دوره نیمه گروهی حضوری اسپیکینگ آیلتس

دوره نیمه گروهی حضوری اسپیکینگ آیلتس

دوره نیمه گروهی حضوری اسپیکینگ آیلتس

دوره نیمه گروهی حضوری اسپیکینگ آیلتس

در سال 1402، دوره های فشرده آیلتس به صورت گروهی، دوره های خصوصی حضوری و آنلاین، دوره های تک مهارتی رایتینگ آیلتس و دوره های نیمه گروهی اسپیکینگ آیلتس به صورت حضوری توسط مهندس ابوالقاسمی و استاد زهرا امیدی برگزار شده اند. در این صفحه در مورد دوره های تک مهارتی اسپیکینگ آیلتس اطلاعاتی به شما عزیزان ارایه میشود. برای دریافت اطلاعات کامل تر و ثبت نام میتوانید با مشاور دوره ها (09121355087) به صورت تلفنی یا در تلگرام در تماس باشید.  

هدف دوره های نیمه گروهی تک مهارتی اسپیکینگ رساندن زبان آموزان از سطح نمره 5 به نمره 6 تا 7+ در یک بازه زمانی 2 ماهه است. آغاز دوره جدید روز 5 شنبه 3 اسفند ماه 1402 خواهد بود. 

.

دوره های فشرده 2 ماهه نیمه گروهی اسپیکینگ آیلتس 

✅ در حال حاضر، در سال 1402، کلاس های اسپیکینگ نیمه گروهی به صورت فشرده(بازه 2 ماهه 1 روز در هفته – 8 جلسه ای) از سطح پایه (A2) یا متوسط (B1) به صورت حضوری در محیط آموزشگاه در خیابان شریعتی تهران بالاتر از مترو میرداماد برگزار میشوند.

✅ کلاس به صورت 2 ساعته ساعت 10 تا 12 ظهر روزهای 5 شنبه می باشد.

منابع مورد استفاده در این دوره ها گلچینی از کتاب های استاندارد آموزش آیلتس از انتشارات کمبریج و ویدئوها، جزوه ها، و نکته های گردآوری شده توسط مدرس و معتبرترین منابع حال حاضر اسپیکینگ آیلتس(ماکار، اپ اسیستنت، کتاب اکچوال و ….) هستند.

✅ این دوره ها به صورت فشرده 1 روز در هفته برگزار میشوند. برای اطلاع از شرایط کلاس های 4 مهارتی 3 ماهه، دوره های تک مهارتی فقط رایتینگ روزهای جمعه و کلاس های خصوصی با مشاور(09121355087) در تماس باشید. 

حداقل سطح زبان برای آغاز این دوره ها نمره 5 آیلتس یا سطح A2 تا B1 در نظر گرفته شده است. 

تمرین های تعاملی اسپیکینگ همراه با پارتنر در کلاس انجام شده و تدریس اصول و نکته ها و تایم صحبت استاد حداقل و تایم گفتگوی زبان آموزان حداکثر می باشد. 

✅ مدرس دوره ها، استاد زهرا امیدی، با 10 سال سابقه تدریس و صدها کارنامه درخشان از زبان آموزان و 15 هزار ساعت تجربه تدریس زبان انگلیسی و اسپیکینگ آیلتس در خدمت عزیزان خواهند بود. 

.

خدمات کلاس های نیمه گروهی آیلتس

✅ آموزش لغت و کالوکیشن های کاربردی برای نمره 7 تا 8 اسپیکینگ آیلتس و تمرین با لغات کابردی کتاب Oxford Word Skills intermediate با هدف بهبود پاسخ ها

✅ آموزش گرامر برای نمره 7 تا 8 اسپیکینگ آیلتس 

تصحیح خطاهای زبان آموزان حین پاسخگویی به سوالات

ایده پردازی برای سوالات اسپیکینگ آیلتس و جدیدترین سوالات سراسر جهان

✅ هر جلسه بررسی دقیق نکات مبهم برای زبان آموزان به صورت کلی درباره اسپیکینگ آیلتس و در مورد تاپیک های مورد بحث

✅ آموزش کامل معیارهای تعیین کننده نمره اسپیکنیگ شامل گرامر اسپیکینگ، لغات اسپیکینگ، تلفظ صحیح و روان صحبت کردن در این دوره

✅ آموزش کامل خطاهای متداول شرکت کنندگان در بخش اسپیکینگ

✅ آموزش کامل انواع سوالات پارت 1 تا 3 اسپیکینگ آیلتس 

تعیین دقیق تکالیف و منابع به صورت جلسه به جلسه

.

تعیین سطح برای این دوره ها

پیشنهاد ما برای عزیزان شرکت کننده در این دوره داشتن نمره 5 اسپیکینگ، نمره 5 آیلتس یا سطح A1 تا B1 می باشد. همچنین عزیزان میتوانند یک نمونه اسپیکینگ خود را برای بررسی و تعیین سطح کلی برای مدرس ارسال کنند. همچنین برای داشتن یک براورد کلی میتوانید تعیین سطح آنلاین خود را در سایت معتبر کمبریج در این نشانی انجام دهید و نتیجه را به مدرس اعلام بفرمایید.

.

شهریه و تخفیف دوره ها

✅ این دوره فشرده گروهی در 8 هفته (8 جلسه 2 ساعته در روزهای 5 شنبه) برگزار شده و شهریه 2 میلیون تومان برای هر زبان آموز در نظر گرفته شده است. این دوره ها نیمه گروهی بوده و بین 6 تا 8 ثبت نام دارد. 

✅ پرداخت شهریه پیش از آغاز جلسات و به صورت یک پرداخت می باشد. امکان تقسیط یا شرکت در جلسه آزمایشی جداگانه وجود ندارد. 

❌ در این دوره ها امکان بازگشت شهریه یا جابجایی با دوره های دیگر وجود ندارد. شیوه تدریس و درک عمیق مدرس از مهارت اسپیکینگ آیلتس، تجربه 15 هزار ساعته ایشان و نمره های 7 و 8 اسپیکینگ آیلتس زبان آموزان دوره های قبل ایشان در آزمون رسمی از برتری های این دوره هست. 

📞 مشاوره تلفنی: 09121355087 / 09107751201

یا https://t.me/PouyaAbolghasemi

.