3000 لغت پرکاربرد انگلیسی pdf برای آیلتس

3000 لغت پرکاربرد انگلیسی pdf برای آیلتس

3000 لغت پرکاربرد انگلیسی pdf برای آیلتس

3000 لغت پرکاربرد انگلیسی pdf برای آیلتس

آشنایی با این 3000 واژه از متداول ترین واژگان زبان انگلیسی امکان فهمیدن 90% مکالمه های روزمره، مقاله های روزنامه ها و مجلات و گفتگوهای محل کار را ممکن خواهد کرد و 10% باقیمانده باید بعد از تسلط بر این فهرست با مطالعه منابع تکمیلی آموخته شوند. در این صفحه تمامی این لغات با یک کلیک قابل دانلود هستند. (تاریخ انتشار اولیه نوشته: 3 دسامبر 2014)

.

✅ دانلود pdf گلچین 3000 لغت پرکاربرد انگلیسی

لینک دانلود / دانلود پشتیبان تلگرام

.

درباره این مجموعه از واژگان پرکاربرد انگلیسی

این پهرست از سوی دست اندکاران فرهنگ واژگان لانگمن و با نام Longman Communication 3000 فراهم شده و در فرهنگ واژگان Longman Dictionary of Contemporary English در دسترس زبان آموزان می باشد. این پهرست دربرگیرنده 3000 پرکاربردترین واژگان(لغات) زبان انگلیسی هم در بخش گفتاری(اسپیکینگ) و هم در بخش رایتینگ(نوشتاری) می باشد و با واکاوی آماری 390 میلیون واژه درون شبکه ای از انباره(corpus) لانگمن، که خود گروهی از انباره هایی از منابع شناخته شده زبان انگلیسی می باشد، بدست آمده است. این فهرست به عنوان یک منبع مفید برای تقویت و افزایش دایره لغات در زبان انگلیسی استفاده می‌شود.

این فهرست شامل کلماتی است که در متون مختلف مانند رمان‌ها، روزنامه‌ها، مقالات و مکالمات روزمره بسیار پرتکرار هستند. با آشنایی با این کلمات، شما قادر خواهید بود تا بهتر درک کنید و از طریق خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن از آن‌ها استفاده کنید.

استفاده از فهرست 3000 کلمه رایج در زبان انگلیسی می‌تواند به شما در آزمون آیلتس کمک کند، زیرا بسیاری از این کلمات در سوالات آیلتس مورد استفاده قرار می‌گیرند. با تمرین و حفظ این کلمات، می‌توانید بهبود قابل توجهی در دایره لغات خود داشته باشید و در آزمون آیلتس بهتر عمل کنید.

برای استفاده از فهرست 3000 کلمه رایج، می‌توانید از کتاب‌ها، منابع آموزشی آنلاین، کارت‌های لغت و برنامه‌های تمرینی آیلتس استفاده کنید. همچنین، می‌توانید با خواندن رمان‌ها، روزنامه‌ها، مقالات و دیدن فیلم‌ها و سریال‌ها نیز با این کلمات آشنا شوید و مهارت‌های شنیداری و خوانداری خود را تقویت کنید. در پایان پیشنهاد میکنیم حتما به فهرست لغات آکادمیک یا AWL هم نگاهی داشته باشید. 

.

3000 لغت انگلیسی برای آیلتس

این لغات در واقع اولین گروه از لغاتی هستند که شما می بایست در مسیر آیلتس با آن ها تمرین کرده و کاربرد درست آن ها را یاد بگیرید. در یادگیری لغات اگر هدف شما آزمون های بین المللی مثل آیلتس و تافل هست باید نگاهی جامع و فراگیر داشته باشید و فقط به معادل فارسی واژه مورد نظر اکتفا نکنید.

در یادگیری لغات جدید باید املای درست لغات، تلفظ صحیح، نقش دستوری(اسم، صفت، فعل….)، حروف اضافه مورد استفاده با واژه مورد نظر، کالوکیشن ها و امکان استفاده آن واژه در یک جمله را در نظر داشته باشید. ضعف در هر یک از این بخش ها بعدا برای شما چالش های زیادی ایجاد خواهد کرد.

خوشبختانه وجود این فهرست 3000 کلمه ای مثل یک میان بر برای رسیدن به هدف برای شما عمل میکند. تمرکز شما باید بر روی یادگیری این واژگان از بین ده ها هزار واژه و اصطلاح و عبارتی که بسیاری از آن ها کم کاربرد و نامناسب برای محیط های آکادمیک هست باشد.

اما در همین حین باید توجه کنید بیش از اندازه بر روی حفظ کردن لغات از روی فهرست تمرکز نکنید چون این روش اشتباه هست. تک تک لغات باید همراه با مثال در دیکشنری و در حالت ایده آل در Context یا متن و فضای طبیعی خودشان یاد گرفته شوند تا هم به صورت طبیعی در آینده مورد استفاده قرار بگیرند و هم ناخودآگاه با معادل فارسی این واژگان اشتباه نشوند.

.

دانلود اپیلیکشن 3000 لغت انگلیسی

اگر اهل اپلیکیشن هستید خبر خوب اینکه این مجموعه لغات کاربردی و پرتکرار که توضیح کامل آن در همین صفحه ارایه شد همچنین به صورت یک اپلیکشن برای اندروید و ios در دسترس شما عزیزان می باشد:

دانلود در Google Play / دانلود در App Store

.

اپیلیکشن ها برای یادگیری لغات زبان انگلیسی

دانلود بهترین اپلیکشن های لغت زبان انگلیسی این امکان را به شما میدهد تا از این منابع رایگان که با رویکرد مختلف دیداری، شنیداری، نوشتاری و سرگرمی و بازی قصد آموزش لغات زبان انگلیسی را به شیوه امروزی و کاربردی دارند آشنا شوید. این منابع میتوانند بسیار کارآمد باشند چون با جدیدترین متد و با تکیه بر آخرین پژوهش ها در زمینه یادگیری زبان انگلیسی طراحی شده اند و قویا آن ها را به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم.

.

بهترین منابع لغت برای آیلتس

اگر به یادگیری لغات از سطح مقدماتی برای آزمون آیلتس علاقمند هستید پیشنهاد میکنیم فهرست بهترین منابع آیلتس همراه با لینک دانلود را برای بخش لغات بررسی بفرمایید. تک تک منابع لغت از سطح پایین تا بالای نمره 7 در این بخش فهرست شده و توضیحات صوتی برای آن ها در دسترس می باشد.

.

فهرست لغات سطح مقدماتی انگلیسی – همراه باشید

کانال دانلودی تلگرام (https://t.me/ielts2official) و گروه آیلتس (https://t.me/ielts2Group) ما راهنمای شما عزیزان و پاسخگوی سوالات در مسیر آیلتس خواهد بود.