دانلود کتاب IELTS Write Right

دانلود کتاب IELTS Write Right

دانلود کتاب IELTS Write Right با کیفیت بالا

دانلود کتاب IELTS Write Right

کتاب IELTS Write Right یکی از کتاب های مفید و کاربردی برای آمادگی به آزمون آیلتس است. این کتاب به صورت جامع و کامل به تمرین نوشتن در بخش دوم آزمون آیلتس (نوشتن مقاله) پرداخته است. گرچه سال ها از انتشار این کتاب میگذرد، رویکرد متفاوت آموزشی و سمپل های بی نظیر آن میتواند یک رفرنس فوق العاده به خصوص برای زبان آموزان جدی با هدف نمره بالای 7 باشد تا جایی که در بین صدها کتاب تا امروز در فهرست بهترین منابع آیلتس سایت www.ielts2.com جا داشته است .

.

✅ دانلود کتاب IELTS Write Right شامل سمپل های تسک 1 و 2

لینک دانلود / لینک پشتیبان تلگرام

.

نگاهی به محتوای کتاب IELTS Write Right

در اینجا دو نمونه سوال رایتینگ به همراه پاسخ هایی که در این کتاب برای آن ها ارایه شده را میبینیم.

دانلود کتاب IELTS Write Right

.

دانلود کتاب IELTS Write Right

.

کوتاه درباره کتاب IELTS Write Right

کتاب های بسیاری در سال های گذشته برای مهارت رایتینگ آیلتس به چاپ رسیده و هیچیک نتوانستند تمامی مدرسان یا زبان آموزان آیلتس را کاملا راضی کنند و همچنان شیوه های گوناگونی در تدریس و بررسی انواع سوالات رایتینگ در آیلتس آکادمیک و جنرال به چشم میخورد و افراد با سلایق مختلف از مدرسانی با شیوه های مختلف ابراز رضایت دارند و ضمنا نمره رایتینگ همچنان در سال 2024 پایین ترین نمره کارنامه بسیاری از شرکت کنندگان است. همانطور که در بالای صفحه گفته شد رویکرد متفاوت و سمپل های قوی کتاب IELTS Write Right میتواند فوق العاده عمل کرده و دست کم رفرنس قوی لغت و ساختارهای آکادمیک حرفه ای برای زبان آموزان جدی آیلتس باشد.

در این کتاب، نکات و راهکارهای مهم برای نوشتن مقاله های آکادمیک، بحث و تحلیل موضوعات، استفاده از واژگان و اصطلاحات مناسب، نحوه ساختاردهی و ساختار مقالات، تمرینات مختلف و … آموزش داده می شود. همچنین، در کتاب IELTS Write Right نمونه مقالات آکادمیک با توجه به نمره های مختلف آزمون آیلتس به همراه پاسخ تحلیلی آنها قرار داده شده است که عملا در هیچ رفرنس رایتینگ دیگری دیده نمیشود.

با استفاده از این کتاب، زبان آموزان می توانند مهارت های خود در نوشتن مقاله های آکادمیک را بهبود بخشید و به راحتی برای شرکت در آزمون آیلتس آماده شوند. این کتاب به دلیل محتوای کاربردی و جامعی که دارد، برای زبان آموزانی که قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارند، بسیار مفید واقع می شود.

.

کوتاه درباره قوی ترین منابع رایتینگ آیلتس

در پستی جداگانه به معرفی کارآمدترین منابع رایتینگ آیلتس در سال 2024 پرداخته ایم که شامل خودآموزها ویدیویی و سمپل های به روز منابع مختلف هست. این فهرست همراه با لینک دانلود و فایل صوتی توضیح مدرس آیلتس با تجربه و نمره 8 رایتینگ آیلتس هست. پیشنهاد میکنیم در کنار کتاب IELTS Write Right حتما از این پست بازدید داشته باشید.

.

کتاب IELTS Write Right  – همراه ما باشید

 کانال دانلودی تلگرام ما به نشانی (https://t.me/ielts2official) برای دریافت تازه ترین منابع و گروه آیلتسی ما در تلگرام برای طرح پرسش های شما (https://t.me/ielts2Group)