دانلود کتاب Advanced و Objective IELTS Intermediate

دانلود کتاب Advanced و Objective IELTS Intermediate

دانلود کتاب Advanced و Objective IELTS Intermediate

دانلود کتاب Advanced و Objective IELTS Intermediate + کتاب معلم و تمرین

یکی از بهترین کتاب های موجود در فهرست بهترین منابع آیلتس که بسیاری از زبان آموزان موفق آن را تجربه کرده و از سوی بهترین استاد های آیلتس پیشنهاد میشود کتاب Objective IELTS Intermediate و سطح بالاتر آن Objective IELTS Advanced است که میتوان آن را بصورت خودآموز و یا در کلاس های خصوصی و آموزشگاهی به کار گرفت. پیشتر درباره تقاط ضعف و قوت این کتاب در سطح پیشرفته صحبت کردیم.

دانلود مستقیم کتاب Objective IELTS Intermediate انتشارات کمبریج

✅ دانلود مجموعه کامل کتاب های Objective IELTS با کیفیت بالا سطح Intermediate به همراه Workbook و کتاب Teacher’s:

لینک دانلود کتاب Student با کیفیت بالا

لینک دانلود فایل های صوتی کتاب

لینک دانلود کتاب تمرین

لینک دانلود کتاب معلم

دانلود پشتیبان تلگرام تمامی فایل ها

.

گذرواژه: www.ielts2.com

.

دانلود کتاب Objective IELTS Advanced انتشارات کمبریج

✅ دانلود مجموعه کامل کتاب های Objective IELTS با کیفیت بالا سطح  Advanced به همراه Workbook، کتاب Teacher’s و فایل های صوتی:

لینک دانلود کتاب Student با کیفیت بالا

لینک دانلود فایل های صوتی کتاب

لینک دانلود کتاب تمرین

لینک دانلود کتاب معلم

دانلود پشتیبان تلگرام تمامی فایل ها

.

گذرواژه: www.ielts2.com

.

درباره کتاب Objective

کتاب Objective IELTS یکی از کتاب‌های معتبر و محبوب در زمینه آموزش آیلتس است که توسط انتشارات کمبریج منتشر شده است. این کتاب برای داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارند، مناسب است.

این کتاب به صورت سه سطحی (پایه، متوسط ​​و پیشرفته) در دسترس قرار دارد و شامل مباحث مختلفی از جمله گرامر، واژگان، مهارت خواندن، مهارت نوشتن، مهارت شنیداری و مهارت گفتاری است. همچنین، این کتاب دارای تست‌های تمرینی و تمرینات برای هر یک از مهارت‌ها است.

از ویژگی‌های کتاب Objective IELTS می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– دارای تمرینات و تست‌های تمرینی برای هر یک از مهارت‌ها
– فایل صوتی برای تمرین مهارت شنیداری
– مباحث گرامری و واژگانی را به صورت جامع پوشش می‌دهد
– دارای راهنمایی‌های مفید برای امتحان دهندگان
– دارای پاسخ‌های کتابچه تمرینات

کتاب Objective IELTS به عنوان یکی از کتاب‌های معتبر در زمینه آموزش آیلتس، توسط اساتید و متخصصان زبان برای داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارند، توصیه می‌شود.

.

برتری کتاب های آبجکتیو آیلتس

این کتاب به ویژه در بخش لیسنینگ یا شنیداری تمرین های بسیار مناسبی داشته که همسانی و شباهت بسیاری با سوال های آزمون آیلتس دارد. همچنین نکته های اصلی موردنیاز برای آزمون آیلتس به ویژه در بخش ریدینگ یا خواندن و همچنین لیسنینگ بصورت روشن برای زبان آموز توضیح داده شده است. از دیگر برتری های این کتاب شناساندن بسیاری از واژگان ضروری برای امتحان آیلتس در بخش ریدینگ است. به این معنی که با تمرین واژه های تازه در بخش ریدینگ این کتاب میتوان دایره لغات ضروری برای آیلتس آکادمیک و جنرال را به شکل چشمگیری بهبود بخشید.

کتاب های کار یا workbook های این کتاب در هر دو سطح دربرگیرنده آزمون های آزمایشی و نمونه هایی است که برای زبان آموزان ضعیف تر مناسب میباشد. به این معنی که کتاب کار یا Workbook سطح متوسط برای زبان آموزانی که در سطح نمره 5 آیلتس هستند نیز میتواند سودمند و مناسب باشد.

.

کاستی کتاب های آبجکتیو آیلتس

از بزرگترین معایب این کتاب نبود آموزش گام به گام برای بخش های رایتینگ و اسپیکینگ است. گرچه عبارتها و نمونه های بسیار خوبی به ویژه در بخش رایتینگ یا نوشتاری به چشم میخورد، شیوه ارائه و آموزش مطالب از یک سو و نپرداختن به انواع سوالهای رایتینگ آیلتس به این معناست که زبان آموز احتمالا برای رسیدن به نمره 6 یا 7 رایتینگ آیلتس آکادمیک یا جنرال به منبعی بیش از این کتاب نیازمند خواهد بود.

.

همراه ما باشید!

برای دانلود هزاران منبع به روز آیلتس و زبان انگلیسی در کانال دانلودی تلگرام ما به نشانی (https://t.me/ielts2official) و گروه آیلتسی ما در تلگرام (https://t.me/ielts2Group) همراه باشید.