دوره آموزش کامل گرامر انگلیسی Boot Camp Udemy

دوره آموزش کامل گرامر انگلیسی Boot Camp Udemy

دوره آموزش کامل گرامر انگلیسی Boot Camp Udemy

در این صفحه یک مجموعه ویدئویی دیگر درباره آموزش جامع گرامر زبان انگلیسی با نام کامل The Great Courses English Grammar Boot Camp برای دانلود مستقیم در دسترس شما عزیزان قرار داده ایم. این مجموعه کیفیت ویدئویی بالایی دارد. 

این مجموعه شامل 24 جلسه تدریس 30 دقیقه ای هست و برای بیشتر بخش های آن متن مثال های ارایه شده بر روی تصویر ظاهر میشود. 

تمامی منابع سایت به همراه هزاران کتاب دیگر در بزرگترین کانال های دانلود زبان انگلیسی و آیلتس در تلگرام با نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2Books) در دسترس شما عزیزان می باشد. 

.

✅ دانلود ویدئوهای آموزش گرامر زبان انگلیسی Udemy با نام کامل The Great Courses English Grammar Boot Camp با کیفیت بالا به حجم مجموعا 7 گیگابایت

لینک دانلود مستقیم بخش اول 

لینک دانلود مستقیم بخش دوم

لینک دانلود مستقیم بخش سوم

لینک دانلود مستقیم بخش چهارم

🔓 گذرواژه: www.ielts2.com

.

نگاهی به محتوای این مجموعه ویدئویی

دوره آموزش کامل گرامر انگلیسی Boot Camp Udemy

دوره آموزش کامل گرامر انگلیسی Boot Camp Udemy

.

دانلود The Great Courses English Grammar Boot Camp

دانلود The Great Courses English Grammar Boot Camp

.

آموزش 16 زمان در زبان انگلیسی

.

درباره دوره گرامر انگلیسی Boot Camp Udemy

دوره The Great Courses English Grammar Boot Camp یکی از دوره‌های آموزشی بسیار معتبر و جامع در زمینه گرامر انگلیسی است. این دوره شامل 24 جلسه آموزشی است که به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های گرامری خود را بهبود بخشید و به سطح بالاتری از زبان انگلیسی دست یابید.

در این دوره، مباحث گرامری مختلفی از جمله اساس‌های گرامر، صرف فعل، صفت و قید، حروف اضافه، افعال عبارتی و… آموزش داده می‌شود. همچنین در این دوره، با استفاده از تمرین‌های تعاملی و پرسش و پاسخ‌های زنده، مهارت‌های گرامری خود را بهبود می‌بخشید.

این دوره برای افرادی که می‌خواهند مهارت‌های گرامری خود را بهبود بخشید و به سطح بالاتری از زبان انگلیسی دست یابند، مناسب است. همچنین این دوره برای افرادی که در آزمون‌های زبان انگلیسی شرکت می‌کنند، نیز مناسب است. این دوره توسط یکی از متخصصین برجسته در زمینه گرامر انگلیسی تدریس می‌شود و به زبان ساده و قابل درک برای همه تدریس می‌شود. همچنین این دوره شامل فایل‌های صوتی و نوشتاری است که به شما کمک می‌کند تا بهتر و سریع‌تر مطالب را فرا بگیرید.

.

دوره آموزش گرامر انگلیسی Boot Camp – مطالب پیشنهادی

دانلود 100 خودآموز ویدئویی رایگان زبان انگلیسی

دانلود 1000 پادکست صوتی آموزشی زبان انگلیسی

دانلود رایگان مجموعه کامل ویدئوهای Udemy IELTS