هزینه آزمون آیلتس در امارات 2022

هزینه آزمون آیلتس در امارات 2022

هزینه آزمون آیلتس در امارات 2022

هزینه آزمون آیلتس چند دلار است؟ این سوال بسیاری از عزیزانی است که امکان برگزاری آیلتس در کشورهای همسایه مثل ترکیه یا امارات و البته ارمنستان یا دیگر کشورها را دارند. آزمون آیلتس در کشورهای مختلف حتی به دلار قیمت ثابتی ندارد و از این گذشته تفاوت قدرت ریال در برابر ارز کشورهای مختلف موجب میشود این آزمون در بعضی از کشورها از ایران ارزان تر یا گرانتر باشد. 

هزینه آزمون آیلتس در امارات 2022

طبق بررسی ما که دقیقا در تاریخ 23 می سال 2022 انجام شده، هزینه آزمون آیلتس عادی در کشور امارات که دارای چهل مرکز آیلتس هست با توجه به اطلاعات به دست آمده از سایت رسمی بریتیش کانسل، برابر با 1170 درهم امارات هست. همانطور که در تصویر زیر که از همین سایت گرفته شده دیده میشود، این مبلغ برای آزمون های آیلتس UKVI و Lifeskills کمی بیشتر و کمتر بوده و به ترتیب 1225 و 725 درهم می باشند. 

.

قیمت آزمون آیلتس در امارات به تومان

اما اگر بخوایم این مبلغ را به تومان ایران تبدیل کنیم باید بدانیم قیمت هر درهم امارات در همین تاریخ به استناد وبسایت مرجع “شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز” برابر با 7800 تومان می باشد و بنابراین قیمت آزمون آیلتس در این کشور برابر با 9 میلیون و 126 هزار تومان هست که از مبلغ 6 میلیون و 200 هزار تومان حال حاضر ایران بالاتر خواهد بود. بدون شک این برابری ارز به صورت روزانه متفاوت هست. 

منبع: https://www.tgju.org/profile/price_aed

.

مقایسه قیمت امتحان آیلتس در ترکیه، ایران، ارمنستان و دیگر کشورها

در پستی جداگانه یک مقایسه دقیق و کامل بین دیگر کشورهای همسایه انجام داده ایم. اگر به این قیمت ها و مقایسه ها علاقمند هستید لطفا این لینک را دنبال بفرمایید. 

.

موفق باشید ❤️