانلود پشتیبان در تلگرام

🔓 گذرواژه: www.ielts2.com

.

نمونه پاسخ تشریحی کمبریج آیلتس 18 مهندس ابوالقاسمی

دانلود فایل ویدیویی/ دانلود پشتیبان در تلگرام / دانلود جلد 18 ام کمبریج / مجموعه کامل ویدیوهای تحلیلی ریدینگ آیلتس

.

توضیحات کلی درباره ریدینگ های سری کتاب های کمبریج آیلتس

سری کتاب های کمبریج آیلتس تا سال 2024 شامل 18 جلد می‌باشد که هر جلد شامل 4 ریدینگ تست می‌باشد. این کتاب‌ها برای آمادگی داوطلبان آزمون آیلتس در قسمت ریدینگ ساخته شده‌اند.

هر ریدینگ تست شامل 40 سوال می‌باشد و به صورت متنی با طولی بین 200 تا 300 کلمه ارائه می‌شود. موضوعات متن‌ها متنوع هستند و شامل موضوعات اجتماعی، فرهنگی، علمی و… می‌باشند.

هر ریدینگ تست در سه بخش ارزیابی می‌شود:

1- تعیین مفهوم: در این بخش، داوطلب باید مفهوم عمومی متن را درک کند.

2- تشخیص جزئیات: در این بخش، داوطلب باید جزئیات مهم و اطلاعات کلیدی را از متن استخراج کند.

3- تفسیر و تحلیل: در این بخش، داوطلب باید توانایی تفسیر و تحلیل متن را داشته باشد. همچنین باید به سوالاتی که مبتنی بر تفسیر و تحلیل متن هستند پاسخ دهد.

این کتاب‌ها به عنوان یک منبع آموزشی کامل و جامع برای آمادگی داوطلبان آزمون آیلتس در قسمت ریدینگ مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین، تست‌های موجود در این کتاب‌ها به صورت شبیه‌سازی شده با آزمون واقعی آیلتس هستند که به داوطلبان کمک می‌کند تا با نحوه پرسش و پاسخ در این آزمون آشنا شوند.

.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر

برای مطالعه بیشتر در خصوص مهارت ریدینگ پیشنهاد میکنیم از آموزش در خصوص 14 نوع ممکن سوالات ریدینگ آیلتس در همین سایت بازدید بفرمایید. همچنین سری کمبریج آیلتس جلد 1 تا 18 دربرگیرنده معتبرترین تست های ریدینگ و لیسنینگ آیلتس هستند که تمرین با آن ها را به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم. در پایان تحلیل ریدینگ های کمبریج ایلتس جلد 14 و دیگر جلد ها به شما کمک میکند درک عمیق تری از نحوه تست زنی و رسیدن به سطح بالاتری از مهارت در این مورد داشته باشید.

.

پاسخ تشریحی سوالات ریدینگ کمبریج آیلتس – سخن پایانی

در این صفحه درباره پاسخ تشریحی ریدینگ آیلتس و جزوه pdf دانلودی آن صحبت کردیم. در پایان میتوانید برای دریافت جدیدترین کتاب ها و جزوه های آیلتس در کانال دانلودی منابع آیلتس (https://t.me/ielts2official) همراه باشید همچنین هر روز در گروه تست زنی آیلتس (https://t.me/ielts2Group) تست های جدید همراه با تحلیل خواهیم داشت.